Próbują tym euro wychędożyć Imperium
Rozpiski nowego Imperium
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski nowego Imperium
O kurcze ,zrozumiałem ,że pierwsze 7 jest darmowe...
Próbują tym euro wychędożyć Imperium
Próbują tym euro wychędożyć Imperium
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
niestety true.... ale poczekaj z tymi rozpami bo jak czytam co chcą obciąć przy finalnym drafcie to się wszyscy możemy jeszcze bardziej zdziwić
lol
np.:
Why not try this.
• Demigryph Knights present/Steam Tank/Duplicated War Machines present in the army, max 2
• Great Cannon/Steam Tank/Hellblaster Volleygun/Engineers present in the army/2nd Mortar, max 5
• Steam Tank (max 1)/Great Cannon, max 3
War Altar with 2 or more Light Wizards presents in the army counts as a great cannon.
albo:
had put quite a lot of thought into this to simplify into one line:
Each 4 (or fraction) Demigryph Knight models/Steam Tank (counts as 2, max 1)/War Altar with Light Wizards/Each Great Cannon or Hellblaster after first, max 4
For me Empire has 4 staples in the army: Steam Tank, Demis, Banishment, Warmachines. Draft 2 makes you choose two of them, I believe you should be able to choose 3.
I do agree that double Banishment is prevalent in Empire armies but you can see that as a way for teams to counter most potent and popular armies - DoC, WoC, VC.
np.:
Why not try this.
• Demigryph Knights present/Steam Tank/Duplicated War Machines present in the army, max 2
• Great Cannon/Steam Tank/Hellblaster Volleygun/Engineers present in the army/2nd Mortar, max 5
• Steam Tank (max 1)/Great Cannon, max 3
War Altar with 2 or more Light Wizards presents in the army counts as a great cannon.
albo:
had put quite a lot of thought into this to simplify into one line:
Each 4 (or fraction) Demigryph Knight models/Steam Tank (counts as 2, max 1)/War Altar with Light Wizards/Each Great Cannon or Hellblaster after first, max 4
For me Empire has 4 staples in the army: Steam Tank, Demis, Banishment, Warmachines. Draft 2 makes you choose two of them, I believe you should be able to choose 3.
I do agree that double Banishment is prevalent in Empire armies but you can see that as a way for teams to counter most potent and popular armies - DoC, WoC, VC.
Ograniczenia EURO...
Jednostka X liczy się jako pół Z, a to w sumie z Y,A,B i C może wynosić max 4, przy założeniu, że w armii jest jeszcze D i E, zarazem nie ma F. Jednak odział B nie można wystawiać jednocześnie z Y, chyba że w armii nie będzie C, lub w przypadku gdy pla, pla, pla, zarazem ble, ble ble, wynosi max 2...
Ludzie naprawdę lubią to grać na takich "zasadach"?
Jednostka X liczy się jako pół Z, a to w sumie z Y,A,B i C może wynosić max 4, przy założeniu, że w armii jest jeszcze D i E, zarazem nie ma F. Jednak odział B nie można wystawiać jednocześnie z Y, chyba że w armii nie będzie C, lub w przypadku gdy pla, pla, pla, zarazem ble, ble ble, wynosi max 2...
Ludzie naprawdę lubią to grać na takich "zasadach"?
Vae victis!
Herezji im się zachciało... no ale jak się chce pierwszy raz jechać na DMP to trzeba zaczać ćwiczyć 
Nowa rozpa:
Wielki Mistrz 244 pkt
-Runefag
-tarcza
Lord czarodziej (domena światła) 270 pkt
-Talisman of preservation
-Dispell scroll
-4 level
Kapitan BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Kapitan 138 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-lanca
Kapłan Sigmara 72 pkt
-ciężka zbroja
-Enchanted shield
Mistrz inżynier 66 pkt
-lekka zbroja
Rycerze WK 12x 355 pkt
-FCG
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk
Demigryfy 3x 174 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Hellblaster 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Nowa rozpa:
Wielki Mistrz 244 pkt
-Runefag
-tarcza
Lord czarodziej (domena światła) 270 pkt
-Talisman of preservation
-Dispell scroll
-4 level
Kapitan BSB 148 pkt
-koń w kropierzu
-pełna zbroja płytowa
-Dragonhelm
-broń wielka
-Dawnstone
Kapitan 138 pkt
-pegaz
-pełna zbroja płytowa
-Charmed shield
-Dragonbane game
-lanca
Kapłan Sigmara 72 pkt
-ciężka zbroja
-Enchanted shield
Mistrz inżynier 66 pkt
-lekka zbroja
Rycerze WK 12x 355 pkt
-FCG
Halabardnicy 38x 258 pkt
-FCG
Demigryfy 3x 184 pkt
-muzyk
Demigryfy 3x 174 pkt
Wielkie działo 120 pkt
Hellblaster 120 pkt
Czołg parowy 250 pkt
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
Na BSBku lepsza byłaby lanca z I 5, koleś ściąga regenki (jak ksiądz ogarnie płonące ataki) dla oddziału i szkoda tracić 3 ataki z taką I. Na pegazie dałbym jakąś magiczną broń, aby ganiał za eterykami i miał lepszy wygar. Hebel do mnie zupełnie nie przemawia, grałem nim trochę i szału nie było, lepszy wydaje się wózek Hurricanum.
Ostatnio zmieniony 10 lut 2014, o 19:14 przez Solider, łącznie zmieniany 1 raz.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No właśnie go nie ma, a powinien być! Przynajmniej maluchKordelas pisze:Czy widzisz gdzieś tu konnego księdza?
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Powiem tak, grałem ostatnio na GM, dokładnie to sprawdzałem rozpę Diuka (fajna swoją drogą), ale Księżulek ma mega lepsze zastosowanie niż GM. A ponura prawda jest taka, że główny oddział kawy bez przerzutów hitów to porażka, no chyba, że zaginasz statystykę. 
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Kordelas -jeśli faktycznie masz ambicje to wysłuchaj :
1. Musisz zastanowić się z czym Imperium ma pod górę . Na pierwszym miejscu masz Orki ,Vc z Sauronem i Ogry .... Woch przy ogranym graczu też jest dla Ciebie za szybki.
2. Wybór Grandmastera może i jest klimatyczny a kompletnie nie opłacalny. Lector z lustrerkiem dobrze złożony jest w stanie przyjąć Saurona z którym nie masz co zrobić.
3.Halabardy też nie mają szans we współczesnej mecie... przykro mi ale całą piechotę możesz sobie schować na półkę.
4.Na pegazie musisz mieć magiczną broń - to Twoja polisa ubezpieczeniowa.
5. Ja kompletnie przestałem cenić trójki demisów- oczywiście można powiedzieć że obie mogą zaszarżować w ten sam cel ale praktyka mówi że jedną przeciwnik odegnie a drugą zniszczy... dlatego muisisz mieć oddział uderzeniowy który bez strachu wjedzie w 29 Wl.... - 6 demisi w kupie daje radę - przelicz...
1. Musisz zastanowić się z czym Imperium ma pod górę . Na pierwszym miejscu masz Orki ,Vc z Sauronem i Ogry .... Woch przy ogranym graczu też jest dla Ciebie za szybki.
2. Wybór Grandmastera może i jest klimatyczny a kompletnie nie opłacalny. Lector z lustrerkiem dobrze złożony jest w stanie przyjąć Saurona z którym nie masz co zrobić.
3.Halabardy też nie mają szans we współczesnej mecie... przykro mi ale całą piechotę możesz sobie schować na półkę.
4.Na pegazie musisz mieć magiczną broń - to Twoja polisa ubezpieczeniowa.
5. Ja kompletnie przestałem cenić trójki demisów- oczywiście można powiedzieć że obie mogą zaszarżować w ten sam cel ale praktyka mówi że jedną przeciwnik odegnie a drugą zniszczy... dlatego muisisz mieć oddział uderzeniowy który bez strachu wjedzie w 29 Wl.... - 6 demisi w kupie daje radę - przelicz...
1. Jasna sprawa
to już niestety wiem...
2. Nie chodzi tu o klimat ,naprawdę często robił swoje... ale jak pisałem będę testował Arcykapłana.
3. Dopiero w tej aktualizacji rozpiski ich wsadziłem ,wcześniej zastępowały ich 2 piątki rycerzy. Niestety tak sobie się sprawdzały ,a 40 halabard to jakaś siła uderzeniowa już jest.
4. Tak zrobię.
5. Ja przestałem wierzyć w 6 demisi
zbyt często zacinaja się na czymś ,są odginane ,trudno się taka długą kreską dobrze wbić... ale myślę ,że to już kwestia preferencjii ,ja wolę dwa mobilne oddziały.
Dzięki za rady
2. Nie chodzi tu o klimat ,naprawdę często robił swoje... ale jak pisałem będę testował Arcykapłana.
3. Dopiero w tej aktualizacji rozpiski ich wsadziłem ,wcześniej zastępowały ich 2 piątki rycerzy. Niestety tak sobie się sprawdzały ,a 40 halabard to jakaś siła uderzeniowa już jest.
4. Tak zrobię.
5. Ja przestałem wierzyć w 6 demisi
Dzięki za rady
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
ma, 1x5 i jeden z tyłu albo 6 w rzędzie (jezeli sa unity na stole z ktorymi w tej kombinacji powalczysz).
Taki oddzial wyplaca wiadro atakow i przy minimalnych boostach (np przezuty jedynek/-1 do Hita u przeciwnika/+1 do S i T) robi się bardzo niebezpieczny dla wszystkiego (po za demonami).
edit: Kordelas, ja na twoją ilość postów musiałem latami pracować
to się nazywa oddanie hobby! 
Taki oddzial wyplaca wiadro atakow i przy minimalnych boostach (np przezuty jedynek/-1 do Hita u przeciwnika/+1 do S i T) robi się bardzo niebezpieczny dla wszystkiego (po za demonami).
edit: Kordelas, ja na twoją ilość postów musiałem latami pracować
Jak na forum rozwijaja sie kłótnie polityczne ,bądz religijne - spamujesz o stosach i karze za grzechy w imię SigmaraShakin' Dudi pisze:dit: Kordelas, ja na twoją ilość postów musiałem latami pracować to się nazywa oddanie hobby!
Bierzesz udział w Arenie Śmierci.
no i odpowiadasz na pytania ,chwalisz modele ,wrzucasz rozpiski... i samo idzie
Nieważne gdzie patrzy inkwizytor... i tak widzi wszystko!
A tak w sumie to skoro praktyka mówi, że jak są dwie trójki to przeciwnik jedną odegnie, to dlaczego jak jest jedna szóstka to przeciwnik miałby jej nie odgiąć?PiotrB pisze:5. Ja kompletnie przestałem cenić trójki demisów- oczywiście można powiedzieć że obie mogą zaszarżować w ten sam cel ale praktyka mówi że jedną przeciwnik odegnie a drugą zniszczy...
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Ja gram na demi 4 i 3 i uważam, że jest to optymalne złożenie. Próbowałem na 6 ale tak jak przedmówcy pisali, raz można to łatwo odgiąć, dwa zbiera wszystkie strzały oraz magię i trzeba oddział pilnować żeby nie uciekł, a 8 LD to wcale nie jest dużo.

