Empire Armylist by Border Princes

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
6. Niglafar - B
7. Czopek - :A ja bym chciał Kapłana Taala* oraz jednostkę zwiadowców czczących własnie Taala - Długonodzy - opisani w Dziedzictwo Sigmara.
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH- B

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

1. Ismael – B
2. Saint - A jestem za kilkoma różnymi kapłanami ale w postaci "upgrade'u" podstawowego, takich kapłanów mogłoby być 3-4*
3. Thrawn
4. Cord - B
6. Niglafar - B
7. Czopek - :A ja bym chciał Kapłana Taala* oraz jednostkę zwiadowców czczących własnie Taala - Długonodzy - opisani w Dziedzictwo Sigmara.
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH- B

*Na podobnej zasadzie mogli by być "upgrade'owani" knightci na rycerstwo zamiast tworzyć n-profilów, oraz "elita state troopsów" która byłaby "upgrade'owana" na Great Swordów, Reiksguard on Foot lub Teutogen Guardów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

1
1. Ismael – B: Arch lector of Ulric
2. Saint - A: tylko podzieliłbym kapłanów na różnych wyznań
3. Thrawn
4. Cord - B: Arch lector of Ulric
5. Bleasus - A
6. Niglafar - B: Arch lector of Ulric (oczywiście modlitwy będą inne dla Ulryków)
7. Czopek - B: Arch lector of Ulric
8. Pelcu A
9. Argoth - B: Arch Lector of Ulric
10. Wilqu
11. SaH - B: Arch lector of Ulric

2
1. Ismael – B: Warrior Priest of Ulric
2. Saint - A: tylko podzieliłbym kapłanów na różnych wyznań
3. Thrawn
4. Cord - B: Warrior Priest of Ulric
5. Bleasus - A
6. Niglafar - B: Warrior Priest of Ulric (oczywiście modlitwy będą inne dla Ulryków)
7. Czopek - B: Warrior Priest of Ulric
8. Pelcu A - nie może być zbyt dużo zasad dla graczy innych armii
9. Argoth - B: Warrior Priest of Ulric
10. Wilqu
11. SaH - B: Warrior Priest of Ulric

3
1. Ismael - A
2. Saint - Horse Archers
3. Thrawn
4. Cord - A z tym ze KO mieli by opcje WW (mamy juz 9 corow z ww 10 czyli scisla czolowka WFB, raczej skupmy sie na grywalnosci tego co jest)
5. Bleasus - A
6. Niglafar - A
7. Czopek - A
8. Pelcu Halfling Archers , Horsman Archers
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH - A

4
1. Ismael – B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard
2. Saint – B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard
3. Thrawn
4. Cord - A: KOICWW pozatym nic bo reigsi i teutogonowi to byla by taka opcja GSow wiec za bardzo nie wiedze sensu w ich obecnosci, modeli Teutogen Guard spokojnie mozna urzywac jako GSow poza tym.
5. Bleasus - B: Reiksguard on foot, hunting hounds
6. Niglafar - B: Teutogen Guards, Hunting Hounds
7. Czopek - B: Teutogen Guards
8. Pelcu B Teutogen Guards bez opcji +1S IC, Młot=Halabarda Parrent Unit
9. Argoth - B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard, Hunting Hounds
10. Wilqu
11. SaH - B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard, Hunting Hounds

5
1. Ismael – B: Wolf-kin
2. Saint - B: Wolf-kiny i może coś jeszcze tylko nie mam pomysłu co to mogło by być
3. Thrawn
4. Cord - B. Wolf-kin
5. Bleasus - A
6. Niglafar - B: Wolf-kin
7. Czopek -B Wolf-kin
8. Pelcu Halfling Hot Pot
9. Argoth - B: Wolf-kin
10. Wilqu
11. SaH – B: Wolf-kin

6
1. Ismael – A: Lord +5 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts
2. Saint: - D A co dostaną Sigmarici? Czyli reszta Imperium?
3. Thrawn
4. Cord - A/D: herosi moze tak i jednostki kladace nacisk na wysznanie nie reszta nie.
5. Bleasus - A: White Wolves +2 pkt
6. Niglafar - A: Ulrics Fury for Teutogen Guards and White Wolfs ONLY (+1p/+2p). B: Crush the Weak! Lord: + 10p, Hero: + 5p
7. Czopek - A: Ulric’s Fury – unit gains +1 A - Lord +5 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts
8. Pelcu C: re-roll wound in charge.Lord +10 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts,
9. Argoth - C: re-roll wound in charge. Lord +5 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts,
10. Wilqu
11. SaH - A:Ulric’s Fury – unit gains +1 A - White Wolfs only, +2pts to cost per knight; B: Crush the Weak: +5pkt Hero, +10pkt Lord

7
1. Ismael – B
2. Saint - A jestem za kilkoma różnymi kapłanami ale w postaci "upgrade'u" podstawowego, takich kapłanów mogłoby być 3-4*
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Blaesus - B
6. Niglafar - B
7. Czopek - :A ja bym chciał Kapłana Taala* oraz jednostkę zwiadowców czczących własnie Taala - Długonodzy - opisani w Dziedzictwo Sigmara.
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH- B

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

PS. Świetna robota Ismael :)

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

7
1. Ismael – B
2. Saint - A jestem za kilkoma różnymi kapłanami ale w postaci "upgrade'u" podstawowego, takich kapłanów mogłoby być 3-4*
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Blaesus - B
6. Niglafar - B
7. Czopek - :A ja bym chciał Kapłana Taala* oraz jednostkę zwiadowców czczących własnie Taala - Długonodzy - opisani w Dziedzictwo Sigmara.
8. Pelcu -B
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH- B

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

1
1. Ismael – B: Arch lector of Ulric
2. Saint - A: tylko podzieliłbym kapłanów na różnych wyznań
3. Thrawn - B: High Priest of Ulric 0-1, kosmetyczna zmiana nazwy GotE na EC
4. Cord - B: Arch lector of Ulric
5. Bleasus - A
6. Niglafar - B: Arch lector of Ulric (oczywiście modlitwy będą inne dla Ulryków)
7. Czopek - B: Arch lector of Ulric
8. Pelcu A
9. Argoth - B: Arch Lector of Ulric
10. Wilqu
11. SaH - B: Arch lector of Ulric

2
1. Ismael – B: Warrior Priest of Ulric
2. Saint - A: tylko podzieliłbym kapłanów na różnych wyznań
3. Thrawn - B: Warrior Priest of Ulric, Seneschal of the White Wolf
4. Cord - B: Warrior Priest of Ulric
5. Bleasus - A
6. Niglafar - B: Warrior Priest of Ulric (oczywiście modlitwy będą inne dla Ulryków)
7. Czopek - B: Warrior Priest of Ulric
8. Pelcu A - nie może być zbyt dużo zasad dla graczy innych armii
9. Argoth - B: Warrior Priest of Ulric
10. Wilqu
11. SaH - B: Warrior Priest of Ulric

3
1. Ismael - A
2. Saint - Horse Archers
3. Thrawn - A (powróciliby jedynie WW)
4. Cord - A z tym ze KO mieli by opcje WW (mamy juz 9 corow z ww 10 czyli scisla czolowka WFB, raczej skupmy sie na grywalnosci tego co jest)
5. Bleasus - A
6. Niglafar - A
7. Czopek - A
8. Pelcu Halfling Archers , Horsman Archers
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH - A

4
1. Ismael – B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard
2. Saint – B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard
3. Thrawn - B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard
4. Cord - A: KOICWW pozatym nic bo reigsi i teutogonowi to byla by taka opcja GSow wiec za bardzo nie wiedze sensu w ich obecnosci, modeli Teutogen Guard spokojnie mozna urzywac jako GSow poza tym.
5. Bleasus - B: Reiksguard on foot, hunting hounds
6. Niglafar - B: Teutogen Guards, Hunting Hounds
7. Czopek - B: Teutogen Guards
8. Pelcu B Teutogen Guards bez opcji +1S IC, Młot=Halabarda Parrent Unit
9. Argoth - B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard, Hunting Hounds
10. Wilqu
11. SaH - B: Reiksguard on Foot, Teutogen Guard, Hunting Hounds

5
1. Ismael – B: Wolf-kin
2. Saint - B: Wolf-kiny i może coś jeszcze tylko nie mam pomysłu co to mogło by być
3. Thrawn - B: Wolf-kin plus opcje dla ST jak było w 6 edycji
4. Cord - B. Wolf-kin
5. Bleasus - A
6. Niglafar - B: Wolf-kin
7. Czopek -B Wolf-kin
8. Pelcu Halfling Hot Pot
9. Argoth - B: Wolf-kin
10. Wilqu
11. SaH – B: Wolf-kin

6
1. Ismael – A: Lord +5 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts
2. Saint: - D A co dostaną Sigmarici? Czyli reszta Imperium?
3. Thrawn - A (to jedna z modlitw i tak powinno zostać), B (zmienić działanie na to samo co righteous fury i tylko dla kapłanów Ulryka).
4. Cord - A/D: herosi moze tak i jednostki kladace nacisk na wysznanie nie reszta nie.
5. Bleasus - A: White Wolves +2 pkt
6. Niglafar - A: Ulrics Fury for Teutogen Guards and White Wolfs ONLY (+1p/+2p). B: Crush the Weak! Lord: + 10p, Hero: + 5p
7. Czopek - A: Ulric’s Fury – unit gains +1 A - Lord +5 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts
8. Pelcu C: re-roll wound in charge.Lord +10 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts,
9. Argoth - C: re-roll wound in charge. Lord +5 pts, Heros +5pts, piechota +1pts, kawaleria +2pts,
10. Wilqu
11. SaH - A:Ulric’s Fury – unit gains +1 A - White Wolfs only, +2pts to cost per knight; B: Crush the Weak: +5pkt Hero, +10pkt Lord

7
1. Ismael – B
2. Saint - A jestem za kilkoma różnymi kapłanami ale w postaci "upgrade'u" podstawowego, takich kapłanów mogłoby być 3-4*
3. Thrawn - B (nie przesadzajmy z ilością wszystkiego. To ma być miła armia dla nas i przeciwników...inaczej to nie przejdzie)
4. Cord - B
5. Blaesus - B
6. Niglafar - B
7. Czopek - :A ja bym chciał Kapłana Taala* oraz jednostkę zwiadowców czczących własnie Taala - Długonodzy - opisani w Dziedzictwo Sigmara.
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH- B

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

7
1. Ismael – B
2. Saint - A jestem za kilkoma różnymi kapłanami ale w postaci "upgrade'u" podstawowego, takich kapłanów mogłoby być 3-4*
3. Thrawn - B (nie przesadzajmy z ilością wszystkiego. To ma być miła armia dla nas i przeciwników...inaczej to nie przejdzie)
4. Cord - B
5. Blaesus - B
6. Niglafar - B
7. Czopek - :A ja bym chciał Kapłana Taala* oraz jednostkę zwiadowców czczących własnie Taala - Długonodzy - opisani w Dziedzictwo Sigmara.
8. Pelcu
9. Argoth - tak samo jak Sa!nt ale i tak już przegłosowane :roll:
10. Wilqu
11. SaH- B
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

Witam,

Informuję, iż Wilqu przez około 1,5 tygodnia ma zakaz wypowiadania się na tym forum. Powiedział, iż po ty czasie z przyjemnością Nam pomoże. Zaproponowałem mu, aby przez ten okres informował mnie (zwłaszcza przy dyskusyjnych zagadnieniach) o swoich wyborach drogą e-mailową.

Jego pomoc nie była Nam jednak niezbęda do ustaleniu jednostek, które będą się znajdować w Naszym Armyliście. Oto one:

- Lord: General of the Empire, Templar Grand Master, Arch Lector of Sigmar, Wizard Lord, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric)

- Hero: Captain of the Empire, Warrior Priest of Sigmar, Battle Wizard, Master Engineer, Warrior Priest of Ulric

- Core: Halberdiers, Spearmen, Swordsmen, Knightly Orders, Handgunners, Crossbowmen, Archers/Huntsmen, Free company

- Special: Greatswords, Pistoliers, Outriders, Great Cannon, Mortar, Knights of Inner Circle, Reiksguard on Foot, Teutogen Guard

- Rare: Flagellant Warband, Helblaster Volley Gun, Helstorm Rocket Battery, Steam Tank, Wolf-Kin

Ustaliliśmy również, iż z wyjątkiem Ulryka i Sigmara, inne Bóstwa Imperium nie będą miały charakterystycznych dla siebie jednostek (nie dotyczy to Zakonów Rycerskich).

Co teraz? Pragnę powyjaśniać do końca ogólne zagadnienia dotyczące jednostek związanych z Ulrykiem, jak również kilka innych spraw ogólnych. Nie dziwcie się proszę, iż niektóre zagadnienia będą bardzo drobiazgowe, ale o ich rozwiązaniu nie chcę decydować w pojedynkę - w końcu to praca zbiorowa.

W temacie "Armylist by Ismael" pojawi się dla Was wkrótce trochę zagadnień, nad którymi już powoli warto się zastanawiać (aby były opcje przy zagadnieniach). Zauważyłem, iż na "Armylist of Saint" odżyła dyskusja dotycząca przedmiotów magicznych, więc tego tematu Saintowi nie zaśmiecajmy innymi rzeczami.

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
ismael
Wodzirej
Posty: 670
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: ismael »

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C*
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


* Jak już pisałem każde ulepszenie kawalerii to pośredni cios dal piechoty, apeluje o rozwagę i dyskusje w tej kwestii przed podjęciem decyzji która jest dość ważna kwestia warząca o kształcie tej armii wiec trzeba sie raczej nad nią pochylić. Przepraszam za wielkość liter i pogrubiacz ale chce żeby każdy na pewno to zauważył


9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Zmniejszenie ceny powinno wystarczyć do tego nie chcemy chyba sytuacji żeby FC pojawiali sie masowo.

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH
Ostatnio zmieniony 3 cze 2008, o 22:18 przez Cord, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pelcu
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Z Zadupia

Post autor: pelcu »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH


Jak już pisałem każde ulepszenie kawalerii to pośredni cios dal piechoty, apeluje o rozwagę i dyskusje w tej kwestii przed podjęciem decyzji która jest dość ważna kwestia warząca o kształcie tej armii wiec trzeba sie raczej nad nią pochylić. Przepraszam za wielkość liter i pogrubiacz ale chce żeby każdy na pewno to zauważył


9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

Zmniejszenie ceny powinno wystarczyć do tego nie chcemy chyba sytuacji żeby FC pojawiali sie masowo.

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu C tylko jednostki związane z tym bóstwem. Nie dla bohaterów.
5. Bleasus
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu D ale Ar-Ulric jęli nie Ar-Urlic, to High Priest of Urlic
9. Argoth
10. Wilqu
11. SaH[/quote]

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - B ze zwykłych KO bez specjalnych zasad możemy ulepszyć za odpowiednią ilość punktów na konkretny Wewnętrzny Krąg (dany zakon ze specjalną zasadą)
10. Wilqu
11. SaH

9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A wszystkie są ciekawe
10. Wilqu
11. SaH

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu C tylko jednostki związane z tym bóstwem. Nie dla bohaterów.
9. Argoth - C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu D ale Ar-Ulric jęli nie Ar-Urlic, to High Priest of Urlic
9. Argoth - C
10. Wilqu
11. SaH
Ogień oczyszcza ciało i dusze nawet największych wrogów Imperium...niech zapłoną stosy!

PG...czyli jak wygrać bitwę przed jej rozpoczęciem. 100% HATE!!!

Awatar użytkownika
Blaesus
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: "Twierdza Wrocław"
Kontakt:

Post autor: Blaesus »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C
5. Bleasus - B
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - B ze zwykłych KO bez specjalnych zasad możemy ulepszyć za odpowiednią ilość punktów na konkretny Wewnętrzny Krąg (dany zakon ze specjalną zasadą)
10. Wilqu
11. SaH

9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus - B (ciekawe, ale co za dużo to i świnia nie zeżre)
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A wszystkie są ciekawe
10. Wilqu
11. SaH

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - B
5. Bleasus - B
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus - C, elita wyznawców Ulryka
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu C tylko jednostki związane z tym bóstwem. Nie dla bohaterów.
9. Argoth - C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus - C - jest w końcu tylko jeden...
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu D ale Ar-Ulric jęli nie Ar-Urlic, to High Priest of Urlic
9. Argoth - C
10. Wilqu
11. SaH

Pozdrawiam imperialną brać! :)

Awatar użytkownika
Grand Admiral Thrawn
Falubaz
Posty: 1258
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Grand Admiral Thrawn »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B (podobnie jak w WD było ale nie można przesadzić z ilością, 4-5 ulepszeń wystarczy...podobnie jak u mnie )
4. Cord - C
5. Bleasus - B
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - B ze zwykłych KO bez specjalnych zasad możemy ulepszyć za odpowiednią ilość punktów na konkretny Wewnętrzny Krąg (dany zakon ze specjalną zasadą)
10. Wilqu
11. SaH

9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus - B (ciekawe, ale co za dużo to i świnia nie zeżre)
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A wszystkie są ciekawe
10. Wilqu
11. SaH

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - A i tylko A (to jest esencja tych jednostek...GW ich zarżnęło jak prosięta...odebranie im tego przywileju jest nieludzkie...a cenę 25pts nawet ja przeboleję, żęby tylko wrócili starzy dobrzy WW i TG)
4. Cord - B
5. Bleasus - B
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
2. Saint
3. Thrawn - D: dla WPoU i HPoU Blessing of Ulric, Crush the Weak (zmienić zasadę na taką jaką ma ten od Sigmara teraz) i Prayers of Sigmar (Battle Howl bez zmian, Destruction zmienić na D2 z S5, Winter's Chill dodać -1S i Fury of Ulric bez zmian - chyba że są inne propozycje). Jednostki będą miały i tak specjalne zasady takie jak stubborn czy +2 do siły przy szarży (a re-roll to w ulepszeniu będzie można wykupić) więc dla nich mówię nie. Nie można wszystkiego pakować na siłę.
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus - C, elita wyznawców Ulryka
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu C tylko jednostki związane z tym bóstwem. Nie dla bohaterów.
9. Argoth - C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn C (str 4 podręcznika do Imperium 6 edycja: [...] Arch-Lectors of Sigmar (w domyśle 2), the High Priest of Ulric (w domyśle 1) and...[...]
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus - C - jest w końcu tylko jeden...
6. Niglafar
7. Czopek
8. Pelcu D ale Ar-Ulric jęli nie Ar-Urlic, to High Priest of Urlic
9. Argoth - C
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
Niglafar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 183
Lokalizacja: Frei Stadt Danzig

Post autor: Niglafar »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B (podobnie jak w WD było ale nie można przesadzić z ilością, 4-5 ulepszeń wystarczy...podobnie jak u mnie )
4. Cord - C
5. Bleasus - B
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - B ze zwykłych KO bez specjalnych zasad możemy ulepszyć za odpowiednią ilość punktów na konkretny Wewnętrzny Krąg (dany zakon ze specjalną zasadą)
10. Wilqu
11. SaH

9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus - B (ciekawe, ale co za dużo to i świnia nie zeżre)
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A wszystkie są ciekawe
10. Wilqu
11. SaH

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint
3. Thrawn - A i tylko A (to jest esencja tych jednostek...GW ich zarżnęło jak prosięta...odebranie im tego przywileju jest nieludzkie...a cenę 25pts nawet ja przeboleję, żęby tylko wrócili starzy dobrzy WW i TG)
4. Cord - B
5. Bleasus - B
6. Niglafar - A (jesli ma być B powinni kosztowac +1p względem KO a nie +2)
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
2. Saint
3. Thrawn - D: dla WPoU i HPoU Blessing of Ulric, Crush the Weak (zmienić zasadę na taką jaką ma ten od Sigmara teraz) i Prayers of Sigmar (Battle Howl bez zmian, Destruction zmienić na D2 z S5, Winter's Chill dodać -1S i Fury of Ulric bez zmian - chyba że są inne propozycje). Jednostki będą miały i tak specjalne zasady takie jak stubborn czy +2 do siły przy szarży (a re-roll to w ulepszeniu będzie można wykupić) więc dla nich mówię nie. Nie można wszystkiego pakować na siłę.
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus - C, elita wyznawców Ulryka
6. Niglafar - Ar-Ulric i Warrior Priest B (hate TYLKO na Ld6 i mniej. To esencja ten zasady, niech SŁABI giną). Wolfkini C, reszta nic.
7. Czopek
8. Pelcu C tylko jednostki związane z tym bóstwem. Nie dla bohaterów.
9. Argoth - C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint
3. Thrawn C (str 4 podręcznika do Imperium 6 edycja: [...] Arch-Lectors of Sigmar (w domyśle 2), the High Priest of Ulric (w domyśle 1) and...[...]
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus - C - jest w końcu tylko jeden...
6. Niglafar - E - Ar-Ulric, z zasadą 0-1
7. Czopek
8. Pelcu D ale Ar-Ulric jęli nie Ar-Urlic, to High Priest of Urlic
9. Argoth - C
10. Wilqu
11. SaH

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

8. Czy poza zwykłymi Knightly Orders oraz Knights of Inner Circle powinny występować wyraźnie nazwane Zakony Rycerskie, czymś się od zwykłego rycerstwa różniące?

A) TAK – każdy powinien być jakby osobną jednostką, mieć osobny profil jak Knights of the White Wolf w 6 edycji.
B) TAK – powinien być to upgrade do zwykłej jednostki. Za określoną liczbę punktów dostaje jakąś zasadę specjalną (specjalny ekwipunek) i staje się Zakonem.
C) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B z ciężkim sercem bo Cord ma racje
3. Thrawn - B (podobnie jak w WD było ale nie można przesadzić z ilością, 4-5 ulepszeń wystarczy...podobnie jak u mnie )
4. Cord - C
5. Bleasus - B
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - B ze zwykłych KO bez specjalnych zasad możemy ulepszyć za odpowiednią ilość punktów na konkretny Wewnętrzny Krąg (dany zakon ze specjalną zasadą)
10. Wilqu
11. SaH

9. Czy jednostka Free Company powinna mieć jakiś opcje upgrade’ów? Dla przypomnienia, propozycje, które do tej pory padały na forum: Timbermen, Peasants, Volunteers, Criminals, Squires, Townsmen, Bad Hunters

A) TAK – Jakie…?
B) NIE

1. Ismael – B
2. Saint - B w domowym bitwach są ok ale na turnieju już będzie z tym gorzej, za dużo zamieszania będzie.
3. Thrawn - B
4. Cord - B
5. Bleasus - B (ciekawe, ale co za dużo to i świnia nie zeżre)
6. Niglafar - B
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A wszystkie są ciekawe
10. Wilqu
11. SaH

10. White Wolf hammer – broń charakterystyczna dla Rycerzy Białego Wilka i Teutogen Guard. Co powinna dawać? Proszę pamiętać, że w porównaniu z zeszłą edycją, zwykły great weapon nie daje już +2S dla mounted troops, więc jeżeli młot zostanie taki, jak w 6 edycji, może trzeba będzie podnieść koszt konnych jednostek go używających.

A) White Wolf hammer – when a mounted model is using its WW hammer it gives +2S in the turn the model charges and +1S the rest of the time. On foot the hammer is wielded differently, and so counts as a halberd instead. In either case the weapon requires two hands to use.
B) White Wolf hammer – adds +1 to strength in each round of combat, needs two hands to use.

1. Ismael – B
2. Saint - wstrzymuje się
3. Thrawn - A i tylko A (to jest esencja tych jednostek...GW ich zarżnęło jak prosięta...odebranie im tego przywileju jest nieludzkie...a cenę 25pts nawet ja przeboleję, żęby tylko wrócili starzy dobrzy WW i TG)
4. Cord - B
5. Bleasus - B
6. Niglafar - A (jesli ma być B powinni kosztowac +1p względem KO a nie +2)
7. Czopek
8. Pelcu B
9. Argoth - A
10. Wilqu
11. SaH

11. Ulric – bóg wojny i zimy. Czy jednostki z nim związane powinny mieć specjalną zasadę? Jeżeli tak, napisz obok, które oddziały. Dla przypomnienia, jednostki charakterystyczne dla Ulryka to: Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin

A) Ulric’s Fury – unit gains +1 A during its first round of combat in the battle
B) Crush the Weak - unit hates all models in the enemy army with a basic Leadership characteristic of 6 or lower even if normally Immune to Psychology
C) Re-roll wound in charge
D) Inna… (wpisz jaka)
E) Nie powinny mieć zasady specjalnej.

1. Ismael – C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
2. Saint - wstrzymuje się ale zasady tylko dla Arch Lectota i Priesta
3. Thrawn - D: dla WPoU i HPoU Blessing of Ulric, Crush the Weak (zmienić zasadę na taką jaką ma ten od Sigmara teraz) i Prayers of Sigmar (Battle Howl bez zmian, Destruction zmienić na D2 z S5, Winter's Chill dodać -1S i Fury of Ulric bez zmian - chyba że są inne propozycje). Jednostki będą miały i tak specjalne zasady takie jak stubborn czy +2 do siły przy szarży (a re-roll to w ulepszeniu będzie można wykupić) więc dla nich mówię nie. Nie można wszystkiego pakować na siłę.
4. Cord - C tylko jednostki związane z tym bóstwem
5. Bleasus - C, elita wyznawców Ulryka
6. Niglafar - Ar-Ulric i Warrior Priest B (hate TYLKO na Ld6 i mniej. To esencja ten zasady, niech SŁABI giną). Wolfkini C, reszta nic.
7. Czopek
8. Pelcu C tylko jednostki związane z tym bóstwem. Nie dla bohaterów.
9. Argoth - C, Arch Lector of Ulric (High Priest of Ulric), Warrior Priest of Ulric, Knights of the White Wolf, Teutogen Guard, Wolf-Kin
10. Wilqu
11. SaH

12. Jak powinien się nazywać Lord – wyższy kapłan Ulryka i czy powinien mieć ograniczenie 0-1, jak zasugerował Thrawn:

A) Arch Lector of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
B) Arch Lector of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1
C) High Priest of Ulric i powinien mieć ograniczenie 0-1
D) High Priest of Ulric i nie powinien mieć ograniczenia 0-1

1. Ismael – D
2. Saint - wstrzymuje się ale nie powinien mieć ograniczenia
3. Thrawn C (str 4 podręcznika do Imperium 6 edycja: [...] Arch-Lectors of Sigmar (w domyśle 2), the High Priest of Ulric (w domyśle 1) and...[...]
4. Cord - Ar-Ulric chyba sie taka godność nazywa, raczej bez 0-1
5. Bleasus - C - jest w końcu tylko jeden...
6. Niglafar - E - Ar-Ulric, z zasadą 0-1
7. Czopek
8. Pelcu D ale Ar-Ulric jęli nie Ar-Urlic, to High Priest of Urlic
9. Argoth - C
10. Wilqu
11. SaH
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

ODPOWIEDZ