Nowiusi Tank - dobry on jest czy tez plewa straszna?

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

raf pisze:Tak sobie myślę (to do tych co twierdzą że tank to plewa mając super mega strzelające armie), w co będziecie strzelać, gdy przypadkim Imperium będzie zaczynało i wypuści wpierwszej turze na maksa do przodu tanka, dwa klocki imperialnej jazdy, kola na gryfie i helke wzmocnioną inżynierem...
Ustrzelę tanka , a resztę wezmę na klatę z BSB w pobliżu, ewentualnie poustawiam sobie fastami. :wink: Problem z tankiem nie jest taki, że zabija go rozpiska nastawiona na strzelanie, ale że byle jakie strzelanie w postaci moich czterech bolców za 140 punktów łącznie robi z niego warzywo.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

b_sk pisze:
raf pisze:Tak sobie myślę (to do tych co twierdzą że tank to plewa mając super mega strzelające armie), w co będziecie strzelać, gdy przypadkim Imperium będzie zaczynało i wypuści wpierwszej turze na maksa do przodu tanka, dwa klocki imperialnej jazdy, kola na gryfie i helke wzmocnioną inżynierem...
Ustrzelę tanka , a resztę wezmę na klatę z BSB w pobliżu, ewentualnie poustawiam sobie fastami. :wink: Problem z tankiem nie jest taki, że zabija go rozpiska nastawiona na strzelanie, ale że byle jakie strzelanie w postaci moich czterech bolców za 140 punktów łącznie robi z niego warzywo.
Może kiedyś się popróbujemy? :twisted:

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

probujcie
b_sk ma racje...warzywic go latwo
a cannon albo jednostka terenowa za 300pkt to naprawde chybiona inwestycja (przynajmniej w armiach 2k+)

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Tak żeby nie być gołosłownym odnośnie możliwości tanka: bitwa z magującymi WE, do trzeciej tury rozjechał oddział 8 driad i 5 wildów. Stracił jednego W. Nie wiem co mógłby tam jeszcze zrobic bo przeciwnik w 3 turze poddał gre.

Co istotne: w pierwszej turze chciałem naładowac 5 SP, ale stwierdziłem, że po co ryzykowac, 4 wystarczą. Dla funu rzuciłem kostką. Sześć oczek... Potem już stojąc w kombacie z wildami (na 9 Woundach) też stwierdzałem, że lepiej nie ryzykować, 3 grindy starczą w zupełności. Nie ma co się samemu rozkładać...

Awatar użytkownika
TomCio
Masakrator
Posty: 2720
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TomCio »

A WE to wiesz, za bardzo niemają jak rozkręcić ST, chyba, że treemanem, tylko on ma taką wade, że jak wyjdzie to pójdą po nim 3 armaty...
Obrazek
http://www.pajacyk.pl <klikać w pajaca, bo wp***dol! Obrazek
a goryl we mnie mówi mi..

Awatar użytkownika
Blasz
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: XIII Kohorta

Post autor: Blasz »

Bretonnia ma fajną virtue - daje killig blow na LT. ma też fajny miecz daje +1 więcej niż T przeciwnika.

poprawcie mnie jeśli się mylę ale tank jest automatycznie trafiany w HtH.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Nie mylisz sie.

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

Ktos tam wcześniej krzyczał że chaos jedzie ST w combacie, wymieniony był smok, minoski i dragon ogry.......z tego wszystkiego to tylko dragon ogry mogą z nim powalczyć. A problemem jest tutaj save czołgu i związane z tym nabijanie ran porównane do kosztu takiego np smoczka.
Strzelaniem i magią idzie go zwarzywić ale w combacie to już trzeba mieć specjalne magiczne cuda albo S7, a najlepiej i jedno i drugie.
O tym paladynie bretońskim nie wspomnę naprawdę chce zobaczyć jak taki kolo rozkręca czołg w szczególności z dwu rakiem :lol:

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

No to co robi z tankiem lord chaosu z bonecrusher mace (przeciwko ST ma sily 10) ? Hmmm :twisted:

Awatar użytkownika
Husiat
Wodzirej
Posty: 734
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Husiat »

Problem w tym, że nie sądzę aby gracze brali dany przedmiot lub jednostke tylko po to, żeby dla przykładu na turnieju natknąć się na tanka i go ubić. W rozpiskach uniwersalnych jest to nieco trudniejsze...
Dlatego mówienie: paladyn z czyms tam, lub lord chaosu z czymś innym jest takie trochę... niemądre..? :wink:
Bum...!

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

dokładnie, w moim chaosie nic nie ma siły większej niż 6 nawet lord na smoczku. Po prostu lepienie lorda na sam ST się nie opłaca.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

No tak, na turnieju to tego sie raczej nie bierze. Ja zwykle widze lorda na smoczydle z flailem jakims, albo berserker swordem, czy nawet sword of might lub great fangiem. Z tego wszystkiego chyba flail i great fang najlepszy - ze dwie rany ubije...

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Tylko porównajcie koszt punktowy chaosowego lorda na smoku i 300 p. tanka... lekka dysproporcję sił widzę w tym kombacie...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Szczur6 pisze:dokładnie, w moim chaosie nic nie ma siły większej niż 6 nawet lord na smoczku. Po prostu lepienie lorda na sam ST się nie opłaca.
a ja sie tanka (jendego) nie boje :) jak sa 2 to juz duzo gorzej, ale na jednego mam zazwyczaj dogry, exalteda khorna z flailem.. oczywiscie ten oddzial jest niejako 'eliminowany' z gry (ten ktory ma sie zajac oslabieniem czolgu), ale potem czolg jest juz mocno bezutyczny...

ogolnie z imperium nie widze sie tak tragicznie... choc oczywiscie na wejsciu to gracz imperialny ma duzo wieksza szanse na zwyciestwo (dziala, helki, czolgi..) ale juz pare razy udalo mi sie ugrac te remiso zwyciestwa a i masakry sie zdarzaly ;)


pzdr !!

Awatar użytkownika
Szczur6
Mudżahedin
Posty: 312
Lokalizacja: Nasielsk-Wawa

Post autor: Szczur6 »

Stare imperium na chordzie magów 4 armatach hellce i czołgu to zawsze jechałem, ale jaki wypeniany zawsze byłem to już inna bajka :D
Najgorsze jest to że oddział który ma zwarzywić bądź nawet zabić smoka zazwyczaj przypłaci to własną śmiercią albo przynajmniej takim uszczerbkiem że można o nim zapomnieć (nowy czołg, bo po starym to choseni overruna robili :twisted: )

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

karlee pisze:No to co robi z tankiem lord chaosu z bonecrusher mace (przeciwko ST ma sily 10) ? Hmmm :twisted:
i pozniej save 3+.. wychodzi na tym gorzej jak z flailem czy slomka...

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Szczur6 pisze:Stare imperium na chordzie magów 4 armatach hellce i czołgu to zawsze jechałem, ale jaki wypeniany zawsze byłem to już inna bajka :D
no, kaka w gaciach zazwyczaj jak sie to widzialo... :P
Szczur6 pisze: (nowy czołg, bo po starym to choseni overruna robili :twisted: )
na DMP zrobilem overruna po pelnym czolgu 4ką zwyklych khornitow 8) z exaltedem z flailem w srodku :P o czym caly moj team oraz Ataman mogą poswiadczyc ;)

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

Hmm... A skaveny nadal jadą starym czołgiem 8)

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

W starej edycji grałem z ST parę razy - i zawsze coś wykombinował, a w nowej? Hmm jestem za opcją że jest to silna maszyna, która w końcu jest warta swej ceny. Pisałem to już parę razy ale: nowy czołg jest taki sam w walce jak stary - tyle że ma pancerz. Policzcie sobie. Wtedy trafiliście w miękkie, 6 ranienie i rana - czyli jak np. gigusiowi. Teraz trafiacie auto, szóstka i save.......... W ostrzale: 5edycja działo mogło zadać przy maksymalnym farcie 14 ran czyli troszkę ponad połowę. Teraz 6 - też troszkę ponad połowę... równość? jako taka, różnica jest taka że tym razem możemy mieć dwa czołgi...
Tak naprawdę wadą czołgu jest to iż widzi jak rydwan. To powoduje że część armii - moze takie woody czy skinole mogą sobie koło niego pobiegać, ale nie wiem jak wam to wytłumaczyć, iz bretka wcale taka znakomita na czołg nie jest? Czołg ma w końcu 15 cali, bretka 16, kto tu w kogo wjedzie to kwestia rozstawienia i gry. Składając Imperium można zresztą spokojnie wystawić 2 czołgi i jeszcze dobrą kawę z Wielkim Mistrzem albo Archlektorem. Czyli mamy co najmniej 3 unity uderzeniowe. rzeecz jasna oprócz tego jeszcze jakiś strzelców, 2*5jeźdźców na wsparcie czogłów i wrum wrum...
Z krasiami cos tam może byc problem, Skaveniuchami też, ale jakoś do elfów nie mam przekonania - czy ot tak bez problemu sobie poradzą. Niby ranki wpadają z bolców, ale nie wchodząc na bliski mozesz spokojnie strzelać ze swoich dział by zniszczyc bolce, no a to haja już boli, nei wspominając że haje czy darki maja żadko cos jeszcze by zatrzymać 10 Innerów z grandem i priestem.
Ze skaveniuchami może byc problem bo mają te spaczoarmaty za lasami :), jezzaile i dalej ciekawą magię...ot. Zobaczymy po masterze w Lublinie jak tam pójdzie imperialistom - i kto będzie grał.

P.s. Tyrant boi się armat i zasady że kto impakty ma ten sam w pysk dostaje k6 s6 bodajże...zawsze mnei ciekawiło czy gdyby oddział łogrów szarżował to by dostał tyle impaktów ile ma ludków czy po prostu k6s6 hmmm, a jak to było z rydwanami TK i alsem/czołgiem starym... przyjemnych snów tyranciuchu.

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

Chyba dostawał model :)

ODPOWIEDZ