
prawie...
Magia ne wygrywa sie bitew, jedynie wspomaga wygrana

Wrzuć dla ciekawości jakąś rozpiskę.Młody pisze: Ja znam najmocniejszy wariant.Mój
.
seer na dzwonie, charm,korona,scrollKrzysiekW pisze:Wrzuć dla ciekawości jakąś rozpiskę.Młody pisze: Ja znam najmocniejszy wariant.Mój
.
![]()
Tak, to mam na uwadze wprowadzając do armii 5> globadierów. A mogą namieszać. POza tym, to jeden "punkt" na liście wystawienia. Przeciwnik jest już rozstawione, a ja mogę umieścić swoje kluczowe jednostki.Fisch pisze: Większe oddziały Globadierów >4 będą wzbudzały panike jka ktoś je rozstrzela. 4 są najbezpieczniejsze i najlepsze.
Dokładnie, na obydwa.Fisch pisze:6 Night Runnerów z Druga Bronią to standard. W takiej liczbnie służą nie tylko do ociekania ale też ładnie koszą słabsze unity przeciwnika. 12A robi swoje.
Drugi oddział służy pewnie już tylko do uciekania;)
Lubię dzwon, choć poniżej 3000 jeszcze nie testowałem. A pierwszych rundach mogę wysiać nieco więcej dzięki spaczeniowi.Fisch pisze:Dzwonek bardzo pasuje moim zdaniem. Sporo kostek magii - 10, Co turę 3 czary plus Storm Daemon.
Wystawiam 7, żeby mieć nadal ten US 5 jak mi dwóch zejdzie.Fisch pisze:Censerów ja wystawiam 6 w oddziale ale 7 też są okej
Bardzo lubię tę jednostkę. Popiernicza fajnie, ma te kilka ataków więcej, ma bonus za linie. Tu niestety dośc niski, ale tez już punktów nie starczyło. Zresztą, to ma być tania, mieszjąca jendostka. Spotkałem sie z wystawianiem jednego packa, żeby obcinać marsze/bonus za szeregi.Fisch pisze:Giant Raty też są spoko - odginaja szarże, niszczą maszyny. Jak mam wolne punkty to też je wystawaim
Dziękuję za opinię. Teraz tylko żebym ja dał radę w warunkach turniejowych nią coś ugrać.Fisch pisze:Ogólnie mi się rozpiska bardzo podoba. da się nią bardzo dobrze grać...
Dla assasina ja bym zostawił Gwiazdki.
Dziękuję i wzajemnie.Fisch pisze:pozdro
Fisch