Koncepcja na Highborna
Moderator: Gremlin
Jako wsparcie do szarzy np wildów, badz innego altera na rydwany. klocki piechoty tej corowej zazwyczaj, wyzwania na chellenga aka 1W + 5 z overkilla. Na jakies maszynki, tylko ze musisz nim uwazac na magie ( która nmajbardziej boli, jak i na ostrzał). MOzna go uzywac jako takiego podpakowanego fasta, którego strata 2 razy bardziej boli.
Poza tym świetnie wyciaga magów z oddziałów bez chempiona, ale tutaj musisz sie dpbrze ustawiać, bo to jak by nie było szarza samobójcza + mimo wszytsko ryzyko dogonienia.
Poza tym świetnie wyciaga magów z oddziałów bez chempiona, ale tutaj musisz sie dpbrze ustawiać, bo to jak by nie było szarza samobójcza + mimo wszytsko ryzyko dogonienia.
xYz
szarżą alterem w klocki z championem to samobójstwo statystyczne.
Masz 6 atakwo jeśli ma helm, trafia zawsze statystycznie 4 i już jesteś na brejku.
Masz 6 atakwo jeśli ma helm, trafia zawsze statystycznie 4 i już jesteś na brejku.
Absolutnie popieram Kosę. Poświęcanie lorda za maga to taki sobie pomysł.
no i malo kto da do oddzialu piechoty bez czempiona maga, jeśli moze mieć realne zagrozenie szarżą altera... A lordem to raczej nie warto, no chyba, że arcyamga jakiegoś, wtedy ok, można zawsze jeszcze uciece, w koncu są te 3 kosci na uciekanie,, a przeciwnik goni z dwóch, z resztą nawet zazwyczaj taki arcymag jest dużo droższy niż alter, ale kto da się tak zlapać?
Pisałem jako element wsparcia, do wldów drzewa etc, wiadomo że szarza pojedynczym alterem w cokolwiek co ma static CR~5 nie konczy sie dobrze.Kosa pisze:szarżą alterem w klocki z championem to samobójstwo statystyczne.
Masz 6 atakwo jeśli ma helm, trafia zawsze statystycznie 4 i już jesteś na brejku.
Poza tym niejednokrotnie mozna spotkac samotnych magów w klocków ( max 1 szereg - to to nawet nie klocek)! jakichs tam kuszników czy innego scierwa, bez czempiona.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2008, o 18:19 przez Gremlin, łącznie zmieniany 2 razy.
w kombinowanych szarżach jest dobry, to jest prawda.
Hehe z moimi plewnymi rzutami, to nawet czasami i to nie pomaga - patrz dzisiejszy turniej...Kosa pisze:w kombinowanych szarżach jest dobry, to jest prawda.
xYz
A na jakie armie odradzalibyście go wystawiać? Pytam o to wszystko, ponieważ te moje około półtora roku przygody z battlem, to w sumie jedynie kolekcjonowanie armii, a grałem może ze 4 razy, więc chciałbym nabyć póki co nieco doświadczenia teoretycznego
Biegacza w ogóle? Cóż, w zasadzie to nie jest moim zdaniem, kwestia że na jakieś się nie przyda, ale że zabraknie na niego miejsca. Wiadomo, że na małe pkt koleżka z Hodą jest nieoceniony, biegacz albo BSB, co kto woli. Więc to zabiera jeden slot. Poza tym większość graczy (chociaż są obserwowalne na tym forum wyjątki) zawsze wystawia Caddiego, zostaje więc jeden slot na bohatera. Moim zdaniem jeśli punkty pozwolą to najlepszy byłby właśnie taki biegacz, ale raczej od 1500, 1650 w górę, inaczej może zabraknąć pkt na oddziały. A na jakie armie? Strzelające na pewno: wjazd do parku maszyn chłopaka z hełmem, dwurakiem i jakimś wardem to sama radość, na Imperium moim zdaniem obowiązkowo, bo w parze z brokułem, o ile nie mamy jakiegoś zajebistego pecha, powstrzymuje czołg i jeśli nic blaszakowi nie przyjdzie na pomoc, rozwali go. Na Lizaki czemu nie, ale już np. na Skaveny ciężka sprawa, bo zejść od ostrzału czy magii może jak dziecko. Na duże pkt uważam, że obowiązkowy.
A co myślicie o takim lordzie?
Highborn
-Alter Kindred
-Enchanted Shield
-Amaranthine Brooch
-I mieczyk-ruletka
Część potworów jest bardzo głupia, np. trolle więc można trochę się pobawić .. a jak ktoś ma tendencje żeby wyrzucać 6 to hehe..
Highborn
-Alter Kindred
-Enchanted Shield
-Amaranthine Brooch
-I mieczyk-ruletka
Część potworów jest bardzo głupia, np. trolle więc można trochę się pobawić .. a jak ktoś ma tendencje żeby wyrzucać 6 to hehe..
IMO teraz ward na niemagiczne mało się sprawdza... Demony, wampiry (duszki np.), inne we, he z talizmanem, bieda, to wszystko ma magiczne ataki (nie licząc run dwarfickich na działach).
Koncepcja fajna, ale jednak brakuje siateczek.
Koncepcja fajna, ale jednak brakuje siateczek.
niestety ale jak się bierze mieczyk ruletkę to nie ma już w sumie miejsca na siateczkę .. a szkoda bo często ją biorę przecież lorda bez warda niepuszczę, a dałem mu na niemagiczne ataki, bo mam zamiar grać takim lordem vs. orki, bo qmpel prawie zawsze wystawia kilka troli i giganta ;] ciekaw jestem jak się sprawdzi
ruletka czyli ten miczyk za 55 pkt? a wiesz ze gigant ma 10 liderki?Dzidzia pisze:niestety ale jak się bierze mieczyk ruletkę to nie ma już w sumie miejsca na siateczkę .. a szkoda bo często ją biorę przecież lorda bez warda niepuszczę, a dałem mu na niemagiczne ataki, bo mam zamiar grać takim lordem vs. orki, bo qmpel prawie zawsze wystawia kilka troli i giganta ;] ciekaw jestem jak się sprawdzi
e?założmy że zadamy rane...ja turlam d6 i on...Piotras pisze:Dlatego ruletka.
A co powiecie na:
jako że obaj mamy 10 ld od tego rzutu zalezy czy kolo za 370(gen.) przeżyje tak?rozumiem wyskoczyc na 8 albo co innego...ale bez przesady...
Piotras a nie lepiej dodać mu jeszcze pancerzyk 15 pkt? lukę się zapcha a jak na piechotę to będzie żywotniejszy jeszcze...
On ma za zadanie biegać w dancerach, ale ...
Ostatnio taka opcja:
10 łuczników w 2 szeregach na wzgórzy, lord w nich. Szarżuje na nich smok, challenge i nie wbija żadnej rany, ja oddaje 1 rana na smoczydle, wróg przegrywa o 3 (przewaga, szereg, rana). Mina przeciwnika, coś bezcennego!
Chociaż na takie akcje wlasnie dałbym mu róg... Ew. brariar też by dobry był, pomyśle.
Pozdra
Edit: Ten sword to jest ruletka totalna na coś co ma LD 9-10. Wystarczy, że wróg Cię przekroczy o 3 i już lordziny nie masz... Dobre na: skavy, o&g, ogry, lizaki. Ale nie na HE, DE, Giganty
Ostatnio taka opcja:
10 łuczników w 2 szeregach na wzgórzy, lord w nich. Szarżuje na nich smok, challenge i nie wbija żadnej rany, ja oddaje 1 rana na smoczydle, wróg przegrywa o 3 (przewaga, szereg, rana). Mina przeciwnika, coś bezcennego!
Chociaż na takie akcje wlasnie dałbym mu róg... Ew. brariar też by dobry był, pomyśle.
Pozdra
Edit: Ten sword to jest ruletka totalna na coś co ma LD 9-10. Wystarczy, że wróg Cię przekroczy o 3 i już lordziny nie masz... Dobre na: skavy, o&g, ogry, lizaki. Ale nie na HE, DE, Giganty