WE vs DWARFS
Moderator: Gremlin
ja na mało pkt biore 2x łuki 2x driady 2x WD jeden z noblem i treeman i jakos sobie radze to na około kafla po prostu podchodzisz i klepiesz brodate karzełki po ryjcach :PPczasem zamiast treemana wayów to kitrasz po lasach i szczelasz kiling blołem xD a jak co do czego to lejesz tez dobre rozwiazanie,,,...
- petronikus
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 116
- Lokalizacja: cz-wa
ja narazie zbieram WE do 1000 mam juz 16GG 24driady 7WD 5WR nobla i 2xmag- czyli kupic tremana czy WR???
- petronikus
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 116
- Lokalizacja: cz-wa
co to jest caddie hoh + socmPiotras pisze:generalnie ja na małe pkt to biore caddiego, biegacza z HoH + SoCM, 3 x łuki, 2 x driady, 2 x 6 wildzi z szmatą, drzewo, jak sie upcha to dancerów albo kolejnych wildów.
Tyla...
zdecydowanir treeman, masz na razie 10 gg 3 oddziały driadek... WD i WR też są jedni...2x caddy jest... z 1 GG zrobisz biegacza w proxie albo kup najlepiej...a treeman do tego da Ci hm...1500? no i masz podstawewego R...petronikus pisze: ja narazie zbieram WE do 1000 mam juz 16GG 24driady 7WD 5WR nobla i 2xmag- czyli kupic tremana czy WR???
Caddy- czarodziej 1wszopoziomowy z 2 zwojami rozproszenia...petronikus pisze: co to jest caddie hoh + socm
Hoth- helm of The hunt - mgc. armor za 20 pkt...a raczej bonusik
socm- Stone of the crystal mere- ward wyczerpywalny za 30 pkt, wyczerpywalny czyli raz oblejesz i nie masz
Z trzema oddziałami Thunderersów? Czemu nie? Zapominasz o zasięgu. Zawsze strzelę do Ciebie jako pierwszy z 30 cali. Potem Ty podchodzisz 6 i nie strzelasz, ja cofam się 2,5 i znowu strzelam, Ty podchodzisz 6 i nie strzelasz ja strzelam po raz 3.cofam się i dopiero teraz mi odpowiadasz. W 4. strzelam i się cofam, Ty znowu podchodzisz i nie strzelasz, w 5 strzelamy wspólnie i w 6. to samo. Wyrównana w miarę walka jest z kusznikami. A organki mają wszelkie dane zejść od Hody. Naprawdę nie podałeś rozpy, która rzuca WE (w wersji strzelającej) na kolana.Torres pisze:Powiedz mi teraz, że 30 łuczników z Hailem wygra pojedynek strzelecki z tym Smile
IMHO na 1500 lepiej 2xGG, WR jeden raz 6 z WB, caddy, biegacz z hełmem i hodą plus drzewo. Dopchać driadami (tak ze 3 oddziały) i WD (jeden oddział 8-9)Dzidzia pisze:2x6 WR, wardencerzy z BSB, drzewo, caddy 1lvl z 2 scrollami i dopchać driadami...
Sprawdziłbyś rozpiskę najpierw
W pierwszej turze podchodzę na 12". Zakładając, że rozstawiam się na 12", to w 2 turze napewno będę miał zasięg.
Dodatkowo strzelanie WE na daleki prawie wcale mnie nie boli (Save 5+, Ward 5+). Na bliski też nie bardzo
W pierwszej turze podchodzę na 12". Zakładając, że rozstawiam się na 12", to w 2 turze napewno będę miał zasięg.
Dodatkowo strzelanie WE na daleki prawie wcale mnie nie boli (Save 5+, Ward 5+). Na bliski też nie bardzo
Ward przy założeniu, że wszystkie oddziały utrzymasz w 6'' od BSB, co nie jest łatwe, poza tym wciąż można, mimo tego ruchu uciekać od Twojego strzlelania przynajmniej rundę. Ale ok - takie rzeczy trzeba sprawdzić w praktyce.
Twoje prawo - ja tego jak przepychanki nie traktuję - przeciwnie każdy ma swoje doświadczenia i fajnie je porównać. Co do teorii to moim zdaniem to jednak jest gra o calach i kątach, chociaż rzecz jasna ogromne znaczenie ma tutaj szczęście no i siła armii jaką gramy. Niemniej jednak wciąż jest jakaś teoria i jakiś plan.
Jasne, to też
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
Cóż moje rzuty, zmieniły się z mega pechowych na takie, że kiedy coś powinno na 99% się udać to same jedynik (no chyba że zdaje Ld to 2 6), a jak coś robię, co nie ma prawie prawa wyjść, to samiutkie szóstki i 5 (no chyba że Ld to 2 1 D: ) Np. Ostatnio w bitwie z kumplem 7 Wayami zabiłem 4 KO, czyli mega wynik, a bohaterem wayyem odpaliłem na bliskim zasięgu HoDę i zdjęło tylko 1 obsługanta
A tak a propo grania z dwarfami, to GG są bardzo nieźli , 6" robi dużą różnice. mocih 20 GG z noblem z hodą, wygrało właściwie pojedynek strzelecki z 20 Thundami z shieldami. Z tymże ja strzelałem do niego 3 razy i hoda ustrzeliwując mu około 10-12 karzełków (już dokładnie nie pamiętam) a on do mnie zdołał 1 strzelić i ubił mi chyba 3? Kiedyś ściągnąłem w ciągu 2 tur 16 czy 20 GG Bugmana ;p, qmpel sądził że w następnej turze go schowa, ale się przeliczył bo 30" zasięgu + 5 " Mova robi swoje
A wogóle to coraz mniejsze jest chyba zainteresowanie karzełkami co? Bo bardzo rzzadko ich widuje na stołach, jsk podglądam turnieje bądź na nich gram..
A tak a propo grania z dwarfami, to GG są bardzo nieźli , 6" robi dużą różnice. mocih 20 GG z noblem z hodą, wygrało właściwie pojedynek strzelecki z 20 Thundami z shieldami. Z tymże ja strzelałem do niego 3 razy i hoda ustrzeliwując mu około 10-12 karzełków (już dokładnie nie pamiętam) a on do mnie zdołał 1 strzelić i ubił mi chyba 3? Kiedyś ściągnąłem w ciągu 2 tur 16 czy 20 GG Bugmana ;p, qmpel sądził że w następnej turze go schowa, ale się przeliczył bo 30" zasięgu + 5 " Mova robi swoje
A wogóle to coraz mniejsze jest chyba zainteresowanie karzełkami co? Bo bardzo rzzadko ich widuje na stołach, jsk podglądam turnieje bądź na nich gram..
Cóż, bo na dłuższą metę jest to dosyć...jednostajna armia. Przynajmniej dla mnie, no ale pewnie dlatego ja lubię WE, DE czy Lizaki
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Wujek Kiczu
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 145
- Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków
Jak juz dajesz sie wałować to twoja sprawaRakso_The_Slayer pisze:i przeważnie się nimi wałuje ostro na ruchuPiotras pisze:Zdecydowanie armie złożone z skirmishu są bardzo wymagające od generała, a poza tym maja sporo fajnych kombinacji
Jankiel napisał :
I nie będę komentował postów biednych graczy z BB, którym wyprawa do Żywca jawi się jako równie trudna, co do Mongolii.