a jak wejdziesz do domku to z ktorego miejsca bedziesz mierzyl zasieg czarow i strzelania? analogia wydaje sie jasna skoro jest zapis, ze jestes w kazdym miejscu domku.Jankiel pisze:Nielegalny. Nigdzie w rulebooku nie ma napisane, że nie mozna być bliżej, niż 1" od zajętego domku. Nigdzie nie jest napisane, że nie mozna być wejść do domku, który znajduje się mniej niż 1" od wroga. Słaba analogia, użyta w dodatku do nieczystego zagrania.
imo jak sie rozciagniesz na cala krawedz to bedzie zasadowy problem....To też było co najmniej naciągane. Oddział wychodzi z domku w ten sam sposób, jak oddział wychodzący z krawędzi. Czy jak 15 BK wyjedzie z pogoni za krawędź, to mogę sobie w tamtym miejscu postawić 5 harpii i chłopaki już nie wrócą?