Różnice w Szamanach

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

screming sword?
To to co daje autowoundy?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

nie to co daje +1A i +1S za każdego wroiego charaktera w 12'

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

to wcale nie jest takie dobre zazwyczaj mamy tylko +1a i S jesli w ogóle.
To już prędzej piechotnego z axem of last waagh to da sile +3 i +3 ataki przy dobrych warunkach sporej liczebnosci orków.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

na większe bitwy może to być użyteczne ale na standardowe 2k to rzeczywiście może nie być warte tych punktów

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

wracając do szamanów:
ja się wczoraj zniechęciłem, grałem na great shamanie orkowskim,
przeciwnik ciągle sobie zostawiał scrolla na moje waaagh bo reszta
czarów orkowskich nie robiła zbyt wielkich szkód, w końcu waaagh weszło,
i chłopaki polecieli.... i staneli, każdemu oddziałowi zabrakło ze 2 cali do przeciwnika....

Awatar użytkownika
Lunn
Masakrator
Posty: 2066
Lokalizacja: W-w

Post autor: Lunn »

Shit happens ;)
Mi się jakiś c zas temu bardzo ładnie spisał mały nocny gobalek. wylosował 5 (czyli małe waaagh) i w decydującym momencie rzucił go z IF :P jakieś 500pkt do przodu. Do tego skutecznie blokował wroga (mała to była bitwa, a przeciwnik miał tylko jednego maga, ale zawsze coś. a to tylko 100punktów ;) )

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Dziwi Cie to?
Waaaagh teraz jest i tak o tyle lepsze, ze wszystkie oddzialy w CC dostaja strike first i reroll hitow. Gdyby nie ten 'kop' dodatkowy rzucenie tego czaru by mialo sens tylko w 2/3 turze, potem wizja ze 1-2 oddzialy dopchniemy do walki bylaby rownowazona tym ze 3-4 maszyny wylaczymy na 2 tury.

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

ja gram na NG bo mojm zadaniem jest lepszy od orkowego szamana poza Waaaagh niema nic przydatnego a czary NG i goblinów sa bardziej uniwersalne
jest czar na altylerie kawalerie i inne taki ścierwa

Awatar użytkownika
Lunn
Masakrator
Posty: 2066
Lokalizacja: W-w

Post autor: Lunn »

dzieki ze nam powiedziales
a popatrzyles moze na date ostatniego posta? ](*,)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a ja sie nie zgodze
przetestowalem Orc shamana 2lvl z pierscieniem i +1do dispell roll

spisywal sie calkiem fajnie
wbrew pozorom czary 1-4 z big waaagh maja swoj urok,szczegolnie jak sie chce jakis dopalek dla oddzialow

Awatar użytkownika
kis1
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Bastion HypolytówCity

Post autor: kis1 »

A co sądzicie o zwykłym Orku na Wyvernie z Waaagh! Paint, Skull Wand of Kaloth i Butami ??
Czy lepiej wziąć Warda zamiast butów?
Czy lepiej wogóle się nie bawić w Skull Wand'a ?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9573
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Ja na DMP grałem ostro hardkorowym typem:

Orc Great Shaman
Wyvern
Shagas Sceaming Sword
Amulet of Protectyness
Waagh! Paint

Wporzo koleś. Zwłaszcza na tajne rozpy. Do tego słabego ws'a można nadrobić czarem dającym przerzuty na hita.

Generalnie:
ZALETY:
- mobilność
- terror
- jebnięcie w walce
- zaskoczenie na tajne rozpy
- fajne patenty z waaagh! (generalskim)
- odporność na terror
- mamy i monstera i mocną magię
- gdy przeciwnik ma mocarną artylerię, to przynajmniej można poczarować, a nie tylko się kampować (na DMP trafiłem 2x standard imperium, HE na 4 boltach, TK na 2 klopach i O&G na 5 boltach, więc sobie za bardzo nie pofruwałem)

WADY:
- koszt (500 pts)
- mało uniwersalne itemy - raz super, raz do dupy :)
- odlatujące ld

Generalnie jestem zadowolony :) Na razie będę nim grał chyba. Do czasu aż się nie zrażę, albo nie wymyślę czegoś ciekawszego ;) (lub bardziej hardkorowego ;))

Awatar użytkownika
Niewiadom
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Biała Podlaska/ Międzyrzecz

Post autor: Niewiadom »

kołata piszesz ze ma "jebnięcie w walce" hmm wiesz co niewidzi mi sie cos to jego jebnięcie bo w koncu co taki szaman moze zrobic fakt wywerna moze moze i to dos sporo terror spoko zgadzam sie ale jebniecie ?? o co kaman chyba tylko na jkaies fasty rydwany czy inne pierdulki nic nieznaczace bo z klocami czy dobrymi oddzialami to moglby robic jedynie jako wsparcie... dziki ork / czarny to maja jebniecie dzikus wyplaci razem z wywernem ok 10A S6 i to juz jest cos no ale niewiem nieprobowalem jeszcze grac magiem na wywernie takze moze sie przypierdalam a moze cos w tym jest... ZIELONI GÓRĄ!!!!!!!!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
Astragoth
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 198
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Astragoth »

a Shagas Sceaming Sword mówi Ci coś? jak trzeba to i bedzie miał 4A z S8...
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Jak myślicie:
lepiej mieć warbossa do walki i 3 małych magów,
czy great shamana, herosa czarnego i 2 małych magów,
czy walnąć wszystko na magię (duży szaman i 3 małych)?
Mówię na 2k oczywiście.
Czy macie jakieś jeszcze lepsze opcje?

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris
Posty: 643
Lokalizacja: Twierdza Alkarin-Leszno

Post autor: r0m »

takie gadanie... zalezy jak grasz, jak rezzta rozpiski i wogole zalezy od wielu rzeczy. ja stosuje duzego+2malych+czarnuch.

ODPOWIEDZ