Oddziały multi czempionowe / gdzie RaF może przyjąć challang

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ot, taka propozycja. A skąd teoria, że możesz wycofać bsb?
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Wycofać bsb mogę bo to heros :). Jeśli zaś chodziło ci o szatndarowego np grali to już wyjaśniam jak to widzę : Jest to model niosący banner , jest to też model mogacy przyjąć challange. Po odmówieniu challange gracz moze wybrać 1 model który mógł przyjąć i wycofać go do nie walczącej ranki (model ten i przestaje dawać jakiekolwiek bonusy wynikające z przedmiotów które nosi oraz jego zasad specjalnych itp - jest na czas trwania combatu out of game. :cry:

Idąc dalej ... zasady muzyków i sztandarowych oddziałów mówią jasno że jeśli zginie cały pierwszy szereg ( w tym banner i muzyk ) to pozostali członkowie oddziału podnoszą szmatę/trąbkę i wszystko git :D . Zasady jednak nie mówią nic o przekazywaniu sobie tych przedmiotów między żywymi modelami. (innymi słowy nie zezwalają na to). Tym samym skoro mogę wycofać dowolny model który mógł a nie przyjął czelendża do tylnego ranku ... powinienem móc wycofać pana sztandarowego/muzyka i w tym momencie nie widze podstaw by pan ten przekazał noszony przez niego przedmiot innemu panu gdyż nie zdechł a został wycofany. Reszta pisze się sama. :wink:


:shock: Tzn ja oczywiście nie mam zamiaru walczyć o to gdyż taka sytuacja nawet mi się jeszcze nie zdarzyła. I jak sie zdarzy to może raz ( i to ja mogę być po stronie wycofywanego gdy będę grał slayerami ). Ale wydaje mi się że mój tok myślenia jest logiczny i tyle :P

Awatar użytkownika
Kozisyn
Wodzirej
Posty: 698
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kozisyn »

jednym słowem czy chorąży gigantslayer może przekazac komuś swoją szmatkę, czy tym kims musi być inny gigant czy moze byc zwykły trollslayer.

ODPOWIEDZ