Orcs&Goblins 2k
moim zdaniem przesadziłeś z liczbą hoppersów , 10 trudno będzie schować w lesie, poza tym dałbym 2 scroll'a żeby się przeciwstawić magii przynajmniej te 2 tury, kombinacja przedmiotów na bsb, wsadziłbym -1 do hita zamiast obroży
pusty orkowy czariot zastąpiłbym jeszcze 2 boltami i 1 orki zamienił na 1 night gobliny takie jak wcześniej tylko dałbym obu odziałom siatki, albo zdjął z nich FCG i zostawił samego muzyka
co do rare'ów to giant schodzi teraz zdecydowanie za łatwo jak na mój gust więc darowałbym sobie, co do trolli to nie wiem wkrótce 1 testy...
pusty orkowy czariot zastąpiłbym jeszcze 2 boltami i 1 orki zamienił na 1 night gobliny takie jak wcześniej tylko dałbym obu odziałom siatki, albo zdjął z nich FCG i zostawił samego muzyka
co do rare'ów to giant schodzi teraz zdecydowanie za łatwo jak na mój gust więc darowałbym sobie, co do trolli to nie wiem wkrótce 1 testy...
Schodzi tak samo łatwo jak kiedyśco do rare'ów to giant schodzi teraz zdecydowanie za łatwo jak na mój gust

Tomcio nie...
kiedys krasnale nie mialy bolcow z 4BS...thundzi nie mieli +1do trafienia na dalekim...
a glade guards nie strzelali z 4S
powychodzily rozne armie i gigus sie zdezaktualizowal-bywa
10hopperow jest ok...one w lesie to gorka na 1ture stana(b w kolejnej musza sie ruszyc)...poza tym tracisz hopperami w lesie dobrodziejstwo "6" na animozji
do czego stosujesz 2trolle?tak z ciekawosci pytam...
kiedys krasnale nie mialy bolcow z 4BS...thundzi nie mieli +1do trafienia na dalekim...
a glade guards nie strzelali z 4S
powychodzily rozne armie i gigus sie zdezaktualizowal-bywa
10hopperow jest ok...one w lesie to gorka na 1ture stana(b w kolejnej musza sie ruszyc)...poza tym tracisz hopperami w lesie dobrodziejstwo "6" na animozji
do czego stosujesz 2trolle?tak z ciekawosci pytam...
No to tylko przy krasiach i WE (ale w sumie dużo tego teraz
), ale od pocisków - d6s4 etc. dalej ginie tak samo.
Ale krasie w 6ed też go ściągały zanim doszedł, tyle że z cannona/klopki i poprawiali co najwyżej thundami, a WE to wcześniej miały w ch.. 5tek łuczników i wystrzeliwały taką masę strzał, że też mogły go pomieść, zresztą wcześniej lore of life był lepszy, a WE raczej na magii grały.

Ale krasie w 6ed też go ściągały zanim doszedł, tyle że z cannona/klopki i poprawiali co najwyżej thundami, a WE to wcześniej miały w ch.. 5tek łuczników i wystrzeliwały taką masę strzał, że też mogły go pomieść, zresztą wcześniej lore of life był lepszy, a WE raczej na magii grały.
Moim skromnym zdaniem
- lord jest ok
- herosy; powinno być dwóch ngoblinów (ale to według gustu)
- core; orki dobra ilość , a ng zmiejszyć do 25 i dać siatki
- speciale; standartowo jest : 4 chucki, 2 * 9 hoppersów lub 4 chucki, 9 hoppersów i 5 savage boar orc boyz.
- rare; doom diveer i 2 snoty, 4 trolle lub drugi doom diver
można by było dać 20 ngoblinów z łukami ,aby w giganty starzelały

- lord jest ok
- herosy; powinno być dwóch ngoblinów (ale to według gustu)
- core; orki dobra ilość , a ng zmiejszyć do 25 i dać siatki
- speciale; standartowo jest : 4 chucki, 2 * 9 hoppersów lub 4 chucki, 9 hoppersów i 5 savage boar orc boyz.
- rare; doom diveer i 2 snoty, 4 trolle lub drugi doom diver
można by było dać 20 ngoblinów z łukami ,aby w giganty starzelały

Właśnie 30stki NG są zaje***te
. Dodają te +4 CRa
, no i teraz ranki od 5+, a taka smutna prawda, że NG padają od byle czego.


No tak, ale wiesz, zdechnie 6 i cześć z szeregiem, a tak to mus zdechnąć 11. Chociaż raz wystawiłem NG (30) i po 1 turze strzelania zostało 15
.

Moja rozpiska podąża do doskonałości i nadeszła jej wersja 2.5(nie wszystkie publikuje na forum bo czasami zmiany są kosmetyczne)
LORD:
Black Orc Warboss* @ 265 pkt
Generał,ciężka zbroja,dzik,zaklęta tarcza,Podobizna Morka,Kopaj-Glany Biggeda,Miecz Potęgi
HEROS:
Black Orc Big Boss* @ 145 pkt
BsB,Ciężka Zbroja,dzik,Najlepszy Rembak Martoga
Orc Shaman** @ 145 pkt
Kamień Mocy,Ubij-Pierścień Nibbli,2 poziom
Night Goblin Shaman @ 130 pkt
Dispel Scroll,2 x Magiczny Grzybek,2 poziom
CORE:
25 x Orc @ 180 pkt
rembak,lekka zbroja,tarcza,FCG
30 x Night Goblin @ 168 pkt
speary,tarcze,sieci,muzyk,sztandar
29 x Night Goblin** @ 149 pkt
broń ręczna,tarcza,2 x Fanatyk,muzyk,sztandar
5 x Goblin Wolf Raiders @ 71 pkt
speary,Muzyk
5 x Goblin Wolf Raiders @ 71 pkt
speary,Muzyk
SPECIAL:
Orc Boar Chariot @ 80 pkt
załoga:włócznie koła:scythed wheels
2 x Goblin Spear Chukka @ 70 pkt
10 x Squig Hoppers @ 150 pkt
broń ręczna
5 x Orc Boar Boy* @ 131 pkt
rembak,włócznia,lekka zbroja,tarcza,muzyk,sztandar
RARE:
Gigant @ 205 pkt
Troll @ 40 pkt
Ward 5+ jest chyba jednak słabszy od -1 do trafienia
szkoda że przez niego trzeba było wyrzucić obroże:/
jeden kloc orków i jeden troll poszli do lamusa z dwóch powodów:
1.Niemam aktualnie modeli,a na to co jest teraz w rozpie mi starczy
2.Potrzebne mi były punkty na boar boyzów
Boar Boysi pojawili się zamiast klopy bo stwierdziłem że moi herosi muszą mieć ochrone przed strzelaniem&look out sir-a
wyrzuciłbym rydwan ale do niego mam już model
no i na koniec troll-stracił brata z ww.powodów ale będzie dzięki temu jest bardziej manewrowny
Co myślicie o kolejnej wersji
Bo mi się osobiście jakoś bardziej podoba...
LORD:
Black Orc Warboss* @ 265 pkt
Generał,ciężka zbroja,dzik,zaklęta tarcza,Podobizna Morka,Kopaj-Glany Biggeda,Miecz Potęgi
HEROS:
Black Orc Big Boss* @ 145 pkt
BsB,Ciężka Zbroja,dzik,Najlepszy Rembak Martoga
Orc Shaman** @ 145 pkt
Kamień Mocy,Ubij-Pierścień Nibbli,2 poziom
Night Goblin Shaman @ 130 pkt
Dispel Scroll,2 x Magiczny Grzybek,2 poziom
CORE:
25 x Orc @ 180 pkt
rembak,lekka zbroja,tarcza,FCG
30 x Night Goblin @ 168 pkt
speary,tarcze,sieci,muzyk,sztandar
29 x Night Goblin** @ 149 pkt
broń ręczna,tarcza,2 x Fanatyk,muzyk,sztandar
5 x Goblin Wolf Raiders @ 71 pkt
speary,Muzyk
5 x Goblin Wolf Raiders @ 71 pkt
speary,Muzyk
SPECIAL:
Orc Boar Chariot @ 80 pkt
załoga:włócznie koła:scythed wheels
2 x Goblin Spear Chukka @ 70 pkt
10 x Squig Hoppers @ 150 pkt
broń ręczna
5 x Orc Boar Boy* @ 131 pkt
rembak,włócznia,lekka zbroja,tarcza,muzyk,sztandar
RARE:
Gigant @ 205 pkt
Troll @ 40 pkt
Ward 5+ jest chyba jednak słabszy od -1 do trafienia
szkoda że przez niego trzeba było wyrzucić obroże:/
jeden kloc orków i jeden troll poszli do lamusa z dwóch powodów:
1.Niemam aktualnie modeli,a na to co jest teraz w rozpie mi starczy
2.Potrzebne mi były punkty na boar boyzów
Boar Boysi pojawili się zamiast klopy bo stwierdziłem że moi herosi muszą mieć ochrone przed strzelaniem&look out sir-a
wyrzuciłbym rydwan ale do niego mam już model
no i na koniec troll-stracił brata z ww.powodów ale będzie dzięki temu jest bardziej manewrowny
Co myślicie o kolejnej wersji


Bo mi się osobiście jakoś bardziej podoba...
Jak ten czariot ma być 1 to lepiej, żeby go wogóle niebyło.
@pocisk:
to jest oddział-skrytka dla gienia i bsb
a niechce żeby przeciwnik mógł ich zmusić do szarży
dlatego savage odpadają mimo że jako kawa są faktycznie lepsi
A pozatym w takim oddziale sztandar się chyba przyda
Chociaż boarów jeszcze nigdy nieużywałem więc czekam na playtesty
@TomCio:
Czemu jesteś takim zawziętym przeciwnikiem 1 rydwanu??
Chodzi o ucieczkę i impacty w moich??
to jest oddział-skrytka dla gienia i bsb
a niechce żeby przeciwnik mógł ich zmusić do szarży
dlatego savage odpadają mimo że jako kawa są faktycznie lepsi
A pozatym w takim oddziale sztandar się chyba przyda
Chociaż boarów jeszcze nigdy nieużywałem więc czekam na playtesty
@TomCio:
Czemu jesteś takim zawziętym przeciwnikiem 1 rydwanu??
Chodzi o ucieczkę i impacty w moich??
tylko wtedy szkoda mi tych punktów wydanych na dzika:/bo niebędzie w pełni używany
a jakby ten oddział boar boyzów kryć troche i o niego dbać to może się ciekawiej sprawdzić
zresztą jutro lub w poniedziałek mam bitewke,wprawdzie na 1,5k ale dziki i herosi będą bardzo podobni także zobacze jak się spisuje
a jakby ten oddział boar boyzów kryć troche i o niego dbać to może się ciekawiej sprawdzić
zresztą jutro lub w poniedziałek mam bitewke,wprawdzie na 1,5k ale dziki i herosi będą bardzo podobni także zobacze jak się spisuje
Dzik daje herosowi +2 do sava i dodatkowy atak od dzika, a jak wiadomo wierzchowce zawsze są najbardziej mordercze
. Więc moim zdaniem opłaca się dopłacić kilka punktów i wziąć świniaka. Chyba że chce się korzystać z dobrodziejstw armed to da teeth, wtedy dzik to kiepska opcja
. Co kto woli. Ja tam wolę mieć wybor czym siekac miesko
. Za to bsb zawsze na dzika. o.
Jak będziesz krył oddział boarboyów to się nagle okaże że w ogóle nie dojdą do walki... Herosi obaj mają jeździć w tym pięcioosobowym oddziale? Czy ma to być ich baza wypadowa? imo oba rozwiązania nie bardzo mają sens.



Jak będziesz krył oddział boarboyów to się nagle okaże że w ogóle nie dojdą do walki... Herosi obaj mają jeździć w tym pięcioosobowym oddziale? Czy ma to być ich baza wypadowa? imo oba rozwiązania nie bardzo mają sens.
dyskusja na temat bsb i genia w boar boyzach jest bez sensu
z tego powodu że nikt o zdrowych zmysłach nie bedzie trzymał czarnucha w jeździe, jedna animozja niezdana i odrazu czarnuch wypłaci Ci ataki w swoich i nie masz jazdy... to jest chwila moment
z tego powodu że nikt o zdrowych zmysłach nie bedzie trzymał czarnucha w jeździe, jedna animozja niezdana i odrazu czarnuch wypłaci Ci ataki w swoich i nie masz jazdy... to jest chwila moment
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
A od czego jest wardz tego powodu że nikt o zdrowych zmysłach nie bedzie trzymał czarnucha w jeździe, jedna animozja niezdana i odrazu czarnuch wypłaci Ci ataki w swoich i nie masz jazdy... to jest chwila moment

Mówisz po bretońsku i wychodzi

A tak na serio to jak do jazdy to lepiej savaga albo zwykłego orkasa.