Poczatkujacy
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
2x mag= 360Fadix pisze:Niegram na typowe porno na defa wiec orly sa niepotrzebne wole bolce :] A 1 mag to zamalo myslalem nad 2 zebym mogl te pitki jakos rzucac ;p
2x bolec=200
2x 5SH= 230
=
790
czyli na ARMIE zostaje Ci 110 pkt. dużo, prawda?
Orły przydaja sie tak samo na defensy i na ofensy, nawet wiekszą role graja przeciwko ofensą
tych 2 magów nie masz nawet gdzie schować, role drugiego maga pełni BoS za 50pkt. Tutaj już ego nie zmieścisz, a jest równie dobrze skuteczny.
Nie łądowałbym ponad 1\3 armii w dwa modele, toż jest prawie samobójstwo...
Ostatecznie wymyslilem cos takiego na 1k :]
2x Mag 2 lvl + Seer + Channeler
2x Bolt
10x Swordmaster + Bladelord + Standar + Music + BoS
6x SH + Shield + Heavy Armor
1x Chariot
Co sadzicie o takim czyms ? Wybieramy ofc Heaven i nawalamy kometami ;]
Albo moge to zmienic na standartowa rozpiske tzn
Mag 2 lvl + Seer + Channeler + Silver Wand
Mag 2 lvl + Channeler i tu albo JoTD albo bez niego i 2x po 5 SH
2x 5 Sh + Shield + Heavy Armor ew 7x SH
2x Chariot
2x Bolt
5x Shadow Warriors
2x Mag 2 lvl + Seer + Channeler
2x Bolt
10x Swordmaster + Bladelord + Standar + Music + BoS
6x SH + Shield + Heavy Armor
1x Chariot
Co sadzicie o takim czyms ? Wybieramy ofc Heaven i nawalamy kometami ;]
Albo moge to zmienic na standartowa rozpiske tzn
Mag 2 lvl + Seer + Channeler + Silver Wand
Mag 2 lvl + Channeler i tu albo JoTD albo bez niego i 2x po 5 SH
2x 5 Sh + Shield + Heavy Armor ew 7x SH
2x Chariot
2x Bolt
5x Shadow Warriors
pierwsza nielegalna, musiszmieć dwie jednostki core
w durgiej nie amsz gdzie tych magów pochować i to jest ten bół. Pograj to sie przekoansz jak to jest.
w durgiej nie amsz gdzie tych magów pochować i to jest ten bół. Pograj to sie przekoansz jak to jest.
w SW? jest ich tylko 5, wystarczy zabić 1 i jest gorąco, a bedziesz musiał wyjsc na widok aby coś rzucic i wtedy jest gorąco, a w lasku? Co z niego rzucisz?? Wieszkosć dobrych czarów potrzebuje LoS (widoku). Ogólnie na 1 i mniej nie opąłca sie u HE grać na 2 herosach, gdyz nic sensowengo w armi sie nie ma, a 2 modelami jhednak ciezko wygrać bitwe w przyapdku HE. Magowie są potęzni ale jak zyją i nic im nie zagraza 

nie o to chodzi, najlpeiej zagraj tym co napisałeś, gdyż sam to wymyśliłeś, wtedy wyciagniesz wnioski, a mogęzawsze sie mylić 
ja na 1k wystawiłbym tak:
mage: 192
-channaller, silver wand, seer
-konik
5x silverów 115
-save na 2+
5x silverów 115
-save na 2+
5x Dragon Princes 198
-banner of sorcery
2x tiranoc chariots 170
2x eagles 100
i zostaje troszke punktów
np.
-na 5silverów ale z savem na 3+
-rydwan plus bajery na oddziałach. najlepiej muzyków
masz magie, mocną magie. Masz 3\4 oddziały, które wjeżdzaja na flanki, orły na wygiecie szarż bądz ataki na maszyny, 2\3 rydwany na środek pola do przepychania. Mag jest konny, łatwo mu uciec do innego oddziału w razie czego i jest mnie nawet sporo jak na elfy kawaleryjskie.

ja na 1k wystawiłbym tak:
mage: 192
-channaller, silver wand, seer
-konik
5x silverów 115
-save na 2+
5x silverów 115
-save na 2+
5x Dragon Princes 198
-banner of sorcery
2x tiranoc chariots 170
2x eagles 100
i zostaje troszke punktów
np.
-na 5silverów ale z savem na 3+
-rydwan plus bajery na oddziałach. najlepiej muzyków
masz magie, mocną magie. Masz 3\4 oddziały, które wjeżdzaja na flanki, orły na wygiecie szarż bądz ataki na maszyny, 2\3 rydwany na środek pola do przepychania. Mag jest konny, łatwo mu uciec do innego oddziału w razie czego i jest mnie nawet sporo jak na elfy kawaleryjskie.
Imo princeski sa gorsze od SH gdyz zajmuja nam speciala a maja tylko 1" ruchu wiecej i dragon arma :> Co do orlow to niewiem moze i sie sprawdzaja ale nie mam do nich dostepu i poki co jestem splukany wiec napewno ich niezakupie boli mnie brak boltow ktore sa bardzo mile :] A ten mag tez niejest genialny ma tylko 4-7 kosci a to niejest zbyt duzo :/
5-7 a Ty w swej drugiej rozpie masz ich 6. Co do DP, oni maja trzyamc BoS, i mają szarze na 18' a silverki na 16" jest to spora rózica na stole i WS5 oraz Ld9, to jest naprawde dobry oddział. Wiesz ja w sswych rozpach mam aż 8 oddziałow i każdy sie rusza i wpływa na wynik bitwy, a ty masz 4\5 plus bolce i dwóch magów gdzie żywcem nie ma ich schować, ale zagraj tyle móie, realia battla są trudne 

BoS- Banner of Sorcery: na każda turę magii daje ci dodatkowe D3 kości mocy do puli wspólnej.
JotD- Jewel of the Dusk: +1 kość mocy którą może wykorzystać tylko posiadacz przedmiotu.
W he nie można wystawić wielu herów bo nie będzie miłą kto oprócz nich walczyć. I co z tego że każdy z nich to rzeźnik "Nawet Herkules to d***a, kiedy przeciwnika kupa". Znam to uczucie kiedy chciało by się wystawić jeszcze tego, no i jeszcze gościa na orle, no i BSB i jeszcze..... ale tak się po prostu nie da, a przynajmniej nie w he. Ale zresztą sam się przekonasz.
JotD- Jewel of the Dusk: +1 kość mocy którą może wykorzystać tylko posiadacz przedmiotu.
W he nie można wystawić wielu herów bo nie będzie miłą kto oprócz nich walczyć. I co z tego że każdy z nich to rzeźnik "Nawet Herkules to d***a, kiedy przeciwnika kupa". Znam to uczucie kiedy chciało by się wystawić jeszcze tego, no i jeszcze gościa na orle, no i BSB i jeszcze..... ale tak się po prostu nie da, a przynajmniej nie w he. Ale zresztą sam się przekonasz.
witam,
powoli przymierzam się do zbierania elfów
i takie pytanko nowicjusza (w kwesti hajów
):
czy to przejdzie?
Elf Prince @ 259 Pts
Lore of Fire; Dragon Armour; Elf Steed; Ithilmar Barding;
Helm of Fortune [25]
Radiant Gem of Hoeth [45]
Seer [30]
Gem daje mi 1lv wizarda, a Seer wybór czaru, biore Flaming Sword of Rhuin z fire, i mam typa który:
5 atakami hituje na 2+, a z siła 7 rani większość przeciwników też na 2+
AS 2+ z re-rollem, M 9
można wsadzić na jakiegoś stworka ale ja bym sie bał ze względu na brak warda
powoli przymierzam się do zbierania elfów
i takie pytanko nowicjusza (w kwesti hajów

czy to przejdzie?
Elf Prince @ 259 Pts
Lore of Fire; Dragon Armour; Elf Steed; Ithilmar Barding;
Helm of Fortune [25]
Radiant Gem of Hoeth [45]
Seer [30]
Gem daje mi 1lv wizarda, a Seer wybór czaru, biore Flaming Sword of Rhuin z fire, i mam typa który:
5 atakami hituje na 2+, a z siła 7 rani większość przeciwników też na 2+
AS 2+ z re-rollem, M 9
można wsadzić na jakiegoś stworka ale ja bym sie bał ze względu na brak warda
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
niestety nie przejdzie :/ cóz rzucisz to na 2 kostkach, badz pewny, że przeciwnik zostawi na to dispela. A tak nawaisem mówiąc, to ja wymyśliłem kiedyś cos takiego:
-radiant
-talisman of saphery
-channaller
-great
i co??
brałbym high magic i pierwszy czar, który mogę rzucić na 3 kostkach, daje mi to eterycznośc, zaś talisman of protection, neguje wszelakie zdolnosci magiczne broni, czyli sword of might jest wtedy zwykłym hand weaponem. Fajne prawda? Kolesia nie da sie zabić, oczywiscie w teorii, bo któż to wpusci?? 
-radiant
-talisman of saphery
-channaller
-great
i co??


ja bym wpuścił
bo bardzo defensywne... znaczy dispelował kiedy trzeba
a ten mój to jedzie przy 2-3 magach, przeciwnik ma wybór wpuścic mase nieciekawych czarów, albo taką małą dopałkę
ma wyszarżować zdjąc co trzeba i co ture to samo,
bo na pewno przeciwnik w swojej to zdispeluje
grunt że z S7 można se pohasać po rydwanach przeciwnika
napoczętego przez bolce giganta albo smoka machnąć, wiekszość lordów przeciwnika można zdjąc... nie mówiąc o efekcie psychologicznym

a ten mój to jedzie przy 2-3 magach, przeciwnik ma wybór wpuścic mase nieciekawych czarów, albo taką małą dopałkę

ma wyszarżować zdjąc co trzeba i co ture to samo,
bo na pewno przeciwnik w swojej to zdispeluje
grunt że z S7 można se pohasać po rydwanach przeciwnika

napoczętego przez bolce giganta albo smoka machnąć, wiekszość lordów przeciwnika można zdjąc... nie mówiąc o efekcie psychologicznym

TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
ja bym nie wpuścił i trzymałbym na pewno 3DD, oczywiscie gdy coś mi to mogłoby zrobić, gdyż ten czar wbrew pozorą moze przesądzić o wyniku bitwy. A nawet, jest szarża, szarżujesz nim w coś, przeciwnik to dispeluje i co wtedy?? 
To fajnie brzmi, warto nawet wypróbować bo złe nie jest, ale raz nabrany wróg drugi raz sie nie nabierze, a nawet przecietny gracz i pierwszy raz też się nie nabierze na to

To fajnie brzmi, warto nawet wypróbować bo złe nie jest, ale raz nabrany wróg drugi raz sie nie nabierze, a nawet przecietny gracz i pierwszy raz też się nie nabierze na to

Ahh dobra podziele sie z wami moja rozpiska na najblizszy turniej mianowicie ;p
1500 pkt
Mag 2 lvl = 180 pkt
Seer + Channeler + Silver Wand
Mag 2 lvl = 180 pkt
Ring of Fury + Dispell Scroll
Mag 2 lvl = 180 pkt
I tu mam dylemat byc moze bedzie Ring of Corin + JoTD ew jakies scrolle i sam JoTD tu niemam pojecia co wrzucic
5 x SH = 115
5x SH = 115
5x SH = 115
10x SM + Standar + BoS = 192
2x RBT = 200
2x Chariot = 180
i zostaje mi te 40 pkt i niewiem co z tym zrobic :< Jakies rady?
1500 pkt
Mag 2 lvl = 180 pkt
Seer + Channeler + Silver Wand
Mag 2 lvl = 180 pkt
Ring of Fury + Dispell Scroll
Mag 2 lvl = 180 pkt
I tu mam dylemat byc moze bedzie Ring of Corin + JoTD ew jakies scrolle i sam JoTD tu niemam pojecia co wrzucic
5 x SH = 115
5x SH = 115
5x SH = 115
10x SM + Standar + BoS = 192
2x RBT = 200
2x Chariot = 180
i zostaje mi te 40 pkt i niewiem co z tym zrobic :< Jakies rady?
ma sens, tylko trzeba to zgrabnie zrobić
to ma być rzeżnik tylko w mojej turze
Daro, załóżmy walke z Black Orc Warrboss
WS8 T5 AS3+ Ward 5+
twój: 4 ataki na 4 trafia, potem na 5 rani z re-rollem, zostaje mu ward
mój: 5 ataków na 2 trafia, potem na 2 rani, zostaje mu ward
statystycznie mój ma wieksze szanse
jeśli to ork zaatakuje pierwszy to i tak obaj sa martwi...
to ma być rzeżnik tylko w mojej turze
Daro, załóżmy walke z Black Orc Warrboss
WS8 T5 AS3+ Ward 5+
twój: 4 ataki na 4 trafia, potem na 5 rani z re-rollem, zostaje mu ward
mój: 5 ataków na 2 trafia, potem na 2 rani, zostaje mu ward
statystycznie mój ma wieksze szanse

jeśli to ork zaatakuje pierwszy to i tak obaj sa martwi...
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
A teraz ja się wypowiem:
A ja polecam początkującym na:
Magów
Comanderów jako chorążych
Dziesiątkę Princów
Piątki Silverków
Wielkie orły
Zmiejszyłem to o co mod poprosił
Uważam żę jak się nauczysz grać takimi jednostkami to łątwiej będzie dodać potem RBT i łuki. Taktyka polega na mobliności, sile podczas szarży i wysokiemu sejvowi.
A ja polecam początkującym na:
Magów
Comanderów jako chorążych
Dziesiątkę Princów
Piątki Silverków
Wielkie orły
Zmiejszyłem to o co mod poprosił
Uważam żę jak się nauczysz grać takimi jednostkami to łątwiej będzie dodać potem RBT i łuki. Taktyka polega na mobliności, sile podczas szarży i wysokiemu sejvowi.
Ostatnio zmieniony 20 lut 2007, o 16:40 przez Paku, łącznie zmieniany 2 razy.
to nie jest rzeznik, a raczej ci...a a nie rzeżnikDaro pisze:Takie składanie gości nie ma sensu. Princa to trzeba złożyć na rzeźnika - za coste pts. płacisz. Claw of devastation, ench, ward6+ konik+barding 1+sv i 6+ward oraz rzeź w walce. Dobrac mu 3 magów i mogą cos knuć razem.
Pozdro

mode on:
prosze mi tu nie zamieszczać rozpisek, od tego jest odpowiednie forum
mod off
ale tak czy siak pozwole sobie skomentować ten 1k. powiem tyle, nie podoba mi się i jest to słabe, masz raptem 4 jednostki, ja na 1k mam około 8. Po co za 1\5 całego kosztu armi BSB, który jak zginie to dopiero jest sajgon, zresztą na takie punkty ten sztandar jest niezbyt przydatny i to do tego w tak wielkim oddziale. moze uda mu się przepchnąć jeden spory klocek, który i tak nie bedzie wart tej jednostki, jeden tylko bo wiecej nie będzie raczej

