Garnizon 1500 - do Lublina

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Crus - tak jak napisałeś - jeżeli magia jest dopełnieniem i na ponad 2k.
Na takei śmieszne 1500 to 3 magusó kosztuje średnio z 500pts. Do tego dochodzą np. HE które muszą sobie szmate of sorcery wykupic. I juz średnio z oddziałami jest - IMO Strzelanie CG zrobi wiecej niz tych 3 magów , bo mimo wszystko jest pewniejsze.

Poza tym ty mówisz o twoich lizakach na magii, czyli armii która bazuje własnie nie tlyko na magii ale praktycznei wszystkich fazach gry :)

Pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jankiel pisze: Skaveny już praktycznie nie istnieją - poza piorunami nic z tej armii nie zostało. Ratlingów nie ma, swarmów nie ma, magowie poza klockami, korzystając z proximity, nie biegają.
czytam sobie ten temat i jedyne co moge napisac to... <lol>

Jankiel... a myslalem ze to ja jestem najbardziej kozacko - butna postacią tego forum :P, ale ten twoj tekst to juz mnie rozbawail do granic mozliwosci :P

nie bede sie rozwodzil... ale IMO rozpa slabutka, wersja JJ duzo silniejsza... a szczury, ktorymi bedzie gral chocby Chory zrobia ci z tej armii jesien sredniowiecza... (pioruny??? czyzbys zapomnial o 2-3 tunnelingach :twisted: , ratlingow nie ma? chyba na poludniu ;))...

a HE, chocby rozpa Kowala, cie tez siamie na sniadanko...

moj niemagujacy chaos by mial raczej z tym srednio... wszystko zalezy od zaczecia. ale nie pisz na litosc ze armie magiczne, chocby te i tych graczy ktore wyzej przedstawilem wciagasz nosem.. bo jest dokladnie na odwrot :roll:

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

Jankiel pisze: Skaveny już praktycznie nie istnieją
A chciałbym cię przekonać że tak nie jest ;). Gdyby nie to że sędziuje w Dziko-landzie już byś challenga dostał ;]
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

A mówiłem że na północy wam sie z ta magią we łbach poprzewracało :roll:
Co do tunelingów - wybacz gram krasimai - spokojnie mozna sieetak rozstawic że tunelingi ssą.... Chyba że u was jedyna obrona na magie to scrolle...Jest też costkaiego jak bufor woundowy na część czarów ;)

Pozdro

Awatar użytkownika
Chory
Oszukista
Posty: 815
Lokalizacja: GDYNIA - Snot

Post autor: Chory »

A mówiłem że na północy wam sie z ta magią we łbach poprzewracało :roll:
Masz jakis problem?

To ze Thurion podal 2 armie to znaczy ze wszyscy graja w pomorskim na magii ? I nie pisz ze nam sie w glowach poprzewracalo bo nie zyjesz w kraju tolerancji.I nie wiem czy zdajesz sobie sprawe ale mogles troche osob obrazic.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

ale nie pisz na litosc ze armie magiczne, chocby te i tych graczy ktore wyzej przedstawilem wciagasz nosem..
Dziękuję za radę. Na razie tak nie napisałem i będę się tego trzymał.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Jankiel pisze:
ale nie pisz na litosc ze armie magiczne, chocby te i tych graczy ktore wyzej przedstawilem wciagasz nosem..
Dziękuję za radę. Na razie tak nie napisałem i będę się tego trzymał.
fakt, nie napisales :) ale z twoich postow mozna wyywnioskowac ze z armiami turbo magujacymi czujesz sie pewnie :P to tez mnie dziwi :P

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Nie czuję się pewnie. Mam nadzieję, że na nie nie trafię. Jak trafię, to mam nadzieję, że nadrobię braki ilością strzelania oraz wysokim Ld.

Mam ładować 140 punktów w panienkę która nic nie zrobi? Jak się ktoś uprze, to i tak się przebije w końcu z magią. Zwłaszcza, gdy będę miał same klocki czekające na śmierć i boskie ld 8 bez przerzutów.
Ostatnio zmieniony 29 sty 2007, o 00:46 przez Jankiel, łącznie zmieniany 1 raz.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

thurion-ale wziecie czarki na turbomagujace armie nie pomoze...

patrzac na to z drugiej strony armie ktore skladaja sie na samej magii licza sie z tym ze praktycznie zawsze maja naprzeciw siebie caddiego...
a jednak uwazaja ze sie przebijaja(i maja racje)

z drugiej strony jak trafi Jankol na armie krasnali to 10%armii nic nie robi(stara sie nie umrzec)
jak na armie z 1 czarodziejem-tez lepiej miec przewage pewnych jednostek

czyli zawsze wychodzi cos za cos-im lepsza magia tym slabiej sie prezentuje walka/strzelanie

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

moim zdaniem czarka z 2 scrollami, a na noblu seal of ghrond da rade :) 4 DD i 2 Scrolle, bronia przed 2 czarami na ture conajmniej i to przez 2 tury.. w tym czasie nasze strzelanie robi jesien sredniowiecza z jednostek wroga...a gdy nam sie obrona wyczerpie zaczynamy wymiane magiczno - strzelajacą, z tym ze zaczyna sie to od 2-3 tury (zalezy kto zaczyna) a nie od samego poczatku...

strzelanie jest nadal mocne, a magie kontrujemy dosc sprawnie, tym samym przez 2 tury mamy dosc duza przewage nad armia magujaca.. ale moze mi sie zle wydaje...

wiadomo, jak trafisz na krasie to masz kolo 200 pkt w bloto..

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Chory - Nie mam problemu bo na pomorzu grałem raz , najpewniej kolejny zagram jak w wakacje zrobicie jakiegoś masterka, ale mi tam magia nie przeszkadza - nie miałem nigdy problemów z armiami czarującymi (moze to sie zmieni? Niech mi ktos udowodni że ta magia jest przegieta ;) ). Co do życia w kraju tolerancji - wiem bardzo dobrze o tym bo sam nie jestem zwolennikiem nowej mody: "tolerancji". Wątpie by ktoś sie czuł tym urazony, nie to było celem wypowiedzi.

Thurion - Wiadomo obrona magiczna jest fajna - ale ona kosztuje troche pts, a IMO lepiej to zainwestować w oddziały które spełniaja role "dispeli" do tego jak trafiamy na armie nie czarującą to jestesmy do przodu. Wiele osób myśli tak jak ty, ze warto wziąść caddyego - i w starciu z armiami z caddy'im rospa Jankiela ma sporą przewage. W ten sposób z armiami magicznymi - wychodzi na to samo, a z armiami niemagicznymi jest na +.

Pozdro

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Daro pisze: a z armiami niemagicznymi jest na +.

Pozdro
zrobie jedna modyfikacje w swojej rozpie chaosowej... tj. zamiast 2gich minetaurow wezme 6 furii + 4ty minetaur do 3ki i rozpa Jankiela juz jest na -, ew. na rowni z niemagujaca i niestrzelajaca rozpa chaosu...

kwestia gustu, ja bez caddego i 5-6 DD nie zaczynam skladac rozpisek... moze i jest cos w tym pomorskim magoowaniu.. ale idac na lokala do nas mozna sie nastawic ze duza wiekszosc armii to bedzie max magow i jak najbardziej wyzylowana rozpiska jak sie tylko da... :)


pzdr !!

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Po prostu kazda szkoła gry ma swoje specyfiki :) U nas jest deficyt magiczny a u was nadmiar - proste. A rospy sie składa pod warunki - z tym że jankiel ma rospe na masterek - a tam sporo bedzie zależało od losowania - nie mniej strzelanie ma mocne, co powinno nadrobić braki magiczne.

Pozdro

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

byle d6 i 2d6 s4 nie zalatwialo mu RBT/CoK :!:
dlatego dorzucilbym kostke, zeby moc latwiej przeciwastawic sie tym czarom

za chociazby kusze na DR ktorzy chociaz z d6s4 spadaja i nie ma fastow :wink:

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Co jak co ale kusze na DR to bym zostawił. IMO potrafia nieźle namieszać.
I włąsnei tu jest problem - co ciąc ? Nic nie ciać :P

Pozdro

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Jankiel pisze: Skaveny już praktycznie nie istnieją - poza piorunami nic z tej armii nie zostało.
No chłopaku obraziłeś dzielne Skaveny :lol:
Czalendz :D
Bój się :twisted: Ja już drżę i zagryzam ogonek w trwodze :wink:
Pozdro :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Czalendz :D
Bardzo chętnie. Ciekaw jestem, jak ta armia teraz wygląda :)
za chociazby kusze na DR ktorzy chociaz z d6s4 spadaja i nie ma fastow
Przecież nie muszę ich wystawiać na ostrzał. Tak samo, jak nie będę nimi defilował przed oddziałem thjundererów, nie będę wbiegał pod LOS kolesia z magic missile.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

obstawiam Jankiela :) 4bolty rox

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

nie chodzi o to co wystawia tylko o to czy umie tym grac
a co jak co-o ile krytykowany za plewne rozpy(zwykle tak IMO nie jest) o tyle umiejetnosci grania DE nikt Jankolowi nie odbierze :twisted:

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

ano zgadzam sie Lukaszu

btw
ja czesto defilade urzadzam :)
ale ten fast wtedy nie ma kusz i z jakiegos blizej okreslonego przezemnie celu to czyni

ODPOWIEDZ