Medieval 2 Total War
Moderator: Zaklinacz Kostek
Osobiście polecam:
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=75443 - poprawa dyplomacji, usunięte bugi jednostek, zwiększony realizm bitwy, ulepszone cechy dowódców, księżniczek zabójców admirałów floty, poprawa AI, ulepszone animacje jednostek itd. Zwłaszcza dyplomacja została dopracowana. Komputer jest mniej agresywny i przestrzega zawartych sojuszy. Ba, natychmiast wypowiada wojnę państwu, które zaatakowało jego sprzymierzeńca. Niesamowita sprawa - np. dzisiaj zacząłem grać HRE (poziom hard), sprzymierzyłem się z Węgrami, Sycylią, Danią i Anglią. Po paru turach wszystkie te państwa były ze sobą w sojuszach. Anglia wypowiedziała wojnę Francji, a Węgry Wenecji. Po paru kolejnych turach Francja i Wenecja zawarły sojusz, do którego przyłączyła się Polska. W zwykłym Medievalu sojusznicy zdradziliby mnie po paru turach i musiałbym się tłuc ze wszystkimi na raz.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=79061 - dodaje znane z Medievala I tytuły nadawane generałom
Modki zmieniające wygląd tarcz:
Polska
Dania
Szkocja
Niemcy
Francja
Anglia
Hiszpania
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=75443 - poprawa dyplomacji, usunięte bugi jednostek, zwiększony realizm bitwy, ulepszone cechy dowódców, księżniczek zabójców admirałów floty, poprawa AI, ulepszone animacje jednostek itd. Zwłaszcza dyplomacja została dopracowana. Komputer jest mniej agresywny i przestrzega zawartych sojuszy. Ba, natychmiast wypowiada wojnę państwu, które zaatakowało jego sprzymierzeńca. Niesamowita sprawa - np. dzisiaj zacząłem grać HRE (poziom hard), sprzymierzyłem się z Węgrami, Sycylią, Danią i Anglią. Po paru turach wszystkie te państwa były ze sobą w sojuszach. Anglia wypowiedziała wojnę Francji, a Węgry Wenecji. Po paru kolejnych turach Francja i Wenecja zawarły sojusz, do którego przyłączyła się Polska. W zwykłym Medievalu sojusznicy zdradziliby mnie po paru turach i musiałbym się tłuc ze wszystkimi na raz.
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=79061 - dodaje znane z Medievala I tytuły nadawane generałom
Modki zmieniające wygląd tarcz:
Polska
Dania
Szkocja
Niemcy
Francja
Anglia
Hiszpania
a ja polecam mod Clouds across europe
dodaje państwo krzyżackie, walachie, litwe, Khwarizimia i królestwo jerozolimskie
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1301
potrzebny jest patch 1.02
dodaje państwo krzyżackie, walachie, litwe, Khwarizimia i królestwo jerozolimskie
http://www.twcenter.net/forums/download ... le&id=1301
potrzebny jest patch 1.02
http://www.gram.pl/pliki_szczegoly.asp?id=1549
500 mega :/ ale mi jakoś szybko się ściągneło w ok 2 godzinki
500 mega :/ ale mi jakoś szybko się ściągneło w ok 2 godzinki
znaczy sie (nie)legal ?? jeżeli tak to niestety ale nie zadziała, bo patche działąją tylko na oryginalnych wersjach. Acha po zainstalowaniu patcha normalnie z wersją językową, dopiero po instalacji moda robi się wersja pół angielska pół polska
Jeśli chodzi o zachowanie przeciwnika podczas bitew to na poziomie standardowym jest ono zalosne. Przeciwnik nie majac lucznikow cceka az skoncza nam sie wszystkie strzaly itp. Na bardzo trudnym jest troche lepiej. Jelsi nie ma luczników natychmiast biegnie do wroga (komputer), zajmuje pozycje na wzgorzach gdy walczy z konnica, wyciaga oddziały konnica strzelecka. Nadal jednak nie bardzo daje sobie rade z atakami z flanki albo tylu.
Najbanalniejsze jest bronienie zamkow za pomoca strzy miejskiej badz innych wlocznikow. Grajac cesarstwem niemieckim wybronilem w ten sposub 3 ataki wegrow na moj fort przy czym oni mieli pelne sztandary a ja polowe...
Denerwuje niestabilnosc sojuszy i to ze jak juz walczysz z paroma przeciwnikami inni probuja cie atakowac nawet jesli wiadomo ze zostana odparci. Po za tymnie udalo mi sie jeszcze podpisac pokoju z mojej inicjatywy.
Przechodze teraz po raz 4 kampanie. Po raz drugi na poziomie kampani i bitwy na b. trudny i jeszcze mi sie nie udalo nie skonczyc przed wprowadzeniem zawodowego wojska jakim mozna sobie zagrac w bitwach historycznych pozniejszego okresu.
Spróbuje sciagnac mody i zobaczymy co sie zmieni:).
Najbanalniejsze jest bronienie zamkow za pomoca strzy miejskiej badz innych wlocznikow. Grajac cesarstwem niemieckim wybronilem w ten sposub 3 ataki wegrow na moj fort przy czym oni mieli pelne sztandary a ja polowe...
Denerwuje niestabilnosc sojuszy i to ze jak juz walczysz z paroma przeciwnikami inni probuja cie atakowac nawet jesli wiadomo ze zostana odparci. Po za tymnie udalo mi sie jeszcze podpisac pokoju z mojej inicjatywy.
Przechodze teraz po raz 4 kampanie. Po raz drugi na poziomie kampani i bitwy na b. trudny i jeszcze mi sie nie udalo nie skonczyc przed wprowadzeniem zawodowego wojska jakim mozna sobie zagrac w bitwach historycznych pozniejszego okresu.
Spróbuje sciagnac mody i zobaczymy co sie zmieni:).
Mega nekro, ale chyba warte.
Znakomity mod do Kingdoms 1.5. Stabilna (przez ~300 rozegranych tur miałem kilka niegroźnych ctd oraz jednego loopa na turze AI, cofnięcie się do autosave'a niemal zawsze wystarcza), wykończona, doszlifowana, znakomicie grywalna i wcale nie łatwa modyfikacja w realiach Warhammera. Świetna muzyka (m.in. z Wiedźmina), dobre VO, piękna grafika (krasnoludy są niskie, Ogry wyglądają jak Ogry itp). Oczywiście, są minusy, ale bledną przy ogromie moda
Zagrywam się od kilku dni. Bije żałosnego Mark of Chaos na głowę, śmiem twierdzić, że to jeden z najlepszych modów do TW w jaki kiedykolwiek grałem (a grałem w wiele).
Przedstawiam Call of Warhammer/Rage of Dark Gods:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1377
Temat poświęcony instalacji (można pobrać przez torrenta):
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=525138
W razie jakichś problemów (technicznych czy z samym graniem) pomoc na forum moda jest szybka, poza tym sam również mogę służyć skromną pomocą
Znakomity mod do Kingdoms 1.5. Stabilna (przez ~300 rozegranych tur miałem kilka niegroźnych ctd oraz jednego loopa na turze AI, cofnięcie się do autosave'a niemal zawsze wystarcza), wykończona, doszlifowana, znakomicie grywalna i wcale nie łatwa modyfikacja w realiach Warhammera. Świetna muzyka (m.in. z Wiedźmina), dobre VO, piękna grafika (krasnoludy są niskie, Ogry wyglądają jak Ogry itp). Oczywiście, są minusy, ale bledną przy ogromie moda
Zagrywam się od kilku dni. Bije żałosnego Mark of Chaos na głowę, śmiem twierdzić, że to jeden z najlepszych modów do TW w jaki kiedykolwiek grałem (a grałem w wiele).
Przedstawiam Call of Warhammer/Rage of Dark Gods:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1377
Temat poświęcony instalacji (można pobrać przez torrenta):
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=525138
W razie jakichś problemów (technicznych czy z samym graniem) pomoc na forum moda jest szybka, poza tym sam również mogę służyć skromną pomocą
- Grand Admiral Thrawn
- Falubaz
- Posty: 1258
- Lokalizacja: Biała Podlaska
mega nekro zważywszy, że jest już oddzielny temat o tym modzie
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.