Chamelony
Moderator: Ziemko
to niestety ale nie masz racji i tego jestem pewien jak będziesz miał same klocki w armii to postawie cal za tobą bo mogęJasif pisze:12 cali od wroga, nie wazne czy widzi czy nie. bylby ladny wal jakbys mogl stanac cal przed przeciwnikiem bo jego oddzial Cie nie widzi ;p
No chyba tylko Alister ma wolne specialeSauruS PoweR pisze:Mogły by być corem 0-1 to spoko, inaczej za uj nie mam miejsca na nie w mojej armi .Alister pisze:(o ile masz wolne speciale)
paulinka17 pisze:Mówiłem, jabaniutki nawet oczka zmrużył z rozkoszy.
Dziedzic pisze:JH i UD razem, piekło zamarzło i serce Szaitisa pękło.
6-7 moze dawac.
Jesli zaczynac bedziesz to jest miodnie - 12 od maszyny, nie ruszasz sie i strzelasz podwojnym - przy fuksie, jedna maszyna w plecy w 1 turze out - imho nice.
Jesli zaczynac bedziesz to jest miodnie - 12 od maszyny, nie ruszasz sie i strzelasz podwojnym - przy fuksie, jedna maszyna w plecy w 1 turze out - imho nice.
To wielki plus dla kameleonów że maszyny nie są odporne na poisona. Można wystawić nawet 2 oddziały kameleonów żeby skutecznie pozbawić rywala maszyn. A jak się nimi zajmą mogą strzelać do monsterów czy innych mało liczebnych oddziałów.
Ja najbardziej lubie 7 nie mniej nie wiecej.
Sprawdzaja sie swietnie prawie na kazda armie - srednie sa na tk, ktore za szybko moga sie popchnac.
Sprawdzaja sie swietnie prawie na kazda armie - srednie sa na tk, ktore za szybko moga sie popchnac.
Jak dla mnie 6 jest świetną liczbą, nawet 2x6. Odział jest tak mały że się wszędzie wciśnie.