Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Rakso_The_Slayer pisze:
Rotrim pisze: ma strasznie pod górkę z amiami z dużą ilością strzelców''
dalej to podtrzymuje :P

Aha, i co sądzicie na temat Dragon Ogre'ów? Warto w nich inwestować?
imo super jednostka.
Co do strzelców to tragedii nie ma, są psy do screenowania, oprócz tego -1 to hit w wypadku Nurgla, ward 6+ w wypadku Tzeentcha, ward 5+ na ostrzał ze sztandaru (w wypadku Tzeentcha ward 4+), Choseni mają szansę wylosować warda 4+ na wszystko (a Tzeentchowcy wylosowując go mają warda 3+). No i wystawiając 2 Hellcannony też mozna solidnie postrzelać :)
A Dragon Ogry, obok rycerzy, to IMO najfajniejszy special, zawsze bym wystawiał 1 oddział (nawet można potestować 2 oddziały, ale to już chyba za dużo, lepiej zamiast nich wystawić rycerzy).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Gelo
Chuck Norris
Posty: 551
Lokalizacja: Lubartów - Zielony Smok

Post autor: Gelo »

Z krasnalami jest jeden problem jak nastawisz się przeciwko nim to tą samą rozpiską masz problemy z innymi armiami. Aha może jeszcze opłaca się wystawić exalteda na dysku z wardem 3+ od strzelania albo hero slaanesha na sprężynie.

Awatar użytkownika
Rotrim
Warzywo
Posty: 12

Post autor: Rotrim »

Gelo pisze:Z krasnalami jest jeden problem jak nastawisz się przeciwko nim to tą samą rozpiską masz problemy z innymi armiami. Aha może jeszcze opłaca się wystawić exalteda na dysku z wardem 3+ od strzelania albo hero slaanesha na sprężynie.
Możecie mi dać link do sklepu z tym Exaltedem? Nigdzie nie natrafiłem na ten model :oops:

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Temple Guard pisze: Co do strzelców to tragedii nie ma, są psy do screenowania,
jak mama górke to te psy sobie możecie wsadzić ;)

oprócz tego -1 to hit w wypadku Nurgla,
przed katapkami raczej nie obrani i canonami...
ward 6+ w wypadku Tzeentcha,
taa...
ward 5+ na ostrzał ze sztandaru (w wypadku Tzeentcha ward 4+), Choseni mają szansę wylosować warda 4+ na wszystko (a Tzeentchowcy wylosowując go mają warda 3+). No i wystawiając 2 Hellcannony też mozna solidnie postrzelać :)
i to jedynie sensownie broni przed ostrzałem.

Nie mówie, że Chaos nie ma szans z defensywnymi armiami, ale klasycznie, turniejowo, złożony ma z nimi pod górke raczej w porównaniu do walki z innym przeciwnikiem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Rotrim pisze:
Gelo pisze:Z krasnalami jest jeden problem jak nastawisz się przeciwko nim to tą samą rozpiską masz problemy z innymi armiami. Aha może jeszcze opłaca się wystawić exalteda na dysku z wardem 3+ od strzelania albo hero slaanesha na sprężynie.
Możecie mi dać link do sklepu z tym Exaltedem? Nigdzie nie natrafiłem na ten model :oops:
Wpisz w googlach "Lord of Tzeentch" i znajdziesz sklepy mające ten model w ofercie.
Rakso_The_Slayer pisze:
Temple Guard pisze: Co do strzelców to tragedii nie ma, są psy do screenowania,
jak mama górke to te psy sobie możecie wsadzić ;)

oprócz tego -1 to hit w wypadku Nurgla,
przed katapkami raczej nie obrani i canonami...
ward 6+ w wypadku Tzeentcha,
taa...
ward 5+ na ostrzał ze sztandaru (w wypadku Tzeentcha ward 4+), Choseni mają szansę wylosować warda 4+ na wszystko (a Tzeentchowcy wylosowując go mają warda 3+). No i wystawiając 2 Hellcannony też mozna solidnie postrzelać :)
i to jedynie sensownie broni przed ostrzałem.

Nie mówie, że Chaos nie ma szans z defensywnymi armiami, ale klasycznie, turniejowo, złożony ma z nimi pod górke raczej w porównaniu do walki z innym przeciwnikiem.
Całkiem przed ostrzałem żadna armia sie nie obroni, a śmiem twierdzić, że WoCh znajdują się w czołówce armii w WFB pod względem możliwości obrony przed ostrzałem. Same armour save'y ciężkich oddziałów nieźle chronią, a do tego są wymienione przeze mnie wyżej opcje - gracze WoCh nie mają co narzekać pod tym wzgledem.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
kenny
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 154

Post autor: kenny »

1. DO to naprawde dobra jednostka tylko czasiem uciekaja :P
2. Co do Trolli to zagra lem z nimi raz zamaist Ogrów i dochodze do wniosku, że moga byc jedynie uzupełnieniem jakiejś armi, ale nigdy nie zastapią DO czy 3 ogrow Khornea :D
3. Paktyka poikazuje, że na małe punkty WoCh nie źle spsiuja sie przeciwko krasnalom. Ja osobiscie jak wiem, że z nimi mam grac to biore hellke, psy itd. Prawda jednak jest , że turniejowo trudniej gra sie z krasnalami bo nie sklada sie rozpiski pod nich.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

hm.. wałsnei do mam zamiar robić piechote (letki niestandard) i zastanawiam się nad markiem... bo nurgle dobry przeciwko WE albo DE na def ogułem armia strzelajacym ale przeciwko armią gdzie jest full maszyn krasnale imperium czy skaweny raczej dobry był by tzeentch i było by mie wecej patrzac na koszt marka ale z 3 strony nurgle ma fajne czary co mogą załoge roztrzelać i kawalerie... i znowu kuszący ward przeciw armacie... jeszcze jak by shlaanesh miał ciekawsze czary to bym nim grał... albo nie :twisted: pomocy !!!

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

kuman pisze:hm.. wałsnei do mam zamiar robić piechote (letki niestandard) i zastanawiam się nad markiem... bo nurgle dobry przeciwko WE albo DE na def ogułem armia strzelajacym ale przeciwko armią gdzie jest full maszyn krasnale imperium czy skaweny raczej dobry był by tzeentch i było by mie wecej patrzac na koszt marka ale z 3 strony nurgle ma fajne czary co mogą załoge roztrzelać i kawalerie... i znowu kuszący ward przeciw armacie... jeszcze jak by shlaanesh miał ciekawsze czary to bym nim grał... albo nie :twisted: pomocy !!!
W kwestii wyboru Tzeentch-Nurgle stawiam na Tzeentcha. Wolę kumulującego się warda 6+ (kumuluje się z wardem od strzelania ze sztandaru oraz wardem z tabelki EotG) niż -1 to hit od strzelania i -1 WS dla przeciwnika (ale tylko gdy to on uderza - to mnie drażni w tym "marku"). Ward 6+ chroni zawsze i przed (prawie) wszystkim, a -1 to hit tylko przed częścią strzelania i tyle. Do tego MoN kosztuje 30 punktów, a MoT 20 - Tzeentch lepszy.
Co do Khorne'a to zależy czy nie boisz się, że bedą Cię wodzić za nos. Przypominam, że można mieć oddział jak gdyby z 2 "markami" - bierzemy oddział Nurgla lub Tzeentcha i dajemy Banner of Rage (niekończący się efekt MoK). W wypadku tego sztandaru oczywiście nie ma sensu dawać oddziałowi MoS ani MoK, więc do wyboru tylko MoT lub MoN (oczywiscie polecam to pierwsze ;)).
Slaanesh - wszyscy wiedzą, że to rewelacja, szczególnie za taką cenę. Polecam oddział Warriorów/Chosenów z MoS i Rapturous Standard.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wiesz tylko -1 do ws daje przy elfach trafianie na 3+ a und czy ograch wtrafiają na 5+ mon jest dobrym markiem fakt zadrogim .. wogule zadrogie te maki dali... wlasnie zastanawiam sie nad 3x 20xmaruder piechota jacys warriory i wybrancy plus ołtaż to wy na to ?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

aa.. elfie bloce wrtafiaja na 4+ a orkowe 5+ wiec cos to jednak daje :)

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

kuman pisze:aa.. elfie bloce wrtafiaja na 4+ a orkowe 5+ wiec cos to jednak daje :)
Na bolce i strzelców coś daje, ale na większość maszyn i pociski magiczne nie daje nic. A MoT działa zawsze :) A co do Twojego pomysłu rozpiski to sama piechota IMO nie ma sensu. Chyba że ustawiać się na konkretną armię nie posiadającą strzelania - wówczas duzo piechoty z Banner of the Gods, do tego 2 Helenki i jest ciekawie ;) Ale tak czy inaczej przydałoby się coś szybkiego, nawet w takiej rozpisce. No i taka armia jest mało uniwersalna, ja wole wszystkiego po trochu - piechota, kawaleria, inne oddziały i 1-2 Helenki.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ta rospiska ktura prubujęzrobic ma byc magiczno naporowo piechociarska hehe.. no cuż uwielbiam piechote a woch mają najlepszą a zarazem naj droszą nienawidze strzelania a do magi przekonuje sie od niedawna... najbardziej boli mie to ze znów trzeba 5 do pełnego szeregu mam w takim wypadku 1 odział miej... rospiski na kawaleriach nudzą mie czasem zastanawiam sie nad rydwanami... hmm... chyba tzeentch zrobie chociaz ma gorsza magie od nurgla ale 20xmaruder piechota plus dwuraki z markiem tzeentcha to prawie jak wardancer :wink: ... a wie ktoś czy ołtaże się sprawdzają ?

broda
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: broda »


PostWysłany: Dziś o 18:06 Temat postu:
ta rospiska ktura prubujęzrobic ma byc magiczno naporowo piechociarska hehe.. no cuż uwielbiam piechote a woch mają najlepszą a zarazem naj droszą nienawidze strzelania a do magi przekonuje sie od niedawna... najbardziej boli mie to ze znów trzeba 5 do pełnego szeregu mam w takim wypadku 1 odział miej... rospiski na kawaleriach nudzą mie czasem zastanawiam sie nad rydwanami... hmm... chyba tzeentch zrobie chociaz ma gorsza magie od nurgla ale 20xmaruder piechota plus dwuraki z markiem tzeentcha to prawie jak wardancer Wink ... a wie ktoś czy ołtaże się sprawdzają ?
Wybaczcie, ale ktos sobie chyba jaja robi. Nie mozna walic az takich bykow :/. Albo piszacy ma 10 lat.

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

kuman pisze:wiesz tylko -1 do ws daje przy elfach trafianie na 3+ a und czy ograch wtrafiają na 5+ mon jest dobrym markiem fakt zadrogim .. wogule zadrogie te maki dali... wlasnie zastanawiam sie nad 3x 20xmaruder piechota jacys warriory i wybrancy plus ołtaż to wy na to ?
człowieku czytaj :) to kształci . Trochę wyżej ktoś pisał o marku nurgla ... że nie działa jak ty kogoś bijesz .
Ostatnio zmieniony 9 mar 2009, o 19:02 przez Whydak, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

no cuż już gdzieś pisałem czemu tak pisze z błedam.. mie to już nie rusza po zazatym jak dkoś robi też błedy czemu mam go słuchac ? " Albo piszacy ma 10 lat. " ja się nie czepiam to wy też wyluzujcie.. mogę się usprawiedliwiać że mam papiery na to i na to ale naprawde średnio sprawdzam posta 3 razy i dalej lipa

Awatar użytkownika
Mikizz
Wałkarz
Posty: 89
Lokalizacja: Koło

Post autor: Mikizz »

ma strasznie pod górkę z amiami z dużą ilością strzelców''
Również dołączam się do zdania kolegi <Nie wspominajcie mi nawet o Krasnoludach> ale mimo tego "Kejos" i tak wymiata :]

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Panowie, peace ;)
A co do "marka" na maruderach to polecam przede wszystkim Slaanesha, to duża siła WoCh, że posiadają tak przewidywalną tanią piechotę (jest to dzięki temu najlepsza tania, lekka piechota w grze). Nurgla IMO nie warto. Co do Tzeentcha to ktoś tutaj przedstawił ciekawe uzasadnienie czemu brać ten "mark" na maruderach - każdy udany ward to jakby +1 do CR, więc można nie brać sztandaru i nie ryzykowac utraty punktów za sztandar. A gdy ma się farta do "6" to może to realnie wpłynąć na wynik walki nawet z czymś dosyć mocnym. Khorne'a też warto potestować, aby zmaksymalizować efekt warto w tym wypadku wystawic maruderów z dwurakami lub flailami (ja zdecydowanie wolę te pierwsze) - 2A z S5 to już coś. A gdy w pobliżu jest Banner of the Gods to nawet przegrywając walki tacy maruderzy mogą się "odgryzać" (choć wtedy juz niestety tylko 1 atakiem).
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Rotrim
Warzywo
Posty: 12

Post autor: Rotrim »

A właśnie, czy malowanie wpływa na coś podczas gry? Tzn. jak pomaluję na barwy Khorne'a to oddziały nie mogą mieć marka Slaneesha?

Awatar użytkownika
Izo
Falubaz
Posty: 1112
Lokalizacja: Front Wyzwolenia Pragi

Post autor: Izo »

Rotrim pisze:A właśnie, czy malowanie wpływa na coś podczas gry? Tzn. jak pomaluję na barwy Khorne'a to oddziały nie mogą mieć marka Slaneesha?
Możesz dać im różowy podkład i pomalować w kwiaty, a zamiast mieczy i toporów dokleić lizaki. Jednak jeżeli to zrobisz i zaczniesz rzucać same jedynki na hit i wound, to nie mów, że nie ostrzegałem.
To się nazywa karma.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

to prawda wiadomo że najlepiej walczą dobrze pomalowane modele

ODPOWIEDZ