Magia chaosu
Moderator: JarekK
Re: Magia chaosu
Muszą losować w normalny sposób (jak każdy mag). Wybór dotyczy jedynie loru z którego możesz losować czary. Nie masz możliwości wyboru loru jeżeli masz marke. Czyli jeżeli masz maga Nurgla to musisz losować czary z Nurgla.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Losują czary.
To,iż twórca ab był niezbyt ogarnietym człekiem i dziwnie opisał nam wiele zasad,niestety nie upoważnia nas do nadużywania tego na naszą korzyść
To,iż twórca ab był niezbyt ogarnietym człekiem i dziwnie opisał nam wiele zasad,niestety nie upoważnia nas do nadużywania tego na naszą korzyść
Occ myślę, że ten drobny druk powinien być wytłuszczony, bo prawdę głosi. Sorki za zejscie z tematu, ale GW mnie denerwuje (to było delikatnie ujęte )Occ pisze:Losują czary.
To,iż twórca ab był niezbyt ogarnietym człekiem i dziwnie opisał nam wiele zasad,niestety nie upoważnia nas do nadużywania tego na naszą korzyść
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Cuż,na myśl przychodziły mi inne słowa,te,których użyłem,miały nie być wylgarne
Ano niestety,mamy źle złożony ab i to jest w pełni wina tego palanta...
Przynajmniej Magie mamy naprawdę fajną.
Ano niestety,mamy źle złożony ab i to jest w pełni wina tego palanta...
Przynajmniej Magie mamy naprawdę fajną.
To fakt. Dobrze, że chociaż to mu się udało.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Magię mamy średnią.
Nurgle`a jest dobra i w miarę uniwersalna (oprócz Bagienka)
Tzeentcha ma 3 dobre czary 1,3,6 (2 od biedy)
Slaanesh w dobie VC, Black Guardów, Frenzy i DoCh jest conajwyżej średni
szczególnie, że ma słabą 1
Nurgle`a jest dobra i w miarę uniwersalna (oprócz Bagienka)
Tzeentcha ma 3 dobre czary 1,3,6 (2 od biedy)
Slaanesh w dobie VC, Black Guardów, Frenzy i DoCh jest conajwyżej średni
szczególnie, że ma słabą 1
Release the Przemcio!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
No jakże...bagienko jest boskie:)
Na konkretną armię ofc.
Tak samo 4ka Tzeentcha,co w niej złego?
Na konkretną armię ofc.
Tak samo 4ka Tzeentcha,co w niej złego?
Bo 4 nie działa na ITP, więc wszystkie rzeczy, na które chętnie bym to rzucił odpadają:
Temple, Black Guardzi, Ghoule, To chyba tylko na HE dobre
A Bagienko jest dobre na naprawdę mało rzeczy, temple guardzi, black knighci i tyle tak naprawdę
Temple, Black Guardzi, Ghoule, To chyba tylko na HE dobre
A Bagienko jest dobre na naprawdę mało rzeczy, temple guardzi, black knighci i tyle tak naprawdę
Release the Przemcio!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
No bez przesady:
Bagienko działa fajnie na:
Bretę,krasie,Imperium,generalnie wiekszosć nie-elfich konnic.
4ka jest fajna na wszystko,tylko nie na ITP.
Bez przesady,nie zakładajmy,że każda armia jest cała itp+stubborn i zabija na 2+ z przerzutem...
Bagienko działa fajnie na:
Bretę,krasie,Imperium,generalnie wiekszosć nie-elfich konnic.
4ka jest fajna na wszystko,tylko nie na ITP.
Bez przesady,nie zakładajmy,że każda armia jest cała itp+stubborn i zabija na 2+ z przerzutem...
Na bretonie jest średnie, bo lepiej napierać kampami, klopą, -1S i T i Obszarówką. Mój Lord nie ma kości na 5 czarów na turę
Krasie, ok, zgadzam się
Imperium, zabije pół konnicy przy fuksie, na nic innego nie opłaca się rzucać.
4 jest fajna?
Podaj mi przykłady naprawdę dobrych jednostek, na które warto rzucić ten czar (zamiast głupiego pocisku na 4+). Hammerersi (tylko, że z nimi to rzadko się gra raczej). Coś jeszcze? Nie za bardzo to widzę.
Krasie, ok, zgadzam się
Imperium, zabije pół konnicy przy fuksie, na nic innego nie opłaca się rzucać.
4 jest fajna?
Podaj mi przykłady naprawdę dobrych jednostek, na które warto rzucić ten czar (zamiast głupiego pocisku na 4+). Hammerersi (tylko, że z nimi to rzadko się gra raczej). Coś jeszcze? Nie za bardzo to widzę.
Release the Przemcio!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
No to tak:
Ciężka wielowoundowa piechota(ogry?),Swordmasterzy,masy piechoty z niskim t i kiepskim armourem(masa jest takich-klocki skavów,jacyś chłopi,tną za mało,ale nie potrzeba wiele,by zabić),Exe De(mało popularni,ale jak są,to fajnie się ich zabija).
Troszkę tych jednostek jest.A na pewno nie jest tak,iż jest bezużyteczny.
Co do bagna,to ściąga konnicę całkiem całkiem .A negatywne przeświadczenie o nim wypływa z powszechnej paranoii demonicznej(wszak armouru nie mają!).
Ciężka wielowoundowa piechota(ogry?),Swordmasterzy,masy piechoty z niskim t i kiepskim armourem(masa jest takich-klocki skavów,jacyś chłopi,tną za mało,ale nie potrzeba wiele,by zabić),Exe De(mało popularni,ale jak są,to fajnie się ich zabija).
Troszkę tych jednostek jest.A na pewno nie jest tak,iż jest bezużyteczny.
Co do bagna,to ściąga konnicę całkiem całkiem .A negatywne przeświadczenie o nim wypływa z powszechnej paranoii demonicznej(wszak armouru nie mają!).
To, że ten czar jakieś zastosowania ma, to rozumiem.
Natomiast zajebistym bym go nie nazwał!
Kto teraz wystawia ciężką wielowoundową piechotę? Bo z OK to ja rzadko na turnieju gram.
Swordmasterzy występują w liczbie sztuk 7. Jeżeli już to duży klocek WL.'Klocek slaveów? Szkoda mi na to rzucać czary
Clanracia? 1/2 trafia, 1/2 rani, 1/3 wysejwowana. 1/12 rany. 3 szczury to trochę mało.
Jak narazie wspomnieni przez jasiaaa mengile, hammerersi i WL. 3 jednostki. Bez rewelacji.
Natomiast zajebistym bym go nie nazwał!
Kto teraz wystawia ciężką wielowoundową piechotę? Bo z OK to ja rzadko na turnieju gram.
Swordmasterzy występują w liczbie sztuk 7. Jeżeli już to duży klocek WL.'Klocek slaveów? Szkoda mi na to rzucać czary
Clanracia? 1/2 trafia, 1/2 rani, 1/3 wysejwowana. 1/12 rany. 3 szczury to trochę mało.
Jak narazie wspomnieni przez jasiaaa mengile, hammerersi i WL. 3 jednostki. Bez rewelacji.
Release the Przemcio!
-
- Masakrator
- Posty: 2297
No cuż,ale wychodzi na to,że mamy dobre lory(właściwie głownie dlatego,że 1 Kupy i Tęczy są przydatne),a nie średnie:)
Nie licząc demonów i vc,jakoś nie znam "przydatniejszego"lore'a(to oczywiście,wg.mnie mnie ).
No i jakby nie było,sporo naszych spelli nie wymaga Los-a.
Nie licząc demonów i vc,jakoś nie znam "przydatniejszego"lore'a(to oczywiście,wg.mnie mnie ).
No i jakby nie było,sporo naszych spelli nie wymaga Los-a.
e tam Tiger nie zgadzam się , ten czar jest
a) bez losowy
b) o zasięgu 24''
c) przy odrobinie fuksa powoduje panikę
i wcale nie wymaga tak dużo kości do kulnięcia
mengile (drugi bat czar na mengile w ciągu jednej tury to też dużo mówi) , hammererzy , Black Guardzi , egzekutonerzy, sword masterzy (zdarza im się jeszcze w 12-14 występować)
temple guardzi , sztormvermini , strzelcy imperialni (panika możliwa i potem po działkach truchcik) , bloodletterzy
to cele w które zdarzyło mi się kulnąć ten czar
a) bez losowy
b) o zasięgu 24''
c) przy odrobinie fuksa powoduje panikę
i wcale nie wymaga tak dużo kości do kulnięcia
mengile (drugi bat czar na mengile w ciągu jednej tury to też dużo mówi) , hammererzy , Black Guardzi , egzekutonerzy, sword masterzy (zdarza im się jeszcze w 12-14 występować)
temple guardzi , sztormvermini , strzelcy imperialni (panika możliwa i potem po działkach truchcik) , bloodletterzy
to cele w które zdarzyło mi się kulnąć ten czar
Hammererzy - piękny cel i owszem
Black Guardzi - Immune to Psychology - nie można tego castowac
Egzekutorzy - także dobry cel
Swordmaster - także dobry cel
Temple Guards - dobry cel, ale woundowanie już tylko na 3+, a nie na 2+ tak jak w innych przypadkach. Ze Slannem Immune to Psychology - i już czar nie działa.
Sztormvermini - tak samo jak TG, ale raczej immune to psychology nie zdobędą.
Bloodleterzy - Immune to psychology - nie można tego castowac
Jak widać, jednak nie jest tak różowo nawet przy Twoich przykładach
Black Guardzi - Immune to Psychology - nie można tego castowac
Egzekutorzy - także dobry cel
Swordmaster - także dobry cel
Temple Guards - dobry cel, ale woundowanie już tylko na 3+, a nie na 2+ tak jak w innych przypadkach. Ze Slannem Immune to Psychology - i już czar nie działa.
Sztormvermini - tak samo jak TG, ale raczej immune to psychology nie zdobędą.
Bloodleterzy - Immune to psychology - nie można tego castowac
Jak widać, jednak nie jest tak różowo nawet przy Twoich przykładach
Ostatnio zmieniony 26 paź 2009, o 22:50 przez Mac, łącznie zmieniany 3 razy.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Treasonkę raczej nie walniesz w Bg czy templów(ze slaanem) ani Bloodków,są itp.
Jest różowo na konkretnych celach.
Nie wszystko zabija na 2+.
Jest różowo na konkretnych celach.
Nie wszystko zabija na 2+.
A bagienko jest super, nie wiem co wy do niego macie. Stedzie zabija, black Knightów też warto tym potraktować, ludzka konnica, krasie, smoki (chyba że zdają na In lorda, to nie), grave guardzi, rhinox'y (mało ich na stołach, ale są). Zabicie 1/4 oddziału piechoty nie jest takie złe, połowy kawalerii też całkiem dobre:) Wampirów sporo się kręci po stołach, bretki czy lizaków ze stedziami też.
4 z tęczy czasami się przydaje, jak pisaliście rzadko, ale to i tak połowa czarów z tzeentcha jest dobra. Jak ktoś zauważył, nie rzuca się 5 czarów na turę:)
4 z tęczy czasami się przydaje, jak pisaliście rzadko, ale to i tak połowa czarów z tzeentcha jest dobra. Jak ktoś zauważył, nie rzuca się 5 czarów na turę:)