He na DMP 2009

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Re: He na DMP 2009

Post autor: Aldean »

Kosa pisze:hoteka można ominąć, np kometą z if :)

co do naszej magi... jakby były honory seer i channaller (ale jako właśnie honory, czyli można brać kilka) to dalej byśmy mieli bardzo potężną magie.
prawda.
brakuje najbardziej wlasnie channelera.
choc moja ulubiona kombinacja seer i jewel of dusk tez juz nie wystawialna.

Co do DMP to zalezy jak sie bedzie wystawianym w zalozeniach klubu. Ale i tak moim zdaniem najmocniejsza opcja to smok. a szkoda bo lubie grac na arcy.

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

arcy jest w porządku, a na drużynówke może być całkiem ok.

Jednak smok to wersja najsilniejsza i jak się powaznie myśli o wygrywaniu to trzeba grać na smoku (ale to w turniejach singlowych, na drużynóce arcy moze być bardzo dobry)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Magię mamy w porządku( jeżeli mówimy o bp+r)
Jest Banner of sorcery,jeden seer na bp+r starcza, mamy bardzo fajnego swojego lora z dobrym czarem 0.
Brakuje challenery, i to bardzo boli, zwłaszcza na mniejsze pkt.
Nie jest źle, TK i Imperium lepszej magii od nas nie mają :P

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Lepszej może i nie, ale inkantacji TK nie sposób zablokować na więcej niż 1-2 tury(co prawda te kluczowe) A impeium ma magię na podobnym poziomie jak my. Mają mnóstwo boundspelli i dużo kostek dispella(mówię tu o czymś takim: altar, mały ksiądz i 2 magów) I też mogą brać wszystkie domeny.
A i nawet WoCh potrafią poczarować lepiej od nas. Duży mag czincza+2nurgla boli. A ich magowie biją się jak noble HE

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Tak, tak, a star dragon ma za krótki ogon.

Awatar użytkownika
Ice-T
Kretozord
Posty: 1620
Lokalizacja: 8 Bila

Post autor: Ice-T »

no ale cóz z tego skoro na smoku się wiecej ciśnie. To prawda że BP+R zrównoważa wszystkie magie (a przynajmniej większość).

Z tąz różnica ze restricted pocina w ogromnej mierze możliwosc grania na magi która nie jest nadto silna. Po pierwsze primo trzeba wylosować odpowiednie czary na przeciwnika (jak na imperium 6 z metala itp). Po drugie primo trzeba ten czar jakoś szczęśliwie rzucić. A po trzecie Primo Ultimo jakis frajer za 120pts drze scrole niewiedząc czemu, niwelujac nasze miesterne knowania i wypociny. Natomiast smok to pewne ze robi instant killa jednemu oddziałowi na turę (czasem nawet kilku) budzi terror i jest bardzo mobilny.

psychoboby
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: psychoboby »

mam pytanie, co oznacza "Bp+r" ?

lith
Oszukista
Posty: 872

Post autor: lith »

Przestarzała wersja skrótu na balancing patch. Masz o nim cały dział na tym forum.
Z tym arcy to demonizujecie. Na pierwszy singlowy turniej po dmp go wezmę, bo smoka mi się nie chce nosić i nie potrafię go używać :) Na dmp też bym go miał, ale niestety gram vc :)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

magie mamy odstajacą, gdyż HE nie bazują na czarach o niskich CV. HE muszą rzucać komety, flames of phoenix, czasem pitki, a bez channallera cięzko o to. Chyba, ze się ma arcy.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
sokół_old
Pseudoklimaciarz
Posty: 34

Post autor: sokół_old »

A coś takiego:
-Arcy 4lvl Hoeth
-Caady
-BSB BB
-10 Lothernów
-10 Łukoli
-7 SM commander
-7 SM commander
-13 WL balance
-5 WL sorcery
-Lion Chariot
-Lion Chariot
-3 Bolce
-Oreł

Awatar użytkownika
Arecki
Mudżahedin
Posty: 222

Post autor: Arecki »

Meine:
Arcy BoH
Caddi
BSB puszka
2x Archers
12 WL BoS
12 WL Balance
2x 5 DP (goli)
Fast
SH
3x RBT
orzeł

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

lohost pisze:osobiscie uwazam ze bsb z bb jest tez silna opcja ale nie jst tak zrownowazony jak 2 malych magow
Tutaj się nie mogę zgodzić BSB z BB jest dużo bardziej stabilny niż 2 magów. Magia nie może być stabilna i nie jest, w końcu to wiatry magii, zwiewne i nie do ogarnięcia. Możesz wyrzucić mistcasta, możesz i IF'ke, możesz przez wszystkie 6 tur nie rzucić czaru, bo nie wejdzie. BSB z BB da Ci zawsze +2 do CR (w najgorszym wypadku). 2 magowie nie robią wrażenia na przeciwniku, klocek 15 SH z BSB (BB) (wiem że to nie dokońca najlepszy wybór ale lubię na nich grać :wink: ) i robi im się ciepło a zapach potu wyczuwalny jest po drugiej stronie stołu :mrgreen:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Ukalez pisze:
lohost pisze:osobiscie uwazam ze bsb z bb jest tez silna opcja ale nie jst tak zrownowazony jak 2 malych magow
Tutaj się nie mogę zgodzić BSB z BB jest dużo bardziej stabilny niż 2 magów. Magia nie może być stabilna i nie jest, w końcu to wiatry magii, zwiewne i nie do ogarnięcia. Możesz wyrzucić mistcasta, możesz i IF'ke, możesz przez wszystkie 6 tur nie rzucić czaru, bo nie wejdzie. BSB z BB da Ci zawsze +2 do CR (w najgorszym wypadku). 2 magowie nie robią wrażenia na przeciwniku, klocek 15 SH z BSB (BB) (wiem że to nie dokońca najlepszy wybór ale lubię na nich grać :wink: ) i robi im się ciepło a zapach potu wyczuwalny jest po drugiej stronie stołu :mrgreen:
No nie wiem. Na takiej konfiguracji, w grze przeciw Gatewayom, Slannom, to raczej elficki gracz będzie cały mokry od potu.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Embir pisze:
Ukalez pisze:
lohost pisze:osobiscie uwazam ze bsb z bb jest tez silna opcja ale nie jst tak zrownowazony jak 2 malych magow
Tutaj się nie mogę zgodzić BSB z BB jest dużo bardziej stabilny niż 2 magów. Magia nie może być stabilna i nie jest, w końcu to wiatry magii, zwiewne i nie do ogarnięcia. Możesz wyrzucić mistcasta, możesz i IF'ke, możesz przez wszystkie 6 tur nie rzucić czaru, bo nie wejdzie. BSB z BB da Ci zawsze +2 do CR (w najgorszym wypadku). 2 magowie nie robią wrażenia na przeciwniku, klocek 15 SH z BSB (BB) (wiem że to nie dokońca najlepszy wybór ale lubię na nich grać :wink: ) i robi im się ciepło a zapach potu wyczuwalny jest po drugiej stronie stołu :mrgreen:
No nie wiem. Na takiej konfiguracji, w grze przeciw Gatewayom, Slannom, to raczej elficki gracz będzie cały mokry od potu.

Ale czy ja pisałem że nie można mieć żadnej ochrony magicznej?? :D Na Slana to i 2 małych magów nie pomoże, no chyba że będą mieć DS a i z nich też się szybko wyrzucą. Po prostu uważam że BSB jest bardziej stabilny, mniej zależny od rzutu kośćmi a więc bardziej przewidywalny=stabilny.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

na Slana 2 małych, standardowych magów z 3 scrolami styka.

Masz 3 tury, jeśli wejdzie beast covers, daje rade :)
Tak aby to poustawiać jakoś, trzeba mocno kminić.

A z BSB to mozna spakować armie...
BSB jest niepotrzebny u HE na smoku, magia jest bardziej przydatna.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Heh,

Chyba się nie zrozumieliśmy. Nie mówię że 2 magów się nie przydaje, tylko rozmawiamy o stabilności :) a im mniej coś zależy od rzutu kością, tym jest bardziej stabilne. Mylę się?? Np. O&G są mało stabilną armią, muszą się testować na początku tury (kości zostały rzucone). Dlatego też napisałem, że BSB jest bardziej stabilny. :wink:

A co do przydatności to fakt co pisał Embir i Kosa, na większe punkty (Slan, Smok HE) magowie są przydatni bo i tak mamy czym pocisnąć. Na małe pkt. wolałbym jednak BSB i maga niż 2 małych magów. :D

Ale co ja tam będę się wymądrzał, jak starszyzna prawi :mrgreen:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

na małe punkty nie ma smoka, więc nie ma o czym dyskutować :P
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

I starszyzna przemówiła :mrgreen:

Może kiedyś uda się podyskutować z Wami przy piwie Panowie (choć to trunek nie elficki) :wink:
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
Elgrond
Wodzirej
Posty: 699
Lokalizacja: Festung Posen

Post autor: Elgrond »

A mi się wczoraj bardzo dobrze BBS :D :D :D (bardzo brzydki sztandar spisał) bo trzymało cała armie łącznię ze smokiem . Te przeżuty szokowały przeciwnika :mrgreen: .
Tylko dodać muszę ze przeciwnikiem była breta;]. Gdybym miał dwóch magów to by wszystko zwiało w 2 tury #-o
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

hmm, przeciwnika szokował fakt, że dzięki BSB masz przeżuty na brejki? :-k

ODPOWIEDZ