Rozpiski Imperialne 2

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Re: Rozpiski Imperialne 2

Post autor: Barney »

Outrider ma rpt pistola ?
Jak nie to zdejmij lvl z maga i mu daj . 2lvl imo na caddym jest zbędny . POza tym za reszte punktów starczy chba na IC dla najtów z Kapłanem .
Ai co robisz z BSB ? Dajesz go do tej kawy czy stoi sobie koło piechoty ?

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Brakuje mi tu detek swordów i archerów do twojej piechoty. W takiej kombinacji są całkiem mocni i mogą przepchnąć coś silniejszego a poza tym masz tanie śmieci które zawsze możesz poświęcić. Przydałoby się równierz dopakować papę S.o.P albo przynajmniej słomką. Koniecznie zamień kuszników na odzielne unity bo wtedy masz 2 dodatkowe wystawienia.
Obrazek

Awatar użytkownika
Huss
Oszukista
Posty: 827

Post autor: Huss »

Ogólnie Kuszników i tak wystawiam zawsze osobno a to była taka wariacja :wink: co do Archerów masz rację ale nie mam 120 pkt. na 3x5 Skirmishowców - niestety, ale pokombinuje może. Część poddałem edycji... BSB idzie w środkowym klocku piechoty. A Papa jest w mojej ocenie optymalnie złożony...

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

To zrzuć 2 swordsmenów z oddzialu w którym jedzie BSB . Wydaje mi się , że bohater na koniu w oddziale piechoty robi za 2 piechórów.
Jeśli mam rację to wtedy styka Ci równo na szmate dla IC . A jak pozrzucasz z swordsmenów wszystkich sierżantów to wejdzie na IC WarBanner.

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Jakby na wakacje jednak wyszli nowi plastikowi knajci...

Empire 1500
Heroes:
Captain, Shield, Warhorse, Barding, Sword of Might, Dawn Armour 116
Battle Wizard, Magic Level 2, Rod of Power, Ring of Volans 150
Battle Wizard, Magic Level 2, Dispel Scroll, Dispel Scroll 150
Core
10 Crossbowmen 80
10 Crossbowmen 80
5 Knightly Orders, Musician 123
Special:
10 Knights of the Inner Circle, Standard, Musician, Preceptor 300
Great Cannon 100
Great Cannon 100
Rare:
Steam Tank 300

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Inerrzy i czołg to za malo jak na te punkty . Ja bym wywalił 1 maga i wstawił za niego kapłana . 2 zostawił bym z rodem albo zamienił na caddiego i wrzucił bym go do kuszników . teraz nie masz gdzie trzymać tych magów .
9innerów + Kapłan i 5ko + kapitan wygląda znacznie lepiej .

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

a nie lepiej pomieszać trochę i dać outridersów zamiast IC, wrzucić dodatkowy klocek KO, kosztem kusz ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Virgo
Chuck Norris
Posty: 583

Post autor: Virgo »

Na razie to takie czyste gdybanie, bo do piechotnego imperium nie mogę się przemóc (zwłaszcza do ceny nowych greatswordów :roll: )
1 Nie chcę kapłana, bo armia ma być cała w plastiku :P
2 Hmm, a magowie nie stykną w kuszach/działach?
3 Ta propozycja z outridersami wydaję się ciekawa, ale jak oni się sprawdzają? Mnie trochę odrzuca 5 woundowy odział z sejwem na 5+. Bo barding jak się zdaję ucina los 360

Empire 1500
Heroes:
Captain, Shield, Warhorse, Barding, Sword of Might, Dawn Armour 116
Battle Wizard, Magic Level 2, Rod of Power, Ring of Volans 150
Battle Wizard, Magic Level 2, Dispel Scroll, Dispel Scroll 150
Core
10 Crossbowmen 80
9 Knightly Orders, Standard, Musician, Preceptor 247
5 Knightly Orders, Musician 123
Special:
5 Outriders, Outrider Champion, Musician 129
Great Cannon 100
Great Cannon 100
Rare:
Steam Tank 300

Wyglądałoby to mniej więcej tak, ewentualnie Volans za jednego rycerza więcej. A i co myślicie o kapitanie na pegazie na te punkty? Enchanted Shield, lanca i pistol. Tylko, że musiałby być generałem, a generał na wierzchowcu, który ma 2 woundy z tafem 4 to chyba nie bardzo?
Patrzyłem też na magiczne sztandary, ale raczej nie ma nic ciekawego dla klocka kawy.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

bezsens dawać championa do outriderów, chyba że ma mieć hochlanda, ale jeden snajper nic nie zdziała, w takiej kombinacji najlepiej dać 2x6 outriders albo nawet 7 z championem i hochlandem, do tego w corach jeden lub dwa regony handgunnerów ze snajperami :twisted: , wtedy jest to masakra dla przeciwnika, bo ledwo może podejść, a pierwsze co może spaść to magowie; na te punkty zrobiłbym dwa regony kawy, tak aby było czym uderzyć, wystarczy nawet zwykła a nie inner KO :wink:

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

rozpa na mini turniej na 1000p
max pg ? czy da się coś jeszcze wycisnąć ? :P

Kapłan amoi som kon 145
mag 1lvl scroll 90

20 mieczników 160
muzyk banner
5 halabard

10 włóczników 50

5 innerów 154
banner muzyk

dzialo 100
czołg 300


zastanawiam sie czy nie wywalic czołgu i dac działo i podpakować piechote .
nie wiem jak mi się sprawdzi w takiej wersji .

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

nie no, nie podcinaj gałęzi, na której Imperium siedzi :)
imo nie wiem, czy jest sens robić z halabard wspornika, a nie lepiej dopakować oddział spearmenów, lub zmienić ich ogólnie na 15 swordów ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

kijotrzymacze robią u mni w roli zapchanie slota core . ustawie ich gdzies dalego żeby jak ich coś zje nie panikowali reszty albo jakąś ćwiarte zajeli lub maszyne pogonili .
5 halabard jest imo niezle takie swordy + deta halabard fajnie zjada oddzialy wlionow .i ogólnie pomaga np z gobosami gdzie trzeba jednak te ich ranki zmniejszyć .
ewentualnie moge wogole maga wywalic ale co wtedy pocznie moja antmagia ? :P

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

nic, bo jej nie będzie ;)
Obrazek

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

Ja bym jednak czołg wywalił. Sam z 5 innerów nie wiele zdziała. Zamiast niego weź drugie działo dopakuj innerów do 8. Zrób detkę halabard do 10 lub 9. Z tych włóczników zrób drugą detkę. I za resztę daj kuszników

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

No to jest już coś . tyle że po co do 8 ? wtedy z kapłanem jest ich 9 a to jakos dziwnie ;] ma ich dać 3x3 ? to nie lanca :P !

Ivo
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Ivo »

No w sumie racja. Ale nawet jak zejdzie jeden to masz cały czas szereg.

Ziemniak
Plewa
Posty: 7

Post autor: Ziemniak »

Hej mój pierwszy post w dziale empire:]
Taka rospa
1 Warrior Priest of Sigmar @ 155 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Shield; Warhorse
Doomfire Ring [30]
Sword of Might [15]

1 Warhorse @ [0] Pts

1 Battle Wizard @ 140 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]

1 Warhorse @ [0] Pts

1 Battle Wizard @ 145 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Dispel Scroll [25]
Wizard's Staff [10]

1 Warhorse @ [0] Pts

1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun

1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

3 Crew @ [0] Pts

5 Pistoliers @ 90 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Knightly Orders @ 203 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

1 Preceptor @ [16] Pts

6 Warhorse @ [0] Pts

5 Knightly Orders @ 139 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0] Pts

5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

5 Warhorse @ [0] Pts

Casting Pool: 6

Dispel Pool: 5

Models in Army: 33


Total Army Cost: 1495

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

obrob rozpe . !
znaczy usyn wszystko a la 5 koni do kawaleri albo 3 crew do aramaty bo to jest oczojebne ! ;D
nie wiem czy trzymanie magów w oddzaile konnym ma jakis sens . jednego z rodem zostaw a 2 zmien na caddiego .
do tego wywal jedna 5ko i wstaw jakis klocuszek jakiejs piechoty do pilnowania aramt i trzymania caddiego no i z ko z magiem zdejmij sztndar .

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

2+ save na generale to trochę mało. Zamień słomkę na biting blade, dorzuć enchanted shield i będzie git. Przydało by się dokupić też ring of volans do maga z rodem.
Obrazek

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

gotih pisze:2+ save na generale to trochę mało.
Ach ten imperialni "konserwatyzm", bez 1+ save nikt nie wychodzi z domu :lol2:
gotih pisze: Zamień słomkę na biting blade, dorzuć enchanted shield i będzie git.
-ale popieram


IMO od doomfire ringa bardziej użyteczny jest orb of thunder. Panikę trudno zrobić chyba że gobliną, a tak to przeciwnik wykorzystuje 2 DD albo jego jednostki nie latają (fell baty,furie, harpie, teradonny itp)

ODPOWIEDZ