chaos mono

Warriors of Chaos

Moderator: JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Re: chaos mono

Post autor: trikk »

1) Owszem, ale rozpa teczy z DJami wygrała Mastera, więc się dało
2) To zależy, jeżeli mowimy o grze z kolegą to owszem, można zrobić turbo khornea czy coś, ale na turniej... obsysasz
3) Nie uzywam 2, ale kwestia jest taka, ze a) mało uniwersalna, grasz z doch/vc i wylosujesz na lordzie 1,2,3,4 i co? Masz pocisk gorszy od fireballa i frenzy, ktore rzucasz na siebie. Na drużynówce może dać radę. Z kolegą też, na turnieju nie.
4) Graj sobie monogodem, jakim chcesz, a potem zagraj z: DE na smoku, turbodemony i lizaki na slaanie złożone standardowo prowadzone przez kogoś ogarniętego (nie musi być to jakiś topowiec) i zdaj mi relacje jak Ci poszło.


Dalej
Doom an Darkness (-3 Ld) nie boli demonów, bo nie działa na ItP. Można grać nomarkiem, ale... po co? Ja osobiście wolę zainwestować te 50 pkt w marki slaanesha na 2x knighatch, 2x fascie i pieszych marauderach. Autozdawanie fearów, terrorów i panik.

A co do zachowań graczy warhammera:
To jest tak, z kolegą to ja mogę sobie grać armią mono, ale jak jadę na turniej, to czesto moze sie zdarzyc, ze nie masz absolutnie nic do gadania (np twój khorne vs DE na 3x harpie+ partyzantka) i wtedy stwierdzam, ze kurde, ale zgarnianie masek rozpiskami to nie dla mnie i wtedy wsadzam maga nurglea do regimentu slaanesha z collar of khorne ;]
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

trikk pisze: wtedy wsadzam maga nurglea do regimentu slaanesha z collar of khorne ;]
:P jeszcze Third Eye of Tzeenth :P i gitara.

Ja osobiście nie widzę sensu grania w 7 ed. na jednym bogu,oczywiście można się powoływać na klimat,ale armia na jednym bogu jest nudna i raczej słaba.Gdybym już musiał wybrać jednego na całą rozpę to byłby to nurgle - 4 małych magów i jedziesz :P

pozdr

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

trikk pisze:1) Owszem, ale rozpa teczy z DJami wygrała Mastera, więc się dało
2) To zależy, jeżeli mowimy o grze z kolegą to owszem, można zrobić turbo khornea czy coś, ale na turniej... obsysasz
3) Nie uzywam 2, ale kwestia jest taka, ze a) mało uniwersalna, grasz z doch/vc i wylosujesz na lordzie 1,2,3,4 i co? Masz pocisk gorszy od fireballa i frenzy, ktore rzucasz na siebie. Na drużynówce może dać radę. Z kolegą też, na turnieju nie.
4) Graj sobie monogodem, jakim chcesz, a potem zagraj z: DE na smoku, turbodemony i lizaki na slaanie złożone standardowo prowadzone przez kogoś ogarniętego (nie musi być to jakiś topowiec) i zdaj mi relacje jak Ci poszło.


Dalej
Doom an Darkness (-3 Ld) nie boli demonów, bo nie działa na ItP. Można grać nomarkiem, ale... po co? Ja osobiście wolę zainwestować te 50 pkt w marki slaanesha na 2x knighatch, 2x fascie i pieszych marauderach. Autozdawanie fearów, terrorów i panik.

A co do zachowań graczy warhammera:
To jest tak, z kolegą to ja mogę sobie grać armią mono, ale jak jadę na turniej, to czesto moze sie zdarzyc, ze nie masz absolutnie nic do gadania (np twój khorne vs DE na 3x harpie+ partyzantka) i wtedy stwierdzam, ze kurde, ale zgarnianie masek rozpiskami to nie dla mnie i wtedy wsadzam maga nurglea do regimentu slaanesha z collar of khorne ;]
1 / 2 / 3. no i tak właśnei jest z graczami z WH... proponujesz coś "dość naiwnego" miejącego jakieś tak możliwości rozwoju akcji, a ten co słucha wypala z milionową kombinacją opcji z którą ta rospa jest słaba #-o

4 / dalej/ ..... kolega Dimitr ( ogarnięty gracz 8) ) porzyczył odemnie figurki i zrobił sobie rospe ( dokładnie niepamiętam ), 3x kawa khorna, 3x marudersi khorna, shaggot, 1/2 caddy, lorda na smoku z collar of khorne, deamon sword i word of agonii, napeno grał z lizakami na slanie zjechał wszystko i został slan na 1 ranie ( chyba armatka też, 2 napewno wybuchła ) oponentem był Koszowaki ( który też nie pamiętam ), coś tam z VC na regimencie knightów z regenką i pojechał, oponentem był Maryś, osobiście nie uważam że jestem ogarnientym graczem, na małe pkt. jeszcze sobie nieźle radze, ale potem tak od 2000 jest gorzej. :twisted:

pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: PIOTROSLAV »

Siemek pisze: Ja osobiście nie widzę sensu grania w 7 ed. na jednym bogu,oczywiście można się powoływać na klimat,ale armia na jednym bogu jest nudna i raczej słaba.Gdybym już musiał wybrać jednego na całą rozpę to byłby to nurgle - 4 małych magów i jedziesz :P
Nudne jest granie ciągle tą samą armią na jednym oklepanym schemacie....

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

PIOTROSLAV pisze:Nudne jest granie ciągle tą samą armią na jednym oklepanym schemacie....

w jakim sensie? mówisz ograniu na jedno kopyto, jednym bogiem? no cuż chaos i tak niema za wiele do zademonstrowania... do przodu, do przodu z magią, do przodu z przeszkadżaczami ( helak czy dyskowcy )... więc wole do przodu :twisted:

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Kuman - teraz wg. fluffu to właśnie "klimatyczne" jest na graniu bohaterem Slaanesha w oddziale Nurgla z Khornickim Toporem i Złotym okiem Tzeencha. Właśnie po to powstała armia "mortali". Takie pospolite ruszenie chaosu.
Był sobie koleś tak zajebisty że aż 4 bogów dało mu swoje błogosławieństwo i kazało poprowadzić swoje wojska wspólnie na terytoria poza pustkowiami aby chaos rządził Starym Światem.
Wybraniec zadowolony zaczął rekrutować swe wojska i zbladł :shock: . Spojrzał ile to w punktach kosztuje i co może z tym zrobić :roll: . Okazało się że bogowie zrobili sobie jaja z mortali. :|

Tak to mniej więcej po mojemu fluffowo wygląda.

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

kuman pisze:
PIOTROSLAV pisze:Nudne jest granie ciągle tą samą armią na jednym oklepanym schemacie....

w jakim sensie? mówisz ograniu na jedno kopyto, jednym bogiem? no cuż chaos i tak niema za wiele do zademonstrowania... do przodu, do przodu z magią, do przodu z przeszkadżaczami ( helak czy dyskowcy )... więc wole do przodu :twisted:
Raczej chodziło mu o schemat turniejowy, którym większość gra.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Delight pisze:Kuman - teraz wg. fluffu to właśnie "klimatyczne" jest na graniu bohaterem Slaanesha w oddziale Nurgla z Khornickim Toporem i Złotym okiem Tzeencha. Właśnie po to powstała armia "mortali". Takie pospolite ruszenie chaosu.
Był sobie koleś tak zajebisty że aż 4 bogów dało mu swoje błogosławieństwo i kazało poprowadzić swoje wojska wspólnie na terytoria poza pustkowiami aby chaos rządził Starym Światem.
Wybraniec zadowolony zaczął rekrutować swe wojska i zbladł :shock: . Spojrzał ile to w punktach kosztuje i co może z tym zrobić :roll: . Okazało się że bogowie zrobili sobie jaja z mortali. :|

Tak to mniej więcej po mojemu fluffowo wygląda.
dalej uważam że ta historyjak z palca wysana jest... dla tego tak podręcznik wyszedł a nie inaczej :mrgreen:
ANtY pisze:
kuman pisze:
PIOTROSLAV pisze:Nudne jest granie ciągle tą samą armią na jednym oklepanym schemacie....

w jakim sensie? mówisz ograniu na jedno kopyto, jednym bogiem? no cuż chaos i tak niema za wiele do zademonstrowania... do przodu, do przodu z magią, do przodu z przeszkadżaczami ( helak czy dyskowcy )... więc wole do przodu :twisted:
Raczej chodziło mu o schemat turniejowy, którym większość gra.
pewnie i tak ;)

Awatar użytkownika
Siemek
Chuck Norris
Posty: 479
Lokalizacja: :P

Post autor: Siemek »

PIOTROSLAV pisze:
Siemek pisze: Ja osobiście nie widzę sensu grania w 7 ed. na jednym bogu,oczywiście można się powoływać na klimat,ale armia na jednym bogu jest nudna i raczej słaba.Gdybym już musiał wybrać jednego na całą rozpę to byłby to nurgle - 4 małych magów i jedziesz :P
Nudne jest granie ciągle tą samą armią na jednym oklepanym schemacie....

Z której części mojej wypowiedzi wywnioskowałeś ,że mówię o "oklepanym schemacie"?

Awatar użytkownika
PIOTROSLAV
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: PIOTROSLAV »

napisales ze granie 1 bogiem jest nudne, ja tylko napisalem co wg mnie jest nudne

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Moim zdaniem granie bez marków jest nudne :)
Tzn. fluffowo... komu składają hołd panowie "bezbożni"? Chaos bez marka to jak ..... eee.... jak chaos z łukami i lorem Life ;]

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

akurat uwazam, ze gdyby marauderzy mieli opcje łuków to gra chaosem nabrala by zupelnie nowego wymiaru....
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

trikk pisze:akurat uwazam, ze gdyby marauderzy mieli opcje łuków to gra chaosem nabrala by zupelnie nowego wymiaru....
barbarzyńcy i łuk... tego to jeszcze nie słyszałem :twisted:

Awatar użytkownika
Rainhold
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Rainhold »

:lol2: :lol2: :lol2: No właśnie łuki były najważniejszą bronią ludów koczowniczych :lol2: :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1231
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Dać marudnej piechocie możliwość rzucania włóczniami i/lub toporkami (czy czymś w tym stylu, w każdym razie broń rzucana) na sporą (większą, niz standardowa w WFB) odległość i byłoby fajnie. Akurat łuki mi do marud nie pasują - konni ich nie mają i słusznie.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

A ja bym olał te łuki i inne rzeczy do rzucania dla marudów i za jakies punkty dałbym im skirmish. I klimatycznie by było i grywalnie :)

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

kuman pisze:
trikk pisze:akurat uwazam, ze gdyby marauderzy mieli opcje łuków to gra chaosem nabrala by zupelnie nowego wymiaru....
barbarzyńcy i łuk... tego to jeszcze nie słyszałem :twisted:

myślę, że jeźdzcy hunów z okolic cathayu jak najbardziej pasują (short bow)
Po za tym Conan jakoś łuku czasem używał.... ;)
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

plemiona koczownicze i łuki dobre sobie :wink: a hunowie byli głupcami :mrgreen: nieuznaje jakiego kolwiek strzelania nawet z procy, to samo tyczy się magii, jedyną magią jest wiara, a nie fireblot, ludzie dużo stracili wymyślając takie głupie zabawki :twisted: ( Conana nie będze krytykował, takiego twardzila :lol2: )

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Widzisz, ale prawda jest taka, ze mozesz go nie uznawać i nie wystawiać
ja natomiast fasty z shortbowami i luki na marudach chetnie bym widzial
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

ale domie masz pretesje ?.. zabardzo nie ma o co (?).. tego AB nie pisałem :shock:

ODPOWIEDZ