dziwne, dziwne te nowe szczurki 2250
Re: dziwne, dziwne te nowe szczurki 2250
specyfika rozpy- oddział clanratow dostaje nagle takiego kopa, że może wjeżdżać w psy, a sam doomflayer rozjeżdża jakieś małe rzeczy (driady etc.)
największy problem mam z bloodkiem i smokami :/ fakt, że surczybyki nie latają wtedy gdy chcę, ale ciężko złapać toto i tak
największy problem mam z bloodkiem i smokami :/ fakt, że surczybyki nie latają wtedy gdy chcę, ale ciężko złapać toto i tak
pancerny BSB w środku, +6 do combata, 10 ld, dodatkowo chłopaki mają doom-flayera. Dzięki pipesom na BSB przeciwnik zdjae LD albo PALI szarżę, co w większości wypadków powoduje, że znajduje się w naszym zasięgu.
i juz mialem smieszna sytuacje z gwardią. Wpadlem samym doom flayerem w bok gwardii, wykulałem 3 impacty + 10 za ataki... zabiłem 9, po czym w następnej turze sam zginął
i juz mialem smieszna sytuacje z gwardią. Wpadlem samym doom flayerem w bok gwardii, wykulałem 3 impacty + 10 za ataki... zabiłem 9, po czym w następnej turze sam zginął

Ale strzelać sobie w nich mogę normalnie... Hmm best defence działa tylko w walce? Czy przy strzelaniu, pociskach itd. muszę patrzeć z której strony idzie? I jak to działa z pociskami typu błyskawica, która wali z nieba, czy inne działające na model a nie lecące od maga do celu?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
głupia zasada z wh40k...
musisz rozpatrywać strefy i tyle... (nic nie ma o CC, czy innej specyfiki działania, tak więc działa na wszystko w ten sam sposób- wystarczy przejść na strefę boczną weapon teama, i już ma mniejszego save'a
)
musisz rozpatrywać strefy i tyle... (nic nie ma o CC, czy innej specyfiki działania, tak więc działa na wszystko w ten sam sposób- wystarczy przejść na strefę boczną weapon teama, i już ma mniejszego save'a

Morrok jak testy?
Dziś 2 kolejne testy:
1 bitwa lizaki:
Karnuś z reality, silnik, BSB na coldzie, warspear, 20 saurusów, 3 chmurki, 2x salki, 1 oddzial terkow i cold one'y.
1 tura- wygralem rzut, wszystko do przodu, blyskawica z elektryka nie wyszla, verminlord zestresował silnik cracks callem, na co odpowiedzial scrollem.
W swojej turze przeciwnik podszedl, popelzal udupionymi terkami przez sztormówe i cos tam popanikowal slavsy z salek, ale dzielnie się trzymaly.
2 tura-stormowa dziala, verminlord rozpędza się o salkę, pędząc na drugą flankę w stronę silnika i carniego. Abominacje leniwe- jeden zatrzymuje się cal od warspeara, druga 5 cali w stronę carniego. Blyskawica zdispelowana, cracks call tez.
2 tura przeciwnika- sztormowa dziala. Wjazd warspearem w abotkę, a od boku saurusy, carni na drugą abotkę, moja odpowiedz flee, cos tam porobil w turze magii i strzelania, bez fajerwerkow. CC: Warsepear zatrzymuje się na abotce (zostala na 1 ranie), saurusy zablokowane.
3 moja- monki wjeżdżają w saurusy, verminlord w silnik, 2 abotka się zbiera. Dispele na moje rzeczy, CC: abotka umiera połowiąc stedzia, monki wyżynają chyba z 11 saurusów, stedziu ustał, monki pogoniły saurusy, verminlord ugrzęzł w silniku.
3 przeciwnka- wjazd na tył monków warspearem, próba szarży cold one'ami w verminlorda (oblali strach), carni odwraca się w kierunku verminlorda. Spear grzęznie, verminlord dalej nie jest w stanie zarąbać silnik, przez który się społowił.
4 moja- monki mordują się zstedziem, verminlord prawie zagania społowionego priesta. Gdybym rzucil cal dalej to by uciekl od carniego. Abotka podjeżdża do carniego.
4 przeciwnika- Carni zjada verminka, kawaleria wjeżdża w dzielne clanraty z BSB i stoją.
5 moja- zarzynam warspeara monkami, Abominacja rozjeżdża carniego, lord stoi. Doom flayer wjeżdża w kawalerię i zabija 3.
5 przeciwnika- lord zabija abominację 5 testami z realitki, slavsy bawią się z jakimiś skinkami, udupione terki pełzaj za górką.
6 moja- z abominacji powstają 3 bazy swarmów, które po szarży społawiają lorda saurusów- potem zginą w ostatniej turze. clanraty do końca biją się z kawalerią, żadna ze stron nei ma przewagi.
Bilans: remis.
Wnioski: Abominacje są losowe. I to bardzo, jeżeli chodzi o ruch. A rozpiska przeciwnika była złożona pode mnie (realitka naprawdę dużo zrobiła i salki)
I zapomniałem, ze mam 7 censerow...
2 bitwa:
Lizaki- standard ze slanem- czyli 2 zabijaków (slomka i pirania), silnik, 3 oddzialy terkow, 2x salki, 2 kohorty, 2 chmurki.
Mówiłem przeciwnikowi, że ten matchup jest dla mnie na plus. Nie wierzył więc mu udowodniłem, że mam rację. Kolega zaczynal
Storm banner całkowicie udupił terki na całą grę. Jedna abominacja nei dojeżdża do silnika w 3 turze (znowu cal) verminlord biega po flance i straszy crack callem z 5 kości, slann wyczarował mi censerów.
w 4 turze jedna abominacja umiera od ognia piekelnego silnika (mimo to udało jej się wszystko zniszczyć w silniku do 1 woundów na priscie i stedziu). Spanikowane clanraty uciekają z powodu salek.
I robi się miękko, ale kolega zdecydował nei zdać jednej głupoty, dzięki herosom na cold one'ach, co zaowocowało tym, ze druga abominacja rozjeżdża silnik, wjeżdża w bok gwardii, z drugiego boku Verminlord, a od przodu plague monki z furnace'em.
Bilans? 15 saurusów zarąbanych w szarży, kolega zdał stubborn'a
Potem zaczęły się wielkie czystki, Verminlord zanim ginie w głupi sposób od poisonów terków... (no comment) rzuca Wielką straszną trzynastkę na oddział skinków, które zamieniają się clanraty i mszczą się na terkach za ich zabitego półboga. (rzuciłem 3x6 na czar
)
Bilans: 15:5 dla mnie, gdyby abotki ruszały się jak powinny i verminlord nie zginał o głupich terków to czysta maska.
Wnioski: Jak BSB ucieka robi się nieciekawie, bo już nie ma tak potrzebych przerzutów.
generalnie bardzo fajnie się gra tą rozpiską. Bezstresowe monki to gwóżdź w dupie przeciwnika. Jak nie rozjedzie furnace'a to dostaje ostrą kontrę.
Slavsy to wystaczrający screen.
Verminlord jest bardzo miękki i trzeba o niego dbać ze szczególną ostrożnością. Abominacje pomimo losowego ruchu są w stanie przyjąć wszystko, żeby potem to odbić i popełzać dalej.
Clanraty też przyjmują duzo rzeczy, a potem wjeżdża doom flayer i nabija tak potrzebnego combat resulta.
No i man of the match! Stormówa włączająca się w turze przeciwnika i wyłączająca się w mojej, żeby znowu ją włączyć jest przegenialna
Chyba pierwsza rzucona z sukcesem Straszna trzynastka w Polsce
Czary są slabe, ale Cracks Call, Wind, Posiony, obniżanie toughnessa czy 2 dodatkowe ataki są bardo przydatne i trzeba troche pokombinować, żeby je dobrze wykorzystać
Szczurki mająduży potencjał i co najważniejsze: nie są już bezmózga armią, któr strzela, ucieknie i wyczaruje. Trzeba troche pokminić teraz
1 bitwa lizaki:
Karnuś z reality, silnik, BSB na coldzie, warspear, 20 saurusów, 3 chmurki, 2x salki, 1 oddzial terkow i cold one'y.
1 tura- wygralem rzut, wszystko do przodu, blyskawica z elektryka nie wyszla, verminlord zestresował silnik cracks callem, na co odpowiedzial scrollem.
W swojej turze przeciwnik podszedl, popelzal udupionymi terkami przez sztormówe i cos tam popanikowal slavsy z salek, ale dzielnie się trzymaly.
2 tura-stormowa dziala, verminlord rozpędza się o salkę, pędząc na drugą flankę w stronę silnika i carniego. Abominacje leniwe- jeden zatrzymuje się cal od warspeara, druga 5 cali w stronę carniego. Blyskawica zdispelowana, cracks call tez.
2 tura przeciwnika- sztormowa dziala. Wjazd warspearem w abotkę, a od boku saurusy, carni na drugą abotkę, moja odpowiedz flee, cos tam porobil w turze magii i strzelania, bez fajerwerkow. CC: Warsepear zatrzymuje się na abotce (zostala na 1 ranie), saurusy zablokowane.
3 moja- monki wjeżdżają w saurusy, verminlord w silnik, 2 abotka się zbiera. Dispele na moje rzeczy, CC: abotka umiera połowiąc stedzia, monki wyżynają chyba z 11 saurusów, stedziu ustał, monki pogoniły saurusy, verminlord ugrzęzł w silniku.
3 przeciwnka- wjazd na tył monków warspearem, próba szarży cold one'ami w verminlorda (oblali strach), carni odwraca się w kierunku verminlorda. Spear grzęznie, verminlord dalej nie jest w stanie zarąbać silnik, przez który się społowił.
4 moja- monki mordują się zstedziem, verminlord prawie zagania społowionego priesta. Gdybym rzucil cal dalej to by uciekl od carniego. Abotka podjeżdża do carniego.
4 przeciwnika- Carni zjada verminka, kawaleria wjeżdża w dzielne clanraty z BSB i stoją.
5 moja- zarzynam warspeara monkami, Abominacja rozjeżdża carniego, lord stoi. Doom flayer wjeżdża w kawalerię i zabija 3.
5 przeciwnika- lord zabija abominację 5 testami z realitki, slavsy bawią się z jakimiś skinkami, udupione terki pełzaj za górką.
6 moja- z abominacji powstają 3 bazy swarmów, które po szarży społawiają lorda saurusów- potem zginą w ostatniej turze. clanraty do końca biją się z kawalerią, żadna ze stron nei ma przewagi.
Bilans: remis.
Wnioski: Abominacje są losowe. I to bardzo, jeżeli chodzi o ruch. A rozpiska przeciwnika była złożona pode mnie (realitka naprawdę dużo zrobiła i salki)
I zapomniałem, ze mam 7 censerow...
2 bitwa:
Lizaki- standard ze slanem- czyli 2 zabijaków (slomka i pirania), silnik, 3 oddzialy terkow, 2x salki, 2 kohorty, 2 chmurki.
Mówiłem przeciwnikowi, że ten matchup jest dla mnie na plus. Nie wierzył więc mu udowodniłem, że mam rację. Kolega zaczynal
Storm banner całkowicie udupił terki na całą grę. Jedna abominacja nei dojeżdża do silnika w 3 turze (znowu cal) verminlord biega po flance i straszy crack callem z 5 kości, slann wyczarował mi censerów.
w 4 turze jedna abominacja umiera od ognia piekelnego silnika (mimo to udało jej się wszystko zniszczyć w silniku do 1 woundów na priscie i stedziu). Spanikowane clanraty uciekają z powodu salek.
I robi się miękko, ale kolega zdecydował nei zdać jednej głupoty, dzięki herosom na cold one'ach, co zaowocowało tym, ze druga abominacja rozjeżdża silnik, wjeżdża w bok gwardii, z drugiego boku Verminlord, a od przodu plague monki z furnace'em.
Bilans? 15 saurusów zarąbanych w szarży, kolega zdał stubborn'a
Potem zaczęły się wielkie czystki, Verminlord zanim ginie w głupi sposób od poisonów terków... (no comment) rzuca Wielką straszną trzynastkę na oddział skinków, które zamieniają się clanraty i mszczą się na terkach za ich zabitego półboga. (rzuciłem 3x6 na czar

Bilans: 15:5 dla mnie, gdyby abotki ruszały się jak powinny i verminlord nie zginał o głupich terków to czysta maska.
Wnioski: Jak BSB ucieka robi się nieciekawie, bo już nie ma tak potrzebych przerzutów.
generalnie bardzo fajnie się gra tą rozpiską. Bezstresowe monki to gwóżdź w dupie przeciwnika. Jak nie rozjedzie furnace'a to dostaje ostrą kontrę.
Slavsy to wystaczrający screen.
Verminlord jest bardzo miękki i trzeba o niego dbać ze szczególną ostrożnością. Abominacje pomimo losowego ruchu są w stanie przyjąć wszystko, żeby potem to odbić i popełzać dalej.
Clanraty też przyjmują duzo rzeczy, a potem wjeżdża doom flayer i nabija tak potrzebnego combat resulta.
No i man of the match! Stormówa włączająca się w turze przeciwnika i wyłączająca się w mojej, żeby znowu ją włączyć jest przegenialna

Chyba pierwsza rzucona z sukcesem Straszna trzynastka w Polsce

Czary są slabe, ale Cracks Call, Wind, Posiony, obniżanie toughnessa czy 2 dodatkowe ataki są bardo przydatne i trzeba troche pokombinować, żeby je dobrze wykorzystać
Szczurki mająduży potencjał i co najważniejsze: nie są już bezmózga armią, któr strzela, ucieknie i wyczaruje. Trzeba troche pokminić teraz

- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
piszesz że nie aby są losowe ale 3d6 ( plus inne przegięcia i za jakie pkt. ) a nie 2d6 jak spawny więc wyluzuj
mież że wyrzucisz od 9" do 11" nie wiecej i po problemie, chyba że masz takie szczęście jak moje spawny, cel jest o 3" ile rzucam 2"
i to nie raz się stało
pozdrawiam



pozdrawiam

Własnie chyba takie granie sztormówką nie przejdzie
.
Tak czy siak jest to tak dobry item że aż zal go nie brać

Tak czy siak jest to tak dobry item że aż zal go nie brać

Losowy ruch to nie tragedia. Pamiętaj, że dzięki niemu masz 360 stopni szarży, i jakieś 15 cali niepewności dla przeciwnika w każdą stronę.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
coz, jesli do tej pory grales szzurami bez uzywania mozgu, nie dziwie sie czemu tak nedznie ci szloMorrok pisze: Szczurki mająduży potencjał i co najważniejsze: nie są już bezmózga armią, któr strzela, ucieknie i wyczaruje. Trzeba troche pokminić teraz

Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.
JaceK pisze:http://www.warhammer.org.uk/phpBB/viewt ... =3&t=65622
autor postu prowadzi Direwolfa.
Myślę, że to info może znacząco wpłynąć na Twoją rozpiskę, Morroku.
to niech wydadzą. Dopóki nie bedzie uściślenia, czy FAQ'a gram tak jak zinterpretowałem. To, że zrobili błąd to normalne. To, ze ludzie będą to wykorzystywać- też.
w sumie ja tez... jak to dobrze, ze do oddzialu z dzwonkie/furnacem nie beda sie dolaczac dodatkowi characterzy tylko beda siedziec w panikowalnych oddzialachkanister pisze:to rawowcy (w tym ja) będą to okrutnie wykorzystywać.

jak to dobrze, ze po zabiciu charactera dzwonek wypada z oddzialu.
+ kilka innych rzeczy tez dobrze ( chocby impacty z doomflayera z S3), ze bedziecie brac rawowo
Jeśli najpierw włożysz do oddziału zwykłego herosa, a dopiero potem dzwon to wydaje mi się że heros wtedy tez dostaje unbreakable, i musi tam siedzieć dopóki dzwon się nie rozpadnie.Shino pisze:w sumie ja tez... jak to dobrze, ze do oddzialu z dzwonkie/furnacem nie beda sie dolaczac dodatkowi characterzy tylko beda siedziec w panikowalnych oddzialachkanister pisze:to rawowcy (w tym ja) będą to okrutnie wykorzystywać.
kanister pisze:Fajnie jest cytować siebie.
jawora pisze:Ja tam w lidze online nie startuję, bo za daleko od mojego miasta.
@ Shino mogę po Strategiconie dorzucić Ci do listy absurdow kilka smaczków z nowego Ab, połączysz to ze swoimi i na LS obgadacie, zeby uscislenia wyszly przed Białymstokiem
@Jacek- we wstępnych założeniach storm banner miał być one use only i tak skladałem rozpę. Tak naprawdę kluczowa jest jedna tura, żeby powyłączać strzelanie i lot
@Jacek- we wstępnych założeniach storm banner miał być one use only i tak skladałem rozpę. Tak naprawdę kluczowa jest jedna tura, żeby powyłączać strzelanie i lot

dzwon/furmanka są przypisane do konkretnego oddziału, który go popycha. A heros bez unbreakabl nie może wejść do oddziału z tą zasadą, co mi wykazał wcześniej Thurionkanister pisze:Jeśli najpierw włożysz do oddziału zwykłego herosa, a dopiero potem dzwon to wydaje mi się że heros wtedy tez dostaje unbreakable, i musi tam siedzieć dopóki dzwon się nie rozpadnie.Shino pisze:w sumie ja tez... jak to dobrze, ze do oddzialu z dzwonkie/furnacem nie beda sie dolaczac dodatkowi characterzy tylko beda siedziec w panikowalnych oddzialachkanister pisze:to rawowcy (w tym ja) będą to okrutnie wykorzystywać.