Czysty Khorne (no może trochę krwią obryzgany ;))
Moderator: KrzysiekW
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Re: Czysty Khorne (no może trochę krwią obryzgany ;))
No to teraz ja Uszeregowane według kolejności wpadania do rozpiski, najtrudniejsze było sensowne złożenie Bloodletterów.
Herald - Jugger, Armour of Khorne, jeszcze jeden gift za 25 pkt. (z reguły Firestorm Blade) - 190
Herald - Jugger, Armour of Khorne, jeszcze jeden gift za 25 pkt. (z reguły Firestorm Blade) - 190
Herald - Jugger, Armour of Khorne, jeszcze jeden gift za 25 pkt. (z reguły Firestorm Blade), BSB - 215
3 Bloodcrushers - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 285 (tu wchodzi Herald)
3 Bloodcrushers - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 285 (tu wchodzi Herald)
6 Flesh Hounds - 210
6 Flesh Hounds - 210
8 Furies - 96
8 Furies - 96
10 Bloodletters - 120
16 Bloodletters - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 247 (tu wchodzi Herald BSB)
20 Bloodletters - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 295
2249 punktów
Oba oddziały Bloodletters do walki (nie myślę o zapychaczu ) można ustawić 5x4 lub 6x3 + 2 i chyba skłaniam się do tej drugiej opcji, choć chętnie jeszcze bym ich powiększył (patrz niżej).
Niestety na 4. Heralda jednak nie bardzo styka punktów. Bloodthirster to już totalnie by mi namieszał swoim dużym kosztem. Można się bawić w obcięcia command groupów, zmniejszenia piesków do 5 i zmniejszenia furii (dałem 8 "klymatycznie" zgodnie z sugestią Krzyśka ). Za zaoszczędzone punkty można dopakować liczebność oddziałów Bloodletterów. Innych zmian nie przewiduję. Jakieś Wasze sugestie w ramach dopuszczalnych zmian?
Herald - Jugger, Armour of Khorne, jeszcze jeden gift za 25 pkt. (z reguły Firestorm Blade) - 190
Herald - Jugger, Armour of Khorne, jeszcze jeden gift za 25 pkt. (z reguły Firestorm Blade) - 190
Herald - Jugger, Armour of Khorne, jeszcze jeden gift za 25 pkt. (z reguły Firestorm Blade), BSB - 215
3 Bloodcrushers - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 285 (tu wchodzi Herald)
3 Bloodcrushers - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 285 (tu wchodzi Herald)
6 Flesh Hounds - 210
6 Flesh Hounds - 210
8 Furies - 96
8 Furies - 96
10 Bloodletters - 120
16 Bloodletters - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 247 (tu wchodzi Herald BSB)
20 Bloodletters - FCG, jedna z dwóch ikon do wyboru - 295
2249 punktów
Oba oddziały Bloodletters do walki (nie myślę o zapychaczu ) można ustawić 5x4 lub 6x3 + 2 i chyba skłaniam się do tej drugiej opcji, choć chętnie jeszcze bym ich powiększył (patrz niżej).
Niestety na 4. Heralda jednak nie bardzo styka punktów. Bloodthirster to już totalnie by mi namieszał swoim dużym kosztem. Można się bawić w obcięcia command groupów, zmniejszenia piesków do 5 i zmniejszenia furii (dałem 8 "klymatycznie" zgodnie z sugestią Krzyśka ). Za zaoszczędzone punkty można dopakować liczebność oddziałów Bloodletterów. Innych zmian nie przewiduję. Jakieś Wasze sugestie w ramach dopuszczalnych zmian?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Eee tam, sugestia była luźna, ale miło widzieć, że jednak klimat ma coś do powiedzenia.
W mojej armii pure Nurgle furie wystawiałem rzeczywiście po 7, w armii 40k oddziały Nurgla mają też tę liczebność.
Twoja armia wygląda ciekawie. Na pewno będzie się tym grało trudniej niż mieszanką bóstw, ale potencjał ma. I, co najważniejsze wg mnie, nie budzi odruchu zwrotnego i chęci poddania bitwy bez wyciągania modeli.
Na marginesie, bardzo mnie "cieszą" koledzy od demonów, którzy sapią o balansie, o głupocie GW, a jak przychodzi do pokazania rozpisek, to widzisz oklepany, wzyżyłowany standart. Ale to taka moja opinia.
W mojej armii pure Nurgle furie wystawiałem rzeczywiście po 7, w armii 40k oddziały Nurgla mają też tę liczebność.
Twoja armia wygląda ciekawie. Na pewno będzie się tym grało trudniej niż mieszanką bóstw, ale potencjał ma. I, co najważniejsze wg mnie, nie budzi odruchu zwrotnego i chęci poddania bitwy bez wyciągania modeli.
Na marginesie, bardzo mnie "cieszą" koledzy od demonów, którzy sapią o balansie, o głupocie GW, a jak przychodzi do pokazania rozpisek, to widzisz oklepany, wzyżyłowany standart. Ale to taka moja opinia.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Gdyby się chciało lecieć totalnie w klimat, to trzebaby też w innych oddziałach stosować 8 i wielokrotności, ale wprowadziło by to już troszeczkę za dużo zamieszania Ale przynajmniej mam generalnie parzyste liczby
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Dokładnie
Wpadł mi jeszcze jeden pomysł na zmianę - ewentualne wyrzucenie jednego Heralda, zostałoby tylko dwóch w oddziałach Bloodcrusherów (w tym BSB), ale możnaby ładnie dopakować liczebność Bloodletterów. Wtedy mozna sobie pozwolić na 3 mocne oddziały BL, bez tego zapychacza. Ale sam nie wiem, chyba lepiej żeby choć jeden klocek BL miał tego hate'a, a dodatkowo +1 CR.
Wpadł mi jeszcze jeden pomysł na zmianę - ewentualne wyrzucenie jednego Heralda, zostałoby tylko dwóch w oddziałach Bloodcrusherów (w tym BSB), ale możnaby ładnie dopakować liczebność Bloodletterów. Wtedy mozna sobie pozwolić na 3 mocne oddziały BL, bez tego zapychacza. Ale sam nie wiem, chyba lepiej żeby choć jeden klocek BL miał tego hate'a, a dodatkowo +1 CR.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Nie ma dużego misia Po za tym mi się bardzo podoba mi ma potencjał, a to że nie ma blodka to nie znaczy że jest źle. Zależy dużo od tego też jak zagramy i trzeba się zastanowić co wyrządzi więcej szkód. Jak nie ma blodka to mamy kolejny oddział, więcej modeli i inne duperele co też się liczy. Nie wolno również zapomnieć że jednak Bloodthirster jest bardzo klimatyczny w takiej armii
No a ja jak bym robił coś takiego to u mnie by to tak wyglądało...
1 Bloodthirster 515 Pts
General
Armour of Khorne
Firestorm Blade
Spell Breaker
1 Herald of Khorne 215 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne
Firestorm Blade
1 Juggernaut
1 Herald of Khorne 190 Pts
Armour of Khorne
Firestorm Blade
1 Juggernaut
5 Chaos Furies 60 Pts
5 Chaos Furies 60 Pts
10 Bloodletters of Khorne 120 Pts
10 Bloodletters of Khorne 187 Pts
Champion; Standard; Musician
Icon of Endless War
15 Bloodletters of Khorne 247 Pts
Champion; Standard; Musician
Icon of Endless War
5 Flesh Hounds of Khorne 175 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne 210 Pts
3 Bloodcrushers of Khorne 265 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2244
No a ja jak bym robił coś takiego to u mnie by to tak wyglądało...
1 Bloodthirster 515 Pts
General
Armour of Khorne
Firestorm Blade
Spell Breaker
1 Herald of Khorne 215 Pts
Battle Standard
Armour of Khorne
Firestorm Blade
1 Juggernaut
1 Herald of Khorne 190 Pts
Armour of Khorne
Firestorm Blade
1 Juggernaut
5 Chaos Furies 60 Pts
5 Chaos Furies 60 Pts
10 Bloodletters of Khorne 120 Pts
10 Bloodletters of Khorne 187 Pts
Champion; Standard; Musician
Icon of Endless War
15 Bloodletters of Khorne 247 Pts
Champion; Standard; Musician
Icon of Endless War
5 Flesh Hounds of Khorne 175 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne 210 Pts
3 Bloodcrushers of Khorne 265 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2244
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Też ciekawa rozpa. Kwestia podejścia. Wyraźnie widać, jak obecność Spragnionego Krwi zmniejsza liczebność armii. Ja jednak wolę, by "było mnie" więcej no i uparłem się na 2 oddziały Crusherów Te klocki BL trochę za małe jak dla mnie, za dobrze chyba nie powalczą - jak widzisz ich użycie? W wypadku furii też poszedłeś minimalnie Gdzie wchodzą Heraldzi - rozumiem, że do Crusherów i 16 BL?
Ostatnio zmieniony 6 lis 2009, o 12:21 przez Temple Guard, łącznie zmieniany 1 raz.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Jeden na bank do 11 leterów. jeśli żaden nie padnie to mają +2 za szeregi. Takim oddziałem często grywam
Drugiego albo do crusherów albo do tych 16 lettwrów bo wtedy mają +3 za szeregi.
Crusherzy mają od 15" do 20" szarży więc bez niego powinni dać radę.
No a furiatki tak żeby tylko przeszkadzały
Drugiego albo do crusherów albo do tych 16 lettwrów bo wtedy mają +3 za szeregi.
Crusherzy mają od 15" do 20" szarży więc bez niego powinni dać radę.
No a furiatki tak żeby tylko przeszkadzały
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Właśnie "jak żaden nie padnie", a schodzą dość łatwo od lekkiego strzelania Dlatego IMO lepiej mieć w ostatnim szeregu ze 2 dodatkowych BL
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
I właśnie to jest cały problem z BL i dlatego zastanawiam sie czy ich nie wystawiać w klockach po 21 wraz z heraldem. I nie jestem pewny też co do ikony czy nie lepiej w skull totem nie zainwestować jakby cos nas mimowszystko próbowało przyblokować. W pure kforne i tu ameryki nie odkrywam musimy jak najszybciej się znaleźć się w hth więc tu taka rozpa
Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Bloodthirster @ 540 Pts
General
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
Immortal Fury [25]
Spell Breaker [25]
20 Bloodletters of Khorne @ 307 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
20 Bloodletters of Khorne @ 301 Pts
Standard
Icon of Endless War [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
1 Herald of Khorne @ 215 Pts
Battle Standard
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
1 Juggernaut @ [0] Pts
8 Chaos Furies @ 96 Pts
8 Chaos Furies @ 96 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2250
Unnamed2250 Pts - Daemons of Chaos Army
1 Bloodthirster @ 540 Pts
General
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
Immortal Fury [25]
Spell Breaker [25]
20 Bloodletters of Khorne @ 307 Pts
Standard; Musician
Icon of Endless War [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
20 Bloodletters of Khorne @ 301 Pts
Standard
Icon of Endless War [25]
1 Bloodreaper @ [12] Pts
10 Bloodletters of Khorne @ 120 Pts
6 Flesh Hounds of Khorne @ 210 Pts
5 Flesh Hounds of Khorne @ 175 Pts
1 Herald of Khorne @ 215 Pts
Battle Standard
Firestorm Blade [25]
Armour of Khorne [15]
1 Juggernaut @ [0] Pts
1 Herald of Khorne @ 190 Pts
Armour of Khorne [15]
Firestorm Blade [25]
1 Juggernaut @ [0] Pts
8 Chaos Furies @ 96 Pts
8 Chaos Furies @ 96 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2250
również mam ochotę kupić armię demonów khorne-a
a oto moja rozpiska rozpiska na 1500pkt.
Herald of Khorne ( armour of khorne, firestorm blade, juggernaut, generał )
Herald of Khorne ( bsb, obsidian armour, juggernaut )
7 furies
7 furies
16 bloodletters ( champion )
20 bloodletters ( champion, skull totem )
6 flesh hounds
6 flesh hounds
Generalnie wszystko idzie do przodu, a furie odginają szarże i straszą maszyny.
Herald bsb stara się zaszarżować lub nawet przyjąć szarżę jakiegoś herosa z magiczną bronią.
Drugi herald siedzi w jednych letterach/psach i w odpowiednim momencie wyszarżowuje z oddziału.
Psy na flankach z pomocą furii, letterzy na środku razem z bsb.
Co wy na to?
a oto moja rozpiska rozpiska na 1500pkt.
Herald of Khorne ( armour of khorne, firestorm blade, juggernaut, generał )
Herald of Khorne ( bsb, obsidian armour, juggernaut )
7 furies
7 furies
16 bloodletters ( champion )
20 bloodletters ( champion, skull totem )
6 flesh hounds
6 flesh hounds
Generalnie wszystko idzie do przodu, a furie odginają szarże i straszą maszyny.
Herald bsb stara się zaszarżować lub nawet przyjąć szarżę jakiegoś herosa z magiczną bronią.
Drugi herald siedzi w jednych letterach/psach i w odpowiednim momencie wyszarżowuje z oddziału.
Psy na flankach z pomocą furii, letterzy na środku razem z bsb.
Co wy na to?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
1. nie ten temat
2. bo są najmocniejszą armią w wfb, nawet początkujący gracz może ugrać świetne wyniki demonami, mają straszne jednostki ( flamery, horrory, psy, herald of khorne na juggug z armour of khorne i firestorm blade, bloodthirster )... chyba nie muszę się dalej rozpisywać... oczywiście nie trzeba być wielkim bogiem strategii żeby pokonać demony, ale jest wyczyn godny pochwały...
2. bo są najmocniejszą armią w wfb, nawet początkujący gracz może ugrać świetne wyniki demonami, mają straszne jednostki ( flamery, horrory, psy, herald of khorne na juggug z armour of khorne i firestorm blade, bloodthirster )... chyba nie muszę się dalej rozpisywać... oczywiście nie trzeba być wielkim bogiem strategii żeby pokonać demony, ale jest wyczyn godny pochwały...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Teraz jest BP więc mimo wszystko demony są słabsze. Gdyby grać bez patcha to straszne rzeczy można układać. Teraz oczywiście też można ale widać różnice kiedy się gra tą armią z ograniczeniami i bez.
Btw. Horror masz zajebiste wyczucie tematu
Btw. Horror masz zajebiste wyczucie tematu
Patch dla demonów nie robi żadnej krzywdy i nadal są najmocniejszą armią która zjada prawie każdą inną(na około 30 walk demonów jakie widziałem demony przegrały tylko raz 11:9 z DE). Ale i tak jest lepiej niż gdyby go nie było.
Jeśli chodzi o monstery khorna to najwredznijesyzm kombosem jest BSB on juggerze ze sztandarem zwycięstwa. Wyprowadza mnóstwo ataków z dużym WW i S, ma zaje...... ochronę pancerza(a jak tego tego nie ma to zawsze ma ward) i te perfidne +2 do wyniku walki. Nawet biegające samotnie przepycha duże klocki corowej piechoty.
Jeśli chodzi o monstery khorna to najwredznijesyzm kombosem jest BSB on juggerze ze sztandarem zwycięstwa. Wyprowadza mnóstwo ataków z dużym WW i S, ma zaje...... ochronę pancerza(a jak tego tego nie ma to zawsze ma ward) i te perfidne +2 do wyniku walki. Nawet biegające samotnie przepycha duże klocki corowej piechoty.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
No tak a ich specjalne zasady to:Patch dla demonów nie robi żadnej krzywdy i nadal są najmocniejszą armią która zjada prawie każdą inną(na około 30 walk demonów jakie widziałem demony przegrały tylko raz 11:9 z DE). Ale i tak jest lepiej niż gdyby go nie było.
- Nigdy nie umierają więc nie musisz ściągać figurek ze stołu.
- Niszczą wszystko co wejdzie w nimi w CC. Przeciwnik zdejmuje swoje oddziały.
- Niektóre czary i sztandary powodują że przeciwnikowi znika pół armii.
- Ponadto w fazie magii masz nieskończoność pd i dd. a kiedy rzucasz czar to dublet liczony jest jako ifka nawet w przypadku dwóch jedynek.
W ogóle BP nie wpływa na demony bo są tak przegięte że im nic nie pomoże. Grając przeciwko demonom masz auto wpierdol 0-20. Grając demonami wygrywasz każdy turniej z maksymalną ilością punktów.
Jeśli boli Cie patrzenie na to że demony wygrywaja 29 bitew z rzędu a 30 lekko przegrywają to nie oglądaj tych potyczek.
Ale to już odkryliśmy w epoce kamienia łupanego.Jeśli chodzi o monstery khorna to najwredznijesyzm kombosem jest BSB on juggerze ze sztandarem zwycięstwa. Wyprowadza mnóstwo ataków z dużym WW i S, ma zaje...... ochronę pancerza(a jak tego tego nie ma to zawsze ma ward) i te perfidne +2 do wyniku walki. Nawet biegające samotnie przepycha duże klocki corowej piechoty.
Czysty khorne = czysta przyjemnosc grania. Obaj kumple z ktorymi gram, stwierdzili ze jak poznali moja armie, to przestali sie jej bac.
Oczywiscie grajac w domowym zaciszu, wiedza ze beda walczyc z demonami wiec wystawiaja sie odpowiednio na nie (wiedzac tez ze pure khorne gram) i daje to bardzo fajne rezultaty.
Gramy bez BP, na specjalnych bohaterow i jest masa dobrej zabawy z obu stron.
Tak naprawde dzis wlasnie udala mi sie pierwsza mega masakra gdzie na 2250pktow stracilem niecale 200, niszczac u kumpla wszystko procz zyrokoptera. Az sie zdziwilem ze Bloodzio.. nie musial prawie nic robic. Wlasciwie jakbym go nie wystawil (i nie dal nic innego w zamian) to mala roznica by byla - ALE to nie przepakowanie demonow dalo, lecz wyjatkowo udane rzuty moje i wyjatkowo pechowe kumpla (np 4 rundy duza runa z kowadla zadajaca obrazenia, zdjela JEDNA figurke furii.. i nic wiecej).
Za to patrzec jak w 2 rundzie Twoje wojska z okrzykiem bitewnym rzucaja sie na przeciwnika i robia rzez.. wspaniala sprawa. Do tego nawet przy tak oczywistym ustawieniu i taktyce - idziemy na przod niszczymy wszystko (nie strzelamy, nie mamy magii) trzeba uruchomic gleboka wiedze taktyczna przynajmniej w jednym tzn ustawieniu+ruchach.
W demonach powinni zmienic tyle, aby laczenie bogow dawalo jakies spore minusy.
PS. Sorry ZDECYDOWANIE powinni zwiekszyc koszt Skulltakera, nawet do 100pktow, to co on dzis zrobil to nigdy jeszcze nie udalo sie Bloodziowi (ubicie lorda+2bohaterow i przepchniecie w sumie 3 oddzialow)
Oczywiscie grajac w domowym zaciszu, wiedza ze beda walczyc z demonami wiec wystawiaja sie odpowiednio na nie (wiedzac tez ze pure khorne gram) i daje to bardzo fajne rezultaty.
Gramy bez BP, na specjalnych bohaterow i jest masa dobrej zabawy z obu stron.
Tak naprawde dzis wlasnie udala mi sie pierwsza mega masakra gdzie na 2250pktow stracilem niecale 200, niszczac u kumpla wszystko procz zyrokoptera. Az sie zdziwilem ze Bloodzio.. nie musial prawie nic robic. Wlasciwie jakbym go nie wystawil (i nie dal nic innego w zamian) to mala roznica by byla - ALE to nie przepakowanie demonow dalo, lecz wyjatkowo udane rzuty moje i wyjatkowo pechowe kumpla (np 4 rundy duza runa z kowadla zadajaca obrazenia, zdjela JEDNA figurke furii.. i nic wiecej).
Za to patrzec jak w 2 rundzie Twoje wojska z okrzykiem bitewnym rzucaja sie na przeciwnika i robia rzez.. wspaniala sprawa. Do tego nawet przy tak oczywistym ustawieniu i taktyce - idziemy na przod niszczymy wszystko (nie strzelamy, nie mamy magii) trzeba uruchomic gleboka wiedze taktyczna przynajmniej w jednym tzn ustawieniu+ruchach.
W demonach powinni zmienic tyle, aby laczenie bogow dawalo jakies spore minusy.
PS. Sorry ZDECYDOWANIE powinni zwiekszyc koszt Skulltakera, nawet do 100pktow, to co on dzis zrobil to nigdy jeszcze nie udalo sie Bloodziowi (ubicie lorda+2bohaterow i przepchniecie w sumie 3 oddzialow)
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
zastanawiam się co dodać do rozpiski khornowej na 1500pkt. przeciw szczurom...
na razie mam:
herald khorna ( jugger, firestorm blade, armour of khorne )
herald khorna ( jugger, firestorm blade, armour of khorne, bsb )
8 furii
8 furii
6 psów
6 psów
10 bloodletterów
12 bloodletterów
zastanawiam się czy lepiej dodać 3 heralda na juggerze/rydwanie czy 3 blood crusherów ( być może z jakims banerem ), czy może coś innego, np. dopakować kloce bloodletterów i dać im sztandary...
jak sądzicie?
na razie mam:
herald khorna ( jugger, firestorm blade, armour of khorne )
herald khorna ( jugger, firestorm blade, armour of khorne, bsb )
8 furii
8 furii
6 psów
6 psów
10 bloodletterów
12 bloodletterów
zastanawiam się czy lepiej dodać 3 heralda na juggerze/rydwanie czy 3 blood crusherów ( być może z jakims banerem ), czy może coś innego, np. dopakować kloce bloodletterów i dać im sztandary...
jak sądzicie?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Jesli chcesz zaryzykowac i zobaczyc ewentualna piekna rzez na stole - to bloodcrushersi.
Jesli na standardzie to raczej herald kolejny. I z doswiadczenia powiem (nie kazdy sie musi zgodzic) ze bsb + 1 herald musza wyladowac po jednym w oddzialach pieskow. Ich MR3 moze uratowac dupe, tak samo jak poki jeden piesek nie padnie beda ich ratowac przed ostrzalem (bloodlettersi zreszta przed ostrzalem rowniez ich ochronia). A jesli zostanie Ci pktow to dopakuj 1 klocek bloodlettersow do 16 i wrzuc tam 3ciego heralda (jakby jeszcze zostalo to muzyk tez jest ok i dla tego oddzialu ewentualnie daj sztandar - osobiscie wole +D6 do pierwszej szarzy).
Jesli na standardzie to raczej herald kolejny. I z doswiadczenia powiem (nie kazdy sie musi zgodzic) ze bsb + 1 herald musza wyladowac po jednym w oddzialach pieskow. Ich MR3 moze uratowac dupe, tak samo jak poki jeden piesek nie padnie beda ich ratowac przed ostrzalem (bloodlettersi zreszta przed ostrzalem rowniez ich ochronia). A jesli zostanie Ci pktow to dopakuj 1 klocek bloodlettersow do 16 i wrzuc tam 3ciego heralda (jakby jeszcze zostalo to muzyk tez jest ok i dla tego oddzialu ewentualnie daj sztandar - osobiscie wole +D6 do pierwszej szarzy).
BLOOD FOR THE BLOOD GOD! SKULLS FOR THE SKULL THRONE!
a jak Great Standard of Sundering sprawdza się jeśli mam jeszcze dwóch heraldów?
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.