Wybór armii
Re: Wybór armii
ja także podepnę się pod ten temat nie chcąc zakładać nowego...
jak większość forumowych użytkowników spostrzegła od jakiegoś czasu pytałem w działach różnych armii o rady dotyczące wyboru drugiej armii... z pośród wielu armii zostały mi diwe: Warriors of Chaos i Daemons of Chaos ( PURE KHORNE! )...
trochę bardziej podobają mi się demony ze względu na to, że demony na to, że demony na samym khornie są rzadko widywane na turniejach ( przynajmniej w Poznaniu ), a warriorów jest naprawdę sporo...
obie armie tak jak chciałem są złe, mają fajny fluff, pierdolnięcie w combacie, są zwinne, mocne, ale nie przegięte i nie wydam na nie nie wiadomo jakich pieniędzy...
proszę abyście napisali mi plusy i minusy obu armii i do tego dodali własną ocenę armii oraz wybór końcowy...
z góry dzięki
jak większość forumowych użytkowników spostrzegła od jakiegoś czasu pytałem w działach różnych armii o rady dotyczące wyboru drugiej armii... z pośród wielu armii zostały mi diwe: Warriors of Chaos i Daemons of Chaos ( PURE KHORNE! )...
trochę bardziej podobają mi się demony ze względu na to, że demony na to, że demony na samym khornie są rzadko widywane na turniejach ( przynajmniej w Poznaniu ), a warriorów jest naprawdę sporo...
obie armie tak jak chciałem są złe, mają fajny fluff, pierdolnięcie w combacie, są zwinne, mocne, ale nie przegięte i nie wydam na nie nie wiadomo jakich pieniędzy...
proszę abyście napisali mi plusy i minusy obu armii i do tego dodali własną ocenę armii oraz wybór końcowy...
z góry dzięki
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Wszystko co mówisz jest prawdą pod warunkiem że mówisz o chaosie, bo demony
a. są przegięte(co trzeci atak w nie wyprowadzony nie działa, mają staty wygięte w kosmos, nie mają żadnych słabych stron)
b. chyba najniższy poziom fluffu (gnoblary mają dużo ciekawszy) w grze(no chyba że znajdziesz gracz który nie miesza bogów na turnieju)
c. nie wiarygodnie drogie gotówkowo
a. są przegięte(co trzeci atak w nie wyprowadzony nie działa, mają staty wygięte w kosmos, nie mają żadnych słabych stron)
b. chyba najniższy poziom fluffu (gnoblary mają dużo ciekawszy) w grze(no chyba że znajdziesz gracz który nie miesza bogów na turnieju)
c. nie wiarygodnie drogie gotówkowo
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Demony idzie dość tanio dostać na allegro. Pure Khorne to jest prze klimat i powinien dać rade. Niestety na BP będziesz musiał wystawiać sie w większości na dużych klockach psów bo są 0-2 i sporych klockach furii. Z rarów wejdą Blood Crushers (czy jakoś tak), bardzo fajna jazda khorna. Do tego bloodek, BSB na juggu i może jeszcze herald na rydwanie albo w jakimś klocku (pewnie też na juggu ). Jeżeli sie zastanawiasz nad WoCh albo DoCh to bierz danony. Ja WoCh sprzedałem bo nie dało rady tym grać (nie podobało mi sie). Albo grasz na jakimś porno- dziwnym klonem albo masz przej... Bohaterowie to dno. Warriorzy to dno. Choseni to dno. Shrine to parodia. DO raczej obsysają. Shaggoth szybko schodzi
Mam nadzieje, że pomogłem. Jak coś to pisz i pytaj a w miare możliwości odpowiem
Mam nadzieje, że pomogłem. Jak coś to pisz i pytaj a w miare możliwości odpowiem
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
W takim razie chyba zdecyduję się na demony PURE KHORNE...
Na początek zamieram kupić:
- podręcznik
- 2x bloodcrusher ( będą przerabiani na heraldów khorna )
- 2x10 bloodletters
- box 10 warhounds ( będą przerabiane na flesh houndy )
- box 10 lataczy tyranidów, ale dopiero jak wyjdą ( będą przerabiani na furie )
Armia ma klimat, jest ZŁA, nie za droga, mocna, ale nie gięta, ładne modele... Czyli generalnie wszystko co musi mieć fajna armia, później jak mi się pure khorne znudzi to może pomieszam trochę z nurglem
Na początek zamieram kupić:
- podręcznik
- 2x bloodcrusher ( będą przerabiani na heraldów khorna )
- 2x10 bloodletters
- box 10 warhounds ( będą przerabiane na flesh houndy )
- box 10 lataczy tyranidów, ale dopiero jak wyjdą ( będą przerabiani na furie )
Armia ma klimat, jest ZŁA, nie za droga, mocna, ale nie gięta, ładne modele... Czyli generalnie wszystko co musi mieć fajna armia, później jak mi się pure khorne znudzi to może pomieszam trochę z nurglem
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Co prawda oprócz 2DD mam mr na całej armii ( oprócz furii ) i mogę mieć sztandar dający magom -2 do casta, ale ta armia ma tylko ostrego kopa w combacie i jest dość twarda, brak magii i strzelania robią z niej armię, którą spokojnie mozna wygrać turniej, ale będzie trzeba się przy tym trochę namęczyć...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
ostatnio grałem demonami khorna z dark elfami na strzelaniu, wynik 18-2 dla mnie
uważam, że dokonałem dobrego wyboru...
tury są szybkie, armia zwrotna,twarda i ma mega kopa w combacie
wiem, że znajdą się niestety i tacy, którzy mimo tego będą uważać, że jestem pg bo gram demonami nie zważając na to, że to sam khorne, ale mimo to gorąco polecam wszystkim tą armię
uważam, że dokonałem dobrego wyboru...
tury są szybkie, armia zwrotna,twarda i ma mega kopa w combacie
wiem, że znajdą się niestety i tacy, którzy mimo tego będą uważać, że jestem pg bo gram demonami nie zważając na to, że to sam khorne, ale mimo to gorąco polecam wszystkim tą armię
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
rasti - wszystko przez mojego mega farta, wszystko strzelało przez jedną ture w 8 furii, zostały 4, potem te cztery przejechały po bolcu, kusznikach i shade-ach... przeciwnik nie zdał dwóch wardów na pendancie w chalange-u z heraldem, a ja potem wjechałem w mengile z czarodziejką...
marcinmysz - jeśli armia bez strzelania, bez magii, posiadająca 6 różnych jednostek ( w tym bohaterów ), jest PG to jakie dla ciebie są standardowe demony???
nurgle mi się nie podoba bo to wolna i twarda kupa a slaanesh jest mimo tego, że jest szybki i zwrotny, no i ma fajną magię to jest za słaby ( w sensie armour save-a i toughnessa )
marcinmysz - jeśli armia bez strzelania, bez magii, posiadająca 6 różnych jednostek ( w tym bohaterów ), jest PG to jakie dla ciebie są standardowe demony???
nurgle mi się nie podoba bo to wolna i twarda kupa a slaanesh jest mimo tego, że jest szybki i zwrotny, no i ma fajną magię to jest za słaby ( w sensie armour save-a i toughnessa )
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
jakbym szukał najlepszej armii to grałbym demonami na flamerach, psach i horrorach
a gram na blood letterach, psach i bloodcrusherach
a gram na blood letterach, psach i bloodcrusherach
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Andronicus
- Chuck Norris
- Posty: 566
- Lokalizacja: Warszawa
Niech kamelot sobie zbiera co mu się podoba. Akurat demony na czystym Khornie to klimaciarstwo a nie żaden PG. Jak ktoś jest takim lamerem że nie potrafi pokonać demonów na Khornie uber gejownią DE (jeszcze z MMM), to dla kogoś takiego pewnie i ogry będą PG
Bardzo trudno(trza być wybitnie tempym/inteligentnym) stworzyć nie przegiętą rozpiskę demonów, przecież każda jednostka armii demonów jest przegięta. Po za tym ta armia ma chyba najgorszy pod względem fluffu podręcznik, i jedne z najbrzyszych modeli(demonetki(te stare były spoko), horrory, furie). Nikt nie lubi grać z demonami, no chyba że w sojuszu.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
No nie wiem, to rozumiem wyłącznie Twoja opinia.likaon pisze:chyba najgorszy pod względem fluffu podręcznik
Czytałem fluff demonów i naprawdę był zacny. Podobała mi się wersja wydarzeń przedstawiona z punktu widzenia mrocznych bóstw, dotycząca początków istnienia elfów (elfy przedstawione jako kryjące się po górach, rasa która ledwo wykaraskała się z tego demonicznego zalewu) i krasnoludów (które tracą po kolei Twierdze musieli w desperacji zawalić górę na łeb armii prowadzonej przez Kugatha), a smaczku dodawały takie historie jak bretoński lord pokonujący fartem dwa krwiopijce, by zaraz potem jego dusza mogła dołączyć w szeregi wywyższonych ku czci Khorna. Akurat fluff to ostatnia rzecz, do której u demonów bym się czepiał jeśli w ogóle.
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
jeśli chodzi o modele to bloodlettersi i juggernauty według mnie są bardzo ładne, psy zamierzam zrobić z warhoundów, a furie z lataczy tyranidzkich i też mam nadzieję na dobry efekt...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Ze zrobieniem z lataczy tyranickich frurii chaosu nie ma takiego problemu, nowe latacze do tyrków to dziesiąciopak i będą plastikowe(można kupić tylko dla samych skrzydełek).
Ostatnio zmieniony 20 gru 2009, o 21:11 przez likaon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii