A ja pamiętam! Ja widziałem ostatni raz taki regiment w 2001 roku.quas pisze:nie pamietam kiedy to widzialem ostatnio na stole.Goblins Regiment (20 modeli)
Pomoc przy wyborze
Moderator: Kołata
Re: Pomoc przy wyborze
Dwa regimnety NG z BFSp 40zł
Dwa regimenty pająków 40zł
Szaman NG 10zł(albo od razu dwóch)110
Warbossy 60zł
Jazda dzików dwa nowe boksy po 80zł
Sześć dzidomiotów po 60-70 każdy
Głozorzut 130zł
Gleba-Łaa-Gleba x2 każda 80zł
Dwa trolle z BFSP 20zł
990 i masz armię na grubo ponad 2k
A jak jesteś ciśnieniowcem to obowiązkowo musisz kupić mengile, tak na dzień dobry dodatkowe 350zł. Oczywiście można jest z czegoś czaki zrobić przepisów na chucki na necie jest wiele.
Dwa regimenty pająków 40zł
Szaman NG 10zł(albo od razu dwóch)110
Warbossy 60zł
Jazda dzików dwa nowe boksy po 80zł
Sześć dzidomiotów po 60-70 każdy
Głozorzut 130zł
Gleba-Łaa-Gleba x2 każda 80zł
Dwa trolle z BFSP 20zł
990 i masz armię na grubo ponad 2k
A jak jesteś ciśnieniowcem to obowiązkowo musisz kupić mengile, tak na dzień dobry dodatkowe 350zł. Oczywiście można jest z czegoś czaki zrobić przepisów na chucki na necie jest wiele.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
wszystkie maszyny można zajebiście zrobić za 10 złotych. orków nie zbieram ale przy figurkach grzebałem
a tutaj kolo pokazuje jak za małe pieniądze można zrobić zajebiste maszynki, polecam
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... light=bolt
a tutaj kolo pokazuje jak za małe pieniądze można zrobić zajebiste maszynki, polecam
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... light=bolt
kumpel w okolicy wystawia. ale on od 5/6 ed gra na czystych goblinach (znaczy bez zadnego orcasa)Dziekan pisze:A ja pamiętam! Ja widziałem ostatni raz taki regiment w 2001 roku.quas pisze:nie pamietam kiedy to widzialem ostatnio na stole.Goblins Regiment (20 modeli)
Dziekan pisze:kumpel w okolicy wystawia. ale on od 5/6 ed gra na czystych goblinach (znaczy bez zadnego orcasa)quas pisze:A ja pamiętam! Ja widziałem ostatni raz taki regiment w 2001 roku.Goblins Regiment (20 modeli)
To jest wyjątkowym ziomkiem.
RESPECT
moim zdaniem nie. skoro pytasz sie czy sie oplaca zakladam ze chcesz zaoszczedzic $$. sa tam pajonki i ng ktore z powodzeniem kupisz na allegro za grosze. a co do grywalnosci to wszystko tam jest grywalne. no moze rydwanik troszke mniej ale to zalezy na kogo. na krasnoludy ,imperium jest słaby ale na lesne i wysokie elfy jest całkiem cacy.Starskrim pisze:Opłaca się kupować batalion do O&G?
Opłaca się kupować batalion do O&G?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
najlepiej mieć i te i te, wtedy rozpa jest uniwersalna. Ja wystawiam więcej pająków, bo lepiej radzą sobie w walce(poison robi swoje)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Wilki mają tylko tę przewagę, że są szybsze. Rożnica w sv jest pomijalnie mała. Zawsze wybieram pająki bo cena jest podobna, a poza tym pająki mają poisony i tarcze za bezdurno, a jak wilki dokupią tarcze to jeszcze przestają być fastem. No i pająki jeżdżą po wszystkim.
Pająki mają tarcze, a wilki mają lekki pancerz.
Poza tym fasty raczej nie służą do walki, toteż ten poison to mało przydatny mi się wydaje. Przeciętną obsługę maszyny i tak rozwalisz, a krasnoludzkiej i tak nie.
Poza tym fasty raczej nie służą do walki, toteż ten poison to mało przydatny mi się wydaje. Przeciętną obsługę maszyny i tak rozwalisz, a krasnoludzkiej i tak nie.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
I TU się mylisz. Wiele razy miałem sytuację kiedy pająki zdołały pokonać załogi maszyn krasnoludzkich i to z małym inżynierem, a nawet dały radę slayerom. świetnie sprawdzają się jako jednostka wsparcia do atakowania przeciwników od boku. Ponieważ gobliny mają największe szanse w walce przy szarży (S4), później główny ciężar walki spada na pająki (bo mają lepszego WS-a) i poison jest wtedy nieoceniony. Łączona szarża pająków na oddział strzelający jest w stanie wyłączyć go do końca gry lub nawet pogonić (bo najpierw będą ignorować pająki na rzecz droższych rzeczy, a potem jak dobrze pójdzie to dobiegną wszystkie oba) i dać czas cięższym jednostkom na wykonanie ich zadania. Fasty generalnie dają mnóstwo ciekawych rozwiązań taktycznych i można nimi sporo nabroić.nindza77 pisze: Poza tym fasty raczej nie służą do walki, toteż ten poison to mało przydatny mi się wydaje. Przeciętną obsługę maszyny i tak rozwalisz, a krasnoludzkiej i tak nie.
Zawsze używałem do innych celów, ale skoro tak mówisz... Trzeba kiedyś spróbować.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
-
- Wałkarz
- Posty: 88
- Lokalizacja: Dęblin woj. Lubelskie
Ostatnio wilki dobrze mi się sprawdzają (w walce z bretką), jeżeli trochę poukrywamy, wymanewrujemy i odwrócimy uwagę to ich szarża na oddziały strzelające (te słabsze) lub maszyny kończy się zwycięstwem. Czasem nawet warto dokopać w coś cięższego od boku np. w kawalerie, o ile pamiętam to flankowanie dodaje 1 do wyniku walki co jest fajnym bonusem ale czy daje coś więcej to nie pamiętam. Co do pajonków to są one wolne ale uniwersalne i praktyczne a do tego poisony.... Ja nie wyobrażam sobie gry bez fastów, lubię czasem dać 10 wilków zamiast 2 x 5 aby przetrzymali ostrzał lecz ostatnio dzięki wykorzystaniu goblińskich chariotow nie jest on już dla fasta taki straszny
http://www.demland.info/dem/
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)