Pomoc przy wyborze

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Re: Pomoc przy wyborze

Post autor: Dziekan »

quas pisze:
Goblins Regiment (20 modeli)
nie pamietam kiedy to widzialem ostatnio na stole.
A ja pamiętam! Ja widziałem ostatni raz taki regiment w 2001 roku. :mrgreen:

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

Dwa regimnety NG z BFSp 40zł
Dwa regimenty pająków 40zł
Szaman NG 10zł(albo od razu dwóch)110
Warbossy 60zł
Jazda dzików dwa nowe boksy po 80zł
Sześć dzidomiotów po 60-70 każdy
Głozorzut 130zł
Gleba-Łaa-Gleba x2 każda 80zł
Dwa trolle z BFSP 20zł
990 i masz armię na grubo ponad 2k

A jak jesteś ciśnieniowcem to obowiązkowo musisz kupić mengile, tak na dzień dobry dodatkowe 350zł. Oczywiście można jest z czegoś czaki zrobić przepisów na chucki na necie jest wiele.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2167
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

wszystkie maszyny można zajebiście zrobić za 10 złotych. orków nie zbieram ale przy figurkach grzebałem

a tutaj kolo pokazuje jak za małe pieniądze można zrobić zajebiste maszynki, polecam
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... light=bolt

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Dziekan pisze:
quas pisze:
Goblins Regiment (20 modeli)
nie pamietam kiedy to widzialem ostatnio na stole.
A ja pamiętam! Ja widziałem ostatni raz taki regiment w 2001 roku. :mrgreen:
kumpel w okolicy wystawia. ale on od 5/6 ed gra na czystych goblinach (znaczy bez zadnego orcasa)

Awatar użytkownika
Starskrim
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Starskrim »

Opłaca się kupować batalion do O&G?

Awatar użytkownika
Dziekan
Chuck Norris
Posty: 536
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Dziekan »

Dziekan pisze:
quas pisze:
Goblins Regiment (20 modeli)
A ja pamiętam! Ja widziałem ostatni raz taki regiment w 2001 roku. :mrgreen:
kumpel w okolicy wystawia. ale on od 5/6 ed gra na czystych goblinach (znaczy bez zadnego orcasa)

To jest wyjątkowym ziomkiem.

RESPECT 8)

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

Starskrim pisze:Opłaca się kupować batalion do O&G?
Opłaca się kupować batalion do O&G?
moim zdaniem nie. skoro pytasz sie czy sie oplaca zakladam ze chcesz zaoszczedzic $$. sa tam pajonki i ng ktore z powodzeniem kupisz na allegro za grosze. a co do grywalnosci to wszystko tam jest grywalne. no moze rydwanik troszke mniej ale to zalezy na kogo. na krasnoludy ,imperium jest słaby ale na lesne i wysokie elfy jest całkiem cacy.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Starskrim
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Starskrim »

ludzie mam pytanie czy jest księga armii O&G po polsku bo nie moge nigdzi znaleść :?:

Awatar użytkownika
Szemkel
Chuck Norris
Posty: 662

Post autor: Szemkel »

Jest.
Naród polski jest wspaniały! Tylko ludzie kur...

Awatar użytkownika
Starskrim
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Starskrim »

Tak a gdzie można kupić :?:

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

W większości sklepów.

Awatar użytkownika
Starskrim
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Starskrim »

Ta ja szukałem w wielu sklepach a nie znalazłem.

Dobra ma zamiar kupić:
Orc Warboss
shamana z skullpasa
orc warior regiment
regiment NG
black orc regiment
fanole
spear chucka

I mam pytanie: czy spear chucka jest rare czy special??

Tandor92
Chuck Norris
Posty: 593
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Tandor92 »

No teraz kilka sklepów przejrzałem i racja- trudno o polski podręcznik, nie wiem czemu, może przestali je produkować, bo nowa edycja za rogiem. A spear chukki są specjalem, 2 na 1 slot.

Awatar użytkownika
Starskrim
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Starskrim »

Mam pytanie co jest lepsze wilczy jeźdżcy czy jeźdżcy pająków leśnych goblinów

Pozdro :wink:

Awatar użytkownika
likaon
Kretozord
Posty: 1862
Lokalizacja: Warszawa, Białystok

Post autor: likaon »

najlepiej mieć i te i te, wtedy rozpa jest uniwersalna. Ja wystawiam więcej pająków, bo lepiej radzą sobie w walce(poison robi swoje)
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

Wilki mają tylko tę przewagę, że są szybsze. Rożnica w sv jest pomijalnie mała. Zawsze wybieram pająki bo cena jest podobna, a poza tym pająki mają poisony i tarcze za bezdurno, a jak wilki dokupią tarcze to jeszcze przestają być fastem. No i pająki jeżdżą po wszystkim.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Pająki mają tarcze, a wilki mają lekki pancerz.

Poza tym fasty raczej nie służą do walki, toteż ten poison to mało przydatny mi się wydaje. Przeciętną obsługę maszyny i tak rozwalisz, a krasnoludzkiej i tak nie.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

Awatar użytkownika
Klafuti
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3443
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Klafuti »

nindza77 pisze: Poza tym fasty raczej nie służą do walki, toteż ten poison to mało przydatny mi się wydaje. Przeciętną obsługę maszyny i tak rozwalisz, a krasnoludzkiej i tak nie.
I TU się mylisz. Wiele razy miałem sytuację kiedy pająki zdołały pokonać załogi maszyn krasnoludzkich i to z małym inżynierem, a nawet dały radę slayerom. świetnie sprawdzają się jako jednostka wsparcia do atakowania przeciwników od boku. Ponieważ gobliny mają największe szanse w walce przy szarży (S4), później główny ciężar walki spada na pająki (bo mają lepszego WS-a) i poison jest wtedy nieoceniony. Łączona szarża pająków na oddział strzelający jest w stanie wyłączyć go do końca gry lub nawet pogonić (bo najpierw będą ignorować pająki na rzecz droższych rzeczy, a potem jak dobrze pójdzie to dobiegną wszystkie oba) i dać czas cięższym jednostkom na wykonanie ich zadania. Fasty generalnie dają mnóstwo ciekawych rozwiązań taktycznych i można nimi sporo nabroić.
Obrazek
"Głos opinii publicznej nie jest substytutem myślenia."
~Warren E. Buffett

nindza77
Wodzirej
Posty: 770
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: nindza77 »

Zawsze używałem do innych celów, ale skoro tak mówisz... ;) Trzeba kiedyś spróbować.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).

AwangardowyKaloryfer
Wałkarz
Posty: 88
Lokalizacja: Dęblin woj. Lubelskie

Post autor: AwangardowyKaloryfer »

Ostatnio wilki dobrze mi się sprawdzają (w walce z bretką), jeżeli trochę poukrywamy, wymanewrujemy i odwrócimy uwagę to ich szarża na oddziały strzelające (te słabsze) lub maszyny kończy się zwycięstwem. Czasem nawet warto dokopać w coś cięższego od boku np. w kawalerie, o ile pamiętam to flankowanie dodaje 1 do wyniku walki co jest fajnym bonusem ale czy daje coś więcej to nie pamiętam. Co do pajonków to są one wolne ale uniwersalne i praktyczne a do tego poisony.... Ja nie wyobrażam sobie gry bez fastów, lubię czasem dać 10 wilków zamiast 2 x 5 aby przetrzymali ostrzał lecz ostatnio dzięki wykorzystaniu goblińskich chariotow nie jest on już dla fasta taki straszny
http://www.demland.info/dem/
Potężna dawka całkiem sporych ilości psów naraz (to wcale nie reklama)

ODPOWIEDZ