Wrażenia po playtestach z BP
Moderator: Kołata
Re: Wrażenia po playtestach z BP
się tylko do jednej opcji że waye się specjalnie wystawili na rydwan gdyż nie mając do czego strzelać postanowili zabawić się w harpie, plan nie wyszedł gdyż driadzie zabrakło troszku aby po spalonej szarży zobaczyć i wpaść od boku.
a i żeby było ciekawiej popychaczka na smoka weszła bo była totka (nie myślcie że ja tu smokiem kozaczyłem i chciałem walczyć warbosem i bandą goblinków).
a i żeby było ciekawiej popychaczka na smoka weszła bo była totka (nie myślcie że ja tu smokiem kozaczyłem i chciałem walczyć warbosem i bandą goblinków).
Pogratulować.
W sumie najwięcej dał +1 slot rare, smok bezstrosko rozgniatał się parkiem maszynowym na tyłach, trole szalały w środku pola, a resztą mogłeś się zastanowić co zrobić ze smokiem.
Tereaz można się fajnie pobawić mieszanką naszych różnorodnych jednostek
W sumie najwięcej dał +1 slot rare, smok bezstrosko rozgniatał się parkiem maszynowym na tyłach, trole szalały w środku pola, a resztą mogłeś się zastanowić co zrobić ze smokiem.
Tereaz można się fajnie pobawić mieszanką naszych różnorodnych jednostek
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Absolutnie fantasyczne, pomyśleć że kiedyś miałem problem z masakrowaniem WoCh orkami
Z tymi przedmiotami O&G skacze na pozycję przed chwilą wspomnianego Wochu.
core
nocniki
nocniki
nocniki
ucznicy
ucznicy
spec
czaki x2
dzikie dziki
dziki x2
rare
można grać na trzech gigantach? to trzeba to wykorzystać !
Przeszedłem po wochu jak burza(20:0), wystarczyło zniszczyć "tylko" te cztery jazdy chaosu
Można pójść na turniej O&Gi nikt cię nie wyśmieje że wystawiasz dwa klocki orków.
Z tymi przedmiotami O&G skacze na pozycję przed chwilą wspomnianego Wochu.
core
nocniki
nocniki
nocniki
ucznicy
ucznicy
spec
czaki x2
dzikie dziki
dziki x2
rare
można grać na trzech gigantach? to trzeba to wykorzystać !
Przeszedłem po wochu jak burza(20:0), wystarczyło zniszczyć "tylko" te cztery jazdy chaosu
Można pójść na turniej O&Gi nikt cię nie wyśmieje że wystawiasz dwa klocki orków.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Grrrrrrr.bless pisze:.... Smok zabija ostatnia balistę i wylatuje za pole.
....
....
Na pole bitwy wraca smok -
...
Ponadto - Orki śmierdzą.
Challenge.
I wantz me cookies!
PM.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Hohoho, wracam sobie po dluzszej przerwie na forum a tu taka niespodzianka w postaci nowego BP. Otwieraja sie nowe mozliwosci - az chce sie grac orkasami . Juz zaczynam kminic nad rozpą - jak jeszcze tylko znajde czas zeby cos pograc to wogole bedzie zajebiscie.
Co do nowych przedmiotów:
Shino - w koncu BSB'ek wyciagnie mordercze 1+ pancerza i nie bedzie spadal od byle pierdniecia.
Barbus - wykręca suty daje nam jeden oddzial ktorego mozemy byc zawsze pewni.
Kidney - bąbel 24" z pewnoscia szarzy - drugi najzajebistniejszy przedmiot na liscie.
Jan kiel - przydatny, zamiast kolejnego skrola akurat.
Gholan - daje turbo kopa, ale trzeba nim umiec zagrac. Magiczne ataki bezcenne.
Co do nowych przedmiotów:
Shino - w koncu BSB'ek wyciagnie mordercze 1+ pancerza i nie bedzie spadal od byle pierdniecia.
Barbus - wykręca suty daje nam jeden oddzial ktorego mozemy byc zawsze pewni.
Kidney - bąbel 24" z pewnoscia szarzy - drugi najzajebistniejszy przedmiot na liscie.
Jan kiel - przydatny, zamiast kolejnego skrola akurat.
Gholan - daje turbo kopa, ale trzeba nim umiec zagrac. Magiczne ataki bezcenne.
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
No cóż, jeszcze playtestu nie było (będzie za godzinę), ale jak robiłem rozpę to nie mogłem opędzić się od dwóch pomysłów.
Pierwszy dotyczył wzmocnienia defensu (Format 1500): dodatkowy slot spec wypelniłem BOx5 z muzykiem, coby mi pilnowały przed amnimozjami i obstawiali ewentualnego maga. Brak zastosowania dla dodatkowego rare (złe wspomnienia z Trollami). Z magicznych przedmiotów tylko ten polepszający ochronę magiczną. Więc w pełni nie wykorzystałem nowości, ale spokojnie, bo tym dzisiaj gram.
Drugi pomysł nastawiony na walkę, nie może się w pełni zrealizować przy formacie 1500. Dlatego zastanowiłem się nad 2500 (niedługo taki turniej) i zamiast 20+ BUn' postanowiłem dać 25 BO. Możliwość zasadzenia 20+ ataków z siłą 6, lub 40+ z siłą 5, bez dodatkowych kosztów za sztandar, czy broń (Armed to Da Teef), jest bardzo kusząca, a dodatkowy slot nie zajmuje miejsca na rydwany i machiny. Oczywiście cena to 413 pkt (ze sztandarem), ale wstawić tam gienia lub bsb z przedmiotem, który daje ułomny ITP, zbroje 1+ , kamień żółciowy i jesteśmy wypaśni. Niewiele jednostek w tej grze jest w stanie ustać 40+ uderzeń z S5, a hate na demony i wc oraz przerzuty na regenkę i warda... Tylko magia i machiny to niszczą, jak chcą. Ale od tego mamy grzyba (+1DD) i swoje śmieci. Problemem jest to, że wszystko w jednym miejscu, przy 2,5k pkt mam niemal 700 w tym klocku.
Jak przetestuję tę opcję zaraz dam znać. Panowie i Panie, może to nie Dance Dance Revolution, ale we mnie wstąpiła pozytywna energia WAAAGH! Pozdrawiam i dzięki twórcom z BP!
Pierwszy dotyczył wzmocnienia defensu (Format 1500): dodatkowy slot spec wypelniłem BOx5 z muzykiem, coby mi pilnowały przed amnimozjami i obstawiali ewentualnego maga. Brak zastosowania dla dodatkowego rare (złe wspomnienia z Trollami). Z magicznych przedmiotów tylko ten polepszający ochronę magiczną. Więc w pełni nie wykorzystałem nowości, ale spokojnie, bo tym dzisiaj gram.
Drugi pomysł nastawiony na walkę, nie może się w pełni zrealizować przy formacie 1500. Dlatego zastanowiłem się nad 2500 (niedługo taki turniej) i zamiast 20+ BUn' postanowiłem dać 25 BO. Możliwość zasadzenia 20+ ataków z siłą 6, lub 40+ z siłą 5, bez dodatkowych kosztów za sztandar, czy broń (Armed to Da Teef), jest bardzo kusząca, a dodatkowy slot nie zajmuje miejsca na rydwany i machiny. Oczywiście cena to 413 pkt (ze sztandarem), ale wstawić tam gienia lub bsb z przedmiotem, który daje ułomny ITP, zbroje 1+ , kamień żółciowy i jesteśmy wypaśni. Niewiele jednostek w tej grze jest w stanie ustać 40+ uderzeń z S5, a hate na demony i wc oraz przerzuty na regenkę i warda... Tylko magia i machiny to niszczą, jak chcą. Ale od tego mamy grzyba (+1DD) i swoje śmieci. Problemem jest to, że wszystko w jednym miejscu, przy 2,5k pkt mam niemal 700 w tym klocku.
Jak przetestuję tę opcję zaraz dam znać. Panowie i Panie, może to nie Dance Dance Revolution, ale we mnie wstąpiła pozytywna energia WAAAGH! Pozdrawiam i dzięki twórcom z BP!
pieknie brzmi w teorii...ale czasami bywa ze to ciebie szarzuja. a wtedy 700pkt moze dosyc latwo splynac. aha-> broda i kamk to ta sama grupa itemow wiec na 1 kolesiu sie nie zmiesciDrugi pomysł nastawiony na walkę, nie może się w pełni zrealizować przy formacie 1500. Dlatego zastanowiłem się nad 2500 (niedługo taki turniej) i zamiast 20+ BUn' postanowiłem dać 25 BO. Możliwość zasadzenia 20+ ataków z siłą 6, lub 40+ z siłą 5, bez dodatkowych kosztów za sztandar, czy broń (Armed to Da Teef), jest bardzo kusząca, a dodatkowy slot nie zajmuje miejsca na rydwany i machiny. Oczywiście cena to 413 pkt (ze sztandarem), ale wstawić tam gienia lub bsb z przedmiotem, który daje ułomny ITP, zbroje 1+ , kamień żółciowy i jesteśmy wypaśni. Niewiele jednostek w tej grze jest w stanie ustać 40+ uderzeń z S5, a hate na demony i wc oraz przerzuty na regenkę i warda... Tylko magia i machiny to niszczą, jak chcą. Ale od tego mamy grzyba (+1DD) i swoje śmieci. Problemem jest to, że wszystko w jednym miejscu, przy 2,5k pkt mam niemal 700 w tym klocku.
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
Przyjalem dzisiaj demony na 1500 w wersji PG:
2x herald khorna
herald tzeentcha
2x 6 psow
6 flamerow
bloodlterry
horrory
2x furie bodaj (albo 3, nie pamietam)
Moja rozpiska:
General na swini z enchantem, martogiem, broda
BSB na rydwanie z shino armour, colarem, nerka
NG szaman z jankielem i scrollem
25 ng z muzykiem 2 fanolami
wilki z lukami
katapulta
2 chukki
2x wolf rydwan z dodatkowym zalogantem
10 boar boyzow z golanem, fcg, wlocznie
gigant
doom diver
wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie - ale przeciwnik dosc mocno farcil w punktogennych sytuacjach (zabicie generala, bsb, oddzialu z golanem)
W skrocie przebieg bitwy:
1 tura przeciwnika - podchodzi wszystkim
1 tura moja - krzycze waagh. oddzial boar boyzow z generalem, a takze bsb na rydwanie podjezdzaja. oddzial z generalem szarzuje na psy z heraldem khorna, wspiera go rydwan wilczy. samotny bsb szarzuje na druga szostke psow.
Oddzial z golanem odnosi spore zwyciestwo (ginie champion i jeden boar boyz, po rzuci na niestabilnosc zostaje herald khorna na 1 ranie). Samotny BSB rowniez spektakularny sukces - mimo, ze na impacty wypadlo tylko 2 albo 3 (niepamietam) wbija lacznie 7 ran w pieski, overranuje.
2 tura przeciwnika - herald khorna bsb biegnie na pomoc heraldowi generalowi, wpadajac od boku w oddzial z golanem. Wpada tym samym w sprytna goblinska pulapke. W gruncie rzeczy wszystko zgodnie z planem - styka sie z moim generalem (WS 7, save na 1+); za to za jego plecami stoi sobie gigant gotowy zaszarzowac w mojej turze.
Niestety, leca spektakularne 2x killing blow w generala co konczy marzenia o kanapce; w walce dobity zostaje herald-general, herald-bsb zagania na smierc rydwan i oddzial boar boyzow.
Dalsza gra to troche szachow, strzelania, ukrywania sie itd. Jeszcze dosc spektakularnie ginie BSB - zbiera salwe od flamerow, w niego ida trzy hity. Jako, ze ma T5 i save na 1+ to szydzi z nich, az do momentu kiedy przeciwnik dwa razy przebija, a ja rzucam dwie jedynki na save. Bywa.
Wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie.
Wnioski z itemow:
Golan - fajny jak zaszarzuje. Raz sie udalo, dzieki waaagh. Drugi raz pewnie sie nie uda, suma sumarum zagralem oddzialem boar boyzow po raz pierwszy od z tego co pamietam 4 lat i starczy
Broda - fajna, bo daje stabilnosc oddzialowi. W tej bitwie nic nie zrobila, ale ogolnie bedzie w rozpiskach goscic.
Kamien nerkowy - hate na demono-undeady duzo daje, nie zdawanie feara w szarzy tez. Swietny na rozpiski rydwanowe.
Grzyb jankiela - ot, zamiast scrolla. Tak naprawde w chwili zjedzenia dziala jak scroll, wiec po prostu daje +1 kosc rozposzenia na poczatku gry; suma sumarum wiec od scrolla lepsze. Raczej bedzie w uzyciu.
Zbroja shina - przerzucanie zdanych wardow jest na demony genialne. Save na 1+ akurat ma mniejsza wage w wersji rydwanowej, ale w wersji na piechote na pewno fajny item.
W kazdym razie wyklarowala mi sie w miare rozpiska na male punkty po tej grze, jest okej, a szatan czuwa. Ale tak jak podejrzewalem: szalu cial nie ma, przy statystycznych rzutach jesli zagrasz dobrze to wygrywasz, jesli zagrasz dobrze a masz pecha w kosciach remisujesz, a jesli zagrasz slabo to dostajesz wpierdol, wiec swiat dziala tak jak powinien.
2x herald khorna
herald tzeentcha
2x 6 psow
6 flamerow
bloodlterry
horrory
2x furie bodaj (albo 3, nie pamietam)
Moja rozpiska:
General na swini z enchantem, martogiem, broda
BSB na rydwanie z shino armour, colarem, nerka
NG szaman z jankielem i scrollem
25 ng z muzykiem 2 fanolami
wilki z lukami
katapulta
2 chukki
2x wolf rydwan z dodatkowym zalogantem
10 boar boyzow z golanem, fcg, wlocznie
gigant
doom diver
wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie - ale przeciwnik dosc mocno farcil w punktogennych sytuacjach (zabicie generala, bsb, oddzialu z golanem)
W skrocie przebieg bitwy:
1 tura przeciwnika - podchodzi wszystkim
1 tura moja - krzycze waagh. oddzial boar boyzow z generalem, a takze bsb na rydwanie podjezdzaja. oddzial z generalem szarzuje na psy z heraldem khorna, wspiera go rydwan wilczy. samotny bsb szarzuje na druga szostke psow.
Oddzial z golanem odnosi spore zwyciestwo (ginie champion i jeden boar boyz, po rzuci na niestabilnosc zostaje herald khorna na 1 ranie). Samotny BSB rowniez spektakularny sukces - mimo, ze na impacty wypadlo tylko 2 albo 3 (niepamietam) wbija lacznie 7 ran w pieski, overranuje.
2 tura przeciwnika - herald khorna bsb biegnie na pomoc heraldowi generalowi, wpadajac od boku w oddzial z golanem. Wpada tym samym w sprytna goblinska pulapke. W gruncie rzeczy wszystko zgodnie z planem - styka sie z moim generalem (WS 7, save na 1+); za to za jego plecami stoi sobie gigant gotowy zaszarzowac w mojej turze.
Niestety, leca spektakularne 2x killing blow w generala co konczy marzenia o kanapce; w walce dobity zostaje herald-general, herald-bsb zagania na smierc rydwan i oddzial boar boyzow.
Dalsza gra to troche szachow, strzelania, ukrywania sie itd. Jeszcze dosc spektakularnie ginie BSB - zbiera salwe od flamerow, w niego ida trzy hity. Jako, ze ma T5 i save na 1+ to szydzi z nich, az do momentu kiedy przeciwnik dwa razy przebija, a ja rzucam dwie jedynki na save. Bywa.
Wynik 10:10 ze wskazaniem na mnie.
Wnioski z itemow:
Golan - fajny jak zaszarzuje. Raz sie udalo, dzieki waaagh. Drugi raz pewnie sie nie uda, suma sumarum zagralem oddzialem boar boyzow po raz pierwszy od z tego co pamietam 4 lat i starczy
Broda - fajna, bo daje stabilnosc oddzialowi. W tej bitwie nic nie zrobila, ale ogolnie bedzie w rozpiskach goscic.
Kamien nerkowy - hate na demono-undeady duzo daje, nie zdawanie feara w szarzy tez. Swietny na rozpiski rydwanowe.
Grzyb jankiela - ot, zamiast scrolla. Tak naprawde w chwili zjedzenia dziala jak scroll, wiec po prostu daje +1 kosc rozposzenia na poczatku gry; suma sumarum wiec od scrolla lepsze. Raczej bedzie w uzyciu.
Zbroja shina - przerzucanie zdanych wardow jest na demony genialne. Save na 1+ akurat ma mniejsza wage w wersji rydwanowej, ale w wersji na piechote na pewno fajny item.
W kazdym razie wyklarowala mi sie w miare rozpiska na male punkty po tej grze, jest okej, a szatan czuwa. Ale tak jak podejrzewalem: szalu cial nie ma, przy statystycznych rzutach jesli zagrasz dobrze to wygrywasz, jesli zagrasz dobrze a masz pecha w kosciach remisujesz, a jesli zagrasz slabo to dostajesz wpierdol, wiec swiat dziala tak jak powinien.
Przyznaje, smieszna bitwa albo 6 albo 1 na kostkach... Orki dostaly kopa i to sie liczy.
Jako że piszący BP znowu dali dupy, i nie przetłumaczyli tego na język polski, czy mogę kogoś prosić o wytłumaczenie zasad poszczególnych przedmiotów?
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy
+1 special i rare na każde 1000 pkt
i dodatkowe przedmioty:
- shino: magiczna zbroja; Sv 1+ nie do poprawy i wrogowie w 6 calach muszą przeżucać udane ward save i regeneracje
- broda: ench. item; odpornośc na strach, panikę, terror i jeśli chcesz animozję
- xet: ench. item; nienawiść do demonów i nieumarłych w 12 calach oraz jednostki w 12 calach nie muszą testować strachu/terroru przed szarżą
- jankiel: arcane item; +1 kość do puli rozproszenia co turę. możesz przedmiot stracić w dowolnym momencie otrzymując jeszcze +3 kostki(tamta +1 też się liczy w tej turze)
- golan: mag. sztandar; magiczne ataki oraz dodatkowo przy szarży wszystkie modele mogą atakować(nie tylko te z 1 szeregu)
a może to Ty dałeś dupy, że nie znasz angielskiego ?
i dodatkowe przedmioty:
- shino: magiczna zbroja; Sv 1+ nie do poprawy i wrogowie w 6 calach muszą przeżucać udane ward save i regeneracje
- broda: ench. item; odpornośc na strach, panikę, terror i jeśli chcesz animozję
- xet: ench. item; nienawiść do demonów i nieumarłych w 12 calach oraz jednostki w 12 calach nie muszą testować strachu/terroru przed szarżą
- jankiel: arcane item; +1 kość do puli rozproszenia co turę. możesz przedmiot stracić w dowolnym momencie otrzymując jeszcze +3 kostki(tamta +1 też się liczy w tej turze)
- golan: mag. sztandar; magiczne ataki oraz dodatkowo przy szarży wszystkie modele mogą atakować(nie tylko te z 1 szeregu)
a może to Ty dałeś dupy, że nie znasz angielskiego ?
zagrałem pierwszą bitewkę na nowe orki-kontra dwarfom. krótka relacja.
rozpa:
1 Orc Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
Beard of Barbus [10]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom [15]
1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pierścionek bound pell [25]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Gholan [25]
1 Boar
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pt
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 155 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
Night Goblin Boss
1 Fanatic
25 Night Goblins @ 151 Pts
Netters; Shield; Standard
Night Goblin Boss
1 Fanatic
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
10 Savage Boyz @ 100 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
4 Spear Chukka @ 140 Pts
2 Wolf Chariot @ 120 Pts
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pt
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2 Doom Diver @ 160 Pts
4 Trolls @ 160 Pts
Total Army Cost: 2500
założenia:
bsb skaczący od savagów do savagów i dający turbo ataki, magowie w nocnikach bez animozji i panik lub snotlingach, reszta heja do przodu
przebieg:
ustawiam sie 3 odzialami dzikusow na jednej flance, w srodku nocniki i trolle, druga flanka dziki+squigi. zaczynam, cos tam nie zdaje animozji, trolle nie zdaja glupoty, z magi i strzelania uszczuplam thundow i hamerów+wound na bsb. dwarfy blokują sobie kowadlo na 2 tury.
póżniej sukcesywnie z magi i strzelania uszczuplam klocki-longów i hamców, tak że gdy dochodze jest ich 14 i 8. bsb udaje się zabić z magii, dodatkowo rana na runelordzie. kluczowa tura to duże whaaagh niezdispelowane, i szrza trolli po hamerach, savagows z bsb po longach, jakis dzikow i czegos po reszcie. trolle z overruna na kowadełko i 2 rzygania i nie ma runlorda. w tej chwili praktycznie bylo po bitwie.
zabijam wszystko poza minerami ktorych nie mialem jak dopaść, tracąc 2 rydwany, 2 polowki savagow, dziki, polowe squigow, 2 fasty. 20-0
wnioski:
orki dostały fajnego boosta. w końcu można nimi pograć i gdy mi idą rzuty b.dobrze a przeciwnikowi nie idą to jest szansa nawet na maskę. dla mnie największe znaczenie odgrywają dodatkowe sloty. z przedmiotów przydaje się oczywiscie odp.na panike, animozje itp., fajny tez bannerek z atakami, ale przynajmniej w mojej rozpisce bez szału. reszty na dwarfy nie miałem jak przetestować.
rozpa:
1 Orc Great Shaman @ 275 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Power Stone [25]
Beard of Barbus [10]
1 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Yan Khel Mushroom [15]
1 Night Goblin Shaman @ 120 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Pierścionek bound pell [25]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Gholan [25]
1 Boar
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pt
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
2 Snotlings @ 40 Pts
25 Night Goblins @ 155 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
Night Goblin Boss
1 Fanatic
25 Night Goblins @ 151 Pts
Netters; Shield; Standard
Night Goblin Boss
1 Fanatic
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
12 Savage Boyz @ 135 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
Savage Orc Boss
10 Savage Boyz @ 100 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Choppa; Warpaint
4 Spear Chukka @ 140 Pts
2 Wolf Chariot @ 120 Pts
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pt
5 Savage Boar Boyz @ 125 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
2 Doom Diver @ 160 Pts
4 Trolls @ 160 Pts
Total Army Cost: 2500
założenia:
bsb skaczący od savagów do savagów i dający turbo ataki, magowie w nocnikach bez animozji i panik lub snotlingach, reszta heja do przodu
przebieg:
ustawiam sie 3 odzialami dzikusow na jednej flance, w srodku nocniki i trolle, druga flanka dziki+squigi. zaczynam, cos tam nie zdaje animozji, trolle nie zdaja glupoty, z magi i strzelania uszczuplam thundow i hamerów+wound na bsb. dwarfy blokują sobie kowadlo na 2 tury.
póżniej sukcesywnie z magi i strzelania uszczuplam klocki-longów i hamców, tak że gdy dochodze jest ich 14 i 8. bsb udaje się zabić z magii, dodatkowo rana na runelordzie. kluczowa tura to duże whaaagh niezdispelowane, i szrza trolli po hamerach, savagows z bsb po longach, jakis dzikow i czegos po reszcie. trolle z overruna na kowadełko i 2 rzygania i nie ma runlorda. w tej chwili praktycznie bylo po bitwie.
zabijam wszystko poza minerami ktorych nie mialem jak dopaść, tracąc 2 rydwany, 2 polowki savagow, dziki, polowe squigow, 2 fasty. 20-0
wnioski:
orki dostały fajnego boosta. w końcu można nimi pograć i gdy mi idą rzuty b.dobrze a przeciwnikowi nie idą to jest szansa nawet na maskę. dla mnie największe znaczenie odgrywają dodatkowe sloty. z przedmiotów przydaje się oczywiscie odp.na panike, animozje itp., fajny tez bannerek z atakami, ale przynajmniej w mojej rozpisce bez szału. reszty na dwarfy nie miałem jak przetestować.
+1 special i rare na każde 1000 pkt
i dodatkowe przedmioty:
- shino: magiczna zbroja; Sv 1+ nie do poprawy i wrogowie w 6 calach muszą przeżucać udane ward save i regeneracje
- broda: ench. item; odpornośc na strach, panikę, terror i jeśli chcesz animozję
- xet: ench. item; nienawiść do demonów i nieumarłych w 12 calach oraz jednostki w 12 calach nie muszą testować strachu/terroru przed szarżą
- jankiel: arcane item; +1 kość do puli rozproszenia co turę. możesz przedmiot stracić w dowolnym momencie otrzymując jeszcze +3 kostki(tamta +1 też się liczy w tej turze)
- golan: mag. sztandar; magiczne ataki oraz dodatkowo przy szarży wszystkie modele mogą atakować(nie tylko te z 1 szeregu)
a może to Ty dałeś dupy, że nie znasz angielskiego ?
dzięki za pomoc i tłumaczenie, ale cytując cię i innych
"może to ty także dajesz dupy nie znając polskiego?", nie występóją w nim wyrazy "ward save, special i rare, arcane item, itd". Poza tym gram dla przyjemności, i mając już parędziesiąt lat nie chce mi się już uczyć angielskiego, za moich czasów uczyliśmy się rosyjskiego. Jeśli już trzeba BP pisać w innym języku (a uważam to za zbędne), to proszę o pisanie go w rosyjskim, ewentualnie po ukraińsku (nie każdy musi znać angielski, możemy znać także inne języki). Poza tym ustawa o języku polskim nakazuje wszelkie instrukcje, opisy itp wydawane w Polsce jeśli są w innym języku, wydawać wydawać także w ojczystym. Proszę więc sędziów piszących Bp o wzięcie tego pod uwagę!!!, a pozostałych graczy nawołuję aby nie wstydzili się własnego języka, i nie uważali angielskiego za jedyny właściwy dla tej gry... Posługiwanie się stwierdzeniem "trzeba było się uczyć " jest zwykłym bufobiarstwem!!!
Język polski dla Polaków - ludzie czy tak trudno napisać zasady po polsku?!
Tworzone przez Polaków uściślenia oraz wszelkie inne zasady i FAQi dla Polaków - powinno opracować się po polsku - cholerne anglickie lizusy
szkoda, ze nie kulturyKarbowy pisze:za moich czasów uczyliśmy się rosyjskiego.
mam dziwne wrazenie, ze albo nie wiesz albo udajesz, ze nie wiesz o czym piszesz.Poza tym ustawa o języku polskim nakazuje wszelkie instrukcje, opisy itp wydawane w Polsce jeśli są w innym języku, wydawać wydawać także w ojczystym