Gnoblar hordes
Moderator: Afro
Już dodaje, tym razem po angielsku ciąg dalszy:
Magic Items (Trinkets and Treasures)
Gnoblar magic items are generally of the defensive rather than offensive variety.
Honcho Helm
Grants a 4+ Ward Save, particularly impressive when combined with the Funny Trinket. 45 pk
Funny Trinket
Allows the bearer to re-roll failed ward and armour saves! 30pk
Rhinox Horn
All Greenskins on the board gain +2 Ld for the next full game turn! With a Gnoblar Horde (Or any Greenskin army), +2 Ld
is a good boon. Watch out though, it also grants +2 Ld to any enemy Greenskins too! 30 pk
Red Stone
The bearer gains a 5+ Ward and MR1, pretty useful, though I don't generally take this one as there're better options
available. 30 pk
Grubbi's Dice Bag
The best item in the Gnoblar magic items list IMO. It lets the Gnoblar Hero ignore any wounds suffered that turn on the
roll of a 2+. On a 1 he instantly dies, but oh well, that's the way of the world when using Gnoblars! 25 pk
Ogre Tooth
Another essential one-use item that can make all units within 6" of the tooth-eater Immune to Psychology - a very
important ability in a low-leadership horde army! 20pk
The Purple Rock
Once per magic phase, roll a 4+ and an enemy spell is dispelled, roll 1-3 and take a S3 hit - that's Gnoblars for you!
This is the only way you'll (semi-reliably) be able to stop spells which have been cast on a 12+, other than rolling a
double-six on your mighty two dispel dice. 40 pk
Thiefstones
Just like the Ogre Kingdoms army Thiefstones, these little trinkets give +1MR for each one carried - very useful for an
army that has almost no other way of stopping enemy magic. 0pk
Ogre Head Standard
Give this 'Immune to Bicker' standard to a Manbiters regiment, as your only other hard-hitting Gnoblar regiment choice
(the Lucky Gits) will be able to re-roll (and hopefully avoid) their bicker result anyway. 20pk
Mam nadzięje że przyda się to miłośnikom hordy gnboblarów
Magic Items (Trinkets and Treasures)
Gnoblar magic items are generally of the defensive rather than offensive variety.
Honcho Helm
Grants a 4+ Ward Save, particularly impressive when combined with the Funny Trinket. 45 pk
Funny Trinket
Allows the bearer to re-roll failed ward and armour saves! 30pk
Rhinox Horn
All Greenskins on the board gain +2 Ld for the next full game turn! With a Gnoblar Horde (Or any Greenskin army), +2 Ld
is a good boon. Watch out though, it also grants +2 Ld to any enemy Greenskins too! 30 pk
Red Stone
The bearer gains a 5+ Ward and MR1, pretty useful, though I don't generally take this one as there're better options
available. 30 pk
Grubbi's Dice Bag
The best item in the Gnoblar magic items list IMO. It lets the Gnoblar Hero ignore any wounds suffered that turn on the
roll of a 2+. On a 1 he instantly dies, but oh well, that's the way of the world when using Gnoblars! 25 pk
Ogre Tooth
Another essential one-use item that can make all units within 6" of the tooth-eater Immune to Psychology - a very
important ability in a low-leadership horde army! 20pk
The Purple Rock
Once per magic phase, roll a 4+ and an enemy spell is dispelled, roll 1-3 and take a S3 hit - that's Gnoblars for you!
This is the only way you'll (semi-reliably) be able to stop spells which have been cast on a 12+, other than rolling a
double-six on your mighty two dispel dice. 40 pk
Thiefstones
Just like the Ogre Kingdoms army Thiefstones, these little trinkets give +1MR for each one carried - very useful for an
army that has almost no other way of stopping enemy magic. 0pk
Ogre Head Standard
Give this 'Immune to Bicker' standard to a Manbiters regiment, as your only other hard-hitting Gnoblar regiment choice
(the Lucky Gits) will be able to re-roll (and hopefully avoid) their bicker result anyway. 20pk
Mam nadzięje że przyda się to miłośnikom hordy gnboblarów
Witam ! Znalazłem takie coś ->
http://www.youtube.com/watch?v=OR8PZj79 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dU2PiZ4j ... re=related
Czy ktos mi wyjśni o co chodzi z tym strzelaniem ... Jak to sie dzieje ze koles ma tyle strzałów ?? Gnoblary z 3 i 4 szeregu strzelają ?
http://www.youtube.com/watch?v=OR8PZj79 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=dU2PiZ4j ... re=related
Czy ktos mi wyjśni o co chodzi z tym strzelaniem ... Jak to sie dzieje ze koles ma tyle strzałów ?? Gnoblary z 3 i 4 szeregu strzelają ?
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Sześć oddziałów gnoblarów, miało zasięg, przy strzelnaiu z multipla daje to 120 strzałów, a do tego dwa oddzały były na górce, co daje łącznie 140 strzałów.
Symulacja
Gnoblary(240p) w liczbie 120 kontra imperialny czołg
-daleki zasięg -1
-duży cel +1
-wielokrotny strzał -1
trafiają na 4+
czyli trafia 60
teraz ranimy na 6+
Rani 10
teraz tank
Robi ochronę pancerza
Wbijają mu 1 1/6 ranę, ale gdyby trzy oddaiły gnoblarów były w tym czasie na górce zakońcyzło by się to statystycznie trzema ranami
Wniosek :
Gnoblary są zajebiste, czołg imperialny jest przegięty i łatwiej zabić demona z wardem na 4+ niż czołg imperialny
Symulacja
Gnoblary(240p) w liczbie 120 kontra imperialny czołg
-daleki zasięg -1
-duży cel +1
-wielokrotny strzał -1
trafiają na 4+
czyli trafia 60
teraz ranimy na 6+
Rani 10
teraz tank
Robi ochronę pancerza
Wbijają mu 1 1/6 ranę, ale gdyby trzy oddaiły gnoblarów były w tym czasie na górce zakońcyzło by się to statystycznie trzema ranami
Wniosek :
Gnoblary są zajebiste, czołg imperialny jest przegięty i łatwiej zabić demona z wardem na 4+ niż czołg imperialny
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
tak gnoby są zarąbiste ale niestety to jest chyba najdrzoższa w skompletowaniu armia (a własnie wie ktoś na ile punktów jest ta pokazana bitwa?)
a czy przypadkiem gnoby nie mają broni rzucanej która to nie ma dalekiego zasięgu tylko po prostu 8 cali? więc nie mogą mieć -1 za daleki
a czy przypadkiem gnoby nie mają broni rzucanej która to nie ma dalekiego zasięgu tylko po prostu 8 cali? więc nie mogą mieć -1 za daleki
Sorry racja zapominniałem o tym. Co do skompletowania to nie tak strasznie, ludzie którzy zbierali przez pewien czas ogry sprzedają je i gnoblary(czasami nawet 15$ za box). Z batalionu ogrów można zbudować do 30 dodatkowych gnoblarów(na kazdego ogra przypada kilka gnoblarów). Skompletowanie takiej armii to koszt przy korzystaniu z ebay to koszt 600-700 złotych, więc nie tak strasznie.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Ehhh panowie chodzi mi o coś innego - czy gnoblary mogą strzelać sharp stuffe z 3 i 4 szeregu ?? Normalnie nawet jak stali na wzgórzu i elfy też to i tak mogły strzelać tylko 2 szeregi czyli - połowa mnie strzałów . Amerykańskie zasady WFB czy wałek czy specjalna zasada gnoblarów ?
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
ze wzgórza dwa szeregi na wzgórze do large targetów wszystkie szeregi powinny strzelać
Nie nie mogą, przyjrzyj się ile gnoblarów miało do niego zasięg.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Sorry mój błąd, gnoblary strzelają ze wszystkich szeregów do dużych celów. Te 80 strzałów w elfy pochodzi z 2 dwóch oddziałów na górce(40 strzałów) i czterech obok elfów, oczywiście wszystkie z multipla.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
To jest chyba zasada gnoblarowa.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Nie to nie jest zasada gnoblarowa chyba że mają kodeks 7ed...
Nie mam przy sobie booka, ale było cos na ten temat przy wzgórzach. I żeby było jasne, to jest prawda.
Po prostu jak widzisz gigusia który ma 10 metrów to choćby i było was 100 przed nim to pewnie i tak go wszyscy zobaczą.
A jak stoi przed tobą kolega, drugi i trzeci, to ten trzeci nie widzi tego, na co patrzy pierwszy - a już szczególnie gdy pierwszy patrzy na goblina metra ciętego stojącego poniżej stóp pierwszego na wzgórzu...
Pamiętajcie - u nas wzgórza są jak pustaki - płaskie - nie ma zębów na których można by było ustawić żołnierzy i stwierdzić, ze widzą wszyscy - tylko stopniowane wzgórza dają taką możliwość.
Nie mam przy sobie booka, ale było cos na ten temat przy wzgórzach. I żeby było jasne, to jest prawda.
Po prostu jak widzisz gigusia który ma 10 metrów to choćby i było was 100 przed nim to pewnie i tak go wszyscy zobaczą.
A jak stoi przed tobą kolega, drugi i trzeci, to ten trzeci nie widzi tego, na co patrzy pierwszy - a już szczególnie gdy pierwszy patrzy na goblina metra ciętego stojącego poniżej stóp pierwszego na wzgórzu...
Pamiętajcie - u nas wzgórza są jak pustaki - płaskie - nie ma zębów na których można by było ustawić żołnierzy i stwierdzić, ze widzą wszyscy - tylko stopniowane wzgórza dają taką możliwość.
Niezła armia, szkoda tylko że taka trudna do złożenia. Choć osobiście byłbym wdzięczny gdyby GW do WD zapowiadającego ogry dorzuciło odświeżone zasady do tej armii. Małe zielone paskudy mają potencjał .
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.
Majestic pisze:Niezła armia, szkoda tylko że taka trudna do złożenia. Choć osobiście byłbym wdzięczny gdyby GW do WD zapowiadającego ogry dorzuciło odświeżone zasady do tej armii. Małe zielone paskudy mają potencjał .
Miło, ze odkopałeś temat sprzed 2 lat Bawisz się w archeologa ?
Dwarfs - 3/0/2
2009 był dwa lata temu? Ależ ten czas leci . Po prostu dopiero teraz zapoznałem się z zasadami Gnoblarów i spodobały mi się jak diabli .
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu.