Szarża jest deklarowana cal od wroga, czyli już po zjedzeniu latarki.Rulebook str.23 pisze:Jeśli szarżujący wpadną na innego wroga to mają prawo do niezwłocznego zadeklarowania nowej szarży na jednostkę przeciwnika, która znalazła sie na ich drodze.
Szarżujący nie muszą tego robić i zamiast tego mają prawo zatrzymać się o 1" od wroga w zwykły sposób.
Drobna kwestia szarżowania i uciekania
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Bullshit, ze tak to nazwę po imieniu. Szarze deklaruje się z miejsca w którym zaczynałes fazę ruchu, nie jakoś w trakcie szarżowania.Kacper pisze:Szarża jest deklarowana cal od wroga, czyli już po zjedzeniu latarki.Rulebook str.23 pisze:Jeśli szarżujący wpadną na innego wroga to mają prawo do niezwłocznego zadeklarowania nowej szarży na jednostkę przeciwnika, która znalazła sie na ich drodze.
Szarżujący nie muszą tego robić i zamiast tego mają prawo zatrzymać się o 1" od wroga w zwykły sposób.
Jeżeli nie deklarujesz nowej szarży to zatrzymujesz się cal od przeciwnika, o ile oczywiscie zjadłes pierwotny cel i nie masz spalonej szarzy.
Co prawda odpowiedź była nie na temat, to muszę zauważyć, że w przypadku równego US rzuca się kostką, od której jednostki następuje ucieczka.Stachu pisze:1.ucieka od większego unit strengh'a. Jezeli oba są takie same to po wypadkowej.
@Shino
Mówisz?
To weźmy dla przykładu taką sytuację, że szarżujemy na latarkę, ale bojąc się o niezdanie strachu wolimy nie deklarować EitW na wilki. Zjadamy latarkę, więc biegniemy na odległość równą 2M i zatrzymujemy się cal przed wilkami i zaszarżować nie możemy?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
A zalozmy, ze szczury zdalyby feara - chyba tak czy inaczej nie zaganiaja WLC, przeciez zmienili cel swojej szarzy i nie gonia go juz. Dobrze mysle?
Nie. Goniąc WLC szarżują na wilki, a nie rezygnują z gonienia WLC i szarżują na wilki.
A licky boom boom down!!!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
latarka nie jest zabijana jesli gunterzy obleja fira na wilki.
o ile szczurki zdadza fear, to latarka jest zaganiana jesli skonczyła ucieczkke przed wilkami, a nie jest gdy skonczyla swoi ruch za wiilkami.
o ile szczurki zdadza fear, to latarka jest zaganiana jesli skonczyła ucieczkke przed wilkami, a nie jest gdy skonczyla swoi ruch za wiilkami.