Woch vs. HE
Moderator: JarekK
Re: Woch vs. HE
Smok ma 6 ataków, trafia na 3+, przebija na 2+, najci sewują na 5+.
Najci mają 15 ataków, trafiają na 4+, przebijaja sie na 4+, smok sejwuje na 6+
Konie 10 ataków, trafiają na 5+, przebijaja się na 6+, smok sejwuje na 4+
Ale nam mathammer śliczny wyszedł...
Najci mają 15 ataków, trafiają na 4+, przebijaja sie na 4+, smok sejwuje na 6+
Konie 10 ataków, trafiają na 5+, przebijaja się na 6+, smok sejwuje na 4+
Ale nam mathammer śliczny wyszedł...
Wmoim AB jest napisane, że smok ma 5 ataków... wtedy wychodzi tak jak napisałem wcześniejGrolshek pisze:Smok ma 6 ataków, trafia na 3+, przebija na 2+, najci sewują na 5+.
Najci mają 15 ataków, trafiają na 4+, przebijaja sie na 4+, smok sejwuje na 6+
Konie 10 ataków, trafiają na 5+, przebijaja się na 6+, smok sejwuje na 4+
Ale nam mathammer śliczny wyszedł...
jaka podstawke ma smok? bo jak 50x50 to bije 4 knightow. Gateway w niego, snajperka nurgla, helena, nasz smok z dobrze zlozonym lordem (chociaz tutaj nie wiem).
Byłoby afrontem nie napić się z FRONTEM!
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
"Nie ma innych armii w WFB. Jest WoCh i są zbiory proxów na zasadach wochu prowadzone przez graczy nie mających jaj żeby grać WoChem oficjalnie!"
Szczur22
nie da się zaszarżować najtami w smoka z jednej prostej przyczyny
oni mają tylko 14" szarży
nikt o zdrowych zmysłach nie wpakuje się pod takich najtów mając 20" lotu
prędzej to taki smok zje ich od boku
pewnie na początek i tak zostaną poharatani przez bolty i wysłani w las przez fasty
to co może podziałać to helena (aczkolwiek tu się nie znam), oczywiście infernal oraz czary z nurgla gdyż ładnie wykończą lorda
Dogry to średni pomysł
przy standardowo złożonym lordzie nabija on
4*2/3*5/6*2/3=1.48W więc całkiem sporo
jak do tego odpali Leoc'a (bo to by była chyba jedyna jednostka na którą warto by tego użyć) to ma przerzuty wszystkich nieudanych trafień, ranień a DO przerzucają Sv
4*8/9*35/36*8/9=3.07
jak do tego dorzucimy smoka to nie ma szans na złamanie ich go w walce
oni mają tylko 14" szarży
nikt o zdrowych zmysłach nie wpakuje się pod takich najtów mając 20" lotu
prędzej to taki smok zje ich od boku
pewnie na początek i tak zostaną poharatani przez bolty i wysłani w las przez fasty
to co może podziałać to helena (aczkolwiek tu się nie znam), oczywiście infernal oraz czary z nurgla gdyż ładnie wykończą lorda
Dogry to średni pomysł
przy standardowo złożonym lordzie nabija on
4*2/3*5/6*2/3=1.48W więc całkiem sporo
jak do tego odpali Leoc'a (bo to by była chyba jedyna jednostka na którą warto by tego użyć) to ma przerzuty wszystkich nieudanych trafień, ranień a DO przerzucają Sv
4*8/9*35/36*8/9=3.07
jak do tego dorzucimy smoka to nie ma szans na złamanie ich go w walce
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Na smoka?
Własnego smoka. Pedalski Lord na starym nie jest nieśmiertelny, w przeciwieństwie do Dredlorda z POK-em.
Smok WoCh jest nieco słabszy. Za to Lord Klepacz WoCh bije na głowę Princa He.
Oczywiście, i tak Gateway to lepszy pomysł.
Własnego smoka. Pedalski Lord na starym nie jest nieśmiertelny, w przeciwieństwie do Dredlorda z POK-em.
Smok WoCh jest nieco słabszy. Za to Lord Klepacz WoCh bije na głowę Princa He.
Oczywiście, i tak Gateway to lepszy pomysł.
tluklem sie dzis z HE i dwa razy bitwa zakonczyla sie remisem ale pkt przegralem o 50pkt w ostatniej rundzie moi maruderzy uciekli potym jak szlachcic wyzwal mojego czempiona na pojedynek i wulfrik uciek wraz z nimi jakie macie metody na tych dziadow bo nie umialem ich podejsc swinie maja zasade ze zawsze atakuja pierwsze wiec nawet jak szarzowalem knightami to wlucznicy mi ladowali pierwsi
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Ja dziś walczyłem z HE na 2250 w cytadeli
przegrałem na 892 pkt. pomimo porazki ubawilem sie bardzo. Na koniec na stole został mi Spawn Slaanesha, Lord Mag na dysku + 1 Dragon Ogre... jedyne co mi się zwróciło to Spawn... zabił 5 elerian Reaverów potem 5 DP z Magiem i Sztandarem w oddziale
jedne psy mi się zwróciły bo zabiły Orła no i mag zabił 5 DP + społowił smoka.



We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...
a czy zasade ze zawsze te dziady atakuja jako pierwsze nie da sie ominac?
Strzyg, wiwern, endriag i wilkołaków wkrótce nie będzie na świecie. A skurwysyny będą zawsze.
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Nowo Powstałe forum o tematyce fantasy zapraszam http://www.fantasylib.pl/forum
Akurat z HE więcej grałem... ale wood elfami.
Na HE trzeba kanapki. Blasty bolą niesmowicie... a klocek włóczników od przodu jest nie do rozkręcenia ale już od boku to i możesz coś nabić.
Najpierw skoncentruj się na magach. Czasami warto coś poświęcić by zabić stosunkowo kruchego maga.
Idź nie tyle co w siłę ale ilość ataków. Elfy mają T3 a większość HE ma save 5+ w CC.
Zdobądź śmieciem jakąś flankę byś miał szanse na boczek.
.Zasadę ASF anulują np. przedmioty dające ASL dla przeciwnika.
Na czym gra, że ciężko ci się wbić?
Na HE trzeba kanapki. Blasty bolą niesmowicie... a klocek włóczników od przodu jest nie do rozkręcenia ale już od boku to i możesz coś nabić.
Najpierw skoncentruj się na magach. Czasami warto coś poświęcić by zabić stosunkowo kruchego maga.
Idź nie tyle co w siłę ale ilość ataków. Elfy mają T3 a większość HE ma save 5+ w CC.
Zdobądź śmieciem jakąś flankę byś miał szanse na boczek.
.Zasadę ASF anulują np. przedmioty dające ASL dla przeciwnika.

Na czym gra, że ciężko ci się wbić?
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Nie jest to prawda. Najci zjadają takie "klocki" na śniadanie.a klocek włóczników od przodu jest nie do rozkręcenia ale już od boku to i możesz coś nabić.
Wystarczy wbić się w oddział z magami i radośnie wyrzynać. Nic prostszego.Najpierw skoncentruj się na magach. Czasami warto coś poświęcić by zabić stosunkowo kruchego maga.
Niesamowicie to boli duża kuźnia. Bolce łaskoczą.Blasty bolą niesmowicie

Tyle, iż śmieć schodzi od ASF-a i nie przeżyje na tyle, by dać nam zdejmowanie szeregów. Nie mówiąc już o sytuacji, gdy szarżując od boku psami tracimy przykładowo 3 i zyskujemy 1 cr za flankę. Bad deal.Zdobądź śmieciem jakąś flankę byś miał szanse na boczek.
Tu się zgadzamy.Idź nie tyle co w siłę ale ilość ataków. Elfy mają T3 a większość HE ma save 5+ w CC.
Ofc, iż się da. Impact Hitami.a czy zasade ze zawsze te dziady atakuja jako pierwsze nie da sie ominac?
Nie bądź takim sceptykiem. Śmieć może się przebić. DP,SM mogą poważnie zagrozić ale o ile pamiętam to reszta ma skromny jeden atak. Magowie i tak siedzą w tych PG czy WL.
Zależy jaki oddział włóczni. Przez 21 po 7 na rząd to ciężko. Przy save 2+ to dwie rany wejdą na dzień dobry. No chyba, że przeciwnik da ich po 5 w rzędzie to luzik.
Zależy jaki oddział włóczni. Przez 21 po 7 na rząd to ciężko. Przy save 2+ to dwie rany wejdą na dzień dobry. No chyba, że przeciwnik da ich po 5 w rzędzie to luzik.
Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, o 23:05 przez mikadorus, łącznie zmieniany 1 raz.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
-
- Masakrator
- Posty: 2297
E tam. Kawa ma save'a na 1+. Nio to policzmy...
21 ataków- trafiamy na 4+
około 11. Ranimy na 5+.
Tj, 3.
Savy na jedynkach failiujemy-mała szansa
21 ataków- trafiamy na 4+
około 11. Ranimy na 5+.
Tj, 3.
Savy na jedynkach failiujemy-mała szansa

Dobra masz rację:)... ale zanim kolega zastosuje te rady będzie 8ed 
Ja już w statystykę nie wierzę.. co rusz się nie sprawdzała.. Raz samotny łucznik rozwalił smoka na ostatnim W a ostatnio 60 hitów nie zabiło skinka. Jak to ktoś pisał - sprawdza się jak weźmiemy 100 walk rycerzy z włócznikami i uzyskamy średnią. W pojedyńczej bitwie prawie nie ma znaczenia.

Ja już w statystykę nie wierzę.. co rusz się nie sprawdzała.. Raz samotny łucznik rozwalił smoka na ostatnim W a ostatnio 60 hitów nie zabiło skinka. Jak to ktoś pisał - sprawdza się jak weźmiemy 100 walk rycerzy z włócznikami i uzyskamy średnią. W pojedyńczej bitwie prawie nie ma znaczenia.
Uprawianie seksu jest dla każdego faceta imperatywem. Kształtowanie wyglądu bez wątpienia służy poprawieniu swej atrakcyjności, a co za tym idzie możności uprawiania seksu. Jeśli robisz to tylko dla siebie, to znaczy, że chcesz uprawiać seks z samym sobą. Jeśli budujesz mięśnie dla siebie, to jesteś pedałem
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Moja opinia jest tutaj podparta doświadczeniem. Generalnie są trzy rzeczy, jakich najci boją się u He.
W kolejności od najpaskudniejszej:
-Duża Kuźnia-nie ma przebacz, scrollować póki gorące!
-Stary-dupek ma s7, lecz i na niego są sposoby.
-WL*-duża siła, mała liczba ataków i stubborn. Postoi się w nich zbyt długo, ryzykując straty w najtach. Unikać, atakować śmieciami/tanią piechotą.
EDIT.
W kolejności od najpaskudniejszej:
-Duża Kuźnia-nie ma przebacz, scrollować póki gorące!
-Stary-dupek ma s7, lecz i na niego są sposoby.
-WL*-duża siła, mała liczba ataków i stubborn. Postoi się w nich zbyt długo, ryzykując straty w najtach. Unikać, atakować śmieciami/tanią piechotą.
EDIT.
Super, będzie lepiej. Templatty pełne i łatwiejsze strzelanie z katapult= celna i groźniejsza Hela. ASF I GW znoszą się nawzajem-można pokusić się o szarże oddziałów z I5 na elfy(mowa o SM I WL) i to na luzaku. Generalnie będzie lepiej.ale zanim kolega zastosuje te rady będzie 8ed
Ja jako fan HE i WoChu stwierdzam, że wojownicy z całą pewnością sporo zyskują na tej edycji. <Tylko nie podpadać tutaj w samouwielbienie... > To że wojownicy i wybrańcy <rycerze z resztą też> mają 5I to naprawdę będzie nieoceniona jednostka w nowej edycji. E tj edycji jednak rycerze tracą i to sporo. Wystawiać ich trzeba by było w oddziale przynajmniej 10+ aby mogły zdejmować ranki a to już kosztuje dużo. Helena oczywiście dzięki nowym zasadom będzie chyba najlepszym rarem w grze. MoK jest znowu grywalny! Zdajemy Ld. i kura nic nam nie może zrobić. Armia czerwona wraca do łask.
No dobra no ale co z tymi HE, czy coś się zmienia?
TAK! Zmienia się i to sporo!
Po pierwsze lord na małe ptk. Co to oznacza? Ze na 1500 macie do czynienia z arcymagiem z BoH, który wybiera spelle!!! Chyba nie muszę mówić ze na małe ptk. to jest masakra. W dodatku mamy jeszcze 2 innych magów, a każdy z nich może wybrać każdy z podstawowych Lorów... a teraz patrzcie jakie te lory są dopakowane. Więc póki co szykuje nam się porządna dawka pornomagii. Co jeszcze się zmienia?
Z czarami buffującymi jakie zamierzają wprowadzić to na stołach zaczną się pojawiać PG. Z wardem na 4+ halabardą z AP, 6I, walką z dwóch szeregów ta jednostka zaczyna mieć sens. Np. rzucimy jej dodatkowy atak i naprawdę można się nadziać...
DP też zyskują. Ponieważ mają tylko siłę 5 w szarży, lecz można ich zbuffować. I nagle stają się np. kawą z 6 siły i 3 atakami <i mamy coś podobnego do naszych rycerzy z tym wyjątkiem że oni mają lepszego Hate>
LSG - tego będzie teraz dużo. Losowa szarża więc S&S zyskuje sporo, a oni strzelają teraz z 2 rank. No a walczeniu z 4 rzędów to nawet nie wspomnę. Kolejna jednostka idealna do zbuffowania.
Dlatego stwierdzam żebyście panowie nie popadali w samouwielbienie, bo nie tylko wy zyskujecie w nowej edycji
A w dodatku inne armię będą teraz grały zupełnie inaczej.
No dobra no ale co z tymi HE, czy coś się zmienia?
TAK! Zmienia się i to sporo!
Po pierwsze lord na małe ptk. Co to oznacza? Ze na 1500 macie do czynienia z arcymagiem z BoH, który wybiera spelle!!! Chyba nie muszę mówić ze na małe ptk. to jest masakra. W dodatku mamy jeszcze 2 innych magów, a każdy z nich może wybrać każdy z podstawowych Lorów... a teraz patrzcie jakie te lory są dopakowane. Więc póki co szykuje nam się porządna dawka pornomagii. Co jeszcze się zmienia?
Z czarami buffującymi jakie zamierzają wprowadzić to na stołach zaczną się pojawiać PG. Z wardem na 4+ halabardą z AP, 6I, walką z dwóch szeregów ta jednostka zaczyna mieć sens. Np. rzucimy jej dodatkowy atak i naprawdę można się nadziać...
DP też zyskują. Ponieważ mają tylko siłę 5 w szarży, lecz można ich zbuffować. I nagle stają się np. kawą z 6 siły i 3 atakami <i mamy coś podobnego do naszych rycerzy z tym wyjątkiem że oni mają lepszego Hate>
LSG - tego będzie teraz dużo. Losowa szarża więc S&S zyskuje sporo, a oni strzelają teraz z 2 rank. No a walczeniu z 4 rzędów to nawet nie wspomnę. Kolejna jednostka idealna do zbuffowania.
Dlatego stwierdzam żebyście panowie nie popadali w samouwielbienie, bo nie tylko wy zyskujecie w nowej edycji

Paskudny uśmiech power gamera
-
- Masakrator
- Posty: 2297
O noes! ŚMIERĆ, KIEŁBASA I ZNISZCZENIE!!1111.Ze na 1500 macie do czynienia z arcymagiem z BoH, który wybiera spelle!!!
Nota bene, skąd wiesz, iż Boh będzie działał tak, jak w siódmej edycji?

Varinastari pisze: ŚMIERĆ, KIEŁBASA I ZNISZCZENIE!!1111.


Nie mów <nie pisz> nie chce wiedzieć
Tego akurat do końca nie wiadomo, leczw plotkach pisali że Teclis i BoH teraz są jeszcze lepsze, a te dwie rzeczy łączy właśnie ta umiejętność, więc mogę spokojnie założyć że właśnie tak będzieVarinastari pisze: Nota bene, skąd wiesz, iż Boh będzie działał tak, jak w siódmej edycji?Gdyż jak na razie, sam fakt współwystępowania IFki i Out of Control jedynie zabija ten przedmiot.

Paskudny uśmiech power gamera