Skillmaker czerwcowy- 12.06 - Gdańsk Morena
Re: Skillmaker czerwcowy- 12.06 - Gdańsk Morena
Progi są bardzo dobre, stwierdzam że masakre mimo że relatywnie łatwo mieć, to takie progi sprawiają że na wyzszych stołach nie ma samych remisow.
- Andy Schleck (Mati)
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 123
- Lokalizacja: BWT klika-wzgórze św.Maksymiliana
ooo od razu się domagałem , to była sugestia Młody. będę
Gdzie jest EIS?
jak nie ma oceny malowania to biore darki;p
Myslę ze wszystkim by pasowało bardziej gdyby sie dało;) tak jak bylo juz mowione nie da sie innego dnia;p
Tedzio: spoko ale musisz sie przypomnieć w sobote o 7:30 rano;) SMSem;p
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
coś niska frekwencja się szykuje... to przez te mistrzostwa.. 

Scenariusze
bitwa 1 pitched battle
bitwa 2 "Rodzynki Gogola" - Gogol spiesząc się do kibla zostawił na stole kilka swoich rodzynków (przed bitwą gracze rzucają 2k6 - na ilość rodzynków) ten kto rzuci więcej zaczyna wystawiać po 1 na zmianę. Rodzynki są warte 50 pkt i nie można wystawiać ich bliżej niż 12" od siebie
bitwa 3 - zesram się a wygram. Każdy generał może raz w grze zesrać się z wysiłku. Jeśli to zrobi ma re rolle na wszystkie hity i wondy w danej turze (magowie mają na hity i wondy też od czarów) jednak kupa w majtach uwiera. Po końcu tury rzuca 5-6 nic się nie stało śmierdzi ale poszła nogawką, 3-4 muszę wyczyścić to łajno - bohater nie może się ruszać (czyści spodnie) (nawet zmuszony do ruchu np frenzy) może jedynie uciekać, 1-2 o cholera spale się ze wstydu - bohater traci d3 wondy (bez sejwów, regenek ani karsztejn ringów - jak zdechnie od tego to koniec)
joke
bitwa 1 pitched battle
bitwa 2 "Rodzynki Gogola" - Gogol spiesząc się do kibla zostawił na stole kilka swoich rodzynków (przed bitwą gracze rzucają 2k6 - na ilość rodzynków) ten kto rzuci więcej zaczyna wystawiać po 1 na zmianę. Rodzynki są warte 50 pkt i nie można wystawiać ich bliżej niż 12" od siebie
bitwa 3 - zesram się a wygram. Każdy generał może raz w grze zesrać się z wysiłku. Jeśli to zrobi ma re rolle na wszystkie hity i wondy w danej turze (magowie mają na hity i wondy też od czarów) jednak kupa w majtach uwiera. Po końcu tury rzuca 5-6 nic się nie stało śmierdzi ale poszła nogawką, 3-4 muszę wyczyścić to łajno - bohater nie może się ruszać (czyści spodnie) (nawet zmuszony do ruchu np frenzy) może jedynie uciekać, 1-2 o cholera spale się ze wstydu - bohater traci d3 wondy (bez sejwów, regenek ani karsztejn ringów - jak zdechnie od tego to koniec)
joke
Holy SHit;)