Chaos consume us ! 2500 8ed

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Re: Chaos consume us ! 2500 8ed

Post autor: Varinastari »

krasiami, imperium,DE
Strzelanie niemalże nie ima się tak złożonych Chosenów.
i lizakami
A cóż w nich takiego strasznego teraz jest?

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Jeśli chodzi o klocki Maruderów, to pewnie Salamandry. Strzelają od pierwszej tury, bo mogą to robić po marszu, wszystko dotknięte jest trafione, -3 do AS, czyli zostaje tylko Ward na 6+ . Dodaj do tego trochę plujek i kamieni, a okazuje się, że od drugiej tury dowodzisz klockiem Chosenów i bohaterami. A z taką ilością śmiecia jak mają Lizaki będziesz ganiał za oddziałami po 60 pkt...
Obrazek

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

No cóż! Coś za coś. Nie każde lizaki to gejowisko z setką skinków.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

exaltedowi wolałbym dać 3+warda
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

tomekjar pisze:Jeśli chodzi o klocki Maruderów, to pewnie Salamandry. Strzelają od pierwszej tury, bo mogą to robić po marszu, wszystko dotknięte jest trafione, -3 do AS, czyli zostaje tylko Ward na 6+ . Dodaj do tego trochę plujek i kamieni, a okazuje się, że od drugiej tury dowodzisz klockiem Chosenów i bohaterami. A z taką ilością śmiecia jak mają Lizaki będziesz ganiał za oddziałami po 60 pkt...
No nie przesadzaj. Przecie pod takie strzelanie nie będzie nikt się pchał jak kretyn. Te klocki marudów muszą być po pierwsze wycięte w pień po 2 mogą unikać lizaków 2-3 tury po 3 jest mogą się asekurować po 4 jest jeszcze magia. Mówisz tak jak by chaos miał stać i się patrzeć

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Mówisz tak jak by chaos miał stać i się patrzeć
Cóż. Czyniliśmy jeno to od czasy wyjścia AB do Warriorów :P Być może dlatego usłyszymy jeszcze teksty typu "piechota Chaosu to plewa" itd.
Ad rem. Czemu nie Heleny, Gogol? Wszak idealnie komponują się z piechotą.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

punkty i szrajny. Ten kloc to ma być nie ruszalne kazylion pkt. Faktycznie nie jest to rozpa na maskę a taka na 15-5 i nie spadająca niżej niż 10-10 / 9-11

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

taki klocek łatwo jest skanapkować - zagra to na monster trucka i dostanie 2 hydry i smoka czy coś podobnego i skończy się ten oddział(szczególnie jeżeli na bok trafi jakiś klocek który skasuje rzędy...
Miscast też będzie ciężki do przełknięcia...
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

:lol2:
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

grałem na czymś takim - z puppetem, black tongue'iem,shrinem, czempionem z favour of the god, full magią i ultra twardym klockiem.
playtesty pokazały że są rzeczy które składają takie klocki... robi się więc z tego rozpa która przy dobrej grze ugra 15 punktów, jak się przeciwnik pochowa to ugra ze 12 a jak jednak przejdzie to będzie 0:20
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Dlatego Choseni winni mieć banner z FA. Hydranty obejdą się ze smakiem :wink:

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Niestety ten klocek nie ustoi szarży bg + hydry + smoka, a marudersi to śmiecie które szybko uciekną ;) Nie masz nic do odganiania, mało śmieci, nawet krasie Cie przewystawiają... Jedyne atuty tej rozpiski to 1 mocny klocek i magia.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

GarG pisze:Niestety ten klocek nie ustoi szarży bg + hydry + smoka, a marudersi to śmiecie które szybko uciekną ;) Nie masz nic do odganiania, mało śmieci, nawet krasie Cie przewystawiają... Jedyne atuty tej rozpiski to 1 mocny klocek i magia.
Wy wiecie wszyscy, ze na tym klocku jest ward 3+ od 1szej tury? Smoka, hydre i BG Ci goscie wciagaja bez zbytniego zasapania w 2-3 tury.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

2x 2d6A S4/? od zioniecia, 7A z siłą 5, 6A z S3, 19A z S4 i 4A z S6 wszystko z hate dotego jeszcze 5A bez hate, Dotego gwardie i hydre na klate a smoka na bok/plecy ( chyba ze gracz bedzie wolal smoka na klate a reszte inaczej to jego wola)
Barbara gdyby mieli subborn albo +1T to tak może by to ustali ale tak to kiepsko to widze... ( nie licze ofc orgomnego farta w rzutach na wardy )
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Ten klocek jest niemalże nie do ruszenia. Bez problemu do najpóźniej drugiej tury ma 3+ Warda, 5-6 S i masę ataków trafiających absolutnie niemalże wszystko na 3+. Do tego murowanego stubborna. Ja tym hydrom daję 2 tury życia. A gwardia idzie do piachu w tempie zdychania slavów.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

To policz sobie ilu ich schodzi. Sadze, ze z 5-6.
Stubborna i tak beda mieli, bo maja wiecej szeregow. A jak skleisz do nich jeszcze warriorow, to Ty bedziesz przegrywal kombaty. Nie wspominajac w ogole o magii, no bo po co.

Ale na BSB wsadzilbym ward na 3+ i ES. Do lykania roznych niewygodnych czelendzy z tymi "strasznymi" smokami, haha.
Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, o 14:24 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jest na to bardzo duża szansa

Straty w walce przeciw 2 hydrom i smokowi:

Zianie hydr - 2,53
Stomp hydr - 1,26
Poganiacze - ,66
hydry - 2,2
Smok - ,82
lord - ,96(zakładając że ma broń z 6 siły)
zianie od smoka - ,76
stomp od smoka - ,95

razem 10 gości, statystycznie, licząc że mają 4+ save, 4T i 3+ warda.

W drugiej turze wiadomo że słabiej(mogłoby dojść jeszcze zianie z lorda).
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Rany ze smoka to od razu olej - leca w czempiona, potem w innych bohaterow. Zostaje zianie hydr (ani razu niczym nie zranionych) - tak jak mowilem z 5-6 ran (przy zalozeniu, ze da sie taka szarze w ogole zrobic, a nie choseni wpadaja w kolejne klocki). A sami te hydry skladaja rachu-ciachu.
Laik pisze:jest na to bardzo duża szansa

Straty w walce przeciw 2 hydrom i smokowi:

Zianie hydr - 2,53
Stomp hydr - 1,26
Poganiacze - ,66
hydry - 2,2
Smok - ,82
lord - ,96(zakładając że ma broń z 6 siły)
zianie od smoka - ,76
stomp od smoka - ,95

razem 10 gości, statystycznie, licząc że mają 4+ save, 4T i 3+ warda.

W drugiej turze wiadomo że słabiej(mogłoby dojść jeszcze zianie z lorda).
Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, o 01:22 przez swieta_barbara, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Dobra ale od czego oni mają tego warda 3+? od marka +6 od tarcz 5+ i....? Tyle? Bo to CC jest a nie Strzelanie? ;)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Od Eye of the Gods. Na 11-12tce. Przy 3 rzutach w pierwszej turze z możnością przerzucania na 8,7,6 i dwoma w każdej kolejnej turze ten klocek ma Divine Greatness zaklepane.

ODPOWIEDZ