Strona 2 z 4
Re: Szczur22- prace
: 29 sie 2010, o 18:25
autor: nindza77
Fajne bronie ze szkła

Re: Szczur22- prace
: 29 sie 2010, o 19:40
autor: Szczur22
No faktycznie na zdjęciach wyglądają jak butelki, ale w rzeczywistości są jaśniejsze i żółte na końcu- jak prawdziwa magiczna broń

Re: Szczur22- prace
: 29 sie 2010, o 19:57
autor: nindza77
Nie mówiłem o butelkach

Szkło bojowe nic Ci nie mówi?

Re: Szczur22- prace
: 29 sie 2010, o 20:01
autor: Szczur22
Może mam raka mózgu albo jestem gupi, ale nie

Re: Szczur22- prace
: 29 sie 2010, o 20:57
autor: nindza77
Bo to w sumie tylko wymysł fantastyczny (chyba, w użyciu nie wiem czy było coś podobnego kiedykolwiek). Chociażby z serii gier TES

Re: Szczur22- prace
: 30 sie 2010, o 08:16
autor: jamakot
ładne ostrza
Re: Szczur22- prace
: 31 sie 2010, o 19:40
autor: TomaszT
Rycerzyki bardzo fajne. Najsłabsze elementy to złoty na zbrojach (mocno odstaje poziomem od srebrnych metalików) i wszystkie kościane elementy. Wyglądają jak po wybielaczu.

Co do kapliczki to gratuluję cierpliwości przy malowaniu, bo model jest całkiem spory. Na minus za to gigantyczne szczeliny na łączeniach elementów. Widzę że nie miałeś cierpliwości żeby je doszlifować i zalepić GSem albo Miliputem. Ja się juz od dwóch tygodni męczę z Watchtower i już dwa razy byłem bliski do dzwonienia na infolinię Citadela i zbluzgania kogoś po drugiej stronie. Miejscami niektóre elementy nawet po doszlifowaniu odstają od siebie na ponad 1mm!!
Pozdrawiam
TT
Re: Szczur22- prace
: 31 sie 2010, o 20:33
autor: Szczur22
Dzięki wszystkim za opinie.
Złoty robiłem eksperymentalną jak na mnie metoda i faktycznie średnio wyszedł. Wszystkie rogi poprawię jak tylko naucze się je porządnie malować, bo po parunastu próbach dałem sobie spokój. Tak sklejoną kapliczkę już dostałem, zleceniodawcy kazali jedynie pomalować, bo to w końcu ma być na stół a nie Golden Daemona. Pomalowałem ją bardzo szybko, bo w sumie jest prosta do malowania. Teraz zabieram się za Temple of Skulls i po spodkładowaniu odechciało mi się za to zabierać- to dopiero jest duże!
Re: Szczur22- prace
: 12 wrz 2010, o 22:41
autor: Szczur22
Re: Szczur22- prace
: 12 wrz 2010, o 22:55
autor: Krzyżu
Spoko pomalowane figsy, fajnie przejścia na mieczu i ciekawe wieko od trumny

razi tylko biały na rogach Warrior'ów i nadlewka na pale muzyka.
Re: Szczur22- prace
: 12 wrz 2010, o 23:01
autor: Havelock
bardzo nierówne te prace

genialne Ci wyszły te zielone miecze, chyba nie da się lepiej tego zrobić
świetne te tatuaże
super pomysł na odliczanie dni na wieku trumny
ale - nadlewki (rogi warriorów i wiele innych)
freehandy na sztandarach nie są złe, ale bardzo odstają od całości, innymi słowy byłoby lepiej gdyby modele były pomalowane gorzej

w co właściwie uzbrojeni są maruderzy?
pzdr
Re: Szczur22- prace
: 12 wrz 2010, o 23:24
autor: Szczur22
O rogach już w tym wątku pisałem- dopóki się nie naucze robić fajnych zostają białe.
Jako że w lokalnym środowisku WFB WYSIWYG nie jest specjalnie wymagane to postanowiłem że maruderzy będą uzbrojeni przeróżnie, to w końcu barbarzyńska horda a nie regularne wojsko.
Nadlewki-tu posypuję głowę popiołem, jak zwykle wiele zauważyłem dopiero po pomalowaniu...
Freehandy na żywo lepiej wyglądają, nie widać tych krzywizn

Re: Szczur22- prace
: 17 wrz 2010, o 07:20
autor: jamakot
jakoś ta lawa na podstawkach do mnie nie przemawia
Re: Szczur22- prace
: 21 wrz 2010, o 12:11
autor: vocal
dokładnie, traye bym mocno poprawił bo bardzo obniżają wygląd figurek:/ a jak lawa nie wychodzi dobrze.. to może prościej i efektowniej zrobić piasek + np. trawkę żółtą? albo zainspirować się innymi lawami i spróbować dojśc do podobnego efektu.
Re: Szczur22- prace
: 2 paź 2010, o 11:33
autor: Szczur22
Re: Szczur22- prace
: 2 paź 2010, o 14:50
autor: Ciozak95
Szczur22 pisze: i ostatnimi poprawkami.
mam nadzieje ze chodzilo Ci o nadlewy bo jesli to pomalujesz nie usowajac nadlewek to bedzie to wygladalo po prostu zle, nawet jesli wlozysz w to duzo pracy
PS: konwersje dobre

Re: Szczur22- prace
: 2 paź 2010, o 19:36
autor: Grabz
Pełna zgodność z postem Ciozaka.
Widać że wsadziłeś sporo pracy i szkoda byłoby to zmarnować pozostawiając okropne nadlewki.
Re: Szczur22- prace
: 2 paź 2010, o 19:47
autor: Szczur22
Tak, chodziło mi o nadlewki xD Są już usunięte a figurki się malują
Re: Szczur22- prace
: 2 paź 2010, o 21:28
autor: Rasti
No jak dla mnie prezentują się bardzo zacnie ;]
Maluj, maluj

Re: Szczur22- prace
: 24 paź 2010, o 12:03
autor: Szczur22
Pomysł na warshrine chodził za mną od dawna. Nie jest to jednostka absolutnie niezbędna (chyba że w porno combie z chosenami

), ale ma swoją użyteczność i klimat. W mojej Khornowej armii nie mogłem sobie pozwolić na rażące odstępstwa od klimatu. Warshrine nie ma swojego oficjalnego modelu, więc trzeba go wykombinować samemu. Najpopularniejszą wersją jest ta inspirowana artem z armybooka- 2 warriorów i 2 konie ciągnące rydwan wypełniony czaszkami z wetkniętym w to sztandarem. Jakbym był bogiem chaosu to bym się obraził że przez cos takiego oddaje mi się cześć i nie udzielałbym błogosławieństw, co najwyżej rzucił klątwę. Warshrine musi odwzorowywać boga któremu jest poświęcony. Kapliczka dla Khorna musiała zawierać: kolce, krew, czaszki, symbol khorna, czaszki i krew. I juggernauta. Niestety brak funduszy narazie nie pozwala mi go nabyć, więc zrobiłem całą resztą. Warriorów pilnujących tego ustrojstwa sobie chyba podaruję- sam juggernaut jest na tyle groźny że ich zastąpi.
Chciałem żeby całość była masywna, prymitywna i brutalna. Wizja juggernauta ciągnącego przez pole bitwy okrwawioną skałę, pełną kolców, czaszek i innego zła wydała mi się najlepsza. Skała jest zrobiona z zajebistej gąbki do sztucznych kwiatków, obłożonej szpachlówką do drewna. Czaszki z czaszek, kolce z wykałaczek, miska z krwią to resztki małego słoiczka z farbą, z czego jest symbol khorna to nie powiem bo wstyd xD Kiedy zdobędę juggernauta pojawią się też solidne łańcuchy oraz ofc podstawka.
Wciąż WIP!
