Imperium 8ed - turbo strzelanie
Re: Imperium 8ed - turbo strzelanie
z tym hellblasterem chodziło mi o to że otwieram droge dla cannonów
Brakuje maga 1lvl z power scrolem z magią metal.
wyjdzie z oddziału i z 6 kulnie dużą kuźnie w hydre czy tez w bsb z pendantem na pegazie i DEAF juz nie taki straszny.
pozdro
wyjdzie z oddziału i z 6 kulnie dużą kuźnie w hydre czy tez w bsb z pendantem na pegazie i DEAF juz nie taki straszny.
pozdro
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
o kutwa, zadasz 3 rany hydrze...
w deaf nie ma BSB na pegazie...polecam lekturę teamtu Dymitr i Jego Mroczne elfy, ostatnia strona jest aktualizacją obecnej wersji:D
w deaf nie ma BSB na pegazie...polecam lekturę teamtu Dymitr i Jego Mroczne elfy, ostatnia strona jest aktualizacją obecnej wersji:D
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
zeje z S2 ale wciąz zabija z S5:D
ponadto hydry są dwie, ale to juz malo ważny szczegół.
olo, looknij tu
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 61#p619761
i powiedz jak byś to ogarniał
ponadto hydry są dwie, ale to juz malo ważny szczegół.
olo, looknij tu
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 61#p619761
i powiedz jak byś to ogarniał
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Widzałem tą rozpe i ogólnie nie mam z nią miło .
Licze na to że najpierw zabije fasta screnującego jakieś bydle(jak dwa screenują to gorzej),a bydlaka później zabije cannonem który ma wolną droge wtedy.
Hydry da sie przeżyć bo moge je spróbować utrzymać kawalerią ,pegazem lub bsbkiem ,najgorzej ze smokiem.
Licze że góre z masntysi zdejme z mortarów. Najważniejsza w bitwie z twoimi darkami byłaby udana faza strzelania(lub dwie )
Licze na to że najpierw zabije fasta screnującego jakieś bydle(jak dwa screenują to gorzej),a bydlaka później zabije cannonem który ma wolną droge wtedy.
Hydry da sie przeżyć bo moge je spróbować utrzymać kawalerią ,pegazem lub bsbkiem ,najgorzej ze smokiem.
Licze że góre z masntysi zdejme z mortarów. Najważniejsza w bitwie z twoimi darkami byłaby udana faza strzelania(lub dwie )
no proste, splewisz rzut na szarże i jest dodatkowa tura strzelaniaDmtrij pisze:zeje z S2 ale wciąz zabija z S5:D
ponadto hydry są dwie, ale to juz malo ważny szczegół.
olo, looknij tu
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 61#p619761
i powiedz jak byś to ogarniał
ot taka cała taktyka
ja mam ogolnie inną koncepcje armii w empire bez dużego priesta, ale maszynownia ta sama (jedynie bez hellek, ale to zobaczymy, narazie wole za nie tanka wziac)
i więcej kuszników oraz lord czarownik z lifem - bardzo sie przydaje żeby uleczyć maszynki, czy wspomóc je tougnessem w walce, czy rzucić Dwellersy na jakiś groźny oddział
2k6 bez sejwa w smoka tez by Cie zabolalo, nie mow ze nie;]Dmtrij pisze:zeje z S2 ale wciąz zabija z S5:D
ponadto hydry są dwie, ale to juz malo ważny szczegół.
olo, looknij tu
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 61#p619761
i powiedz jak byś to ogarniał
pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"
"Double or nothing, aim for his cock"
"Double or nothing, aim for his cock"
Rozpa na slaski master: więc są wygięcia
strzelanie ma być dodatkiem do kopa w combacie.
Unnamed2500 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Luckstone [5.0]
War Altar
1 Wizard Lord of the Jade Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
The Crimson Amulet [20.0]
1 Battle Wizard of the Bright Order @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Seal of Destruction [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
Dawnstone [25.0]
40 Halberdiers @ 340.0 Pts
Fcg
20 Detachment - Swordsmen @ [120.0] Pts
6 Knightly Orders @ 187.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25.0]
6 Knightly Orders @ 172.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2497.0
Do przemyślenia jest domena na małym magu .
Jak tak patrze to w sumie wychodzi podobna rozpa do standardu 7 edycyjnego .
strzelanie ma być dodatkiem do kopa w combacie.
Unnamed2500 Pts - Empire Army
1 Arch Lector of Sigmar @ 291.0 Pts
General; Prayers of Sigmar; Great Weapon
Armour of Meteoric Iron [25.0]
Van Horstman's Speculum [30.0]
Luckstone [5.0]
War Altar
1 Wizard Lord of the Jade Order @ 260.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Life
Rod of Power [30.0]
The Crimson Amulet [20.0]
1 Battle Wizard of the Bright Order @ 150.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Seal of Destruction [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Captain @ 147.0 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10.0]
Sword of Might [15.0]
Dawnstone [25.0]
40 Halberdiers @ 340.0 Pts
Fcg
20 Detachment - Swordsmen @ [120.0] Pts
6 Knightly Orders @ 187.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25.0]
6 Knightly Orders @ 172.0 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Mortar @ 75.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Great Cannon @ 100.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
1 Steam Tank @ 300.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2497.0
Do przemyślenia jest domena na małym magu .
Jak tak patrze to w sumie wychodzi podobna rozpa do standardu 7 edycyjnego .
Bo ja wiem, czy ta rozpa ma aż takiego kopa w CC? Do walki masz praktycznie tylko tanki, bo nie sądzisz chyba, że kawa się przez cokolwiek przebije?
Radziłbym Ci urwać gdzieś punkty i znaleźć miejsce na dodatkowe strzelanie.
Radziłbym Ci urwać gdzieś punkty i znaleźć miejsce na dodatkowe strzelanie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
mało doporne sztandary masz pod katem blood and glory, ta 40 chłopaków wbrew pozorom nie ogarnia grubasów...moze sie skonczyc tragicznie jak sie z dwiema hydrami spotka
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Pod warunkiem że oba dojdą...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
zalecialo ironia.
Zalezy od strzelania przeciwnika. Dzis gralem z takim, co mi zabil hydre z deatha, mantysie i smoka z 2 canonow i hydre z 3ciego canona. A pegazista uciekl z paniki (nie wystawiam 2giej mantysi). A wszystko bylo ustawione na szarze. Screen z Dark Ridersow tu nie pomoze.
Zalezy od strzelania przeciwnika. Dzis gralem z takim, co mi zabil hydre z deatha, mantysie i smoka z 2 canonow i hydre z 3ciego canona. A pegazista uciekl z paniki (nie wystawiam 2giej mantysi). A wszystko bylo ustawione na szarze. Screen z Dark Ridersow tu nie pomoze.
Jak moglem sie zaslonic fastami, jak on zaczynal, wybral lepsza strone (z górką), i postawił na górce canony. Dark riderzy na ziemi nie zasłaniaja canonów na górce. A nie wejdę na górkę, bo blokuje ją 2*40 halabardnikow i 2*15 kusznikow. Nie mieszcze się między nimi.
VLos daje maszynom na górce 3 poziom, kawaleria jest 2gim.
VLos daje maszynom na górce 3 poziom, kawaleria jest 2gim.
Lol, już lepiej dać zamiast tych swordsmenów i kawalerii kuszoli do ściągania wrogich strzelców, fastów czy latajek w liczbie 10-15 (w zależności czy chcesz mieć więcej oddziałów, ale mniejszych, czy mniej, ale większych) i na nich sztandary powsadzane. Masz znacznie więcej woundów. Pamiętaj że tymi kawaleriami w krytycznej sytuacji nie moższesz dać flee, bo tracisz banner na turę, co może wiązać się w przegraną w tej samej turze przez Break Poinsty w tym śmiesznym scenriuszu. Oczywiście kuszole mogą też mieć steadfast, co jest bardzo dobre, jeśli chcesz przetrzymać szarżę fasta czy latajki. Przydałby się Orb of Thunder. Dla mnie ołtarz ogólnie to strata punktów, bo jeśli chcesz wykorzystać jego bajery (czyli bound spelle) musisz zużyć od 3 do 6 kości. A sam może ugrzęznąć łatwo w jakimś pospólstwie typu M@A, slave, goblins czy inne tanie piechoty. Jeśli chcesz lepszej rozpiski to serio, wyrzuć czołg i daj za to rakiety. BSB na piechotę z 1+ asv. Gołębiarze do tego ( z 2, engów ogl 4), znacznie wzmacniają firepower mortarów i rakiet.
tedzio pisze:Pamiętaj że tymi kawaleriami w krytycznej sytuacji nie moższesz dać flee, bo tracisz banner na turę, co może wiązać się w przegraną w tej samej turze przez Break Poinsty w tym śmiesznym scenriuszu.
Doczytaj zasade Fortitude.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.