Jak Skaveni sobie radzą w nowej edycji i jak złożyć armię?
Moderator: Hoax
Re: Jak Skaveni sobie radzą w nowej edycji i jak złożyć armi
Voodoo:
50 slavów - około 150 złotych, moze i tyle samo punktów ale niesamowiecie większa moc, no slavy bija moim zdaniem akzdy oddział ^^ może dwóch hydr na raz to nie ... ; )
50 slavów - około 150 złotych, moze i tyle samo punktów ale niesamowiecie większa moc, no slavy bija moim zdaniem akzdy oddział ^^ może dwóch hydr na raz to nie ... ; )
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Naucz się lepiej edytować posty zamiast pisać drugiego 3min. po pierwszym

Jak zamierzasz grać na 8ed. to ucz się zasad z rulebooka do 8, jak na 7ed to z 7, a jak na 2ed to z rulebooka na 2. Proste.radio pisze:jescez jedno pytanie mam sie uczyc zasad z 8 edycji rulebook ??
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Infernal Puppet
- Masakrator
- Posty: 2936
- Lokalizacja: Koszalin
No, w tej kwestii nie ma właściwie za dużego wyboru. Podpowiadam - w obecnej.
Ach te uroki bycia ciągle głodnymMad Mike pisze:To nie wypali. Zanim wjedzie, to sytuacja ulegnie odwróceniu i tort będzie w środku Cezarakwaku pisze:nawet gdyby miał tam wjechać tort z Cezarym w środku.

Polecam poczytać moja relacje z mastera i obczaic rozpę, może to pomoże niezdecydowanym 
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... &start=420

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... &start=420
Całkiem nieźle zabijają censerzy, tylko trzeba nimi wchodzić od boku. Co przy iloście śmieci w skavenach nie jest takie trudne.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Czasami wystawiam 30 stormverminów ze storm bannerem jako wsparcie na cos silniejszego ale ogólnie lepiej brać jakieś śmeicie typu slavy i jakies clanraty
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Które ze szczurów klanu eshina są teraz opłacalne?
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Gutterzy są bardzo opłacalni. Nightrunners niezbyt często się widuje, ale 20-25 z wykopywaczką wydają się całkiem ok, wiem że Lazur często używa takiego oddziału i bardzo sobie chwali.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Tak jak Arbiter said 
5 Guttersów z poisonami i slingami to bardzo opłacalny oddział. W momencie wejścia wspomaga Cię gdzie tylko tego potrzebujesz. Maszynki wroga rozstrzeliwują Cię niemiłosiernie? Gutterzy Ci pomogą! Latacze szykują się na Twoją latarkę? Gutterzy znów ratują z opresji !
Oddział 15-tu Night Runnerów z wykopywaczką kosztuję 165 pkt. Nie ma nad nim takiej kontroli jak nad Guttersami ale kładąc marker przeciwnik musi się mieć na baczności w promieiu 6+2d6 cali. Można jakąś szarżę na bok lub nawet tył oddziału przeciwnika i pogonić.


5 Guttersów z poisonami i slingami to bardzo opłacalny oddział. W momencie wejścia wspomaga Cię gdzie tylko tego potrzebujesz. Maszynki wroga rozstrzeliwują Cię niemiłosiernie? Gutterzy Ci pomogą! Latacze szykują się na Twoją latarkę? Gutterzy znów ratują z opresji !

Oddział 15-tu Night Runnerów z wykopywaczką kosztuję 165 pkt. Nie ma nad nim takiej kontroli jak nad Guttersami ale kładąc marker przeciwnik musi się mieć na baczności w promieiu 6+2d6 cali. Można jakąś szarżę na bok lub nawet tył oddziału przeciwnika i pogonić.



Ja z kolei powiem ze swej strony trochę w opozycji - no ale w naszej armii jest tyle możliwości złożeń że kto co lubi to ma i nie ma o co gardeł podrzynać ; )
Osobiście do Eshinu jestem mocno zrażony. Ułatwione wystawianie scoutów niewiele pomogło, a jak na ilość spaczenia jaką inkasują za swoje usługi nie chcą przeżywać bitew. Uderzenie w machiny? Owszem, ale albo jak wyjdą od krawędzi w drugiej turze albo jak przeciwnik źle się wystawi i dopuści na odległość strzału ze scoutowskiej pozycji. Wykopywaczka wykopuje się ZAWSZE na 4+ a nie jak kiedyś że z tury na turę coraz mniej co oznacza jak dla mnie zbyt duże ryzyko. Dla mnie jedynym graczem na tym polu może byś assasin z charmed shieldem i 2+ ward od flamingów. A i on drogi jak 8 censerów (a tych paradoksalnie właśnie po zmianie edycji na której tracą zaczynam lubić ^^ - wymuszają na mnie kombinowaną grę)
Osobiście do Eshinu jestem mocno zrażony. Ułatwione wystawianie scoutów niewiele pomogło, a jak na ilość spaczenia jaką inkasują za swoje usługi nie chcą przeżywać bitew. Uderzenie w machiny? Owszem, ale albo jak wyjdą od krawędzi w drugiej turze albo jak przeciwnik źle się wystawi i dopuści na odległość strzału ze scoutowskiej pozycji. Wykopywaczka wykopuje się ZAWSZE na 4+ a nie jak kiedyś że z tury na turę coraz mniej co oznacza jak dla mnie zbyt duże ryzyko. Dla mnie jedynym graczem na tym polu może byś assasin z charmed shieldem i 2+ ward od flamingów. A i on drogi jak 8 censerów (a tych paradoksalnie właśnie po zmianie edycji na której tracą zaczynam lubić ^^ - wymuszają na mnie kombinowaną grę)
zarówno nr jak i gr są bardzo dobrym oddziałem taktycznym i jeden taki oddział powinien się w każdej armii skaveńskiej znaleźć... trudno te dwa oddziały porównywać. NR koniecznie z wykopywaczką na tyły wroga... taka dwudziestka ostatnio mi wykończyła cały park maszynowy imperiumv :> NR są świetni do przykleszczania oddziałów, do niszczenia wszystkiego co kryje się na tyłach wroga
krótko: potrafią namieszać. GR to co innego i do czego służą. Trzeba z nimi jak z jajeczkiem. Imo tacy gutterzy powinni mieć ws5 bs5 w końcu to elita a nr ws4 a assassyn ws 6-7, Ale to tylko takie moje dywagacje. No i szkoda, że nie ma już dostępnych eshińskich czarodziei
mogli ich odświeżyć w tej edycji i dac jakies fajne czary boostujące jednostki eshińskie. Ja jak na razie planuję zrobić i pomalować taki większy oddział nr z wykopywczką i guterków.


Osobiście moge polecić 5 x Gutterów ze slingami i poisonami bo od czasu jak ich wystawiam rzadko kiedy mi sie nie spłącają a teraz prawie zawsze warto ich wystawic ze wzgledu ze zawsze jest jakas machinka albo jakis mały klocek który mozna zcisnac w walce albo rozstrzelać
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688
Death Note
Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-A ... 9393055688