HE 2500 standard (?)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: HE 2500 standard (?)

Post autor: Dębek »

Aldean pisze:@Dębek
pamietam ze kiedys probowales cos tam ukladac w HElfach, masz moze jakis pomysl na tą edycje?

ja gram na 3x10 wl z championami i muzykiem, i 20+ PG, co polecam;]
Ekspertem nie jestem. Wiem co mnie konkretnie boli w hajach i bynajmniej nie są to deathstary wsparte łukami i orzelkami. Recepty na skopanie bretończyka jednak podawać nie zamierzam. Raz, ze to lud na wymarciu więc po co robić rozpe pod tak niszowego przeciwnika, a dwa, po co mam kręcić bat na własny tyłek. :wink:
A tak na serio to Twoja koncepcja wydaje się całkiem spoko.
Ostatnio nawet myslałem o DP. Taka szybka piąteczka do wpadania z flanki oddziałom, ktore grzęzną na white lionach. Zboostowana brzytwą powinna dawać radę. Inna sprawa, że prawie każda armia wystawia kloc piechoty z flaming atakami. Dla takich unitów dragoni to gorzej niż eteryki. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Dębek pisze: Recepty na skopanie bretończyka jednak podawać nie zamierzam. Raz, ze to lud na wymarciu więc po co robić rozpe pod tak niszowego przeciwnika, a dwa, po co mam kręcić bat na własny tyłek. :wink:
co nie było moja intencją;] chciałem poznac Twoje myśli w tej materii po prostu.

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Aldean pisze:
Dębek pisze: Recepty na skopanie bretończyka jednak podawać nie zamierzam. Raz, ze to lud na wymarciu więc po co robić rozpe pod tak niszowego przeciwnika, a dwa, po co mam kręcić bat na własny tyłek. :wink:
co nie było moja intencją;] chciałem poznac Twoje myśli w tej materii po prostu.

pozdrawiam
Prosze bardzo:
Ja postawiłbym na spam unitów, które są poprostu zajebiste.
Dla kadry kloc seaguardów na tyłach. Co do lora to jeszcze nie wiem co bym wybrał.
Unnamed2500 Pts - High Elves Army

1 Archmage @ 360.0 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100.0]
1 Mage @ 120.0 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20.0]
1 Noble @ 182.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of the World Dragon [60.0]
27 First Lothern Seaguard @ 386.0 Pts
tarcze, FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]
12 Archers @ 132.0 Pts
10 Archers @ 110.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100.0 Pts
14 White Lions @ 290.0 Pts
FCG
Banner of Sorcery [50.0]
14 White Lions @ 255.0 Pts
FCG
Amulet of Light [15.0]
10 Swordmasters @ 156.0 Pts
Musician
10 Swordmasters @ 156.0 Pts
Musician
Cos w ten deseń.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

a ja raczej bym uodpornił armię na strzelanie, czemu już się nie daje tego amuletu co daje -1 do hit od strzelania
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Nie sądzisz że w czasach spamu lekkich jednostek, taniej piechoty, maruderzy czy slevy się przetoczą przez te oddziały?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Durin pisze:Nie sądzisz że w czasach spamu lekkich jednostek, taniej piechoty, maruderzy czy slevy się przetoczą przez te oddziały?
Spoko, wróćmy zatem do punktu wyjscia i grania na 3 klockach, w tym 2x luczników. Przez to spam sie nie przetoczy? :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

nie absolutnie, podoba mi się Twój tok myślenia, tylko sam właśnie proponowałbym choćby jakichś DP do kontry bocznej o których sam myślałeś.
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Durin pisze:nie absolutnie, podoba mi się Twój tok myślenia, tylko sam właśnie proponowałbym choćby jakichś DP do kontry bocznej o których sam myślałeś.
Wszystko kwestia gustu. :wink: DP też sa IMO spoko.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Czytam właśnie AB do High

Co myslicie o takim oddziale:

Phoenix Guard + BSB z Banner of World Dragon

Arcy, Folariaths Robe, Talisman of Saphery.

Arcy prawie nieśmiertelny, rzuca czarami na prawo i lewo i jeszcze wyzywa na pojedynek.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

czemu nikt nie bierze pod uwagę high magica ? utrudnia inną magię daje warda oddziałom do walki macie flames of pheonix co wychodzi na 8+ i wyłączanie przedmiotów
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

i tu pytanie czy można wyłączyć przedmioty które są noszone przez herosów odpornych na magię, w sumie celem czaru jest przedmiot a nie oddział
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

runepriest pisze:czemu nikt nie bierze pod uwagę high magica ? utrudnia inną magię daje warda oddziałom do walki macie flames of pheonix co wychodzi na 8+ i wyłączanie przedmiotów
Bo każdy ważny czar jest rzucany z PS albo z 6 kości licząc na ifkę, więc wyssanie magii mało daje. Płomienie feniksa są fajne, ale inne lory mają lepsze czary.
High może być dobry dla małego maga z seerem.

runepriest pisze:i tu pytanie czy można wyłączyć przedmioty które są noszone przez herosów odpornych na magię, w sumie celem czaru jest przedmiot a nie oddział
Nie.


A co do rozpy, to nie czuje się kompetentny do jej komentowania :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

dziik pisze:Czytam właśnie AB do High
Co myslicie o takim oddziale:
Phoenix Guard + BSB z Banner of World Dragon
Arcy, Folariaths Robe, Talisman of Saphery.
Arcy prawie nieśmiertelny, rzuca czarami na prawo i lewo i jeszcze wyzywa na pojedynek.
spóźniłeś się z tym o jakiś miesiąc, może dwa...
teraz kminy są już na innym poziomie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Andrzej pisze:
A co do rozpy, to nie czuje się kompetentny do jej komentowania :wink:
no coś Ty, nalezy dzielić sie doświadczeniami. Zeby w przyszlosci elfy zdominowaly turnieje;> ergo, czekam na króciutki opis z silesiana;]
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

ja bym wystawił
arcy 4lvl. z book of hoeth z light
mały 1lvl. z light z destroy scrollem + cos fajnego do 10pkt.
opancerzony bsb na orle
3x10łuków szt.
20xłuków z ogniem i mag. atakami
10 x 5 SMasterów
4 igły 4 bolce

na oko z 2600pkt.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

delikatną zmianę bym widział w tym co napisałeś, oddział w którym trzymasz arcy jest za mały, więc :arrow: 2x10łuków +30 łuków, 20 paruje po jednej turze shootingu jak się rywal uprze a w ogóle to najlepiej jakby to byli lotherni, zawsze jest to jakiś AS.

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Robson pisze:ja bym wystawił
arcy 4lvl. z book of hoeth z light
mały 1lvl. z light z destroy scrollem + cos fajnego do 10pkt.
opancerzony bsb na orle
3x10łuków szt.
20xłuków z ogniem i mag. atakami
10 x 5 SMasterów
4 igły 4 bolce

na oko z 2600pkt.
Nie powiem robson, kusząca propozycja, ale cos mało sztandarów na stole;] ale sprawdze lighta i male oddziały;]
a co do bolców to powiem ze są ciut gorsze, covery za jednostki, lasy.
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

latacze do lasów nie wlatują ochoczo i to co bylo skirmish ( fel baty itp. ) sa war best więc łatwiej trafić. maszyny przeciwnikowi sciagasz tak samo. Nie jest tak źle z tymi bolcami.
bannery są 4 na regonach więc da rade. rozpę pisałem z głowy to tylko szkic.
spam piątek piechoty z 15 atakami asf, eternalhate, 10mova dobry ostrzał, magia i duzo wystawień.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Robson pisze:latacze do lasów nie wlatują ochoczo i to co bylo skirmish ( fel baty itp. ) sa war best więc łatwiej trafić. maszyny przeciwnikowi sciagasz tak samo. Nie jest tak źle z tymi bolcami.
bannery są 4 na regonach więc da rade. rozpę pisałem z głowy to tylko szkic.
spam piątek piechoty z 15 atakami asf, eternalhate, 10mova dobry ostrzał, magia i duzo wystawień.
różowo nie jest, zważ ze jesli w 1 turze rzucisz 6 z lighta i pobiegniesz sobie 20cali, to w kolejnej tylko juz zaszarzujesz z Mv 10. bedizesz daleko arcy od tych oddziałów. bo pchanie sie nim do przodu chyba jest slabą opcja:< wiec 10 ataków z s5 jednak

pozdrawiam
"Our weapons cut through them like blade through air!"

"Double or nothing, aim for his cock"

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

pchasz sie arcy na maxa ... masz 20 regonow, które zasłąniają ci arcy w łukach ;) to nie deathstar gdzie masz 2 oddzialy i 3 orły ...
zresztą w 1 turze idziesz tylko 10 w drugiej masz 10+2d6 szarży lub podbiegasz na 20 cali pod nos do przeciwnika, ty nie muisz szarżować ;) fajne jest to ze taki dwelers na te nałe oddzialy nie działa ;) podobnie 30stki strzelców.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

ODPOWIEDZ