WoC nieśmiałe pierwsze próby

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Re: WoC nieśmiałe pierwsze próby

Post autor: Przemcio »

Heh granie bez Puppeta mija się z celem... Combo Shadow/Nurgle jest ok... z tym że mały nurglowiec powinien dostać spell familliara. a duży języczek i puppeta. 2gi mag nurgla już się średnio kalkuluje...

Ponadto zastanów się nad Tzeentchem bo ma 3 sympatyczne czary... Pandemonium/Treason/Brama.
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

teraz rospa bardzo bardzo przyjemna, jedyne do czego bym się przyczepił teraz to tej 17 fcg marauderów, -wywal psy jedne które imo są niepotrzebne, bo 2 fasty i psy starczą w zupełności - i zrób z nich 20 z flailami /25 bez - jak masz 2pkt w zapasie to wejdzie na styk. : ]

Puppet jest lepszą antymagią niż DS ! : )
Obrazek
T

kemot
Wodzirej
Posty: 737

Post autor: kemot »

Ja bym proponowal wariorow jednych tzeencha z tarczami i raptorusem, a drugich tzeencha z halabarda i banner of rage.
Pierwsi do trzymania drudzy, do mordowania.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

bardzo podobna rozpa do mojej
kilka uwag:
-maruderów widział bym 2x 30 jakoś ok, z GW, i khornem, FCG

imo 2 najfajniejsze kloce warriorów to:
tzeenth, fcg, halabards, rage i ten masz :) najlepiej imo jak koleś z ikona będzie właśnie tu
a drugi zawsze biorę do tankowania: albo tzeenth, schield, fcg, blasting, albo khorne, halabard, fcg i blasting

i imo jeśli magia to TYLKO Tzeenth na dysku :)+BSB na dysku dają razem z fastami bardzo fajna mobilność

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Na pewno będę miał klocek korników i klocek tęczy, bo mi ze względów modelarskich bardzo taki zestaw pasuje. Na kornikach rapturous albo flaming, zobaczę, co mi się bardziej przyda.

kudłaty
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3552

Post autor: kudłaty »

Jak masz dylemat na maruderach dwuraki czy flaile to rączkę będziesz miał raczej i tak taką samą, na końcówce wstawiasz magnes i nakładasz albo końcówkę flaila albo dwuraka. Koszt całej zabawy to jakieś 30gr/model (3 magnesy), malowania też nie dużo więcej, a magnesami na bank ktoś u was w Wawie handluje.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

malowania może nie dużo więcej ale ile yeahbannia się z wierceniem w rączkach :(
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Nienienie, żadnych magnesów w rączkach. Dwuraki i git.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Barbarossa pisze:Nienienie, żadnych magnesów w rączkach. Dwuraki i git.
no i bardzo dobrze =D>

Awatar użytkownika
Mortyr
Wałkarz
Posty: 75
Lokalizacja: England obecnie

Post autor: Mortyr »

Wszyscy tu forsują GW, jak widzę :mrgreen:
A mnie się jakoś nigdy nie sprawdziły i potem żałowałem, że jednak nie dałem flailów standardowo.
It`s only fun if they run!
MUKER pisze:A klopy tylko dwa razy wziołem dwie (ostrzegano mnie, że to przynosi pecha - nie wierzyłem):
1) vs dwarf
ja zaczynam, faza magii pierwszy smitting klopa wybucha, drugi smitting druga klopa wybucha i tyle w tym temacie

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Przyznam, że po przeczytaniu statsów też mam jeszcze wątpliwości. INI 4 to jest jednak wartość, uderzają przed ghulami i gwardią VC, walcząc z jakimiś korsarzami obniżam im ini i mam gwarancję, że przynajmniej biję jednocześnie. Ponadto - grając na lore of shadow - siła jest mniejszą wartością od inicjatywy, bo S można sobie podnieść do poziomu 7-8, podczas gdy I przeciwnikowi da się zmodyfikować tylko o D3 i nie ma opcji, żeby "poprawić" ASL.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14649
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Ja teraz testuje 40 z tarczami (wlasnie pod builda z shadowem) - jak nie ma w armii przerzutow, to chociaz umierac warto rzadziej. Wstepnie poszlo dobrze, wczoraj pokroili 30 bladkow.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

ja tam wole sieknąć po ghulach ale na 2+ ranić zamiast na 5+ : P , ale fakt że na shadow chyba te dwuraki trzeba sobie darować : ]
Obrazek
T

Awatar użytkownika
Mauler
Wodzirej
Posty: 734

Post autor: Mauler »

Ją polecam zdecydowanie flaile. I 4 to moc, można tym nieźle pokroic jednostkę, która szarżuje na ciebie zanim zaatakuje. Przy asl tak dobrze nie ma, a drugiej rundy walki wcale nie musi być, dzięki temu S5 utrzyma się dłużej.
Sam mam ochotę na podobną rozpę, ze stacjonarnym
, tj. pieszym bsb tzeencha. Teraz mam bsb na dysku i jest zajebisty ale trzeba zmieniać, szukać, siać, siać, siać. :)
Obrazek

ODPOWIEDZ