eco euro HE 4.0
Re: eco euro HE
nie mam co wywalic niestety
myślał ktoś o rydwanach??
myślał ktoś o rydwanach??
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Ja zamierzam przetestować 4x Tiranoc chariot w najbliższym czasie.
Ad. rozpy to ja swoją buduję na podobnym złożeniu bohaterów, i ciekaw jestem jak ci się nią będzie grało. Jak będziesz miał jakieś przemyślenia po grach to wrzucaj. Chętnie obczaję
A z takich drobiazgów, to zastanawia mnie, czy może jednak nie warto by zainwestować w jakiś sprzęt dla bsb, i czy te 4 orły to nie za dużo.
Ad. rozpy to ja swoją buduję na podobnym złożeniu bohaterów, i ciekaw jestem jak ci się nią będzie grało. Jak będziesz miał jakieś przemyślenia po grach to wrzucaj. Chętnie obczaję
A z takich drobiazgów, to zastanawia mnie, czy może jednak nie warto by zainwestować w jakiś sprzęt dla bsb, i czy te 4 orły to nie za dużo.
Moja galeria -> klik
co do SM, to fakt, spadają bardzo szybko, ale nadrabiają ilością ataków - trzeba ich kryć i zajmować wroga innymi celami Grałem jak dotąd tylko kilka razy na klocku 21 SM z Ironcurse Icon. Arcy z HM zawsze może walnąć na nich ward5+
3 bitwy z dwarfami: raz pokroili kloc 40 warriorów z GW(zostało ich 7) i dobili wraz z BSB na orle klocek hamererów mocno przetrzebiony magią, raz zostali spanikowani w pierwszej turze z klopy, innym razem pogonili kloc longów z GW w 1 ture, aby wpaść od boku w hamców z BSB i zabić wszystkich w 3 tury CC.
O dziwo w pierwszej i trzeciej bitwie gdzie spisali się na medal, doszli nienaruszeni do CC, bo przeciwnik skupił ostrzał na WL i latających celach.
W grze ze skaveniami odstraszali wszystko na flance az w koncu udało im sie dorwać 5 globadierów ^^
Przeciwko bretce wycieli realmów od przodu i 4 pegazy od tyłu - zostało ich aż 4 i spadli w nastepnej turze od salw z dwóch dziesiątek łuczników
ja ich będe wystawiał, bo mam za malo figurek WL, żeby jechać gdziekolwiek na turniej z dwoma klockami lwów w rozpie to samo w moim wypadku tyczy się klocka SE... nie mam tylu archerów zeby zapełnić cory, więc musze pakować pkt w SE - swoją drogą to nie są tacy źli a PG bez shadow+BoH sie nie opłaca w duzym klocku - wystawiam 10 z BoS i świetnie chronią tyły przed minerami
3 bitwy z dwarfami: raz pokroili kloc 40 warriorów z GW(zostało ich 7) i dobili wraz z BSB na orle klocek hamererów mocno przetrzebiony magią, raz zostali spanikowani w pierwszej turze z klopy, innym razem pogonili kloc longów z GW w 1 ture, aby wpaść od boku w hamców z BSB i zabić wszystkich w 3 tury CC.
O dziwo w pierwszej i trzeciej bitwie gdzie spisali się na medal, doszli nienaruszeni do CC, bo przeciwnik skupił ostrzał na WL i latających celach.
W grze ze skaveniami odstraszali wszystko na flance az w koncu udało im sie dorwać 5 globadierów ^^
Przeciwko bretce wycieli realmów od przodu i 4 pegazy od tyłu - zostało ich aż 4 i spadli w nastepnej turze od salw z dwóch dziesiątek łuczników
ja ich będe wystawiał, bo mam za malo figurek WL, żeby jechać gdziekolwiek na turniej z dwoma klockami lwów w rozpie to samo w moim wypadku tyczy się klocka SE... nie mam tylu archerów zeby zapełnić cory, więc musze pakować pkt w SE - swoją drogą to nie są tacy źli a PG bez shadow+BoH sie nie opłaca w duzym klocku - wystawiam 10 z BoS i świetnie chronią tyły przed minerami
narazie po 2 bitwach rozpa sie sprawuje calkiem niezle... Light jest calkiem fajny, +1A na 12+ jest giete, do tego protekcja i WS10 b dobrze chronia te kloce w combacie.
+1 LD na LSG dla Arcy maga i BSB zeby chodzili za WL i dawali im 10 LD z rerollem i to sie sprawdza. Eco BSB jest genialny, i tak sie nie klepie a swoje zadanie spelnia. Arcy tez dziala poprawnie.
3 kloce to jest moc, jedynie zaluje ze nie mam dodatkowych 23 WL zamiast tych PG
Ten ward z HM jest mocno mylacy, niby cos daje ale tak naprawde scaly skin z metala albo protekcja z Lighta dziala duzo lepiej.
sekret tej edycji to mini w hero i max w odzialy
+1 LD na LSG dla Arcy maga i BSB zeby chodzili za WL i dawali im 10 LD z rerollem i to sie sprawdza. Eco BSB jest genialny, i tak sie nie klepie a swoje zadanie spelnia. Arcy tez dziala poprawnie.
3 kloce to jest moc, jedynie zaluje ze nie mam dodatkowych 23 WL zamiast tych PG
Ten ward z HM jest mocno mylacy, niby cos daje ale tak naprawde scaly skin z metala albo protekcja z Lighta dziala duzo lepiej.
sekret tej edycji to mini w hero i max w odzialy
to teraz cos co bardziej mi sie podoba w wersji eco euro
1 Prince on SD @ 597.0 Pts
General; Dragon Armour; Shield
Sword of Might [15.0]
Helm of Fortune [25.0]
Guardian Phoenix [25.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1
Annulian Crystal [40.0] (kradnie PD i daje DD)
19+1 First Archers @ 250.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Gleaming Pendant [5.0] (1 reroll liderki)
24+1 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
21 White Lions @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
21 White Lions @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
21 White Lions @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
2 Great Eagle @ 2x50.0 Pts
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2400.0
prince ma save 2+/2+/5+, bez BSB (niestety) ale lord powinien ogarniac te 3 odzialy WL na swojej LD bez wiekszego problemu co powinno dawac rade
brakuje championow ale nie ma juz co ciac
zastanawiam sie jaki lore do tego najlepiej pasuje?? Jako ze to 1lvl wiec tylko sygnaturki biore pod uwage.
Fire? Life(dla leczenia smoka z bonusu)? Metal(na jakies twarde rzeczy z ktorymi WL i SD nie daja rady)? Light(pocisk jest calkiem spoko)? shadow?
1 Prince on SD @ 597.0 Pts
General; Dragon Armour; Shield
Sword of Might [15.0]
Helm of Fortune [25.0]
Guardian Phoenix [25.0]
1 Mage @ 140.0 Pts
Magic Level 1
Annulian Crystal [40.0] (kradnie PD i daje DD)
19+1 First Archers @ 250.0 Pts
Longbow; Standard Bearer; Musician
Gleaming Pendant [5.0] (1 reroll liderki)
24+1 Lothern Seaguard @ 350.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
21 White Lions @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
21 White Lions @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
21 White Lions @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Musician
2 Great Eagle @ 2x50.0 Pts
Models in Army: 108
Total Army Cost: 2400.0
prince ma save 2+/2+/5+, bez BSB (niestety) ale lord powinien ogarniac te 3 odzialy WL na swojej LD bez wiekszego problemu co powinno dawac rade
brakuje championow ale nie ma juz co ciac
zastanawiam sie jaki lore do tego najlepiej pasuje?? Jako ze to 1lvl wiec tylko sygnaturki biore pod uwage.
Fire? Life(dla leczenia smoka z bonusu)? Metal(na jakies twarde rzeczy z ktorymi WL i SD nie daja rady)? Light(pocisk jest calkiem spoko)? shadow?
bierz metal na malym, pomocne na kawe wochu oraz pedantyste(z ktorym mozesz miec problemy)
btw lorda zlozyl bym inaczej
shield, GW, DA, HoF, Guardian Phoenix, Iron Curse Icon. Czasami ta 6 na smoku ratuje dupe(mi na BoB uratowala) A zeby to zrobic to wywalil bym 1 wl i za to tez wymienic banner na lucznikach i wsadzic BotEF bo bez plonacych moze byc ciezko.
btw lorda zlozyl bym inaczej
shield, GW, DA, HoF, Guardian Phoenix, Iron Curse Icon. Czasami ta 6 na smoku ratuje dupe(mi na BoB uratowala) A zeby to zrobic to wywalil bym 1 wl i za to tez wymienic banner na lucznikach i wsadzic BotEF bo bez plonacych moze byc ciezko.
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
Prawie każdy ma dragon helm. Ale i tak sygnaturka z metalu chyba najlepsza, ewentualnie duży fireball.pedantyste(z ktorym mozesz miec problemy)
Wystaw 20 WL z championami - tyle samo ataków, a zawsze możesz zminimalizowaś straty przy walce z herosem. No i przy kombinowanej szarży Twój prince nie będzie skazany na zabijanie championów.brakuje championow ale nie ma juz co ciac
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Najlepsze na pedantowców są snajperki z deatha, schodzą jak marzenie
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
ale na inne armie juz snajpa z death tak dobra nie jest, a ja nigdy sie nie zawiodlem na magu z metalem
Gniewko pisze:
Zarost zarostem, ale kolory inne - u mnie kudły jednolicie czarne, u Jagala ciemny łeb, a zarost (tu cytując Kubę) "z jakimiś idiotycznymi rudawymi akcentami", co w połączeniu z niebieskimi oczami jest bzdurne i podniecające zarazem.
brak bsb to jakiś dramatyczny obsys pały
już bym wolał małego maga na sztandarowca zmienić, albo te dwa ptaki.
już bym wolał małego maga na sztandarowca zmienić, albo te dwa ptaki.
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE
Masz racje. Inne armie nie mają herosów, więc snajperki są bez sensu...Relosu pisze:ale na inne armie juz snajpa z death tak dobra nie jest, a ja nigdy sie nie zawiodlem na magu z metalem
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
Ta snajperka jest słaba. Trzeba przerzucić liderkę a przeciwnik nie może zdać wardów. Zbyt niepewna rzecz - sygnaturka z metala prawie zawsze coś zrobi, jak wejdzie, a snajperka z deatha niekoniecznie.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Wiesz co, z Ld 10 od lorda (18 cali) można nią nieźle namieszać. Większość lordów magów ma 8-9 Ld, więc zadaje średnio 1-2 rany, a magowie zwykle nie mają zbyt wysokich wardów. No i może sobie dorobić kostki, bo nie ma BoH. Ale co kto lubi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.
tylko że korzystasz z "unmodified Ld", więc w tej rozpisce masz max 8 Ld.Andrzej pisze:Wiesz co, z Ld 10 od lorda (18 cali) można nią nieźle namieszać.