jak składacie swoje wampiry?

Vampire Counts

Moderator: misha

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

no koleś jest mocny. Znam to combo, ale brakuje 1 rzeczy, a mianowicie przerzutów. Masz 5 ataków, a czasem sie zdaża że trafisz tylko 2/5 i właśnie wtedy przerzut jest przydatny. Jeśli chodzi o ochrone to na prawdę lepszego nie idzie złożyc, no EW można zamiast korony, dać 3+ ward na strzelanie, a wtedy wywalić SOS i dać SOM.

W sumie to koleś trafiany na 6+ nie będzie potrzebował warda w walce, jedynie z magii będzie go trochę bolało 8)

Borysss
Chuck Norris
Posty: 422
Lokalizacja: .::ZadTrolla::. Shannon Éire

Post autor: Borysss »

Takim standardowym Bloodragonem dla mnie (to co podalem wczesniej to tak 4fun) to: re-roll, killing blow reszta zalezy od reszty skladu herosow. Albo wchodzi jakis ward, czasem skroll..

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Eldritch pisze:For fun gram takim miśkiem:

BD Lord, General, Lvl 3, Necromancy, Full Plate, GW, Shield
*Cursed Book
*Crown of the Damned
*Strenght of Steel
*Zombie Dragon

lordowi chaosu na smoczurze życzę zdrowia, szczęścia i pomyślności.
Myślę, że jednak mocno złożony lord chaosu ma szanse... ;]

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Zdefiniuj "mocno złożony", bo każdy inaczej rozumie to pojęcie... ;]

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Eldritch pisze: BD Lord, General, Lvl 3, Necromancy, Full Plate, GW, Shield
*Cursed Book
*Crown of the Damned
*Strenght of Steel
*Zombie Dragon
Bardzo defensywny skład sprzętów :wink:. Zostawiłbym książkę i dodał Gema oraz Herat Piercing. Wampira jest trafić bardzo trudno więc jeden ward wystarczyć powinien. No i szansa, że się uda nim wybronić jest dużo większa. Są ponadto przerzuty. Jedyne nieszczęście to, że Gem nie ratuje przed strzelaniem ale nie można dopuścić by strzelały maszyny po smoku. Za to nie ma nieszczęśliwej głupoty.
trikk pisze:Myślę, że jednak mocno złożony lord chaosu ma szanse... ;]
Można by spróbować na takiego Hellfire Sword i Helm of Many Eyes.. Niech tylko wejdzie jedna rana :twisted:.. tylko to też niełatwe - najpierw 6 na hita, dalej 4 na wounda, 1-3 na ward save i 3+ na ranienie mieczem :wink:. Albo próbować killing blowem.

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

August pisze:
Eldritch pisze: BD Lord, General, Lvl 3, Necromancy, Full Plate, GW, Shield
*Cursed Book
*Crown of the Damned
*Strenght of Steel
*Zombie Dragon
Bardzo defensywny skład sprzętów :wink:. Zostawiłbym książkę i dodał Gema oraz Herat Piercing. Wampira jest trafić bardzo trudno więc jeden ward wystarczyć powinien. No i szansa, że się uda nim wybronić jest dużo większa. Są ponadto przerzuty. Jedyne nieszczęście to, że Gem nie ratuje przed strzelaniem ale nie można dopuścić by strzelały maszyny po smoku. Za to nie ma nieszczęśliwej głupoty.
trikk pisze:Myślę, że jednak mocno złożony lord chaosu ma szanse... ;]
Można by spróbować na takiego Hellfire Sword i Helm of Many Eyes.. Niech tylko wejdzie jedna rana :twisted:.. tylko to też niełatwe - najpierw 6 na hita, dalej 4 na wounda, 1-3 na ward save i 3+ na ranienie mieczem :wink:. Albo próbować killing blowem.
Wystarczy, że w smoka VC atakuje smok chaosu i koleś i nawet trafiając na 5+ te 3/4 rany mogą ci wbić, a ty im nic wtedy nie zrobisz bo nie masz przerzutu

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Hej, co myślicie o tak złożonym szatańskim kolesiu ;) :

BSB Von Carstein Vampire Thrall
- Nightmare, Barding, Heavy Armor, Biting Blade, Walking Death

Typ na save na 3+ ale za to daje na stracie +2 do CR! 8)

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Mam pytanie co do zasad magicznej zbroi "Flayed Hauberk". Czy jeśli damy ją wampirowi i wsadzimy na konia, to będzie miał on sv na 0+ czy też pozostanie on 1+ ??

P.S. Nie wiem czy umieściłem ten post w dobrym temacie ale nie mogłem znaleźć innego bardziej pasującego. Jakby coś to sorry.

Awatar użytkownika
Heinrich
Kradziej
Posty: 969
Lokalizacja: TKF GRYF - Tczew
Kontakt:

Post autor: Heinrich »

Nie. Przy niej jest napisane, że nie można jej polepszyć, zmodyfikować. Więc tylko 1+ ona może być.

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Dziękuję za odpowiedź.
Nie byłem co do tego pewien. Myślałem, że nie wolno łączyć Flayeda tylko z innymi armorami...

Zyraf
Chosen of Slaanesh
Posty: 666
Lokalizacja: Pomiechówek Terror Boyz

Post autor: Zyraf »

trikk pisze:
Eldritch pisze:For fun gram takim miśkiem:

BD Lord, General, Lvl 3, Necromancy, Full Plate, GW, Shield
*Cursed Book
*Crown of the Damned
*Strenght of Steel
*Zombie Dragon

lordowi chaosu na smoczurze życzę zdrowia, szczęścia i pomyślności.
Myślę, że jednak mocno złożony lord chaosu ma szanse... ;]
;]

Składam mojego gościa troszku inaczej.
BD Lvl 3 Full Plate, Shield
*Cursed Book
*Przerzuty
*SoM
Zombi Dragon

Z chęcią przyjmę szarże Twojego smoczka :).

Awatar użytkownika
Izwor
Chuck Norris
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Izwor »

Zyraf pisze: ;]

Składam mojego gościa troszku inaczej.
BD Lvl 3 Full Plate, Shield
*Cursed Book
*Przerzuty
*SoM
Zombi Dragon

Z chęcią przyjmę szarże Twojego smoczka :).
Twój BD ma strasznie słabą obronę... Jeśli dostanie szarże od "BD Eldritch'a" to wogóle nie ma sejwa :)
Fakt, że trafia Ciebie na 6+ ale rani na 2+ i to bez sv. Ty za to trafiasz go także na 6+ ale ranisz na 3+ i z sv 6+ oraz wardem...
Wątpię żebyś sobie poradził, chyba, że ja coś źle przeczytałem :)

Zyraf
Chosen of Slaanesh
Posty: 666
Lokalizacja: Pomiechówek Terror Boyz

Post autor: Zyraf »

Chodziło mi o szarże Chaośnickiego smoka.

Zawsze na turnieje brałem lorda złożonego tak:

EShield
SoM
Cursed Book
+1 siły w szarży

I zawsze brakowało mi przerzutu na hita i zawsze jak byłem w zwarciu to wszyscy walili po smoku.

Dla tego zmieniłem na ten układ przedmiotów.

Awatar użytkownika
Kamael
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 36
Lokalizacja: Festung Posen/Strefa Zero

Post autor: Kamael »

Ale średnio strzelająca armia zjada tego smoka na śniadanie... IMO 4+ ward lub 3+ na ostrzał to podstawa przy jakimkolwiek latającym samotnie lordzie. Ten pierwszy tylko na lordzie, bo na councie z ld9 to loteria...

Ostatnio używałem takiego mordercy:
Słomka, Przerzuty, Enchanted Shield, +1S w szarży, Red Fury i konik.

Przy lordzie 6 ataków na 3+ z przerzutem i zwykle na 2+. Dla mnie problemem były drzewce. A ten wampir właśnie bardzo ładnie sobie z nimi radził ( w szarży 3+ z przerzutem i 3+ ). Zniechęciłem się dopiero jak mi go sklepał lord krasnoludzki :x Ale jak się nie trafia 6 ataków na 3+ ... :? Do tego 0+ pancerz. Trzeba tylko uważać na KB lub ewentualnie jakieś no armour save. Count w tej konfiguracji też nieźle miecie, a IMO jest nawet rozsądniejszy. W sumie szkoda slota i punktów na dodatkowy atak, ws i wound...

Teraz używam counta na koniku:
Cursed Book, Red Fury i Słomka.

IMO bardziej uniwersalna kombinacja. Często wsadzam go do GG, nabija woundy, daje -1 do trafiania. I wyzywa pakerów, (byle przeżyć, CR guardów zrobi swoje). A w razie czego zawsze ma 5 magicznych ataków z siłą 6.

Awatar użytkownika
Terael
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 110

Post autor: Terael »

A ja mam pytanko troszkę z innej beczki bo chodzi o magię wampirów. No więc Necromancy czy Death lore? Dlaczego pytam? Nigdy nie grałem powyżej 1500pts ( :oops: ) więc zero doświadczenia w tej materii. W sumie zawsze wydawało mi się, że Necromancy bo w razie co można się uleczyć, lub zdziałać jakiegoś innego ciekawego psikusa na jakie stać tą magię, tylko że kiedy doczytałem się, że czarem nr 2 z Death lore można nabijać sobie woundy ponad normę to mnie taka opcja zaciekawiła... przyznacie, że wizja Counta z 4 woundami lub Lorda z 5 (albo i więcej :twisted: ) wygląda dość kusząco. Tylko, że gorzej z wykonaniem, wylosować czar... no i czy ktoś pozwoli, żeby taki czar przeszedł? Zasięg też ogranicza użyteczność, no ale jednak zastanawia mnie to, bo przy dużej sile magicznej armii to powinno się jakoś ten czar przepchnąć. Spodziewam się usłyszeć negatywną opinię o takim pomyśle no ale kto pyta nie błądzi... :wink:

Inna kwestia to jak widzicie w ogóle użyteczność Death lore na wampirach. Wydaje mi się, że chyba jednak lepiej mieć nekromancję... ale chciałbym usłyszeć to od Was.
Pozdrawiam.
SauruS PoweR napisał:
to kroxy w VIed winny mieć S3
Twoja stara powinna miec sile 10.
:lol2: :lol2: :lol2: :lol2: :lol2:

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1378
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Nekromantom zawsze daje nekromancje, duzym wampirom bardzo czesto sie zdarza, ze dam Lore of Death, jak sie trafi na 5 czy 6 to miodzio. ;) 6 miazdzy bretke (bo zadaje hity nawet oddzialom w combacie) a 5 dobra na wszystko z psychologia (zwlaszcza, gdy zaraz po fazie magii banshee krzyczy ;))
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Vampire Lord @ 530 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
Dreadlance [60]
Crown of the Damned [35]
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Courtly: Walking Death [25]

1 Abyssal Terror @ [135] Pts

Jak myślicie bardziej opłaca się wystawić Smoka czy Abyssala a może zagrać na 4 latających Wampirach, których wrzucamy do Ghouli - przed grą się ruszają a na początku Wampy wbijają się w coś chyba napewno ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5712
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Aro pisze:Vampire Lord @ 530 Pts
Magic Level 2; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
Dreadlance [60]
Crown of the Damned [35]
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Martialle: Red Fury [50]
The Courtly: Walking Death [25]

1 Abyssal Terror @ [135] Pts

Jak myślicie bardziej opłaca się wystawić Smoka czy Abyssala a może zagrać na 4 latających Wampirach, których wrzucamy do Ghouli - przed grą się ruszają a na początku Wampy wbijają się w coś chyba napewno ;)
1. trzeci level się opłaca :-)
2. głupota się nie opłaca :-)

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Ta głupota rzeczywiście nieciekawa jest. A dread lance jest za drogie. Lepszy efekt można osiągnąć z infinite hatred. Sam zresztą zobacz Aro:

Wampir z dreadlance i red fury szarżuje - są 4 autohity, kolejne 4 trafisz na 3+ (o ile zranisz wcześniejszymi). Wchodzą statystycznie 3 ale przy kiepskich rzutach może wjeśc 1. Dalej masz hity latacza, na 4 lub 3+.

Wampir z dowolną lancą (może być zwykła, może być balefire.. chodzi o S7 by dobrze raniło), red fury i infinite hatred szarżuje - są 3-4 hity (jednak się zdarza, że coś nie wejdzie z przerzutu). Dodatkowe ataki są również przerzucane (co już powinno skutkować taką samą skutecznością jak kombinacja z dreadlance). Licze, że wchodzi 6-7 hitów (cały czas zakładam, że S7 rani ale to może wykoleić obie kombinacje). Nastepnie atakuje latacz i jego hity też są o przerzucane. Co więcej.. gdyby pierwsza runda walki nie rozwiazała sprawy, w kolejnych wampir też ma przerzuty hita.

Wywalamy więc przydrogi dreadlance i ryzykowną koronę. Zamiast niego niech wejdzie hauberk, gem, cursed book i belafire spike. Równo 100p. W bloodlines wybieramy infinite hatred, red fury i zostaje 25p na walking death albo beguille (co jeszcze bardziej podnosi skuteczność komba przerzutów nietrafień i S7).

Taki wampir na smoku jest nie do zdjęcia w turze w której szarżuje. Trafiany na 6+ po odpaleniu książki, ward 5+, gem i flamming S7. Ataków multum z przrzutem na ranienie w połowie przypadków (test Ld obcego lorda na 6-7.. wychodzi w 50% ;)) albo +1 do CR.

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

August pisze:A dread lance jest za drogie. Lepszy efekt można osiągnąć z infinite hatred.
Łałałiła.
Po pierwsze - jedno jest itemem, drugie powerem, porównanie jabłek i pomarańczy.
Po drugie - autohit to autohit, przerzut nadal można splewić.
Po trzecie, najważniejsze - dajesz kolesiowi za milion punktów hate. Każda pół inteligentna opona potrafi gościa albo wmanewrować we wklep, albo wymanewrować na manowce.

Hateowi na latającym generale mówię 'nie'.

ODPOWIEDZ