Strona 2 z 13
Re: Burned House
: 11 wrz 2011, o 09:44
autor: dargo000
Shadar pisze:Zgadzam się, że dom jest w dużej części za czysty. Wygląda jakby palił się tylko na środku, a cała reszta domu nie ucierpiała. A tak poza tym świetne

Z tego co zaobserwowałem w "naturze" to dom właśnie pali się od środka i z zewnatrz najcześciej nie zmienia się zbytnio.
Pare fotek dla przykładu
blona pisze:Dodaj okopcenia nad oknami (dym wydostawał się tez przez okna), poza tym super

Okopcenia nad tymi oknami które już wypadły są zrobione wrzuce potem pare fotek ze szczegółami to może bedzie to widać, ale generalnie ciemnym modelom trudno zrobić dobre zdjecia, a przynajmniej ja nie umiem.
Re: Burned House
: 11 wrz 2011, o 09:47
autor: MlSlEK
Widać rysunek. To już lutownicą robiłeś? Pytam bo ostatnio tworzyłem rydwany z plastikowych ramek, a rzeźbienie ich ostrym narzędziem zajmuje sporo czasu.
Re: Burned House
: 11 wrz 2011, o 09:55
autor: dargo000
Robiłem to narzedzięm dentystycznym jakie się często używa do rzeźbienia w GS. Niem o co chodzi z robieniem tego lutownicą ale spienione pcv jest dosc latwe do wgniecenia, miękkie a przy tym ma dobrą sztywność. Dla mnie super materiał polecam spróbowac. Rzeźbienia tego w platikowych ramkach wogóle nie widze.
Re: Burned House
: 11 wrz 2011, o 14:50
autor: dargo000
Re: Burned House
: 11 wrz 2011, o 15:23
autor: smiejagreg
Dla mnie wspaniała praca

- zdjęcia szczegółów powalają

.
Re: Burned House
: 11 wrz 2011, o 21:08
autor: Cookie Monster
WOW!!:D wyszło ekstra;]
Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 10:51
autor: Naviedzony
Hmm... Jako żywo zainteresowany makieciarstwem, powiem, że wyszło wspaniale. Dodałbym okopcenia na murach nad oknami, ale to w zasadzie detale. Mimo tego praca jest wspaniała! Gratuluję.

Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 12:28
autor: Modraszka
Ja bym nic nie dodawala. Cała ta pożoga jest tak genialnie odtworzona, że az myślę sobie, że dobrze temu uroczemu budyneczkowi, że tak okrutnie spłonął

. Krótko mówiąc; piękna katastrofa!
Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 14:37
autor: Szczur22
Super! Ale jak dla mnie to powinny być okopcenia nad oknami i dookoła- w końcu tamtędy bucha ogień zawsze. Pooglądaj zdjęcia spalonych domów to zobaczysz.
Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 19:21
autor: Rizzen
Szybki mają piękny zielony kolor a powinny być spalone i czarne. W środku budynku widać ścianę.. ale nie widać drzwi, które są na zewnątrz pod drugiej stronie muru

Sam budynek niezwykle udany, będzie dostępny na allegro? W jakiej cenie?
Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 19:37
autor: Modraszka
Rizzen pisze:W środku budynku widać ścianę.. ale nie widać drzwi, które są na zewnątrz pod drugiej stronie muru
przeciez nie ma ujęcia od srodka tej sciany na ktorej sa drzwi albo mnie sie cos z oczami dzieje...
Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 20:21
autor: Grabz
Szacunek, wyśmienicie się prezentuje, duże

.
Re: Burned House
: 12 wrz 2011, o 21:27
autor: dargo000
Rizzen pisze:Szybki mają piękny zielony kolor a powinny być spalone i czarne. W środku budynku widać ścianę.. ale nie widać drzwi, które są na zewnątrz pod drugiej stronie muru

Sam budynek niezwykle udany, będzie dostępny na allegro? W jakiej cenie?
Szkło się nie pali, a wiec nie wiem czy szybki powinny być czarne, na zdjęciach spalonyc budynków specjalnie nie widziałem żeby szkło było osmolone czy coś w tym stylu (ale być może masz racje). Co do drzwi brawo za spostrzegawczość, faktycznie nie są zrobione od środka, tak samo jak okna poza paroma wyjątkami na górze budynku, ale uznałem że w tym modelu nie jest to najważniejsze a kosztowało by to zbyt wiele dodatkowej pracy. Model jest dostępny na allegro jako "miejski dom" ale w formie niezniszczonej. Ten spalony to mój pomysł na to co jeszcze można zrobić z takiego budynku.
Re: Burned House
: 19 wrz 2011, o 09:36
autor: vocal
szkło pod wpływem temperatury najczęściej pęka i nie ma szyb, a jak coś zostanie to raczej osmolone jak zauważono;]
fajna geneza i odwzorowanie zagadnienia na makiecie;) tylko wygryzek w elementach konstrukcyjnych u szczytu ściany mi nie leży, zawaliłoby się.
Re: Burned House
: 21 wrz 2011, o 10:26
autor: MlSlEK
Pamiętajmy, że jest to świat fantasy. Wiele rzeczy z niego nie powinno działać w realu

Choćby nowa armata ogrowa na grzbiecie nosorożca. Roztrząsanie fizyki jest średniozasadne. Liczy się WoW i grywalność.
Re: Burned House
: 21 wrz 2011, o 10:28
autor: MomoTheKiller
Kupiłbym....
czy trafi do Twojej oferty na allegro?
(przepraszam jak już gdzieś tą informację przeoczyłem).
Re: Burned House
: 21 wrz 2011, o 12:03
autor: vocal
Iddqd pisze:Pamiętajmy, że jest to świat fantasy. Wiele rzeczy z niego nie powinno działać w realu

Choćby nowa armata ogrowa na grzbiecie nosorożca. Roztrząsanie fizyki jest średniozasadne. Liczy się WoW i grywalność.
fantasy to fantasy, ale logika w prostych elementach powinna być. wiadomo że wszystko może lewitować ale w każdym kamieniu i belce nie będzie magii, nie można tumaczyć błędów logicznych/statycznych wszędzie magią, to droga na lenia;]
Re: Burned House
: 21 wrz 2011, o 15:57
autor: MlSlEK
W moim przykładowym nosorożcu też nic nie jest magiczne, a kręgosłup mu nie wysiada ani jeźdźcowi odrzut przyrodzenia nie spłaszcza. Fantasy to wyobraźnia, a nie magia. Budynek jest taki jak wyobraził go sobie autor, a wykonany jest ponad przyzwoicie.
http://www.games-workshop.com/gws/catal ... od1330011a
Re: Burned House
: 21 wrz 2011, o 18:05
autor: vocal
dajesz chyba najgorszą możliwą figurke jesli chodzi o bezsens twórczy która ma bronić sensu zrobienia czegoś nielogicznego w fantasy 'bo to jest fantasy i wszystko ma sens co się wymyśli'

ja wolę twórcę fajnego domku przestrzec przed takimi wybrykami jakie próbujesz lobbować podpierajac się porażkami gw...
Re: Burned House
: 21 wrz 2011, o 18:27
autor: smiejagreg
Spoko, Panowie... Z nosorożcem faktycznie przegięli na maxa i nie mają się czym chwalić. Czy to pasuje ogrowym graczom - nie wiem - mi tam niespecjalnie... Rozumiem: fantasy i magia, ale tutaj ktoś silił się na jakąś konstrukcję - albo jedno, albo drugie... Nie wydaje mi się, żeby to był dobry kierunek w pomysłach na figsy...
Sorry za offtop

.