TROPIK 2007
Jak na turnieju bedzie ze Skarsnikiem?
Tzn: wyrzucenie '1' na kowadle albo kaszkiecie owocuje tym, ze wchodza same obslugi a nieprzesuwalnej machiny nie ma w grze?
Czy sedziowie jakos beda naciaganie nadinterpretowywac i wymyslac na korzysc kowadlowego lobby?
Bym chcial wiedziec wczesniej, o
            
			
									
									
						Tzn: wyrzucenie '1' na kowadle albo kaszkiecie owocuje tym, ze wchodza same obslugi a nieprzesuwalnej machiny nie ma w grze?
Czy sedziowie jakos beda naciaganie nadinterpretowywac i wymyslac na korzysc kowadlowego lobby?
Bym chcial wiedziec wczesniej, o
Warto też zapytać jak działa Skarsnik w pierwszym scenariuszu. Czy rzucać na "zabłądzenie" podczas wystawiania, czy może raczej już po wystawieniu, jak będzie konkretnie widać którym oodziałom się nie udało dotrzeć.TruePunk pisze:Jak na turnieju bedzie ze Skarsnikiem?
Emperor fire dragon - aua... Czyli jednak ktoś się przymierza?
Empreror Dragon ma taka podstawke jaka przewiduje Forge World. 
W scenariuszu 1 Skarsnik nie działa.
Co do kowadła itp. to najrozsadniejsza wydaje sie taka wersja (najbardziej zgodna z zasadami):
Wraca sie jak po poscigu. Poniewaz kowadlo nie moze wyjsc poscigiem, nie moze tez wrocic po poscigu, wiec go nie ma. Nie ma jednak za nie punktow (traktujemy jakby nie wrocilo z poscigu). Lich, poniewaz moze gonic, wychodzi bez cascetu (nie ma punktow za cascet).
Taka wersja wydaje sie nam najoptymalniejsza, jestesmy jednak otwarci na wszelkie sugestie co do tego konkretnego przypadku.
            
			
									
									
						W scenariuszu 1 Skarsnik nie działa.
Co do kowadła itp. to najrozsadniejsza wydaje sie taka wersja (najbardziej zgodna z zasadami):
Wraca sie jak po poscigu. Poniewaz kowadlo nie moze wyjsc poscigiem, nie moze tez wrocic po poscigu, wiec go nie ma. Nie ma jednak za nie punktow (traktujemy jakby nie wrocilo z poscigu). Lich, poniewaz moze gonic, wychodzi bez cascetu (nie ma punktow za cascet).
Taka wersja wydaje sie nam najoptymalniejsza, jestesmy jednak otwarci na wszelkie sugestie co do tego konkretnego przypadku.
Bardzokonkretne podejscie.Marek Golan pisze:Empreror Dragon ma taka podstawke jaka przewiduje Forge World.
W scenariuszu 1 Skarsnik nie działa.
Co do kowadła itp. to najrozsadniejsza wydaje sie taka wersja (najbardziej zgodna z zasadami):
Wraca sie jak po poscigu. Poniewaz kowadlo nie moze wyjsc poscigiem, nie moze tez wrocic po poscigu, wiec go nie ma. Nie ma jednak za nie punktow (traktujemy jakby nie wrocilo z poscigu). Lich, poniewaz moze gonic, wychodzi bez cascetu (nie ma punktow za cascet).
Taka wersja wydaje sie nam najoptymalniejsza, jestesmy jednak otwarci na wszelkie sugestie co do tego konkretnego przypadku.
Ale uscislijmy - jak zabije takiego licha co wrocil, dostaje wtedy pkt za casket? czy one w pelni przepadaja?
Ok dzięki,to od razu drugie pytanie,czy moge mieć zwykłego smoka(dokładnie będzie to najprawdopodobniej dragonmaster dragon)Który będzie stał na takiej podstawce z jakiegoś prowizorycznego materiału typu karton czy inne coś co da się pociąć?
            
			
									
									
						o lol..Belaner7 pisze:Ok dzięki,to od razu drugie pytanie,czy moge mieć zwykłego smoka(dokładnie będzie to najprawdopodobniej dragonmaster dragon)Który będzie stał na takiej podstawce z jakiegoś prowizorycznego materiału typu karton czy inne coś co da się pociąć?
skończy tam, gdzie pudełka po pizzy, czyli w koszu na śmieci 
to master
            
			
									
									
						to master
Mnie się wydaje, że to jedynie wskazówka. Gdyby skarsnik miał zabijać cascety czy kowadła, to by to napisano.Taka wersja wydaje sie nam najoptymalniejsza, jestesmy jednak otwarci na wszelkie sugestie co do tego konkretnego przypadku.
Zwróćcie uwagę, że warmachines także nie mogą gonić. A chyba nie załozycie, że wychodzi sama załoga pozostawiając maszynę za stołem.
IMO wychodzi normalnie, przy krawędzi, nie mogą się stamtąd ruszyć.
Smok moze byc zwykly ale podstawka powinna byc wypasiona, czy moze eleganckaBelaner7 pisze:...
Maszyny, poniewaz moga sie poruszac wychodza normalnie. W zasadach cascetu i kowadla jest napisane, ze nie moga sie przemieszczac, wiec wracanie zza krawedzi raczej nie powinno miec miejsca.Jankiel pisze:...
Fakt, troche zle to ujalem, ale ma to dotyczyc tylko tego, co nie moze sie w ogole ruszac.
Generalnie jakis specjalnych przegiec to nie zapowiada. Skarsnisk przy fuksie moze jedynie wylaczyc z gry cascet czy kowadlo a nie za darmo zgarnac za nie punkty.
Jeszcze to przemyslimy rzecz jasna, im wiecej glosow w dyskusji tym lepiej.
znaczy, ze dopuszczacie proxy?Marek Golan pisze:Smok moze byc zwykly ale podstawka powinna byc wypasiona, czy moze eleganckaBelaner7 pisze:.... Z kartonu tez mozna zrobic ładna podstawke w sumie, ale tak napisales, ze kojarzy sie bardziej z jakimis pudelkami po pizzy
.
- Jedy Knight
 - Forma Skrótowa
 - Posty: 3439
 
Marek Golan pisze:[
Jeszcze to przemyslimy rzecz jasna, im wiecej glosow w dyskusji tym lepiej.
dalmar pisze:W tej grze odkąd pamietam zawsze bywały takie kwiatki..i żadna z interpretacji nie jest "idealna"
Na WI będzie w ten sposób że po wyrzuceniu 6:
-Kowadło\Cacket wystawia sie na krawędzi stołu w fazie ruchu.
-wszelkie wykopywaczki\scout jak wyżej
-na ratlingi\fanatyków itp. nie działa osobno (działa poprostu na cały Unit)
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
						Ok to dam zwykłego smoka na tej przeogromnej podstawce,ale będzie w miare porządna(będzie może nawet imitować trawe 
 ),a jeżeli będe już miał to wyśle jej zdjęcie żeby się nieokazało że wyląduje tam gdzie niepowinna.
P.s 100/150 mm?Bo ja z kojażeniem jednostek to ciężko.
            
			
									
									
						P.s 100/150 mm?Bo ja z kojażeniem jednostek to ciężko.
Dalmar dał interpretacje poprawną politycznie, ale troche niezgodną z zasadami.Jedy Knight pisze:dalmar pisze:W tej grze odkąd pamietam zawsze bywały takie kwiatki..i żadna z interpretacji nie jest "idealna"
Na WI będzie w ten sposób że po wyrzuceniu 6:
-Kowadło\Cacket wystawia sie na krawędzi stołu w fazie ruchu.
-wszelkie wykopywaczki\scout jak wyżej
-na ratlingi\fanatyków itp. nie działa osobno (działa poprostu na cały Unit)
