Strona 2 z 2

Re: Nietoperze różnośći Kudlatego

: 3 maja 2012, o 16:00
autor: Martin von Carstein
Nawet po bejcy kości wyglądałyby lepiej. Chyba, że po katastrofalnym wykonaniu.
O ile twój wcześniejszy Konrad mi się podobał (nie licząc ciemnej mordy) to te za cholerę (albo nie lubię takich barw). Nie wiem ile w tym wina światła, ale jest bardzo ciemno. Niedomalowane, warstwa czarna prześwituje spod warstw czerwonych (a może to nadmierna ilość bejcy/washa). Zombie kiepskie. Jeżeli chciałeś, aby kości gwardzistów przypominały tego obdarte z mięsa, zakrwawione to (dzięki niedawnej ekshumacji mego psa) stwierdzam iż to ci się nie udało.
Przydałyby się te rozjaśnienia, co Misha pisze.

Re: Nietoperze różnośći Kudlatego

: 3 maja 2012, o 17:13
autor: kudlaty960
Kuźwa no właśnie widzę, że te zdjęcia wyglądają dużo gorzej niż w realu. Jak na nie patrzę to samemu mi się nie podobają. Kości w rzeczywistości wyglądają jak takie upaprane z ziemi wyciągnięte po 2 miesiącach gnicia. Czerwony wygląda kompletnie inaczej jest bardziej bordowo-buraczany. Ma to być armia na stół. Co do staranności to nie ma takiej opcji żeby wszystkie modele były na poziomie Konrada bo zwariowałbym chyba. :wink:

Re: Nietoperze różnośći Kudlatego

: 3 maja 2012, o 21:03
autor: Thain
Hexewright nie przejdą na masterach. 2 kolory za mało :mrgreen:

Re: Nietoperze różnośći Kudlatego

: 3 maja 2012, o 21:10
autor: Mishu
Zielony, ciemny zielony, ciemniejszy zielony, czarne/białe krawędzie podstawek, brązowy piasek.
Jak to nie przejdą? :mrgreen:

Re: Nietoperze różnośći Kudlatego

: 4 maja 2012, o 09:27
autor: kudlaty960
Mishu pisze:Zielony, ciemny zielony, ciemniejszy zielony, czarne/białe krawędzie podstawek, brązowy piasek.
Jak to nie przejdą? :mrgreen:
Dokładnie :D. Poza tym nie wiem jak zrobić równie dobry efekt bardziej technicznie.