Porady na armie
Moderator: Ziemko
Drzewo w jedna ture Cie zabija , a jak nie w 1 to w 2 turze...
Skoro taki temat to i ja zadam pytanie;
Jestem nowy i znam kolesi który gra ogrami i z tego co udało mnie się usłyszeć od kumpli jest całkiem niezły
co na takiego kolesia ?
zastanawiałem się nad slannem z pitką troche skinków i koksy
co wy na to ??
gramy na 2k
Jestem nowy i znam kolesi który gra ogrami i z tego co udało mnie się usłyszeć od kumpli jest całkiem niezły
co na takiego kolesia ?
zastanawiałem się nad slannem z pitką troche skinków i koksy
co wy na to ??
gramy na 2k
gigant w ture strzelania schodzi od 15 blowpipów Lizaki go kochają
Na ogry najlepiej mieć duzo skinkow i salek, albo slanna rzucajacego same pociski ze 4 na ture. Biegaczem ewentualnie pzniej szarzuje w unity ogrow, ale naogol nie jest to konieczne.
Pozdro
Na ogry najlepiej mieć duzo skinkow i salek, albo slanna rzucajacego same pociski ze 4 na ture. Biegaczem ewentualnie pzniej szarzuje w unity ogrow, ale naogol nie jest to konieczne.
Pozdro
hmm... mam wrażenie, nie wiem czy słuszne, że nie bierzesz pod uwagę trucizny na blowpipach, jezeli na trafienie będziesz mial 6, to ranisz giganta automatycznie. to tak tytułem rozjaśnienia, jeżeli wiesz to, to uznaj ten post za niebyły.Teofil pisze:ale gigant ma 7 wytrzymki a skinki 3 siły.Tabela pokazuje że nie da się go zranić plujką
poza tym jest jeszcze terror ;(
a do reszty, panowie, mam cholerny problem z wampirami, jakoś nie mogę ich przepchnąć. macie jakieś ciekawe patenty?