Lublin 12.01.2013 - 2800pkt - kryptonim KUPA
Re: Lublin 12.01.2012 - 2800pkt - kryptonim KUPA
Bojo, Król Warzywniaka
M WS BS S T W I A LD
3d6 1 1 1 1 1 1 1 1
TT: Monster
Large Target
Random Movement 3d6
Z Bojem zawsze są punkty: Jeśli Bojo przeżyje do końca gry otrzymujesz 4 DP
Niezgrabny: Kiedykolwiek Bojo w trakcie losowego ruchu trafi na jakikolwiek teren bądź jednostkę zatrzymuje się i musi zdać test niebezpiecznego terenu, który oblewa na 1-2
M WS BS S T W I A LD
3d6 1 1 1 1 1 1 1 1
TT: Monster
Large Target
Random Movement 3d6
Z Bojem zawsze są punkty: Jeśli Bojo przeżyje do końca gry otrzymujesz 4 DP
Niezgrabny: Kiedykolwiek Bojo w trakcie losowego ruchu trafi na jakikolwiek teren bądź jednostkę zatrzymuje się i musi zdać test niebezpiecznego terenu, który oblewa na 1-2
XD
U mnie na razie nic nie wiadomo z obecnością. Na razie jest 50/50%
U mnie na razie nic nie wiadomo z obecnością. Na razie jest 50/50%
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Uwaga!
Przedstawiam bazyliszki. Wszelkie podobieństwo z realnymi osobami przypadkowe. Jeżeli ktoś czuje się urażony można zmienić po uiszczeniu stosownej opłaty
Działają one na zasadzie Imion nadawanych jednemu, dowolnemu bohaterowi w armii. Za zabicie tego modelu przeciwnik otrzymuje dodatkowe 50 pkt.
Bazyliszka należy zaznaczyć w rozpisce. Jeden na cały turniej.
W razie pytań - pytajmy, odpowiadajmy, temat jest wip. Wyłapcie przegięcia.
1.Karolek-Demolek
„Jak doskoczysz”
Karolek-Demolek znany jest z ciętych ripost ( wyuczonych w patologicznym środowisku lubelskiego Battla ) których najczęstszym adresatem jest Politobojo pytający o siostrę. Do legendy przeszła najostrzejsza z ripost ciśnięta prosto między oczy oponenta: ” jak doskoczysz”, po której niejeden słysząc te słowa poczuł się mały wobec majestatu Karolka-Demolka.
Ataki wymierzone w Karolka-Demolka muszą zdać test I by doskoczyć i móc wyprowadzić cios.
( rzucamy oddzielnie za każdy atak skierowany w postać )
Dodatkowo Karolek-Demolek gdy zostanie wyzwany na pojedynek rzuca ciętymi ripostami które sprawiają że przeciwnik traci ochotę do walki
Pozwala w challenge obniżyć przeciwnikowi dowolną statystykę o 1.
2.Politbojo-Paranojo
„Politologia”
Populistyczne przemówienia Politboja-Paranoja wartości dużej nie niosą, jednak niosą się daleko docierając do najdalej stojących w tłumie napawając ich złudną nadzieją.
Bojo rozdaje LD w 18”, działa również w przypadku Large Targetów zwiększając zasięg do 24".
Dodatkowo w challengu Politbojo-Paranojo oznajmia swojemu oponentowi, że studiuje politologię. Przeciwnik musi zdać test głupoty z modyfikatorem -3, w przeciwnym wypadku pęka ze śmiechu, tym samym łatwiej jest go trafić (Politbojo-Paranojo ma +1 to hit w dany model )
3.Toczczo-Moczczo
„Na miękkim **ju”
-Na ile wjeżdżamy? – Na miękkim h*ju!
Oddział w którym znajduje się Toczczo-Moczczo w szarży zadaje po 1 Impact Hicie od modelu ( tylko w pierwszym szeregu ) . W przypadku modeli cavalry bądź wszelkich innych gdzie jeździec dosiada wierzchowca impact hity zadają tylko wierzchowce. Zasady specjalne nie działają na impacty ( KB itd )
4.Dudi-Judi
„Śmiesznie”
Dudi-Judi grając w pacynki często miewa śmieszne sytuacje. Są one czasami tak śmieszne że w ogóle nie powinny się wydarzyć a jednak.
Jednostka z Dudim-Judim może przerzucić wszystkie jedynki na trafienie w CC. W przypadku walki z Large Targetami ( tymi śmiesznymi ) przerzuty jedynek obowiązują również w przypadku ranienia.
5.Krisszejka
"Ciskanie"
Nie ulega wątpliwości że ciskanie podstawą egzystencji bytu jakim jest Krisszejka. Dzień bez ciskania to dzień stracony, ciskanie fundamentem naszej cywilizacji, ciskanie trochę zimą, trochę latem – często słyszymy te sentencje z ust Krisszejki.
Model Krisszejki otrzymuje specjalną umiejętność „Ciskanie Mołotem” . Jest to atak strzelecki z zasadą snajper o sile 5 z zasięgiem 15” zawsze trafiający na 3+.
6.Cipotson
„Jebani Jajcarze”
„Jebani Jajcarze” – tak skwitował pewną wałkogenną sytuację Cipotson, miał rację zresztą.
Postać Cipotsona podczas challenge może zamienić się statystykami WW, S, T, A, I. ( wszystkimi naraz )
Dodatkowo kleptomanistyczne zapędy sprawiają, że gdy mroczną, kosmatą magię wywęszy - nie pogardzi.
Raz na turę, postać może ukraść czar dowolnemu magowi w 12" po udanym rzucie 4+. Czar ten może rzucić potem jak bound spell w dowolnym momencie gry, tylko najmniejszą wersję czaru z power levelem takim, jak w opisie czaru.
7.Szereda-Logopeda
„ Wał kwintesencją polskiego Battla”
Szereda-Logopeda potrafi w subtelny, niewidoczny sposób wkręcić misternego wałka-cymbałka. Wynika to z perfekcyjnej znajomości poradników z zakresu problematyki wałów i osiów.
Modele stykające się z Szeredą-Logopedą mogą zostać zwałowane na własnych zasadach. Gracz ma prawo obniżyć dowolną statystykę jednej jednostki przeciwnika w styku o 1. Opcjonalnie może również zwałować na własnych zasadach .(dowolna statystyka Szeredy-Logopedy zwiększona o 1 ).
8.Małyska-Pociska
„Chciałbym zagrać ale trochę się cykam”
Małyska-Pociska posiada prawie każdą armię w Battlu, jednak trochę się cyka na myśl, żeby zagrać. Mając Małyskę-Pociskę w armii możesz pożyczyć od niego jeden z jego licznych regimentów.
Wystaw dodatkowy oddział z Core z dowolnej armii o wartości nie przekraczającej 160pkt.
9.Turek-Denaturek
„Nie Boju, nie mam siostry”
Turek-Denaturek twierdzi, że nie ma siostry. Czy to prawdą jest, tylko on jedyny wie, jednak w opinii publicznej utarł się stereotyp Turka-Denaturka bez siostry. Wielu próbowało dowiedzieć się prawdy, jedno jest pewne - nigdy z siostrą go nie widziano na polu bitwy.
Turek-Denaturek pozwala na usunięcie z pola bitwy dowolnego bohatera ( tylko slot Hero) który nie jest generałem, sztandarowym armii oraz hierofantą bądź jedynym magiem w armii oraz kosztuje nie więcej niż 160 pkt. Nie dostaje się za niego punktów przy podliczaniu.
10.X.Prezes
„Prezes”
Piastując ciężkie stanowisko prezesa stowarzyszenia LSGB Moria X.Prezes uodpornił się podczas swojej kadencji na mnóstwo zjebek pod swoim adresem.
Atakując postać X.Prezesa otrzymujesz modyfikator -1 to wound ( zawsze raniony na 6 ) oraz -1 to hit przy atakach zasięgowych opartych na BS.
11.Leo Mateo Erytreo
„ Zrób Kapitana !”
Leo Mateo Erytreo podczas bitwy przebiera się za kapitana. Otrzymuje on hak-rękę, hakami obdarowuje również swoich kompanów - zasada Armor Piercing , również dla jednostki w której się znajduje, tylko CC. ( kumuluje się z magic weaponami ) Mateo ma również nogę, ale drewnianą, lecz hakiem okutą ( zasada K3 stompów dla Leo Mateo Erytreo, kumuluje się ze zwykłymi stompami/thunderstompami ). A na ramieniu jego siedzi papuga która skrzeczy skutecznie rozpraszając przeciwnika – test LD z modyfikatorem -3 w każdej fazie CC, który niezdany skutkuje modyfikatorem -1 to hit dla jednej jednostki w styku.
Przedstawiam bazyliszki. Wszelkie podobieństwo z realnymi osobami przypadkowe. Jeżeli ktoś czuje się urażony można zmienić po uiszczeniu stosownej opłaty

Działają one na zasadzie Imion nadawanych jednemu, dowolnemu bohaterowi w armii. Za zabicie tego modelu przeciwnik otrzymuje dodatkowe 50 pkt.
Bazyliszka należy zaznaczyć w rozpisce. Jeden na cały turniej.

W razie pytań - pytajmy, odpowiadajmy, temat jest wip. Wyłapcie przegięcia.

1.Karolek-Demolek
„Jak doskoczysz”
Karolek-Demolek znany jest z ciętych ripost ( wyuczonych w patologicznym środowisku lubelskiego Battla ) których najczęstszym adresatem jest Politobojo pytający o siostrę. Do legendy przeszła najostrzejsza z ripost ciśnięta prosto między oczy oponenta: ” jak doskoczysz”, po której niejeden słysząc te słowa poczuł się mały wobec majestatu Karolka-Demolka.
Ataki wymierzone w Karolka-Demolka muszą zdać test I by doskoczyć i móc wyprowadzić cios.
( rzucamy oddzielnie za każdy atak skierowany w postać )
Dodatkowo Karolek-Demolek gdy zostanie wyzwany na pojedynek rzuca ciętymi ripostami które sprawiają że przeciwnik traci ochotę do walki
Pozwala w challenge obniżyć przeciwnikowi dowolną statystykę o 1.
2.Politbojo-Paranojo
„Politologia”
Populistyczne przemówienia Politboja-Paranoja wartości dużej nie niosą, jednak niosą się daleko docierając do najdalej stojących w tłumie napawając ich złudną nadzieją.
Bojo rozdaje LD w 18”, działa również w przypadku Large Targetów zwiększając zasięg do 24".
Dodatkowo w challengu Politbojo-Paranojo oznajmia swojemu oponentowi, że studiuje politologię. Przeciwnik musi zdać test głupoty z modyfikatorem -3, w przeciwnym wypadku pęka ze śmiechu, tym samym łatwiej jest go trafić (Politbojo-Paranojo ma +1 to hit w dany model )
3.Toczczo-Moczczo
„Na miękkim **ju”
-Na ile wjeżdżamy? – Na miękkim h*ju!
Oddział w którym znajduje się Toczczo-Moczczo w szarży zadaje po 1 Impact Hicie od modelu ( tylko w pierwszym szeregu ) . W przypadku modeli cavalry bądź wszelkich innych gdzie jeździec dosiada wierzchowca impact hity zadają tylko wierzchowce. Zasady specjalne nie działają na impacty ( KB itd )
4.Dudi-Judi
„Śmiesznie”
Dudi-Judi grając w pacynki często miewa śmieszne sytuacje. Są one czasami tak śmieszne że w ogóle nie powinny się wydarzyć a jednak.
Jednostka z Dudim-Judim może przerzucić wszystkie jedynki na trafienie w CC. W przypadku walki z Large Targetami ( tymi śmiesznymi ) przerzuty jedynek obowiązują również w przypadku ranienia.
5.Krisszejka
"Ciskanie"
Nie ulega wątpliwości że ciskanie podstawą egzystencji bytu jakim jest Krisszejka. Dzień bez ciskania to dzień stracony, ciskanie fundamentem naszej cywilizacji, ciskanie trochę zimą, trochę latem – często słyszymy te sentencje z ust Krisszejki.
Model Krisszejki otrzymuje specjalną umiejętność „Ciskanie Mołotem” . Jest to atak strzelecki z zasadą snajper o sile 5 z zasięgiem 15” zawsze trafiający na 3+.
6.Cipotson
„Jebani Jajcarze”
„Jebani Jajcarze” – tak skwitował pewną wałkogenną sytuację Cipotson, miał rację zresztą.
Postać Cipotsona podczas challenge może zamienić się statystykami WW, S, T, A, I. ( wszystkimi naraz )
Dodatkowo kleptomanistyczne zapędy sprawiają, że gdy mroczną, kosmatą magię wywęszy - nie pogardzi.
Raz na turę, postać może ukraść czar dowolnemu magowi w 12" po udanym rzucie 4+. Czar ten może rzucić potem jak bound spell w dowolnym momencie gry, tylko najmniejszą wersję czaru z power levelem takim, jak w opisie czaru.
7.Szereda-Logopeda
„ Wał kwintesencją polskiego Battla”
Szereda-Logopeda potrafi w subtelny, niewidoczny sposób wkręcić misternego wałka-cymbałka. Wynika to z perfekcyjnej znajomości poradników z zakresu problematyki wałów i osiów.
Modele stykające się z Szeredą-Logopedą mogą zostać zwałowane na własnych zasadach. Gracz ma prawo obniżyć dowolną statystykę jednej jednostki przeciwnika w styku o 1. Opcjonalnie może również zwałować na własnych zasadach .(dowolna statystyka Szeredy-Logopedy zwiększona o 1 ).
8.Małyska-Pociska
„Chciałbym zagrać ale trochę się cykam”
Małyska-Pociska posiada prawie każdą armię w Battlu, jednak trochę się cyka na myśl, żeby zagrać. Mając Małyskę-Pociskę w armii możesz pożyczyć od niego jeden z jego licznych regimentów.
Wystaw dodatkowy oddział z Core z dowolnej armii o wartości nie przekraczającej 160pkt.
9.Turek-Denaturek
„Nie Boju, nie mam siostry”
Turek-Denaturek twierdzi, że nie ma siostry. Czy to prawdą jest, tylko on jedyny wie, jednak w opinii publicznej utarł się stereotyp Turka-Denaturka bez siostry. Wielu próbowało dowiedzieć się prawdy, jedno jest pewne - nigdy z siostrą go nie widziano na polu bitwy.
Turek-Denaturek pozwala na usunięcie z pola bitwy dowolnego bohatera ( tylko slot Hero) który nie jest generałem, sztandarowym armii oraz hierofantą bądź jedynym magiem w armii oraz kosztuje nie więcej niż 160 pkt. Nie dostaje się za niego punktów przy podliczaniu.
10.X.Prezes
„Prezes”
Piastując ciężkie stanowisko prezesa stowarzyszenia LSGB Moria X.Prezes uodpornił się podczas swojej kadencji na mnóstwo zjebek pod swoim adresem.
Atakując postać X.Prezesa otrzymujesz modyfikator -1 to wound ( zawsze raniony na 6 ) oraz -1 to hit przy atakach zasięgowych opartych na BS.
11.Leo Mateo Erytreo
„ Zrób Kapitana !”
Leo Mateo Erytreo podczas bitwy przebiera się za kapitana. Otrzymuje on hak-rękę, hakami obdarowuje również swoich kompanów - zasada Armor Piercing , również dla jednostki w której się znajduje, tylko CC. ( kumuluje się z magic weaponami ) Mateo ma również nogę, ale drewnianą, lecz hakiem okutą ( zasada K3 stompów dla Leo Mateo Erytreo, kumuluje się ze zwykłymi stompami/thunderstompami ). A na ramieniu jego siedzi papuga która skrzeczy skutecznie rozpraszając przeciwnika – test LD z modyfikatorem -3 w każdej fazie CC, który niezdany skutkuje modyfikatorem -1 to hit dla jednej jednostki w styku.
Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, o 12:45 przez Czopek, łącznie zmieniany 7 razy.
1.Turek-Denaturek jest za mocny! zabieranie kowboja/maga do 200 pkt. jest zbyt daleko idącą ingerencją w grę! 
2.czy zasięg o 6" powiększa też zasięg BSB?
3.czy zasięg powiększający o 6" lidere generała VC daje im marsz na 18". W zasadach jest napisane że marsz jest 12" od generała-->według RB 12" to zasięg rozdawania LD od generała.
Chcę się dowiedzieć czy będę mógł marszować na 18" / mieć -1sypanie na 18"(inne armie przerzut lidery od BSB na 18")


2.czy zasięg o 6" powiększa też zasięg BSB?
3.czy zasięg powiększający o 6" lidere generała VC daje im marsz na 18". W zasadach jest napisane że marsz jest 12" od generała-->według RB 12" to zasięg rozdawania LD od generała.
Chcę się dowiedzieć czy będę mógł marszować na 18" / mieć -1sypanie na 18"(inne armie przerzut lidery od BSB na 18")

Nie, tylko generalska.Bojek pisze: 2.czy zasięg o 6" powiększa też zasięg BSB?
Zgadza się - w zasadach jest napisane 12" od generała maszerujesz a to że w rb jest napisane 12" to zasięg rozdawania liderki nic tu nie zmienia - ot takie same zasięgi dla marszu i generała ale to nie to samo. Czyli tylko rozdawanie liderki jest zwiększone.Bojek pisze:3.czy zasięg powiększający o 6" lidere generała VC daje im marsz na 18". W zasadach jest napisane że marsz jest 12" od generała-->według RB 12" to zasięg rozdawania LD od generała.
Co innego jakby było napisane, że armia może maszerować w zasięgu liderki generalskiej

Właśnie był projekt ale zaniechałem, zabrakło weny by dokończyć dzieła Kondka Rozrządkakondek pisze:a gdzie Kondek Narządek tudzież Rozrządek?

Kondek-Rozrządek
Nagrzewanie się zaworów w czasie pracy silnika powoduje ich wydłużanie. Na skutek tego zawór może nie zamykać się całkowicie. W styku z wrogim oddziałem zadajesz 3K3 Testów T. Do tego Twój oddział że jest zatruty spalinami, ma odporność na poisony i sam wypłaca ataki zatrute?

zasada-"Luz Zaworowy"
Nagrzewanie się zaworów w czasie pracy silnika powoduje ich wydłużanie. Na skutek tego zawór może nie zamykać się całkowicie. W styku z wrogim oddziałem zadajesz 3K3 Testów T. Do tego Twój oddział że jest zatruty spalinami, ma odporność na poisony i sam wypłaca ataki zatrute?

zasada-"Luz Zaworowy"
Więc słucham propozycji zmian. Tymczasem ja się zmywamX.Maciek pisze:Są bardzo niezbalansowane (zwłaszcza autokill i zmiany statystyk), ale i tak gratuluję pomysłu i wykonania

Po prostu większość tych postaci nie ma zbyt dużego wpływu na grę. Ale poniższe bardzo się rzucają w oczy:
3. Toczczo-Moczczo (w przypadku hordy to potencjalne 10D3 impactów, może zamiast bull charge lepiej po prostu dać 1 impact)
7.Szereda-Logopeda (tutaj to ewidentnie trzeba coś zmienić, niektóre statystyki nie maja większego wpływu na grę, ale -1 A,W,T,S to już chyba przesada w porównaniu do np. 1.Karolek-Demolek który działa tylko w pojedynku i obniża sobie i przeciwnikowi, trzeba też uściślić w którym momencie on zmienia te satystyki i ile to trwa, ewentualnie można zrobić tak że po prostu dodaje sobie na cała grę +1 do dowolnej swojej statystyki i po problemie)
9.Turek-Denaturek (autokill jednego bohatera to też jest mega przegięcie w porównaniu do innych postaci, nawet nie wiem jak to zmienić żeby było w miarę zbalansowane)
Musiałeś coś wnocy pozmieniac bo wydawaało mi się że Tocz był jeszcze mocniejszy
3. Toczczo-Moczczo (w przypadku hordy to potencjalne 10D3 impactów, może zamiast bull charge lepiej po prostu dać 1 impact)
7.Szereda-Logopeda (tutaj to ewidentnie trzeba coś zmienić, niektóre statystyki nie maja większego wpływu na grę, ale -1 A,W,T,S to już chyba przesada w porównaniu do np. 1.Karolek-Demolek który działa tylko w pojedynku i obniża sobie i przeciwnikowi, trzeba też uściślić w którym momencie on zmienia te satystyki i ile to trwa, ewentualnie można zrobić tak że po prostu dodaje sobie na cała grę +1 do dowolnej swojej statystyki i po problemie)
9.Turek-Denaturek (autokill jednego bohatera to też jest mega przegięcie w porównaniu do innych postaci, nawet nie wiem jak to zmienić żeby było w miarę zbalansowane)
Musiałeś coś wnocy pozmieniac bo wydawaało mi się że Tocz był jeszcze mocniejszy

6.Cipotson - idealny dla Slanna
8.Małyska-Pociska - ciekawe
Turek-Denaturek -tylko pozornie przegięte, po prostu wystawi się takich bohaterów, którzy nie spełniają któregoś z warunków pozwalających na usunięcie

8.Małyska-Pociska - ciekawe
Turek-Denaturek -tylko pozornie przegięte, po prostu wystawi się takich bohaterów, którzy nie spełniają któregoś z warunków pozwalających na usunięcie
Crane pisze:6.Cipotson - idealny dla Slanna![]()
8.Małyska-Pociska - ciekawe
Turek-Denaturek -tylko pozornie przegięte, po prostu wystawi się takich bohaterów, którzy nie spełniają któregoś z warunków pozwalających na usunięcie
+1...w Moich VC mam Lorde Generała/Maga za 200+ puntków i BSB. I Turek-Denaturek jest nieprzydatny

rozdawanie Ld w 18" w zamian za hasającego sobie slanna eteryka który nie boi się bohaterów w challengu?
nie, wolę to drugie, slanna można trzymać blisko kluczowych oddziałówi a znakomitą większość szarż w niego po prostu przyjmować na klatę
nie, wolę to drugie, slanna można trzymać blisko kluczowych oddziałówi a znakomitą większość szarż w niego po prostu przyjmować na klatę