Pierwszy Turniej Legionu Kraków

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Re: Pierwszy Turniej Legionu Kraków

Post autor: PiotrB »

Dostajecie 100 pkt na 1400 to jest w ujj (znacznie więcej niż na euro to wam da)... nie powinniście płakać. Jakoś musimy ogarnąć waszą magię i bardzo tanich szamanów...
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Zbanujmy wszystko, niczego nie będzie. A co!

Ja proponuję, że zanim się ktoś zabierze za cięcia, niech je przemyśli albo zagra daną armią. Bo na razie to ograniczenia (a przynajmniej O&G) są po prostu glupie. I pisze to jako zwolennik ograniczeń turniejowych ogólnie.
Poprzerzucamy się racjonalnymi argumentami?

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

akurat Charki gra długo O&G więc wie o czym mówi. Zasady są omawiane w szerokim gronie. To nie jest tak ,że Dydu se je wymyślił z palca i napisał. Nie zamierzam z Tobą dyskutować bo zapewne i tak nie będzie Cię na turnieju bo Twoja aktywność jest mizerna w tym temacie .
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Nie zamierzam z Tobą dyskutować bo zapewne i tak nie będzie Cię na turnieju bo Twoja aktywność jest mizerna w tym temacie .
Nie mamy argumentów więc jedziemy ad personam? Pozdro..
akurat Charki gra długo O&G więc wie o czym mówi.
Nie ujmując nic Charkiemu, raczysz żartować... Gram od niego dłużej na ta edycję i wiem co mówię.

Konkretnie, panowie od "omawiania cięć w szerszym gronie"

1) ograniczenia grzybów nie są praktykowane na turniejach, bo po prostu nie sa potrzebne. O&G to realtywnie slaba armia.
2) animozja. Każdy oddział w O&G gra statystycznie 5 tur, (mag w takim oddziale też) więc ograniczenie kości na pewno zielonym pomoże.
3) na "1" muckujesz maga, (nie rzuci juz zadnego czaru w tej turze), masz 50% szans na ranę i nie wchodzi rzucany czar, więc statystycznie przez grę tracisz więcej niż "wygenerujesz" grzybem. Pamiętamy jeszcze o animozji i tym ze mag rzuca czary tylko 5 tur?
4) siłą little waagh jest spam niskoleweleowych czarów. Ograniczcie grzyby i nara pa.. Nie wiem jak się to ma przebic przez dowolny magiczny defens.
5) ograniczenie grzybów brzmi szczególnie komicznie przy tym:
+50 pkt
High elves mogą generować 3 PD
Great Eagles, RBT 0-2
Banner of the World Dragon liczy się jako +1 DD
6) Dla autorów cięć: zagrajcie zielonymi przeciwko dwarfom, imperium czy HE, i wtedy się zabierzcie za ograniczenia.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Naprawdę nie rozumiem czemu tyle osób ma problem z utrzymaniem dyskusji w ryzach. Niewątpliwie masz sporo racji Fluffy - tym niemniej na małe punkty ciężko z miejsca opracować solidną kompozycje bez popełnienia pewnych błędów. Nie jest to jeszcze ostateczna wersja tego kompa, i zapewne sporo rzeczy się ostatecznie zmieni. Dużo osób boi się magii gwałcącej system na małe punkty, stąd istniejące w tym momencie zapisy.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Nie podoba mi sie ten comp. dlaczego SLOS?
Ile bitew zagrne zostalo ze takie ograniczenia ?

Ciecia na oslep i presja na pseudo zbalansowanie.
Ostatnio zmieniony 1 lut 2013, o 22:58 przez c4h10, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
c4h10
Masakrator
Posty: 2437

Post autor: c4h10 »

Do tego zerzniete z euro oraz bezmyslne...
np.
- po c4 ograniczenie master of black arts ?

Ponadto chetnie wyslucham argumentow dlaczego poinno sie zbanowac: - Folding Fortress oray k'hadai

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Fluffy zważywszy na to, że jest ograniczenie do 3 lvl magii, i O'n'G mogą wygenerować max 3 kośći to wychodzi na to, że praktycznie nie przycieliśmy grzybów, bo statystycznie 2 magów wygeneruje 2 PD w ciągu gry, i rzuci 18 czarów, więc z grzybów masz 16 PD. Masz jeszcze jakieś racionalne argumeny na temat strasznego pocięcia O'n'G.

Butan
Pokaż co jest nie tak, i zaproponuj zmiany.
Ok, ograniczenia bazują na Euro, ale od czegoś trzeba zacząć.

Ja myślę o zmianie:
VC
latacze 0-1, baty i batswarm nie liczą siędo tego limitu

DE
PoK, korona, dyscyplina, kociołek max 1

Przyznaje się, nie znam dobrze wszystkich armii na 8ed, ale pisanie, że coś jest złe bez podawania przyczyni i rozwiązania do niczego nie prowadzi.

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

dopisz mnie BoCH
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Dydu pisze:
DE
PoK, korona, dyscyplina, kociołek max 1
Ale w jakim sensie, jako kolejne ograniczenie czy zastępujące poprzednie 2 wybory?

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Fluffy zważywszy na to, że jest ograniczenie do 3 lvl magii, i O'n'G mogą wygenerować max 3 kośći to wychodzi na to, że praktycznie nie przycieliśmy grzybów, bo statystycznie 2 magów wygeneruje 2 PD w ciągu gry, i rzuci 18 czarów, więc z grzybów masz 16 PD. Masz jeszcze jakieś racionalne argumeny na temat strasznego pocięcia O'n'G.
Bzdura, bo nie policzyłeś animozji, to raz, więc 15 czarów, dwa, statystycznie rzucam na tych 15 czarach trzy razy gałę, wiec oddaje maga i tracę ok 6-9 kości, statystycznie channeluję dwie (tyle co każdy) więc.. De facto jestem do przodu w stosunku do innych armii 4-7 kości, w zamian oddając maga i "zyskując" bardzo niestabilną magię. Tylko brać, przegięte, ciąć, bo jeszcze wypaczy tura.. :roll:
Do tego ograniczenie 3 leveli to jeszcze większa bzdura (zbanowaliscie juz lordów), jak sobie mają poradzić niektóre armie z np chaos warriorami, czy imperium na steamtanku, czy z dwarfami, które praktycznie nie są ścięte?
Co to znaczy max 3 hero? Rozumiem ze trzy gobliny mają taki sam wygar jak trzech exaltedów na dyskach czy co tam np chaos ma? Ograniczenie do 2 takich samych postaci jest wystarczające.

Zróbcie sensowne ograniczenia, a nie jakies bezmyslne copy - paste (i jeszcze piszecie jakies bzdury o "dyskusji w szerszym gronie", lol)

Pozdro

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Butan ty masz jakiś problem żeby zrozumieć że Kadai jest gięty na te punkty i że musi to być specjalnie napisane mimo ,że koszt oddziału jest do 300 (kadai kosztuje 325) ? :D Fortecy nie da się wziąć bez lordów więc o co chodzi?

Animozji jako zasady armijnej nikt nie bierze pod uwagę. I nie będzie brał - za to dostajesz 100 pkt do armii i koniec tematu na razie. Zasady będą budowane i zmieniane. To jest gra tylko na 1400 pkt - jedno przegięcie i przegrana - dlatego tak ciężko zrobić dobrego compa.(NIKT TEGO JESZCZE NIE ZROBIŁ I KAŻDY SIĘ BOI) Po to są turnieje żeby je dotestować.
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Syraf
Chuck Norris
Posty: 361
Lokalizacja: True Legion Kraków

Post autor: Syraf »

zapisz mnie VC

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

wstępnie ja ale najlepiej będzie jak wpiszesz mnie pierwszego na liscie rezerwowej :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Animozji jako zasady armijnej nikt nie bierze pod uwagę. I nie będzie brał
W taki własnie sposób tworzycie tego "przemyślanego" kompa? :mrgreen:

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

spokojnie fluffy, dajmy im szanse jakiej oni nie dali gremlinowi ;)

Jakoś się to przeżyje ale też uważam że dorzucanie grzyba by miec jedynke jest chore.
Charki za mało grał w tej edycji ale my wiemy że często nie chcielibyśmy rzucać tego grzyba bo on potrafi uwalić calą fazę magii.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Hypnotic
w zamian za poprzednie

O'n'G na małe pkt akurat nie są az tak w plecy jak na duże. Mają ok magię, bardzo dobre strzelanie (maszyny) i dobry Combat.

więc Fluffy nie narzekaj, bo bzdury to ty wypisujesz. Statystycznie z uwzględnieneim animozji generujesz 1,66PD a rzucasz 15 czarów czyli generujesz dodatkowe 13,33 PD z czego zadajesz sobie 2,5 rany z szanszą na zranienei 50% więc 1,25.

podsumowując
Masz dodatkowe 13,33PD za darmo bo statystycznie nie zabijasz sobie maga, Hmmm HE płacą za takie coś 50pkt.

Z tego co widzę to WoCh nie wystawi 3 bohaterów (sensownych) bo mu pkt na to nie starczy, tak samo jak każde Elfy

Zmieniłem zapis odnosnie lataczy w VC

Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4776
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Post autor: Sevi »

Fluffy pisze:
WTF? Co za szajs? Kto to gówno wykminił?
Ja.

W obecnej chwili pomimo iż nie są idealne, ograniczenia Euro są najlepsze, więc biorąc pd uwagę że trzeba się na czymś wzorować, to tak, częściowo jest to kopiuj/wklej z Euro. Ograniczenia potrzebują jeszcze trochę kosmetyki, jak i zapewne jakichś zmian które wyjdą 'w praniu'.

Dydu +1 odnośnie O&G.

Podrzucam pomysł powrotu do 'normalnej magii' bo przy obecnej obawiam się że może być mocno marginalna.
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
hypnotic
Kretozord
Posty: 1708
Lokalizacja: Kraków

Post autor: hypnotic »

Dydu pisze:Hypnotic
w zamian za poprzednie
No to jest to krok w dobrą stronę, ale powiem uczciwie że realnie tam zostaje PoK/standard of dyscypline bo nic grywalnego nie ulepisz z pozostałymi kombinacjami na te punkty, w najlepszym razie braknie Ci 1pkt w herosach. Te punkty się same mocno ograniczają.

Nad tą magią też bym się zastanowił bo takie TK czy nawet VC na 40 łuków z hodą i szyszkami nic nie zrobi mam wrażenie.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

więc Fluffy nie narzekaj, bo bzdury to ty wypisujesz. Statystycznie z uwzględnieneim animozji generujesz 1,66PD a rzucasz 15 czarów czyli generujesz dodatkowe 13,33 PD z czego zadajesz sobie 2,5 rany z szanszą na zranienei 50% więc 1,25.
Nie podliczyłeś zablokowania maga i braku możliwosci rzucenia drugiego czaru.
podsumowując
Masz dodatkowe 13,33PD za darmo bo statystycznie nie zabijasz sobie maga, Hmmm HE płacą za takie coś 50pkt.
Lol. a ile orki muszą zapłacić za ASFa na całej armii?
Zresztą pisałem, mam to w dupie, bo pewnie zagram dwarfami. Tylko tyle, że robicie tego compa bez pomyslu i myślenia, nie znając kompletnie danej armii tniecie na ślepo, byle ograniczyć, bo ktoś kiedys gdzieś przegrał i "przegięte"...
Ot:
Jakoś musimy ogarnąć waszą magię i bardzo tanich szamanów...

Przecież to kompromitacja.

ODPOWIEDZ