Skavenki Qc'a
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: Skavenki Qc'a
Po co myśleć jak masz stormy ? Turlaj 9k6 i wygrywaj
Spróbuj i daj znać jak poszłokubencjusz pisze:Po co myśleć jak masz stormy ? Turlaj 9k6 i wygrywaj
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Wróciłem z bitwy wczorajszej przeciwko temu i jedyny powód dla którego nie było 20:0 to piekielnie słaba gra przeciwnika więc skończyło się na 13:7 dla niego.( Z resztą fakt że koleś który szczurami grał może 10 razy wygrywa 30 paro osobowego tutka z graczami którzy bez ale go zwykle deklasowali o czymś świadczy...). Przecież na nowym faqu stawiasz sobie 3 hordy slavów za nimi 2x3 te dziady i sprawa wygląda tak że dupcy z 18k6 trafień na 4+ siła 5 przerzuty zranień( czyli de facto IMO najwytrzymalszy model w grze steamtank nie przeżyje tury) , a nawet jak wejdziesz w CC to dupcy dalej bo pozwala mu na to chory faq w którym jest zapisek że strzelając do jednostki w CC vs slavy wszystko trafia w wroga. W dodatku dzwonek, brassorb i doom rocket nie kosztują pkt z tego co wiem. Więc nic nie szkodzi grać na dwóch dzwonkach 6 fiendach 5 hordach szczurów i pełnym pakiecie zabawek + guterzy z poisonami. Kończy się tym że nawet armie artyleryjskie mają problem bo 2x dzwonek + brassorb robią sieczkę z maszyn + poisony( wystarczy ciepnąć choć raz d3 rany na t7+). I na dzień dzisiejszy na mój gust są tylko 3 kontry w grze. Więcej fiendów, morze skinków, Banner odporności na warhammera. Nie dość że to gówno jest quick to fire to jeszcze skirmish więc nie ma bata zajść tego od tyłu. Np co ma zrobić bretonia z takim syfem skoro 14/15 z lancy knigtów rozdupca jednym salwą... O imperium które nie ma wardów na 5 nie wspomnę ...
FAQ nie jest nowy, bo to była pierwsza errata do tego booka w 8 edycji - czyli jakies 4 lata temu
Po drugie, jak strzelasz zza slavów to masz hard cover i trafiaja na 6+
Po trzecie, jak się dobrze zagra, SF mogą zrobić niewiele. Jak mu sie pchaliście pod lufy to co się dziwicie.
Gralem EMP na SF i wygrywałem, breta pewnie też by potrafiła. Ale nie ma nic za darmo, klocek jest mocny i dobrać się do niego trzeba umieć. Kontr na SF jest bardzo dużo, ale ja gram SK nie bedę Ci pokazywał jak grac i czym grać zeby ze mna wygrać - musisz przekonać się sam
Po drugie, jak strzelasz zza slavów to masz hard cover i trafiaja na 6+
Po trzecie, jak się dobrze zagra, SF mogą zrobić niewiele. Jak mu sie pchaliście pod lufy to co się dziwicie.
Gralem EMP na SF i wygrywałem, breta pewnie też by potrafiła. Ale nie ma nic za darmo, klocek jest mocny i dobrać się do niego trzeba umieć. Kontr na SF jest bardzo dużo, ale ja gram SK nie bedę Ci pokazywał jak grac i czym grać zeby ze mna wygrać - musisz przekonać się sam
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Nope.kubencjusz pisze: I na dzień dzisiejszy na mój gust są tylko 3 kontry w grze. Więcej fiendów, morze skinków, Banner odporności na warhammera.
Banner of Wygrywam nie działa na skaveny z dwoma grey seerami, każda 13ka, która wejdzie kończy zabawę
morze skinków też nie jest jakieś przerażające, vermintide, zakaz latania, plaga... motomyszy nie muszą nawet wychodzić zza górki na początku
są inne dobre kontry - vampiry, dobrze pograna magia deatha, WE i DE na pestkach, czyli armie, na które jednak na turnieju można często trafić
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Przyznaję wam chłopcy rację, że 1 bitwa to nie dość aby opinia była pełna i pewna. Jedakże IMO jest to rzecz która niewątpliwie ma wygar strzelecki z pakietem zasad typu skirmish, i braki kar, przrzuty zranień które tworzą chorą kombinację. Jeśli zatsosować układ poniżej dla slavów i fiendów to przy wycofaniu ich o np 3 cale za linie slavów otrzymujemy jednostkę która w 99% wali bez covera a z 2/3 stron ma cover. Jeśli trzeba będzie zadupcyć w CC, to wykona ruch i wheel i walnie bez kar seryjkę że nakryj się nogami. I nie neguję że są rozwiązania, tylko IMO takiego bubla w całości azsad, fluffu, modelu GW nie zrobiło nigdy. Nawet scull cannon na więcej balansu.
- Shakin' Dudi
- Masakrator
- Posty: 2632
- Lokalizacja: Moria - Lublin
z magii schodzą, aż miło...
Tak czy siak modele ładne to pogram, a że zasady nie idealne (np mr 3 albo 5T albo po prostu jakis ward by sie przydał) to co poradzić trzeba grac na tym co matka natura dała
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Lanca z +D6 do szarży i sztandarem zakazującym S&S z BSBkiem i zwykłym paladynem w środku, tyle powinno wystarczyć do zjedzenia ich.
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
Nie bardzo matis. Ogarnięty gracz ci nie pozwoli w nich zaszarżować, będzie się ustawiał 24" od ciebie i możesz ryzykować...
w bretce to masz pociski z magii, trebusze (lepszych celów nie ma, no chyba, że liczysz na niezdany lookout na generale)
w bretce to masz pociski z magii, trebusze (lepszych celów nie ma, no chyba, że liczysz na niezdany lookout na generale)
To wkładam do nich lorda z HKB na pegazie, jak wyszarżuje, to zgarnia wszystkie bonusy do szarży. Zawsze jest jakiś sposób :d
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów