A co z MC?Golonka pisze:Z czymkolwiek w sumie. Plan jest taki, że mając skinka z bestem i slanna z sygnaturką po wymianie wystarczy rzucić jedną plus na przykład hand of glory i kroxy miażdżą wszystko, do tego bez buffów biorą właściwie każdego kowboja czy dużego stwora. Plus ogarniają małe oddziały kawy itp. Grałem na tym na poprzedniej edycji i gniotły system z lifem. Ogólnie sa w pytkę.
Świńskie podejście
Moderator: Ziemko
Re: Świńskie podejście
Bez magii to nawet trolle je jedzą na śniadanie... Tyle że ten slann zmienia sporo.Oki pisze:A co z MC?Golonka pisze:Z czymkolwiek w sumie. Plan jest taki, że mając skinka z bestem i slanna z sygnaturką po wymianie wystarczy rzucić jedną plus na przykład hand of glory i kroxy miażdżą wszystko, do tego bez buffów biorą właściwie każdego kowboja czy dużego stwora. Plus ogarniają małe oddziały kawy itp. Grałem na tym na poprzedniej edycji i gniotły system z lifem. Ogólnie sa w pytkę.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
No nie wiem czy pojedynek 6 na 6 jest taki oczywisty.
18 atakow na 4+ -9 trafionych. 6 zranionych. Jeden zasejwowany, 5 ran.
Oddaje 15 atakow trafia 7-8 rani 6-7 , 3-4 po regenach.
Wyglada troszke bardziej korzystnie dla trolli, ale nie jest to na loozie. Duzo od kostek zalezy, bo duzo atakow z obu stron leci.
Z vargheistami jest lepiej bo gorzej nas rania i mamy lepszego sejwa tylko te chodza z reguly po 8.
18 atakow na 4+ -9 trafionych. 6 zranionych. Jeden zasejwowany, 5 ran.
Oddaje 15 atakow trafia 7-8 rani 6-7 , 3-4 po regenach.
Wyglada troszke bardziej korzystnie dla trolli, ale nie jest to na loozie. Duzo od kostek zalezy, bo duzo atakow z obu stron leci.
Z vargheistami jest lepiej bo gorzej nas rania i mamy lepszego sejwa tylko te chodza z reguly po 8.
Trolle zazwyczaj biegają w oddziałąch po 8 i nie wiem czy nie pokusiłbym się nimi o rzyganie, mimo wszystko to mniej rzutów do wykonania.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Lol. Atakujac masz po półtora trafienia ztrolla, czyli p jednym zranieniu, rzygajac masz dwie trzecie rany. Dolicz sejw i mam nadzieję, zsrr zieleń Twój światopoglad.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
Mam jeszcze masę pomysłów na nowe lizaki, ale jak na razie wychodzi mega przegięta combatowa armia.
1 Slann Mage-Priest @ 550.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
Skavenpelt Banner [65.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
The Egg of Quango [30.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 89.0 Pts
Spear; Light Armour
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
25 Temple Guard @ 439.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Bastiladon with Ark of Sotek @ 150.0 Pts
Ark of Sotek
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399.0
Idea jest taka, że o dziwo idę do przodu. Mam Całkiem spoko ogarnianie pola i śmietnika, pociski z high magic, plus odpowiedź właściwie na wszystko. Temple wypłacają po 3 ataki plus PF więc z pierwszego szeregu wychodzi ich 35, całkiem ładna liczba, szczególnie że plan jest taki aby pierwszy czar zamienić na sygnaturkę z beasta. Wtedy przeciwnik ma do wyboru wpuścić sygnaturkę/sygnaturkę (priest)/ hand of glory i to na dość niskim wyniku na kostkach, większość rzucam z 2-3 kostek w zależności od ilości kostek. Bastildon daje parę ważnych rzeczy. Po pierwsze zajebisty bound spell, po drugie odporność na słonka zwiększoną o 17 procent, po trzecie jest skurczybykiem z savem na 2, który po podpakowaniu magią ma thunderstompa z siłą5. Głupio nie jest. Dodatkowo biję przed dzikusami z inicjatywą 3, przed bestiami nurgla, po zboofowaniu z hand of glory mam łatiwejszy dostęp do Inicjatywy 5/6 w combacie z już generalnie kasuje wszystko. Do tego armour piercing, aby z każdym możliwym oddziałem bić się na lepszych zasadach. Tafnes 4 i save na 3 od strzelania skutecznie sprawiają, że większość pestek po prostu neguję. Do tego dwóch kowbojów, aby zwiększyć ogarnianie stołu i klocek saurusów, który nawet nie musi się spłacać i tak jest fajny . A salka dlatego bo mogę.
Kolejna koncepcja to może Kowbojów.
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Oldblood @ 261.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Crown of Command [35.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Oldblood @ 276.0 Pts
General; Great Weapon
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 181.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Cube of Darkness [30.0]
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
5 Ripperdactyl Riders @ 200.0 Pts
Spear; Shield
5 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
5 Ripperdactyl Riders @ 200.0 Pts
Spear; Shield
5 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
7 Cold One Riders @ 251.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
7 Cold One @ [0.0] Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2399.0
Wydaje mi się, że nie jest to do końca rozpiska 0-1. Głównie dlatego, że dzięki dwóm scrollom jestem odporny spokojnie aż do 3 tury na magię, a w cc ciężko mi znaleźć rzeczy, które są w stanie skroić ów oddział. W zamierzeniu jest jeszcze opcja na wywalenie jednego scar veterana i wrzucenie tam dwóch kolesi na terkach, ale to się jeszcze zobaczy. Z magi buffowanie owego klocka jest po prostu przepiękne. Przeciwnik nie może pozwolić na wpuszczenie właściwie niczego. Sygnaturka sprawia, że przód jest już kompletnie nie zabijalny, buffowanie lordów i herosów ładnie zwiększa ich potencjał, a nawet bez żadnych buffów ten oddział wypłaca tak kosmiczną ilość ataków z siłą 7, że szkoda właściwie gadać, przerzyna się przez wszystko właściwie, czołg w turę rozkręca, każde MC tak samo, nie widzę oddziału piechoty, który mógłby wziąć to na klatę, a nawet jak jakimś cudem zostanę wykręcony i przyjmę szarżę na bok to dzięki stubbornowi, bsb, i cold blooded po prostu obrócę się do przeciwnika i uśmiechnę szeroko. Ripki ładnie zwiększają potencjał samej rozpiski, gdyż umiejętnie używane niszczą pięknie konkretne cele, każdego kowboja, innych lataczy, wszelkie rydwany, kawalerię typu IC. Maszyny no masa jest tego. Do przekminienia zostaje właśnie zmiana kowboja na dwóch na terkach, zmiana dwóch piątek na trzy trójki i zwiększenie liczebności cold oneów. Tyle właściwie. A Oldbloodzi pociągają mnie strasznie. Jeden wydaje mi się niezniszczalny, ale typek z savem na 1, trzema woundami z tafem 6, wardem na 4, impactami, przerzutami warda przeciwnika oraz statystycznie 6 atakami z siłą 7 to coś cudownego.
Kolejny pomysł to wykorzystanie razordonów, dzięki wielkości oddziału 1+
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
5 Razordon Hunting Pack @ 325.0 Pts
15 Skink Handlers @ [60.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
20 Skink Cohort @ 110.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
20 Skink Cohort @ 110.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
1 Slann Mage-Priest @ 455.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 89.0 Pts
Spear; Light Armour
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
18 Skink Cohort @ 100.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe
7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe
7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe
2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts
6 Skink Handlers @ [24.0] Pts
Models in Army: 149
Total Army Cost: 2400.0
Mało tego, że mam od zasrania odginaczek, do tego całkiem spory potencjał magiczny plus razordony i salki oraz morze skinków i oczywiście dwóch kowbojów. Czary wymieniam w zależności od potrzeby na death/metal/beast. Razordonki stają się nagle całkiem sytym oddziałem. Wrzuceniem im sygnaturki z beasta jest całkiem klawym pomysłem, wrzucenie im hand of glory jest pomysłem genialnym. Statystycznie taka 5 wypłaca przy strzelaniu około 30 strzałek, a przy stand and shoocie około 36-42 z bs 5, który nie jest nie do osiągnięcia zmiata większość rzeczy na czysto, a w combacie z tafem 5, trzema woundami, oraz 10atakami z siłą 6 oraz 16 z siłą 4 bije się nienajgorzej (oczywiście liczone przy sygnaturce). Jasne że pokładam nadzieję w magii, ale piękne jest to, że wcale nie muszę, kontrola stołu, wygar w magii, wygar w combacie i mega wygar w strzelaniu. Dla mnie cudnie.
P.S. Oczywiscie wszystkie rozpiski są wersjami wstępnymi. Tak sobie siedzimy z Fishem i Kminimy różne rzeczy jak na razie, ja przedstawiam wersje skrajne jak na razie nastawione na jeden aspekt. Co wyjdzie to już inna sprawa.
1 Slann Mage-Priest @ 550.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
Channeling Staff [15.0]
Skavenpelt Banner [65.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
The Egg of Quango [30.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Dawnstone [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Sword of Might [20.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 89.0 Pts
Spear; Light Armour
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Cohort @ 50.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
25 Temple Guard @ 439.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Bastiladon with Ark of Sotek @ 150.0 Pts
Ark of Sotek
4 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Salamander Hunting Pack @ 80.0 Pts
3 Skink Handlers @ [12.0] Pts
Models in Army: 99
Total Army Cost: 2399.0
Idea jest taka, że o dziwo idę do przodu. Mam Całkiem spoko ogarnianie pola i śmietnika, pociski z high magic, plus odpowiedź właściwie na wszystko. Temple wypłacają po 3 ataki plus PF więc z pierwszego szeregu wychodzi ich 35, całkiem ładna liczba, szczególnie że plan jest taki aby pierwszy czar zamienić na sygnaturkę z beasta. Wtedy przeciwnik ma do wyboru wpuścić sygnaturkę/sygnaturkę (priest)/ hand of glory i to na dość niskim wyniku na kostkach, większość rzucam z 2-3 kostek w zależności od ilości kostek. Bastildon daje parę ważnych rzeczy. Po pierwsze zajebisty bound spell, po drugie odporność na słonka zwiększoną o 17 procent, po trzecie jest skurczybykiem z savem na 2, który po podpakowaniu magią ma thunderstompa z siłą5. Głupio nie jest. Dodatkowo biję przed dzikusami z inicjatywą 3, przed bestiami nurgla, po zboofowaniu z hand of glory mam łatiwejszy dostęp do Inicjatywy 5/6 w combacie z już generalnie kasuje wszystko. Do tego armour piercing, aby z każdym możliwym oddziałem bić się na lepszych zasadach. Tafnes 4 i save na 3 od strzelania skutecznie sprawiają, że większość pestek po prostu neguję. Do tego dwóch kowbojów, aby zwiększyć ogarnianie stołu i klocek saurusów, który nawet nie musi się spłacać i tak jest fajny . A salka dlatego bo mogę.
Kolejna koncepcja to może Kowbojów.
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
1 Saurus Oldblood @ 261.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
Crown of Command [35.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Oldblood @ 276.0 Pts
General; Great Weapon
Sacred Stegadon Helm of Itza [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 181.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 155.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
Talisman of Endurance [30.0]
Dragonhelm [10.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 125.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Priest @ 130.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts
Cube of Darkness [30.0]
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
5 Ripperdactyl Riders @ 200.0 Pts
Spear; Shield
5 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
5 Ripperdactyl Riders @ 200.0 Pts
Spear; Shield
5 Ripperdactyl @ [0.0] Pts
Frenzy
7 Cold One Riders @ 251.0 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician
7 Cold One @ [0.0] Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2399.0
Wydaje mi się, że nie jest to do końca rozpiska 0-1. Głównie dlatego, że dzięki dwóm scrollom jestem odporny spokojnie aż do 3 tury na magię, a w cc ciężko mi znaleźć rzeczy, które są w stanie skroić ów oddział. W zamierzeniu jest jeszcze opcja na wywalenie jednego scar veterana i wrzucenie tam dwóch kolesi na terkach, ale to się jeszcze zobaczy. Z magi buffowanie owego klocka jest po prostu przepiękne. Przeciwnik nie może pozwolić na wpuszczenie właściwie niczego. Sygnaturka sprawia, że przód jest już kompletnie nie zabijalny, buffowanie lordów i herosów ładnie zwiększa ich potencjał, a nawet bez żadnych buffów ten oddział wypłaca tak kosmiczną ilość ataków z siłą 7, że szkoda właściwie gadać, przerzyna się przez wszystko właściwie, czołg w turę rozkręca, każde MC tak samo, nie widzę oddziału piechoty, który mógłby wziąć to na klatę, a nawet jak jakimś cudem zostanę wykręcony i przyjmę szarżę na bok to dzięki stubbornowi, bsb, i cold blooded po prostu obrócę się do przeciwnika i uśmiechnę szeroko. Ripki ładnie zwiększają potencjał samej rozpiski, gdyż umiejętnie używane niszczą pięknie konkretne cele, każdego kowboja, innych lataczy, wszelkie rydwany, kawalerię typu IC. Maszyny no masa jest tego. Do przekminienia zostaje właśnie zmiana kowboja na dwóch na terkach, zmiana dwóch piątek na trzy trójki i zwiększenie liczebności cold oneów. Tyle właściwie. A Oldbloodzi pociągają mnie strasznie. Jeden wydaje mi się niezniszczalny, ale typek z savem na 1, trzema woundami z tafem 6, wardem na 4, impactami, przerzutami warda przeciwnika oraz statystycznie 6 atakami z siłą 7 to coś cudownego.
Kolejny pomysł to wykorzystanie razordonów, dzięki wielkości oddziału 1+
Unnamed2400 Pts - Lizardmen Army
5 Razordon Hunting Pack @ 325.0 Pts
15 Skink Handlers @ [60.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
20 Skink Cohort @ 110.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
20 Skink Cohort @ 110.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
1 Slann Mage-Priest @ 455.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 156.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 89.0 Pts
Spear; Light Armour
Dragonbane Gem [5.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
11 Skink Skirmishers @ 77.0 Pts
Blowpipe
18 Skink Cohort @ 100.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe
7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe
7 Chameleon Skinks @ 91.0 Pts
Blowpipe
2 Salamander Hunting Pack @ 160.0 Pts
6 Skink Handlers @ [24.0] Pts
Models in Army: 149
Total Army Cost: 2400.0
Mało tego, że mam od zasrania odginaczek, do tego całkiem spory potencjał magiczny plus razordony i salki oraz morze skinków i oczywiście dwóch kowbojów. Czary wymieniam w zależności od potrzeby na death/metal/beast. Razordonki stają się nagle całkiem sytym oddziałem. Wrzuceniem im sygnaturki z beasta jest całkiem klawym pomysłem, wrzucenie im hand of glory jest pomysłem genialnym. Statystycznie taka 5 wypłaca przy strzelaniu około 30 strzałek, a przy stand and shoocie około 36-42 z bs 5, który nie jest nie do osiągnięcia zmiata większość rzeczy na czysto, a w combacie z tafem 5, trzema woundami, oraz 10atakami z siłą 6 oraz 16 z siłą 4 bije się nienajgorzej (oczywiście liczone przy sygnaturce). Jasne że pokładam nadzieję w magii, ale piękne jest to, że wcale nie muszę, kontrola stołu, wygar w magii, wygar w combacie i mega wygar w strzelaniu. Dla mnie cudnie.
P.S. Oczywiscie wszystkie rozpiski są wersjami wstępnymi. Tak sobie siedzimy z Fishem i Kminimy różne rzeczy jak na razie, ja przedstawiam wersje skrajne jak na razie nastawione na jeden aspekt. Co wyjdzie to już inna sprawa.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Czytaj posty, zanim wyślesz. Walisz sporo błędów. Przy nowych przedmiotach i dyscyplinach wypadałoby napisać, co robią.
Przy opcji na możu kowbojów zauważyłem tylko jeden mankament, że musisz gonić. Co prawda mało jest oddziałów, które mogą ładnie ten oddział zrobić w konia, bo nie dość, że trzeba zaszarżować na bok, to mieć tyle woundów żeby przeżyć i tyle żeby mocno przegrać CC. Eh, no wiadomo. Ja bym próbował, choć coś takiego mnie skłania do championów na fastach.
Generalnie zamysły mi się podobają, chętnie potestuję po DMP.
Przy opcji na możu kowbojów zauważyłem tylko jeden mankament, że musisz gonić. Co prawda mało jest oddziałów, które mogą ładnie ten oddział zrobić w konia, bo nie dość, że trzeba zaszarżować na bok, to mieć tyle woundów żeby przeżyć i tyle żeby mocno przegrać CC. Eh, no wiadomo. Ja bym próbował, choć coś takiego mnie skłania do championów na fastach.
Generalnie zamysły mi się podobają, chętnie potestuję po DMP.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
A ja tylko dodam że Ark of Sotek nie dodaje inicjatywy ani "zajebistego bounda", tylko to dostaje się od Solar Engine'a. Ale to mało istotne. Bardzo podoba mi się pierwsza rozpiska, sam jestem i byłem Fanem TG, nawet na poprzednim podręczniku. Frenzy na głównym oddziale jest super pomysłem, z LD9 i CB raczej nie trzeba się obawiać o nagłe gonienie jakiś harpii.
Zastanawia mnie tylko fakt, jak to działa jeśli ma się i PF i Frenzy, mimo że ma się skinka obok trzeba overrunować? Czy może skink totalnie to neguje? Tak czy inaczej, Jeśli wejdzie w TG "0" z beasta to powinno się zrobić nieprzyjemnie:)
Zastanawia mnie tylko fakt, jak to działa jeśli ma się i PF i Frenzy, mimo że ma się skinka obok trzeba overrunować? Czy może skink totalnie to neguje? Tak czy inaczej, Jeśli wejdzie w TG "0" z beasta to powinno się zrobić nieprzyjemnie:)
Tak na bastildonie jest solar engine, nie ark of sotek, dwa to do rozpiski na kawalerii - mam dwóch skinków priestów, którzy również ogarniają pf, a mają 12 cali ruchu. Dam radę to ogarnąć myślę. Trzy Xier ma rację. Cztery proszę o ciut więcej merytoryki.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Chodzi mu o to, że wcześniej oddział mógł mieć 1-3 modeli.
EDIT: trochę merytoryki. 1, to obrabiaj może rozpy, bo koszmarnie się to czyta. W pierwszej rozpie brakuje muzyków na kohortach skinków, ale to chyba tylko za saurusa czy dwóch z oddziału, bo jajko na slannie faktycznie może pomóc przy wszelkich głupich szarżach oddziałów przeciwnika, żeby odciągnąć TG. Ogólnie myślałem o bardzo podobnym złożeniu i założeniach, bastiladon naprawdę może tutaj pomóc.
W drugiej mam wrażenie, że trochę za bardzo stawiasz na jeden deathstar. Jest dobry, naprawdę dobry, tylko to jest 7W, a to nie wampiry, żeby ich wskrzesić.Jakikolwiek przypadkowo wpuszczony przez "1 oczko za mało na dispel" czar zdejmuje LoSa, a potem robi się różnie. Ale zdecydowanie warte przetestowania, też widzę potencjał kawalerii przy dwóch skinkach szamanach.
Trzecia rozpa ma za dużo skirmishy corowych, wiadomo, robisz rozpę na 2,4k, więc euro. Ma też za mało kontry, moim zdaniem dwóch kowbojów nie wystarczy. Testowałem wczoraj kowbojów na terkach, nawet rydwany WoChu są da nich wyzwaniem. Oczywiście warto ich brać, tylko nie porwą się na aż tyle ciekawych celów. W tej rozpie brakuje mi też terradonów.
W ogóle to napisz czemu nie kroxy, ja jestem nimi zachwycony. Znaczy się będę, jak opiłuję kości, żeby chłopaki przestali odstawiać paraolimpiadę w stylu 4 hity na 4+ z 18A Terków też nie bierzesz, może warto, szczególnie z bola do rozpy strzelającej?
EDIT: trochę merytoryki. 1, to obrabiaj może rozpy, bo koszmarnie się to czyta. W pierwszej rozpie brakuje muzyków na kohortach skinków, ale to chyba tylko za saurusa czy dwóch z oddziału, bo jajko na slannie faktycznie może pomóc przy wszelkich głupich szarżach oddziałów przeciwnika, żeby odciągnąć TG. Ogólnie myślałem o bardzo podobnym złożeniu i założeniach, bastiladon naprawdę może tutaj pomóc.
W drugiej mam wrażenie, że trochę za bardzo stawiasz na jeden deathstar. Jest dobry, naprawdę dobry, tylko to jest 7W, a to nie wampiry, żeby ich wskrzesić.Jakikolwiek przypadkowo wpuszczony przez "1 oczko za mało na dispel" czar zdejmuje LoSa, a potem robi się różnie. Ale zdecydowanie warte przetestowania, też widzę potencjał kawalerii przy dwóch skinkach szamanach.
Trzecia rozpa ma za dużo skirmishy corowych, wiadomo, robisz rozpę na 2,4k, więc euro. Ma też za mało kontry, moim zdaniem dwóch kowbojów nie wystarczy. Testowałem wczoraj kowbojów na terkach, nawet rydwany WoChu są da nich wyzwaniem. Oczywiście warto ich brać, tylko nie porwą się na aż tyle ciekawych celów. W tej rozpie brakuje mi też terradonów.
W ogóle to napisz czemu nie kroxy, ja jestem nimi zachwycony. Znaczy się będę, jak opiłuję kości, żeby chłopaki przestali odstawiać paraolimpiadę w stylu 4 hity na 4+ z 18A Terków też nie bierzesz, może warto, szczególnie z bola do rozpy strzelającej?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Osobno te rozpiski mi się tak sobie podobają. Jest albo mega strzelanie, albo mega combat, dla mnie nie mają tego czegoś i wyglądają na zrobione na szybko i bez głębszego przemyślenia , ale to tylko moje zdanie Masz łeb większy od mojego Panie Golonka więc tobie pewnie coś z tych rozpisek wyjdzie Serio uważasz ,że 5 razorów to mega oddział do bicia? Wszędzie dużo skinków, a pamiętaj ,że teraz 5ld dupy nie urywa. Nie widzisz potencjału w 2starych stedziach na stole? IMO jako heavy hiter znajdą się w rozpiskach stedzie albo kroxy. Z niecierpliwością czekam na połączenie twoich koncepcji w jedną mega rozpiskę
Tak na serio to najmocniejsza jak na razie wydaje się rozpa na 4 ancientach, templach i saurusach oczywiście po pewnych modyfikacjach. Co do reszty to jakoś tak wychodzi, że porno rozpiski przy lizakach wychodzą bardzo dobrze. Ale tak jak ja napisałem i tak jak wy napisaliście wszystko to na razie wstępne zarysy i budowanie jednostronnych rozpisek, w praniu bitewnym wyjdzie co jest spoko, a co nie.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Nom 4 stedzie to istny monstertruck Ciekawe jak działa w praktyce
Pierwsza z tych trzech wydaje sie najmocniejsza.
Sam do konca nie wiem jak to wyjdzie dopoki sie nie pogra, z papieru riperdaktyle bardzo mi sie podobaja i juz kminie jakby tu drugi oddzial 4ech wsadzic.
Temple z razorem + frenzy + magia i bazyl - rzeznicy konkretni.
Sam do konca nie wiem jak to wyjdzie dopoki sie nie pogra, z papieru riperdaktyle bardzo mi sie podobaja i juz kminie jakby tu drugi oddzial 4ech wsadzic.
Temple z razorem + frenzy + magia i bazyl - rzeznicy konkretni.
Unnamed2800 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Banner of Swiftness [15.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 356.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Carnosaur @ [220.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine
3 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
27 Temple Guard @ 467.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2798.0
Taki pomysł w oparciu o modele które chce wystawić. I przetestować różne rzeczy
1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Becalming Cogitation [25.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Focus of Mystery [35.0]
Banner of Swiftness [15.0]
Channeling Staff [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 356.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Carnosaur @ [220.0] Pts
1 Saurus Scar-Veteran @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Cold One @ [0.0] Pts
1 Skink Priest @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Beasts
Dispel Scroll [25.0]
1 Skink Chief @ 91.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Terradon @ [0.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine
3 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
27 Temple Guard @ 467.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 117
Total Army Cost: 2798.0
Taki pomysł w oparciu o modele które chce wystawić. I przetestować różne rzeczy
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Fajna rozpa i jest carnosaur nawet
Unnamed2800 Pts - Lizardmen Army
1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Focus of Mystery [35.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
Channeling Staff [15.0]
Banner of Swiftness [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 356.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Carnosaur @ [220.0] Pts
1 Tetto'Eko @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
#The Eye of the Old Ones [0.0]
#The Stellar Staff [0.0]
1 Skink Chief @ 79.0 Pts
Light Armour; Shield
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 79.0 Pts
Light Armour; Shield
1 Terradon @ [0.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine
3 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
6 Chameleon Skinks @ 78.0 Pts
Blowpipe
26 Temple Guard @ 453.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2800.0
1 Slann Mage-Priest @ 470.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of High Magic; Battle Standard
D: Focus of Mystery [35.0]
D: Harmonic Convergence [30.0]
D: Soul of Stone [25.0]
D: Becalming Cogitation [25.0]
Channeling Staff [15.0]
Banner of Swiftness [15.0]
1 Saurus Scar-Veteran @ 356.0 Pts
Light Armour
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
1 Carnosaur @ [220.0] Pts
1 Tetto'Eko @ 185.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven
#The Eye of the Old Ones [0.0]
#The Stellar Staff [0.0]
1 Skink Chief @ 79.0 Pts
Light Armour; Shield
1 Terradon @ [0.0] Pts
1 Skink Chief @ 79.0 Pts
Light Armour; Shield
1 Terradon @ [0.0] Pts
29 Saurus Warriors @ 360.0 Pts
Shield; Standard; Musician
1 Spawn Leader @ [10.0] Pts
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
10 Skink Cohort @ 60.0 Pts
Lustrian Javelin; Shield; Musician
9 Skink Skirmishers @ 80.0 Pts
Blowpipe
1 Skink Brave @ [10.0] Pts
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
10 Skink Skirmishers @ 70.0 Pts
Blowpipe
1 Bastiladon with Solar Engine @ 150.0 Pts
Solar Engine
3 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
6 Chameleon Skinks @ 78.0 Pts
Blowpipe
26 Temple Guard @ 453.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Revered Guardian @ [10.0] Pts
Light Armour; Shield
1 Ancient Stegadon @ 250.0 Pts
2 Giant Blow Pipes; Sharpened Horns
5 Skink Crew @ [0.0] Pts
Lustrian Javelin
Models in Army: 112
Total Army Cost: 2800.0
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?