Ranking grywalności jednostek DOC
Moderator: KrzysiekW
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Re: Ranking grywalności jednostek DOC
Wcześniej jechałeś na wózku z tabliczką "GUO"...
Przypadek..?
Przypadek..?
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
BA! co wiecej mam GUO z FW a nie moge go wystawic. Niestety jego mobilnosc (wrecz jego brak) dyskwalifikuja go jako generala mojej armii. Za wiele razy dostalem z maszyny/pestek jak tylko wystawilem nos zza gorki. Keeper nie dosc ze ma wiekszy range to jeszcze dobiegnie (a przynajmniej ma wieksze szanse) do tego obela/kolejnej gorki. No i w CC tez mam wrazenie ze Keeper sie troche lepiej sprawuje, ale to moze moje subiektywne zdanie.
Mowisz ze bylem za GUO, tak, ale tez potrafie sie przyznac do zmian. Co wiecej testowalem wszystkich GD a nawet probowalem grac bez demona i jednak KOS jest dla mnie najciekawsza opcja. Moze naiwnie ale licze ze 9ed pod koniec roku spowoduje ze demony nie beda takie papierowe...ale to pewnie tylko moje pobozne zyczenia
Mowisz ze bylem za GUO, tak, ale tez potrafie sie przyznac do zmian. Co wiecej testowalem wszystkich GD a nawet probowalem grac bez demona i jednak KOS jest dla mnie najciekawsza opcja. Moze naiwnie ale licze ze 9ed pod koniec roku spowoduje ze demony nie beda takie papierowe...ale to pewnie tylko moje pobozne zyczenia
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Nic sie w tej kwestii raczej nie zmieni, jesli chcesz twardszych GD, to musisz poczekac na reedycję AB i ładnie sie pomodlic o odpowiednie zmiany, szczególnie w giftach.
W 7ed GD był najistotniejszym elementem armii, teraz to czesto jedynie kula u nogi...
W 7ed GD był najistotniejszym elementem armii, teraz to czesto jedynie kula u nogi...
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
Jak się mocniej w to zagłębic, to wcale nie jest tak źle. Najwiekszy ból w tym, ze chcąc miec ten lv2, trzeba wybrac metal lub tzeentcha, a do tego brak scrolla.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
bez guo sie grac nie da. Scieli demony to po prostu sie gra teraz na fluffowych rozwiazaniach. W koncu teraz pzy tak scietych diablach i tak sie nie da wygrac (plagusow tez juz nie ma co wystawiac i tylko 5x horki)Bearded Unclean 'Un pisze:Wcześniej jechałeś na wózku z tabliczką "GUO"...
Przypadek..?
ale one nie sa papierowe. sa mega twarde, tylko trzeba uwaznie nimi wchodzic do cc. ale od tego jest reszta armii, ktora sie bajecznie pierze po mordach.Moze naiwnie ale licze ze 9ed pod koniec roku spowoduje ze demony nie beda takie papierowe.
0:wszystko oprocz dp i blodka (choc guo jest tu bezsprzecznie najlepszy na open z deathem)
1 dp
2 blodek
Co do lordów to jak Shino: GUO, KoS, LoC wypadają najlepiej, potem DP (średni, ale ratują go opcje konfiguracji vs reszta demonów) i na koniec Bloodek.
Co do tego który z pierwszej trójki lepszy: przecież wszystko zależy od złożenia reszty... Ja np. zacząłem odkrywać uroki LoC z tzeenth lorem (i to nie on powinien mieć bramę!), ale z drugiej strony mina przeciwników jak zobaczą 3 modele T7 z W6 każdy... (GUO+2xSG) Demony są mocne, choć wymagają trochę uwagi a centralna szarża GD na 3 działa i 2 banishmenty to nadal głupi pomysł
Co do tego który z pierwszej trójki lepszy: przecież wszystko zależy od złożenia reszty... Ja np. zacząłem odkrywać uroki LoC z tzeenth lorem (i to nie on powinien mieć bramę!), ale z drugiej strony mina przeciwników jak zobaczą 3 modele T7 z W6 każdy... (GUO+2xSG) Demony są mocne, choć wymagają trochę uwagi a centralna szarża GD na 3 działa i 2 banishmenty to nadal głupi pomysł
szkoda że tylko GUO ma 7T i 6W i na 2400 wchodzi tylko 1 duży demon
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed
- The tale of Crovax the Cursed
ja nie mowie, ze to duza roznica, ale przez to, ze death jest najlepszym lore'em to wygrywa troche guo zaraz potem na open jest keeper z prawie rownie przegietym lorem.Ja np. zacząłem odkrywać uroki LoC z tzeenth lorem (i to nie on powinien mieć bramę!),
wiesz, ze pivot nie jest skomplikowanym manewrem? i, ze dizeki niemu sg sa znacznie manewrowniejsze niz oddzialy?No nie mowiac juz o manewrach podstawka 100x150
oczywiscie shadow.Myzu pisze:Masz na mysli shadow czy slaanesh?Shino pisze:(...) zaraz potem na open jest keeper z prawie rownie przegietym lorem.
jesli brzytwa nie jest ograniczona do 4 kostek to ten lore jest turbo op. A bestie nurgla/plagusy z przegietych jednostek staja sie one man army.
odgiac sg jest tak samo latwo jak dowolny oddzial czy model, ktory nie lata. Nie jest to gra zrecznosciowa, gdzie precyzja w odgieciu mialaby tu jakkowliek byc istotna a odgina sie wszystko tak samo.Ale wiem Shino ze Twoja zajebistosc jest tak przeogromna ze dla Ciebie to drobiazg.
pivoty jednak sprawiaja, ze czesto taki grinder sobie pojdzie bokiem, czego juz oddzialy nie zrobia. Na prawde nie ma w tym krztyny finezji.
choc jesli dla ciebie fakt, ze tak samo sobie radze oddzialem z odgieciem jaki sg to wynikk mojej zajebistosci to dziekuje. Choc na prawde poproboj sobie kiedys zobaczyc jak to wyglada na stole, bo nie jest to takie trudne.
Bestie ws 3 kingi ws 6
bestie mv 6 kingi 4
siła ta sama tyle że kingi mogą mieć 2 raki
T ten sam
bestie o 1 wiecej W
bestie bardziej podatne na pitki, slonka itp
bestie mogą mieć więcej ataków
Bestie regana 4+ oraz na zapas ward 5 czasem 4... kingi asv +3
bestie mogą być kowbojami oraz można wystawić 1 szt.
bestie nie mają - od szarż od boku/tylu
Bestie się sypią a nie uciekają
bestie mają poisony
+ besti jest to że mają przerzut od bsb i ld genka - kingi chyba tego nie będą mogły brać przez co są lepsze do armii gdzie bsb i głównych lord są od tzeencha, khorna czy slanesha
kingi mogą mieć sztandarowego i magiczny sztandar.
kingi są podatne na kb, stopy, tunderstopy, feary, paniki itp. a bestie nie - mają same stopy
Obie jednostki są dobre ale bestie są bardziej przegięte... + kingów jest to że to kolejna jednostka u demonów z dmg większym niż 4 - jak wezmą 2 raki.
Myślę że 5 kingów w rozpie ma 2,4k to spoko ale większej ilości ich się raczej już nie opłaca brać - jest dużo innych fajnych klocków
bestie mv 6 kingi 4
siła ta sama tyle że kingi mogą mieć 2 raki
T ten sam
bestie o 1 wiecej W
bestie bardziej podatne na pitki, slonka itp
bestie mogą mieć więcej ataków
Bestie regana 4+ oraz na zapas ward 5 czasem 4... kingi asv +3
bestie mogą być kowbojami oraz można wystawić 1 szt.
bestie nie mają - od szarż od boku/tylu
Bestie się sypią a nie uciekają
bestie mają poisony
+ besti jest to że mają przerzut od bsb i ld genka - kingi chyba tego nie będą mogły brać przez co są lepsze do armii gdzie bsb i głównych lord są od tzeencha, khorna czy slanesha
kingi mogą mieć sztandarowego i magiczny sztandar.
kingi są podatne na kb, stopy, tunderstopy, feary, paniki itp. a bestie nie - mają same stopy
Obie jednostki są dobre ale bestie są bardziej przegięte... + kingów jest to że to kolejna jednostka u demonów z dmg większym niż 4 - jak wezmą 2 raki.
Myślę że 5 kingów w rozpie ma 2,4k to spoko ale większej ilości ich się raczej już nie opłaca brać - jest dużo innych fajnych klocków
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy
Na open nie grałem chyba ani razu, GUO tylko z lorem nurgla grałem i sprawdzał się słabo bo nic nie zrobił istotnego. Ciągle brakowało zasięgu zza górki, a po wyjściu dostał taki oklep, że szkoda gadać, ledwo na ostatniej ranie uciekł. Jeśli chodzi o ranking lordów z ograniczeniami ETC albo czymkolwiek to GUO spada chyba jeszcze za DP przez brak mobilności. A na 1 exekwo Keeper i Wrona bo tutaj ciężko dywagować co lepsze bez reszty armii.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.