Z Ciupaga na Kobity 8 III 2014 VANAHEIM
Re: Z Ciupaga na Kobity 8 III 2014 VANAHEIM
1600 - smok z naprawieniem DOC, VC, OK i może WoC, DE.
\/\
Butan dobrze prawi.
Wisła Kraków.
jakby do wyników dorzucić wagę to PSZ ma wygrane ...
Ograniczenie smoka zaktualizowałbym o następujące:PiotrB pisze:Butan zaproponuj jakieś ograniczenia...
Rozmiar oddziałow 400pkt
DE: Max 5 warlocków
Krasie: Żyrokoptery liczą się jako 1/2 maszyny na potrzeby ograniczeń maszyn/broni z zionięciem
DoCH zmienił na nastepujące: Bestie/Muchy/Armata/BSB Nurgla maks 5 modeli
w VC dodał: Terror/Hexy/ więcej niż jeden czar śmierci max 1
Oraz obowiązkowe granie jednego blood and glory
\/\
c4h10 pisze:Oraz obowiązkowe granie jednego blood and gloryPiotrB pisze:Butan zaproponuj jakieś ograniczenia...
w ogóle na małe punkty przydałby się scenariusze inne niż battleline + dodatki np magiczne tereny wtedy mogłoby to pomóc w odejściu od tradycyjnych rozpisek
Mnie się bardzo podobają te zmiany - dodał bym jeszcze do DE:
Dark Raider / Hero os steed max 2.
czyli sumarycznie
FORMAT 1600
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- oddziały mogą kosztować maksymalnie 400 pkt
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: Beasts of Nurgle /Plague Drons of Nurgle/Skull Cannon of Khorn/ Herald of nurgle - 5 modeli łącznie
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8,
terror/hexy/wiecej niz 1 czar magii śmierci max. 1
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
- DE: Warlock (max 5), Dark Raider / Hero os steed max 2.
- Dwarfs: Żyrokopter liczymy jako 1/2 na potrzeby limitu maszyn/wzorników zionieca
Dark Raider / Hero os steed max 2.
czyli sumarycznie
FORMAT 1600
- Zakaz wystawiania lordów
- Zakaz wystawiania imiennych bohaterów.
- Gramy na SLOS
- Maksymalnie 3 maszyny i/lub strzeleckie bronie używające wzornika (template) (Steam Tank/Iron Deamon liczą się jako maszyny), każda maszyna liczy się za 1.
- Zakaz dublowania rarów
- Zakaz triplowania specjali
- Każdy Large Target 0-1 (tzn można wystawić i hydrę i krakena, bądź i ironblaster i śmieciarę)
- Max 3 takie same jednostki core, niezależnie od wyposażenia.
- Jednostki eteryczne 0-2.
- Zakaz dublowania jednostek eterycznych.
- Limit jednostek strzelających o zasięgu powyżej 12": 35 modeli (nie wliczając w to bohaterów i rydwanów), RBT liczy się jako 6.
- Każda armia może wygenerować dwie dodatkowe kość na fazę (wliczając w to: magiczne przedmioty, channeling), 5 kości na czar, można maksymalnie użyć 12 kostek magii w turze magii (kostki zużyte do dorabiania kości liczą się do tego limitu), przysługuje "look out, sir" od następujących czarów: Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th.
- BsB, może korzystać z ekwipunku jak każdy normalny heros (ukłon w stronę starszych booków), dokładnie tak jak na zasadach euro.
- oddziały mogą kosztować maksymalnie 400 pkt
- Woch: bohater może mieć max WSv4+
- Doch: Beasts of Nurgle /Plague Drons of Nurgle/Skull Cannon of Khorn/ Herald of nurgle - 5 modeli łącznie
- HE: BoWD tylko na BSB
- Lizaki: Jednostki Latające 0-3
- VC: Crypt Horrors max 8,
terror/hexy/wiecej niz 1 czar magii śmierci max. 1
- Skaven: Elektrycy 0-3
- ChD: Chalise zakazane
- Emp: Steam Tank/Demigryph Knights/Great Cannons max. 3
- DE: Warlock (max 5), Dark Raider / Hero os steed max 2.
- Dwarfs: Żyrokopter liczymy jako 1/2 na potrzeby limitu maszyn/wzorników zionieca
Przedpłata poszła wczoraj.
Ps. Na jaki w końcu format robimy rozpiski?
Ps. Na jaki w końcu format robimy rozpiski?
kubencjusz pisze:Że stronic zapisanych ilość, o jakości areny nie świadczy uświadomić sobie musisz, młody padawanie. Hmmmm.
Naviedzony pisze: A po co pomagać ludziom? Ludzie są niegodni elfiej pomocy.
-Up regulaminu
***********************
Dodalem to ograniczenie bohaterów na wierzchowcach dla DE, bo ma sens. bohater z savem 1+ za 94pts to duzo
- Up listy zgłoszonych
***********************
Dodalem to ograniczenie bohaterów na wierzchowcach dla DE, bo ma sens. bohater z savem 1+ za 94pts to duzo
- Up listy zgłoszonych
xYz
Chetnie bym sie wybral i poszukam ślaskiej ekipy dlatego do momentu ogarniecia prosze o zaklepanie 4 miejsc a ja sie odezwe co i jak do czwartku
Tylko od razu dodam - kliamtycznie ajde, bo skavenkami a nie demonami
Tylko od razu dodam - kliamtycznie ajde, bo skavenkami a nie demonami
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Tylko szkoda że mało na niego gramy - a powinniśmy grać na to wszystkie turnieje na małe punkty
Wisła Kraków.
Zmiana z
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1, Beast of Nurgle/Drons of Nurgle max 8 modeli w armii
na:
- Doch: Beasts of Nurgle /Plague Drons of Nurgle/Skull Cannon of Khorn/ Herald of nurgle - 5 modeli łącznie
delikatnie rzecz ujmując dosyć radykalna. Spoko, że nie blokuje to już brania działa i much razem, ale mocno pojechane i tak.
Tak czy siak postaram się przyjść, mimo, że termin nie jest zbytnio sprzyjający
- Doch: max 5 Beasts of Nurgle; Skull Cannon of Khorn/Plague Drons of Nurgle max 1, Beast of Nurgle/Drons of Nurgle max 8 modeli w armii
na:
- Doch: Beasts of Nurgle /Plague Drons of Nurgle/Skull Cannon of Khorn/ Herald of nurgle - 5 modeli łącznie
delikatnie rzecz ujmując dosyć radykalna. Spoko, że nie blokuje to już brania działa i much razem, ale mocno pojechane i tak.
Tak czy siak postaram się przyjść, mimo, że termin nie jest zbytnio sprzyjający
Szaitis pisze:To jeszcze nad ogrami powinieneś pomyśleć Zobacz np rozpę Laika ze smoka i co w niej było słabegoPiotrB pisze:Usiłuje wymyślić jakieś gięcie systemu i słabo mi idzie - muszę powiedzieć że ten comp ewoluuje od roku i teraz jest naprawdę dobry...
przeczytaj uważnie jeszcze raz i przeproś ładnie
Quaki nie płakusiaj - ta armia jest naprawdę z inneh galaktykiPiotrB pisze:oddziały mogą kosztować maksymalnie 400 pkt
Piotrze, z nas dwóch to akurat nie ja w kółko płaczę, że wszyscy inni mają ograniczenia za słabe a moja armia za mocne
I przyznam, że poprzednie cięcia były za słabe - czego dowodem choćby mój wynik na masterze
Nowe praktycznie zmniejszają liczbę tych samych wyborów z max 9 na 5.
Dość rygorystyczna zmiana.
I przyznam, że poprzednie cięcia były za słabe - czego dowodem choćby mój wynik na masterze
Nowe praktycznie zmniejszają liczbę tych samych wyborów z max 9 na 5.
Dość rygorystyczna zmiana.