Sposób na czerwia (145 kapłanów, łuczników, wojowników, 29 błyskotek), Gram klerykiem - :
Przeciwnik: Gruby czerw, 2x małe czerwie po ok 14, ok 40 lamasu, ok 40 golemów.
1. Po pierwsze mieć "Błyskotki" - blask chwały czy jak im tam... ratują tyłek bo skaczesz bijesz w plecy i uciekasz.
2. Po drugie nigdzie nie leźć. Wycofać się do tyłu dawać przez większość czasu defens - niech wojownik tarczą osłania kapłana i łuczników, po ruchu także błyskotki. (Zrobić taki czworoboczek). Uda się to zrobić bo przez 2 tury nikt do was zasięgu nie ma.
3. Jeśli twój bohater ma pociski, to masz dwa uderzenia w Grubego Czerwia

4. Patrz dobrze na znacznik swojego bohatera. Kto przed kim bije.
5. W pewnym momencie walisz oślepienie na małego czerwia (jeśli ten już jest za blisko i może kogoś walnąć).
6. MOżesz komuś dowalić pacyfizm.
7. Kary nie proponuje.
8. Kiedy Gruby czerw w końcu będzie mógł w ciebie bić (przeważnie w wojownika), pełna koncentracja z pocisków magicznych w niego(wcześniej po ruchu bierze defensa).
9. Kapłan i wojownik biorą defensa bo ich już skrobią.
10. Błyskotka bierze na maskę drugiego czerwia bądź też leje w duspko lamasu/golemy, a jeśli ma zasięg to też Grubego czerwia (mi się udało).
11. Walka trwa ok 7-9 RUND.
Dodatkowe porady.
Jeśli masz Rozkaz warto rzucić na Błyskotki. Trochę trwa jego ponowna aktywacja, a te laski mają niesamowite jebnięcie.
NIe zapomnijcie przed bitwą aktywować runów. (Ja zapomniałem). Zawsze to jakis bonus do punktów zadawania obrażeń, szczęścia czy doświadczenia.
Kluczem jest odpowiednie oślepienie ludków oraz ubicie Grubego. POtwór zabija nam sporo ludków swoim kichnięciem, więc jego eliminacja jest najważniejsza.