War Altar WIP

Każdy może się pochwalić swoim dziełem i wystawić na pochwały lub krytykę. Oceniają zdobywcy Golden Daemona - przeszli, przyszli i niedoszli.

Moderatorzy: Ziemko, wind_sower

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

ja widzę brak konturowania między głowa a obręczą, dłonią a rękojeścią (to samo palce) szczęka zdaje się niepomalowana , ogólnie nie osiągnąłeś jeszcze poziomu przy którym można się pokusić o SL, wszystko imo
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Jakie konturowanie?

O co wam chodzi.Mówiłem że nie lubię głębokich,przez co mocnych cieni bo wtedy model wygląda sztucznie.

Co do głowy.Jestem z niej szczegolnie zadowolony.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Chodzi o to że pomiędzy rożnymi elementami (w Twoim wypadku to głowa i obręcz na niej), powinien pozostać cienki ciemny (zazwyczaj czarny)pasek rozdzielający te 2 elementy. Na Twojej figsie złoto ma prawie ten sam odcień co skóra i bez tego paska nie wygląda to estetycznie. Podobna sytuacja jest na dłoni z młotkiem, palce i przerwy między nimi wyglądają jak pomalowane tym samym kolorem a przecież wiadomo że wgłębienia powinny być znacznie ciemniejsze.
a że dla Ciebie może wyglądać sztucznie, to pamiętaj że malujesz ludki w skali 28 mm a nie obrazy, między realistycznym a fajnym malowaniem na stół jest wielka przepaść niestety.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash

ODPOWIEDZ