Turniej odwołany

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Re: [Bielsko-Biała] 15.02 Bilaticon vol.X

Post autor: Eltharion »

Spawn pisze:Heretic
Maruder chaosu na koniu (Nie może być pomalowany na więcej niż 3 kolory!)

Mv 4 WS 6, BS 3, S 4, T 4, W 2, I 6, A 3, Ld 8
Mv 8, Ws 3, Bs -, S3, T3, W 1, I 3, A 1, Ld-
Gear: Warhorse, Shield, Light Armour, Spear (Save 4+)
Special Rules: Flammable, Hatred (Spellcasters), MR (5), Fast Cavalry

Wojujący ateista - Heretyk nie wierzy w tych waszych bogów i czary mary - każdy model w styku traci wszystkie bonusy wynikające z Mark of gods, Bretończycy tracą wardy, Demony rzucają jedną kostką więcej na demonic instalibility, undeadzi się sypią o 1 więcej.
To chyba jakieś sztuczki - Heretic nie wierzy w magię i potwory! Dostaje Immune to Fear &Terror a także MR(5). W dodatku wszyscy czarodzieje w 12 calach mają -1 do casta. Jego niezachwiane postawa wprawia w zakłopotanie.
Heretyk! - jest łatwopalny, a dodatku każda jednostka z nazwą Shaman/Priest/Shrine/Altar/Temple/Monk czy cokolwiek związanego z wiarą przerzuca nieudane trafienia w heretyka w każdej rudndzie.
1.Trochę wybiórczo to potraktowałeś (np. co z priestami w emp ?)
2. "Czy cokolwiek związanego z wiarą" daje dużo pole do popisu jeśli chodzi o wymyślane zasad :wink:

@Durin
Jak zawsze merytoryczna odpowiedz na temat :roll:
@Qc
Ja wiem o kim mowa ale musisz się zgodzić że te ludziki z 8 bili są jacyś tacy nudni :mrgreen:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Durin pisze:Bartuś zawsze coś sobie znajdzie;)
Nie prowokuj bo Pachoł Cię tu rozbazyli tak że się nie pozbierasz... kluczowa zasada byłaby bardzo podobna do tej rumuńskiego ksiecia :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Spawn pisze:
Bombaj pisze:
Spawn pisze:Heretic
(...)
Piękne!!!

(...)
Prowokowanie szarży nie wiem czy jest takie straszne, bo większość ma 10 ld z przerzutem, a jak ktoś do niego doszarżuje to raczej zdechnie. T3 i 2W 5+ Armour nie jest gięte. Nie ma żadnych zasad do walki.
Mi się te zasady podobają, gięta wydaje mi się kradzież przedmiotu. Może prowadzić do jakichś dziwnych sytuacji - kradzież Banner of the World Dragon, Fellblade'a, przedmiotów "one use only" (np dispell scrolla ;), włączonej sztormówy, HELLHEARTA!!!!


To jeszcze jeden, zanim mi się kreatywność wyczerpie


K. Winniczek
(reprezentowany przez dowolny model piechoty z armii Demons od Chaos z doklejoną/doczepioną muszelką w dowolnym miejscu - posiada statystyki, zasady i umiejętności itp. Championa Plaguebearerów ALE ma 2 woundy [myślałem o heraldzie nurgle'a, ale chyba byłby zbyt mocny w pojdynkę])

Oldhammerowiec
"Tej zasady nie było w 4 edycji!":
Na początku własnej kolejki Winniczek wskazuje na jeden oddział swój lub przeciwnika w jego LoSie i wykonuje rzut kością. Na 3+ wskazany oddział traci jedną ze wskazanych umiejętności WYDRUKOWANYCH w Armybooku z następujących: Fear, Terror, Hatred, Frenzy, ASF, Stupidity, Stubborn (kasuje również możliwość nabycia tych zasad w ramach innych umiejętności np Hate wynikający z tabelki krasnoludzkiej lub zdobycie Hate'a z zasady Primal Fury). Zasada ta nie działa na umiejętności nadane z przedmiotów (stubborn z Crown of Command) ani na umiejętności nabyte z czarów (np. ASF z Birony) i innych efektów (Stubborn wynikający ze steadfasta) . Działa do końca następnej tury przeciwnika.

Oldhammerowiec
"W jakim FAQu? Do której edycji?"
W swojej armii Winniczek nie może przekroczyć 25% na Lordów i 25% na Herosów.


Baron Gnoblarów
Reprezentowany przez ogre irongutta (ale ma ... co?.... 2 woundy ;) )

Szczodry...
Look out gnoblars? Mam ich na pęczki!
Lordom i Herosom w armii z Baronem Gnoblarów przysługuje rzut na Look out Sir od 3 modeli rank and file (zamiast od 5). Jeżeli Baron znajduje się w armii OK, wtedy jednemu Lordowi lub Herosowi na turę (1 na własną i 1 na przeciwnika) przysługuje przerzut niezdanego look out sir.

i ambitny!
jak zrobię wynik to Król Księżyc weźmie mnie do składu
Baron nie odpuszcza. Sprzymierzone jednostki w 12 calach nie mogą robić Re-directa szarży.


Czerstwy
Reprezentowany przez dowolny konny model bretoński. Statystyki odpowiadające bretońskiemu Paladynowi na koniku z lancą i tarczą.

"Nie potrzebuję nowego booka! Ten jest świetny!"
Jeżeli Czerstwy przetrwa do końca bitwy to przy podliczaniu punktów przeciwnik nie dostanie żadnych dodatkowych punktów za zabicie Czerstwemu generała, bsb i za sztandary. Dodatkowo gracz posiadający Czerstwego w armii dostaje punkty za zdobyte ćwiartki 75 za sztukę. (w celu poznania zasad zdobywania ćwiartek polecam przeczytać podręcznik do tej edycji WFB, z której wywodzi się najbardziej aktualny armybook Brety - aktualka 16 I 2015)

"Lubię grać ofensywnie!"
Jeżeli w momencie skończenia bitwy wszystkie nieuciekające modele armii Czerstwego znajdują się w jednej ćwiartce stołu wtedy gracz posiadający Czerstwego traci 300 punktów (dwa duże punkty) [wystarczy jeden nieuciekający model, lub fragment oddziału w innej ćwiartce, żeby ta zasada nie miała miejsca]
Ostatnio zmieniony 16 sty 2015, o 22:41 przez Bombaj, łącznie zmieniany 1 raz.

Bretonnian
Falubaz
Posty: 1152

Post autor: Bretonnian »

Czerstwy do poprawki! Wogóle nie zgadza się z pierwowzorem! :roll:

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Do niedzieli włącznie można zamieszczać proponowane przez Was BiloBazyle w tematach turniejowych.
W ramach klubu wybierzemy 8 najciekawszych propozycji (ewentualnie lekko je zmodyfikujemy tak aby nie było znaczących różnic jakościowych pomiędzy wyborami).

Na samym turnieju odbędzie się konkurs dla najładniejszy model BiloBazyla a jego właściciel otrzyma dyplom i nagrodę :)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

Eltharion pisze:
Spawn pisze:Heretic
Maruder chaosu na koniu (Nie może być pomalowany na więcej niż 3 kolory!)

Mv 4 WS 6, BS 3, S 4, T 4, W 2, I 6, A 3, Ld 8
Mv 8, Ws 3, Bs -, S3, T3, W 1, I 3, A 1, Ld-
Gear: Warhorse, Shield, Light Armour, Spear (Save 4+)
Special Rules: Flammable, Hatred (Spellcasters), MR (5), Fast Cavalry

Wojujący ateista - Heretyk nie wierzy w tych waszych bogów i czary mary - każdy model w styku traci wszystkie bonusy wynikające z Mark of gods, Bretończycy tracą wardy, Demony rzucają jedną kostką więcej na demonic instalibility, undeadzi się sypią o 1 więcej.
To chyba jakieś sztuczki - Heretic nie wierzy w magię i potwory! Dostaje Immune to Fear &Terror a także MR(5). W dodatku wszyscy czarodzieje w 12 calach mają -1 do casta. Jego niezachwiane postawa wprawia w zakłopotanie.
Heretyk! - jest łatwopalny, a dodatku każda jednostka z nazwą Shaman/Priest/Shrine/Altar/Temple/Monk czy cokolwiek związanego z wiarą przerzuca nieudane trafienia w heretyka w każdej rudndzie.
1.Trochę wybiórczo to potraktowałeś (np. co z priestami w emp ?)
2. "Czy cokolwiek związanego z wiarą" daje dużo pole do popisu jeśli chodzi o wymyślane zasad :wink:
1. Cóż Prieści w emp mają -1 do casta, ich modlitwy na niego nie działają bo ma MR5, a także przerzucają nietrafione w niego w każdej rundzie. Mało? Hmm sądzę że za mocne na demony, chodziło mi o rzucanie trzema kostkami i wybieranie dwóch wyższych.
2. Dobra dodamy do tego jeszcze Seer, Prothet, Grail i Gods i zamkniemy listę. Chyba że z głowy coś wymyślisz jeszcze.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 477

Post autor: Spawn »

King of Smack

Mv 9, WS 8, BS 3, S 4, T 3, W 2, In 8, A 1, Ld 8 WSv 6+

Spec Rules: ASF, Immune to Psychology, Fear, MR 1

Skok przez stół - Królowi nie straszne stoły, ni tereny ni figurki, aby dostać się do celu. W czasie szarży moze przeskakiwać nad oddziałami i impasami tak jakby miał zasadę Lot (dalej rzuca 2d6 na zasięg) , musi zakończyć swój ruch w legalnej pozycji.

Bitch slap! - Król ma tylko jeden atak - z liścia - jego siarczysty policzek niejednego rozłoży na łopatki. Ma tylko 1 atak, ale za to z siłą 8, d3 rany. Model zraniony przez cios, obniża WS do końca tury o d3 do minimum 1.

Muszę wygrać! - ma parcie na zwycięstwo i nic go nie powstrzyma! Wzbudza Fear, jest traktowany jak desperate ally, czyli nie korzysta z dowodzenia i nie wzbudza paniki, jak zginie, ale sam olewa paniki i uciekanie przez niego powoduje testy DT.

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Bretonnian pisze:Czerstwy do poprawki! Wogóle nie zgadza się z pierwowzorem! :roll:
Ożesz, faktycznie nawaliłem, późno było jak pisałem.

Zamieniamy aktualny zapis
Mumbay pisze: Czerstwy
Reprezentowany przez dowolny konny model bretoński. Statystyki odpowiadające bretońskiemu Paladynowi na koniku z lancą i tarczą.
I w jego miejsce umieszczamy
Mumbay pisze: Czerstwy
Reprezentowany wyglądem i statystykami przez konną damselkę tylko bez levelów magii
:P

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

<3

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Eldritch
Berserker Khorna
Posty: 1360
Lokalizacja: Hauptstadt der Oberschlesien

Post autor: Eldritch »

Hyhyhy Czerstwy rzadzi ;)
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Damselka hit :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

dołożyłem Czerstwemu dodatkową zasadę, mnie całkiem rozbawiła :)

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Hej chlopcy,

Przepraszam ze zasmiecam temat ale bedzie moze ktos z was (wybierajacych sie na ten turniej) w Gnomie?
Battle na trzezwo bylby nudny...

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Obrazek

COBRETTI
" Cobra posiada każdą armię, lubując się w kolekcjonerskich modelach z 6, 5 i 4 edycji"
(reprezentowany przez dowolny model Ogra butchera, bądź kolekcjonerski model ze starszych edycji na podstawce 40X40) Posiada statystykę ogra Butchera z Asv 5+. Fear i impact hity z bull charge.

" kiedyś przyjdzie Mój czas"
Cobra obliczył statystycznie, że po paśmie porażek przychodzi czas zwycięstwa i jego dominacji w WFB. Wyczekuje tego momentu, dzielnie pojawiając się na każdym turnieju.
Zasada: Na początku każdej tury gracz posiadający Cobretti rzuca 2d6. Przy dwóch 6 Cobretti zmienia się w Smoka z terrorem i lataniem o statystykach Mv 6 WS 6, BS 0, S 6, T 6, W 6, I 3, A 5, Ld 8, Sv 3+ i pozostaje nim do końca gry.

"ten model jest zajebisty"
Cobra posiada ogromne zmiłowanie do dużych, drogich, efektownych, ale mało grywalnych modeli.
Zasada: Gracz kontrolujący Crobretti musi posiadać w rozpisce największy i najdroższy model w swojej armii( najdroższy punktowo) , model ten staje się o DLA POTRZEB GPRYWATNOŚCI 25 (75) punktów tańszy przy układaniu rozpiski i liczeniu punktów.

"Żona dzwoniła, pies znowu wymiotuje"
Wiadomo, że pies Cobry choruje razem z jego wyjazdami. Żona informuje go o tym zawsze w połowie turnieju, przez co Cobra nie może zostać na 2 dzień zmagań.
Zasada: Jeśli gracz posiadający Cobretti widzi iż jego bitwa nie idzie tak jak sobie tego życzył , może skończyć ją w 5 turze, tak jak by była to tura 6.

" Nie poszło przez rzuty"
Wiadomo, nie poszło przez rzuty. Tym razem stawiał na magię. Z relacji wynika, że koszmarnie mało wypadało na wiatry magii.
Zasada: Dla gracza posidającego Cobretti, każda 6 przy rzucie na wiatry magii zamieniana jest na 1.

2 małe edity i tak liczę na to że Bilowcy zmodyfikują jego grywalność w stosunku do innych.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, o 14:51 przez PAWLAK, łącznie zmieniany 5 razy.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Fajne ale zdecydowanie za mocne imo.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Szczególnie to potanienie modeli, ale pomysł genialny
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Durin pisze:Szczególnie to potanienie modeli, ale pomysł genialny
pameitar że bez boostó slaughterbrute jest droższy od chimery :D

No i jest jeszcze shagott :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Nie mialem na mysli mojej armii. Zreszta w woc tanszy bedzie archaon;p

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Uwaga Uwaga !!! z pomocą sola mam przyjemnść przedstawic wam mój autorski projekt ;
RUDY 102
Model reprezentowany przez czołg parowy(najlepiej drewniany)
Rudy 102
M0 WS- BS- S4 T5 W10 I- A- LD-
Majster Kuc
M- WS2 BS3 S3 T- W- I3 A1 LD7

Zasady specjalne
Large target
Random movement
Unbreakable
Zasady pary czołgu parowego

Pancerz z brzozy smoleńskiej-Rudy jest wykonany z najtwardszego materiału na świecie(a przynajmniej wg właściciela). Posiada on armour save na 4+ . Ma to jednak swoje minusy ponieważ podlega on również zasadzie łatwopalny.
Gęsta mgła-Genialny plan(oczywiście tylko w jego mniemaniu) majstra Kuca znów się nie powiódł a winni są wszyscy oprócz niego.Wróg wywołał gęstą mgłę przez którą kiedy na dystans ruchu wypadnie dublet lub triplet Rudy jedzie na wykulany dystans jednak w losowym kierunku wyznaczonym przez skaterke.
Kakaowy wynalazek-Właściciel rzadko opuszcza swój wehikuł bojąc się zamachu na swoje cenne życie.Amunicja skończyła się już dawno temu a Rudego jakoś trzeba sprzątać.Dlatego przedsiębiorczy majester Kuc wymyślił system strzelania gównianą amunicją. Normany strzał z działa ma silę 1(bez d6 ran) ale jeśli zada ranę przeciwnik musi zdać LD na -3 (wyobraźcie sobie dostać headshota z gówna).Jeśli chodzi o działko parowe dawno przestało strzelać parą w zupełności wystarczy zapach z wnętrza Rudego.Siła działka jest zawsze 1 niezależnie od ilości zadeklarowanych pk pary jednak za każdy pk zadeklarowany pk pary jeśli Rudy zada jakąś ranę jest panika -1 do LD(czyli jeśli zadeklarowało się 2 pk na działko parowe i zada się ranę to przeciwnik musi zdać LD na -2)
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

z tego co widze ten czołg ma normalne zasady impactów - biorę go!

Poza tym jednak prawda jest taka, że na turniejach bywm tak rzadko i nie robie nic specjalnego (skoro wyciągacie zamach z 2010 i szczecin z 2011) że na wlasnego Gryfnego Karlusa nie zasługuje :(
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ