Uniwersalna rozpiska O&G na GT

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Mój gigson dał dziś dupy po całości. Popchnąłem go z czaru w bok BK, zabił jednego, dostał 3 rany :roll: Potem wylosowałem skakanie i się wyjebał. Potem dostał kolejne 2 rany i zdechł. Porażka po maksie :? Ale dam mu jeszcze szansę.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Właśnie ze względu na takie akcje giganty odstawiłem na półkę no i miała z tym też coś wspólengo ich tendencja do schodzenia od dwóch magicznych pocisków.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Mi się wczoraj obydwa zbrejkowały :/ pod rząd

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

Powoli zaczynam sie bac, ze z tym Gigantem to po prostu szczescie mam czasem, chociaz bywalo, ze mnie zawiodl, ale to w pierwszych grach. Na razie ma moj kredyt zaufania...

Tymczasem caly dzien myslalem nad zmodyfikowaniem tej rozpiski (na pewno nie jest to ostatnia modyfikacja) i oto do czego do tej pory doszedlem.


CRIMSON HORDE - 2000 pts

LORDS AND HEROES
------------------------
Skarsnik and Gobbla - Light armour, Skarsnik's Prodder (205 pts)
Black Orc Big Boss - Heavy armour, Shield, The Horn of Urgok, The Collar of Zorga (152 pts)
Orc Shaman Level 2 - Nibbla's 'Itty Ring (120 pts)
Night Goblin Shaman Level 2 - Dispel Scroll (110 pts)

CORE UNITS
---------------
25 Orc Boyz (M,B) - Light armour, Shield (164 pts)
28 Night Goblins (M,SB,B) - Shield (166 pts)
5 Forest Goblin Spider Riders - Spear, Short bow, Shield (70 pts)
5 Goblin Wolf Riders - Spear, Short bow, Light armour (70 pts)

SPECIAL UNITS
------------------
19 Black Orcs (M,SB) - Heavy armour, Shield, Mork's Spirit Totem (334 pts)
9 Savage Orc Boar Boyz (M,SB) - Spear, Shield (246 pts)
4 Goblin Spear Chukka (140 pts)

RARE UNITS
--------------
1 Goblin Doom Diver (80 pts)
1 Giant (205 pts)

Wymienilem trolle na divera, ktorego nigdy wczesniej nie probowalem, ale wydaje z sie w teorii chyba mniej zawodny niz trolle - zobaczymy...

Mam nadzieje, ze wymiana zwyklej jazdy na savage'ow mi sie oplaci, bo jeden taki bedzie mial 4 ataki (przy szarzy 2 z S5 i 2 z S4).

Dodalem tez kolejne fasta zgodnie z waszymi radami - problem tylko, ze jak fast nie zda na animozje to sie na nic nie przydac moze, ale to w koncu tylko 70 pts.

Night gobbosy zostaly obdarte praktycznie z wszystkiego - tyle ze maja full command - ale kiedy przychodzi do walki skarsnik przechodzi do ich regimentu z black orkow i juz sa odwazniejsze :)

Wiecej orkow - stracili jednak sztandar, bo sie w punktach bym nie wyrobil - zyskali jednak bossa.

Herosi pozamieniali sie przedmiotami - dalem black orkowi boudn spella, bo w razie jakbym rzucil jeden na ten nieszczesny rzut, ktory musze wykonac po huknieciu w rog to ma wieksza szanse nie dostac rany niz taki gobbo shaman - z tego samego powodu orkowy shaman przejal bound spella od night gobbosa, ktoremu zostalo dac tylko DS.

Tyle. I co lepiej? (Mam juz kolejny pomysl jak zmienic te rozpe - ale to by duzo zmienilo, wiec moze pozniej - na razie zobacze co powiecie na te rozpe)

Pozdrawiam!

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

a moze zamiast teorii po prostu pograj nia z 4-5 razy :?:

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

a zagram, zagram - za dwa tygodnie zamieszcze wnioski...

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Co do Mork's Spirit Totem - wystarczy, że stracisz jednego Black Orka z oddziału i już masz tylko 2 DD zamiast 3 DD. Lepiej dać go Big'Unom na piechotę, ale ich nie masz. A najlepszy pomysł to BSB - wsadzić go do dużego kloca zwykłych Orc Boyz z tarczami (takiego jaki masz lub nawet większego) i wtedy masz praktycznie pewność, że utrzymasz 3 DD.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

i to jest wlasnie zawart w tej drugiej modyfikacji, ktara juz wprowadza nieco wiecej zmian. Ale mylisz sie tu bracie - bo nie wiem czy pierwszy post czytales, ale ja wystawiam w black orkach skarsnika na poczatku (a ten zajmuje 6 pol) i orkowego shamana, takze orkom przybywa piata ranka i jeszcze im ogon wystaje. (Standard Bearer miescie sie w pierwszej rance obok shamana i skarsnika

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Crimsoner pisze:i to jest wlasnie zawart w tej drugiej modyfikacji, ktara juz wprowadza nieco wiecej zmian. Ale mylisz sie tu bracie - bo nie wiem czy pierwszy post czytales, ale ja wystawiam w black orkach skarsnika na poczatku (a ten zajmuje 6 pol) i orkowego shamana, takze orkom przybywa piata ranka i jeszcze im ogon wystaje. (Standard Bearer miescie sie w pierwszej rance obok shamana i skarsnika
Aha, sorki, nie doczytałem. Nie jestem przyzwyczajony do oglądania rozpisek z bohaterami specjalnymi :)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

luzik - dlatego ta podstawka skarsnika i w ogole ten skarsnik taki zajebisty jest 8)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Crimsoner pisze:i to jest wlasnie zawart w tej drugiej modyfikacji, ktara juz wprowadza nieco wiecej zmian. Ale mylisz sie tu bracie - bo nie wiem czy pierwszy post czytales, ale ja wystawiam w black orkach skarsnika na poczatku (a ten zajmuje 6 pol) i orkowego shamana, takze orkom przybywa piata ranka i jeszcze im ogon wystaje. (Standard Bearer miescie sie w pierwszej rance obok shamana i skarsnika
skarsnikma podstawke 6 goblinow...dokladnie 3szeroki i 2 dlugi
do tego szaman-1
do tego bsb?

pomijajac kwestie ze masz oddzial za trylion pktow...
ale jakiej szerokosci masz te BO?
bo wyglada ze 6 na szerokosc zeby sie jeszcze totem zmiescil-wtedy reszta CG do tylu?

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

nie bsb tylko sztandarowy oddzialu.. czytaj ze zrozumieniem Lukaszu (;
bsb ta rozpiska nie posiada

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

dokladnie - w rozpizce nie ma bsb. A jezeli chodzi o wymiary podstawki to wlasnie nie wiem jak to powinno dzialac, ale wydaje mi sie ze po prostu troche przerwy w niektorych miejscach musi byc. Co sadzicie?

Inferno
Falubaz
Posty: 1115
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Inferno »

nie dawaj Horn of Ungork gdyz dziala na ten boun spell magic resistance... pozatym i tak jest kijowy :P

Awatar użytkownika
Crimsoner
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Athlone, IRL

Post autor: Crimsoner »

Nie wydaje mi sie zeby na czar bylo mozna wykorzystac MR, bo nie kieruje sie go na konkretna jednostke! Ja uwazam ze Urgukowski rog jest spoko, ale idea polega tez na tym ze pozbawiam wroga jego dispel dicow i DS. Niestety do wyboru zieloni maja tylko dwa bound spelle i dlatego je wykorzystuje, ale mysle ze sa spoko.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

na ten rog dziala MR z dowolnej jednostki przeciwnika
Nie wydaje mi sie zeby na czar bylo mozna wykorzystac MR, bo nie kieruje sie go na konkretna jednostke!
kierujesz
na jednostke 1sza,2ga,...10ta i nawet na 100tna tez
a wtedy przeciwnik moze sobie wyrac ktory MR uzyje
inna sprawa-power lvl jest na tyle duzy ze i tak powinienes te 1 kostke przeciwnikowi wyrwac

a sam przedmiot jest ok...np drzewo ma stubborna na 7;hamki na 8
no i latwiej przeciwnika jest zlamac w HtH/spanikowac itd.

ODPOWIEDZ