Uniwersalna rozpiska O&G na GT
Moderator: Kołata
Właśnie ze względu na takie akcje giganty odstawiłem na półkę no i miała z tym też coś wspólengo ich tendencja do schodzenia od dwóch magicznych pocisków.
A licky boom boom down!!!
Powoli zaczynam sie bac, ze z tym Gigantem to po prostu szczescie mam czasem, chociaz bywalo, ze mnie zawiodl, ale to w pierwszych grach. Na razie ma moj kredyt zaufania...
Tymczasem caly dzien myslalem nad zmodyfikowaniem tej rozpiski (na pewno nie jest to ostatnia modyfikacja) i oto do czego do tej pory doszedlem.
CRIMSON HORDE - 2000 pts
LORDS AND HEROES
------------------------
Skarsnik and Gobbla - Light armour, Skarsnik's Prodder (205 pts)
Black Orc Big Boss - Heavy armour, Shield, The Horn of Urgok, The Collar of Zorga (152 pts)
Orc Shaman Level 2 - Nibbla's 'Itty Ring (120 pts)
Night Goblin Shaman Level 2 - Dispel Scroll (110 pts)
CORE UNITS
---------------
25 Orc Boyz (M,B) - Light armour, Shield (164 pts)
28 Night Goblins (M,SB,B) - Shield (166 pts)
5 Forest Goblin Spider Riders - Spear, Short bow, Shield (70 pts)
5 Goblin Wolf Riders - Spear, Short bow, Light armour (70 pts)
SPECIAL UNITS
------------------
19 Black Orcs (M,SB) - Heavy armour, Shield, Mork's Spirit Totem (334 pts)
9 Savage Orc Boar Boyz (M,SB) - Spear, Shield (246 pts)
4 Goblin Spear Chukka (140 pts)
RARE UNITS
--------------
1 Goblin Doom Diver (80 pts)
1 Giant (205 pts)
Wymienilem trolle na divera, ktorego nigdy wczesniej nie probowalem, ale wydaje z sie w teorii chyba mniej zawodny niz trolle - zobaczymy...
Mam nadzieje, ze wymiana zwyklej jazdy na savage'ow mi sie oplaci, bo jeden taki bedzie mial 4 ataki (przy szarzy 2 z S5 i 2 z S4).
Dodalem tez kolejne fasta zgodnie z waszymi radami - problem tylko, ze jak fast nie zda na animozje to sie na nic nie przydac moze, ale to w koncu tylko 70 pts.
Night gobbosy zostaly obdarte praktycznie z wszystkiego - tyle ze maja full command - ale kiedy przychodzi do walki skarsnik przechodzi do ich regimentu z black orkow i juz sa odwazniejsze
Wiecej orkow - stracili jednak sztandar, bo sie w punktach bym nie wyrobil - zyskali jednak bossa.
Herosi pozamieniali sie przedmiotami - dalem black orkowi boudn spella, bo w razie jakbym rzucil jeden na ten nieszczesny rzut, ktory musze wykonac po huknieciu w rog to ma wieksza szanse nie dostac rany niz taki gobbo shaman - z tego samego powodu orkowy shaman przejal bound spella od night gobbosa, ktoremu zostalo dac tylko DS.
Tyle. I co lepiej? (Mam juz kolejny pomysl jak zmienic te rozpe - ale to by duzo zmienilo, wiec moze pozniej - na razie zobacze co powiecie na te rozpe)
Pozdrawiam!
Tymczasem caly dzien myslalem nad zmodyfikowaniem tej rozpiski (na pewno nie jest to ostatnia modyfikacja) i oto do czego do tej pory doszedlem.
CRIMSON HORDE - 2000 pts
LORDS AND HEROES
------------------------
Skarsnik and Gobbla - Light armour, Skarsnik's Prodder (205 pts)
Black Orc Big Boss - Heavy armour, Shield, The Horn of Urgok, The Collar of Zorga (152 pts)
Orc Shaman Level 2 - Nibbla's 'Itty Ring (120 pts)
Night Goblin Shaman Level 2 - Dispel Scroll (110 pts)
CORE UNITS
---------------
25 Orc Boyz (M,B) - Light armour, Shield (164 pts)
28 Night Goblins (M,SB,B) - Shield (166 pts)
5 Forest Goblin Spider Riders - Spear, Short bow, Shield (70 pts)
5 Goblin Wolf Riders - Spear, Short bow, Light armour (70 pts)
SPECIAL UNITS
------------------
19 Black Orcs (M,SB) - Heavy armour, Shield, Mork's Spirit Totem (334 pts)
9 Savage Orc Boar Boyz (M,SB) - Spear, Shield (246 pts)
4 Goblin Spear Chukka (140 pts)
RARE UNITS
--------------
1 Goblin Doom Diver (80 pts)
1 Giant (205 pts)
Wymienilem trolle na divera, ktorego nigdy wczesniej nie probowalem, ale wydaje z sie w teorii chyba mniej zawodny niz trolle - zobaczymy...
Mam nadzieje, ze wymiana zwyklej jazdy na savage'ow mi sie oplaci, bo jeden taki bedzie mial 4 ataki (przy szarzy 2 z S5 i 2 z S4).
Dodalem tez kolejne fasta zgodnie z waszymi radami - problem tylko, ze jak fast nie zda na animozje to sie na nic nie przydac moze, ale to w koncu tylko 70 pts.
Night gobbosy zostaly obdarte praktycznie z wszystkiego - tyle ze maja full command - ale kiedy przychodzi do walki skarsnik przechodzi do ich regimentu z black orkow i juz sa odwazniejsze
Wiecej orkow - stracili jednak sztandar, bo sie w punktach bym nie wyrobil - zyskali jednak bossa.
Herosi pozamieniali sie przedmiotami - dalem black orkowi boudn spella, bo w razie jakbym rzucil jeden na ten nieszczesny rzut, ktory musze wykonac po huknieciu w rog to ma wieksza szanse nie dostac rany niz taki gobbo shaman - z tego samego powodu orkowy shaman przejal bound spella od night gobbosa, ktoremu zostalo dac tylko DS.
Tyle. I co lepiej? (Mam juz kolejny pomysl jak zmienic te rozpe - ale to by duzo zmienilo, wiec moze pozniej - na razie zobacze co powiecie na te rozpe)
Pozdrawiam!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Co do Mork's Spirit Totem - wystarczy, że stracisz jednego Black Orka z oddziału i już masz tylko 2 DD zamiast 3 DD. Lepiej dać go Big'Unom na piechotę, ale ich nie masz. A najlepszy pomysł to BSB - wsadzić go do dużego kloca zwykłych Orc Boyz z tarczami (takiego jaki masz lub nawet większego) i wtedy masz praktycznie pewność, że utrzymasz 3 DD.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
i to jest wlasnie zawart w tej drugiej modyfikacji, ktara juz wprowadza nieco wiecej zmian. Ale mylisz sie tu bracie - bo nie wiem czy pierwszy post czytales, ale ja wystawiam w black orkach skarsnika na poczatku (a ten zajmuje 6 pol) i orkowego shamana, takze orkom przybywa piata ranka i jeszcze im ogon wystaje. (Standard Bearer miescie sie w pierwszej rance obok shamana i skarsnika
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Aha, sorki, nie doczytałem. Nie jestem przyzwyczajony do oglądania rozpisek z bohaterami specjalnymiCrimsoner pisze:i to jest wlasnie zawart w tej drugiej modyfikacji, ktara juz wprowadza nieco wiecej zmian. Ale mylisz sie tu bracie - bo nie wiem czy pierwszy post czytales, ale ja wystawiam w black orkach skarsnika na poczatku (a ten zajmuje 6 pol) i orkowego shamana, takze orkom przybywa piata ranka i jeszcze im ogon wystaje. (Standard Bearer miescie sie w pierwszej rance obok shamana i skarsnika
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
skarsnikma podstawke 6 goblinow...dokladnie 3szeroki i 2 dlugiCrimsoner pisze:i to jest wlasnie zawart w tej drugiej modyfikacji, ktara juz wprowadza nieco wiecej zmian. Ale mylisz sie tu bracie - bo nie wiem czy pierwszy post czytales, ale ja wystawiam w black orkach skarsnika na poczatku (a ten zajmuje 6 pol) i orkowego shamana, takze orkom przybywa piata ranka i jeszcze im ogon wystaje. (Standard Bearer miescie sie w pierwszej rance obok shamana i skarsnika
do tego szaman-1
do tego bsb?
pomijajac kwestie ze masz oddzial za trylion pktow...
ale jakiej szerokosci masz te BO?
bo wyglada ze 6 na szerokosc zeby sie jeszcze totem zmiescil-wtedy reszta CG do tylu?
nie bsb tylko sztandarowy oddzialu.. czytaj ze zrozumieniem Lukaszu (;
bsb ta rozpiska nie posiada
bsb ta rozpiska nie posiada
Nie wydaje mi sie zeby na czar bylo mozna wykorzystac MR, bo nie kieruje sie go na konkretna jednostke! Ja uwazam ze Urgukowski rog jest spoko, ale idea polega tez na tym ze pozbawiam wroga jego dispel dicow i DS. Niestety do wyboru zieloni maja tylko dwa bound spelle i dlatego je wykorzystuje, ale mysle ze sa spoko.
na ten rog dziala MR z dowolnej jednostki przeciwnika
na jednostke 1sza,2ga,...10ta i nawet na 100tna tez
a wtedy przeciwnik moze sobie wyrac ktory MR uzyje
inna sprawa-power lvl jest na tyle duzy ze i tak powinienes te 1 kostke przeciwnikowi wyrwac
a sam przedmiot jest ok...np drzewo ma stubborna na 7;hamki na 8
no i latwiej przeciwnika jest zlamac w HtH/spanikowac itd.
kierujeszNie wydaje mi sie zeby na czar bylo mozna wykorzystac MR, bo nie kieruje sie go na konkretna jednostke!
na jednostke 1sza,2ga,...10ta i nawet na 100tna tez
a wtedy przeciwnik moze sobie wyrac ktory MR uzyje
inna sprawa-power lvl jest na tyle duzy ze i tak powinienes te 1 kostke przeciwnikowi wyrwac
a sam przedmiot jest ok...np drzewo ma stubborna na 7;hamki na 8
no i latwiej przeciwnika jest zlamac w HtH/spanikowac itd.